% Area dmg

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353
% Area dmg

Příspěvek od Reve » 01.09.2014, 11:08 hod.

Jak moc Area dmg pridava dmg? Muze nekdo vysvetlit jak to presne funguje a hlavne jak napriklad u Barbarova EQ?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: % Area dmg

Příspěvek od Mlok » 01.09.2014, 11:47 hod.

Máš 20% šanci, že procne Area dmg. A když procne, tak s hodnotou jakou máš na výbavě + z paragonu.

Konkrétní příklad:
- budeš mít 100% area dmg
- budeš mít skupinu 5 mobů dostatečně blízko u sebe aby zafungovala AD
- Průměrně procne area dmg na 1 z 5 mobů a to v hodnotě 100% dmg
- výsledkem je, že dáš v tomto případě dvojnásobnou dmg všem mobům

A obecně:
- čím více mobů blízko sebe, tím lépe funguje
- na single target je úplně k ničemu
- pro některé buildy má větší význam, pro některé menší (třeba Wiz. pokud nejdříve pomocí BH stáhne moby k sobě, tak pak AD zafunguje parádně)

Na použitém skillu nezáleží, záleží pouze na tom, zda jsou mobové dostatečně blízko u sebe.

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: % Area dmg

Příspěvek od Frozen » 01.09.2014, 11:54 hod.

Někde jsme to probírali už s Leem.

Šance na area způsobení area dmg je 20% a je neměnná a neovlivnitelná.

To kolik dáš ránu do nepřátel, kteří jsou v okolí 10y od cíle. Tato dmg je přímo úměrná počtu nepřátel a velikosti tvého bonusu v area dmg, v případě že spell zasáhne více nepřátel, tím lépe.


1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*(area dmg/100)*(počet nepřátel v oblasti {2} /(počet nepřátel v oblasti - počet cílených nepřátel +1) ) *100
10 cílů = 0.2*(area dmg/100)*(počet nepřátel v oblasti {10} /(počet nepřátel v oblasti - počet cílených nepřátel +1) ) *100

a hra trošku s čísly

area dmg 0
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*0*2 = 0
10 cílů = 0

area dmg 50%, zasáhnutí jednoho cíle
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*0.5*2/(2-1+1)*100 = 10% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*0.5*10/(10-1+1)*100 = 10% zvednutí dmg

area dmg 100%, zasáhnutí jednoho cíle
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*1*2/(2-1+1)*100 = 20% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*1*10/(10-1+1)*100 = 20% zvednutí dmg

a teď trošku zajímavější část, kdy už zasáhneš všechny nepřátele v dané oblasti

area dmg 50%, všech cílů
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*0.5*2/(2-2+1)*100 = 20% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*0.5*10/(10-10+1)*100 = 100% zvednutí dmg

area dmg 100%, všech cílů
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*1*2/(2-2+1)*100 = 40% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*1*10/(10-10+1)*100 = 200% zvednutí dmg

area dmg 150%, všech cílů
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*1.5*2/(2-2+1)*100 = 60% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*1.5*10/(10-10+1)*100 = 300% zvednutí dmg

ps. měj na paměti, že 100% je 2x tolik a 200% je 3x tolik co dáváš
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: % Area dmg

Příspěvek od Mlok » 01.09.2014, 12:16 hod.

Jen doplním, že ten můj první příklad je pro situaci hitneš všech těch 5 mobů a odpovídá
"area dmg 100%, všech cílů" pro hodnotu 5 cílů (která tam zrovna uvedená není).

Jak to vložil Frozen, tak je to správně.

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: % Area dmg

Příspěvek od Reve » 01.09.2014, 13:47 hod.

takze na klokana se to docela vyplati, protoze to hitnu casto hodne mobu a leapem je jeste stahnu k sobe? Je to tak?

Uživatelský avatar
Frozen
The Butcher
Příspěvky:1135
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Frozen#2576
Bydliště:Litoměřice

Re: % Area dmg

Příspěvek od Frozen » 01.09.2014, 13:48 hod.

ano, ono se to vyplatí snad na všechny charaktery, kteří dělají dmg, kromě pet WD, protože fetishové z toho netěží, jade ovšem ano
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“