dotaz k +damage

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
walker
Fallen Shaman
Příspěvky:56
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:evangelion01#2981
dotaz k +damage

Příspěvek od walker » 18.09.2012, 11:32 hod.

zdravím,

mám dotaz k +damage atributu u zbraně, protože nevím jak přesně to mám chápat ve vztahu k DPS.

řekněme že mám zbraň, která má damage 500-1000 a jako atribut má +10% damage. znamená to, že výsledná damage vlastně je 550-1100, nebo těch deset procent je již v tom čísle pod DPS zahrnuto?

když to řeknu ještě jinak, má mě u dvou předmětů, které mají stejné damage, vlastně ještě atribut +damage zajímat?

kdyby to nebylo k pochopení, tak odpovím na jakoukoliv otázku :)

Děkuji.

Snowfist
Gorebelly
Příspěvky:320
BattleTag:Shawes#2825

Re: dotaz k +damage

Příspěvek od Snowfist » 18.09.2012, 12:05 hod.

nn výsledná dmg je ta co máš uvedeno celkové DPS na zbraní . +10%dmg znamená pouze to ze se ti vygeneroval afix který zvedá DPS této zbraně. Na tu druhou otázku - provnávej pouze celkové DPS ( +%dmg tě nezajímá). Samozřejmně pak jsou tu další atributy jako crit, crit dmg, které ovlivní celkovou dmg kterou máš ve statistice postavy, ale to už je něco jiného než ses ptal....snad je to pochopitelné :))

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: dotaz k +damage

Příspěvek od kojot » 18.09.2012, 17:27 hod.

Ještě bych doplnil, že v DPS co vidíš u zbraně (to velký číslo) je započítaný taky Attack speed.
Obrázek

walker
Fallen Shaman
Příspěvky:56
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:evangelion01#2981

Re: dotaz k +damage

Příspěvek od walker » 19.09.2012, 07:58 hod.

jasně, takže když to shrnu, tak +speed, +damage, + poison,fire,cold, elec. damage jsou již započítané v DPS a vlastně je při porovnání mohu ignorovat, že ano?

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: dotaz k +damage

Příspěvek od Punky » 19.09.2012, 08:43 hod.

nooo, to tak uplne nie je pravda... pretoze napr zbran 800dps + 10% dmg a 1.30as nie je rozhodne rovnako dobra ako zbran 800dps + 10%dmg a 1.50as

walker
Fallen Shaman
Příspěvky:56
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:evangelion01#2981

Re: dotaz k +damage

Příspěvek od walker » 19.09.2012, 09:09 hod.

Punky píše:nooo, to tak uplne nie je pravda... pretoze napr zbran 800dps + 10% dmg a 1.30as nie je rozhodne rovnako dobra ako zbran 800dps + 10%dmg a 1.50as
a zatra, tak jsem si myslel, že to už chápu. :)

Snowfist
Gorebelly
Příspěvky:320
BattleTag:Shawes#2825

Re: dotaz k +damage

Příspěvek od Snowfist » 19.09.2012, 11:36 hod.

chápeš to dobře, jen jediná věc kterou musíš porovnat je velikost DPS zbraně a atack speed, takže pokud máš 800dps a atack speed 1, tak je to horší než 800dps a atack speed 1,2, protože s tou rychlejší dáš 1,2 útoku za 1s, tzn 0,2% navýšení dmg :)

walker
Fallen Shaman
Příspěvky:56
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:evangelion01#2981

Re: dotaz k +damage

Příspěvek od walker » 19.09.2012, 11:45 hod.

Snowfist píše:chápeš to dobře, jen jediná věc kterou musíš porovnat je velikost DPS zbraně a atack speed, takže pokud máš 800dps a atack speed 1, tak je to horší než 800dps a atack speed 1,2, protože s tou rychlejší dáš 1,2 útoku za 1s, tzn 0,2% navýšení dmg :)
díky moc!

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: dotaz k +damage

Příspěvek od Punky » 19.09.2012, 12:54 hod.

Snowfist píše:chápeš to dobře, jen jediná věc kterou musíš porovnat je velikost DPS zbraně a atack speed, takže pokud máš 800dps a atack speed 1, tak je to horší než 800dps a atack speed 1,2, protože s tou rychlejší dáš 1,2 útoku za 1s, tzn 0,2% navýšení dmg :)
hmm, to si mu teda dobre nevysvetlil, kedze uz z toho co si napisal, by aj tebe malo byt jasne, ze je to blbost... dps = damage per second, tzn je to zjednodusene povedane dmg zbrane x as= dps... tzn ze 800dps s 1as bude robit rovnaku dmg ako 800dps s 1,2as, pretoze maju ROVNAKU damage per second... len jedna dava vacsiu dmg pomalsie, druha mensiu dmg ale rychlejsie...

ja som to pisal s ohladom na to, ze napr taky LoH je priamo naviazany na AS... cim castejsie hitnes, tym viac krat trigne LoH... viem ze povodne sa pytal chlapik len na dmg, ja som len chcel poukazat na to, ze nie len dps je rozhodujuce u zbrani ze AS ako stat netreba na zbraniach urcite ignorovat (tie ostatne ako fire, cold, +dmg atd mozes)

inak este ak by si nevedel, tak ani main atributy nie su v DPS zbrane zaratane... tzn ze napr zbran s 810dps bude vo vysledku horsia ako zbran s 800dps a +50 str/int/dex

casperdeluxe
Gorebelly
Příspěvky:377
BattleTag:casperdeluxe#2494

Re: dotaz k +damage

Příspěvek od casperdeluxe » 01.10.2012, 09:48 hod.

Ještě bych k tomu dodal, že když někdo kupuje novou zbraň, tak by měl brát v potaz i jeho situaci se zbraní starou. Dám příklad:
Mám 80k DPS a zbraň 850DPS 1,4 A/S bez atributů crit atd... Moba dávám na 2 rany s tím, že po první ráně mu většinou zbyde 10k HP.
Když budu mít zbraň 850DPS 1 A/S tak to dopadne tak, že toho moba dám na ranu.

Jde o to, že DMG (ne dps) té pomalejší zbraně je větší, než u té rychlejší.
Taky se hodně dívám na rozptyl DMG. U jednoruček je rozptyl celkem velkej. Ale zaměřil bych se na co nejvyšší spodní hranici. A samozřejmě je lepší mít +min a max dmg, než + element dmg. Kdž si pak koupíte nějakou věc, která má třeba +8% holy dmg, tak to se počítá z fyzického poškození.

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“