% Area dmg
Jak moc Area dmg pridava dmg? Muze nekdo vysvetlit jak to presne funguje a hlavne jak napriklad u Barbarova EQ?
Re: % Area dmg
Máš 20% šanci, že procne Area dmg. A když procne, tak s hodnotou jakou máš na výbavě + z paragonu.
Konkrétní příklad:
- budeš mít 100% area dmg
- budeš mít skupinu 5 mobů dostatečně blízko u sebe aby zafungovala AD
- Průměrně procne area dmg na 1 z 5 mobů a to v hodnotě 100% dmg
- výsledkem je, že dáš v tomto případě dvojnásobnou dmg všem mobům
A obecně:
- čím více mobů blízko sebe, tím lépe funguje
- na single target je úplně k ničemu
- pro některé buildy má větší význam, pro některé menší (třeba Wiz. pokud nejdříve pomocí BH stáhne moby k sobě, tak pak AD zafunguje parádně)
Na použitém skillu nezáleží, záleží pouze na tom, zda jsou mobové dostatečně blízko u sebe.
Konkrétní příklad:
- budeš mít 100% area dmg
- budeš mít skupinu 5 mobů dostatečně blízko u sebe aby zafungovala AD
- Průměrně procne area dmg na 1 z 5 mobů a to v hodnotě 100% dmg
- výsledkem je, že dáš v tomto případě dvojnásobnou dmg všem mobům
A obecně:
- čím více mobů blízko sebe, tím lépe funguje
- na single target je úplně k ničemu
- pro některé buildy má větší význam, pro některé menší (třeba Wiz. pokud nejdříve pomocí BH stáhne moby k sobě, tak pak AD zafunguje parádně)
Na použitém skillu nezáleží, záleží pouze na tom, zda jsou mobové dostatečně blízko u sebe.
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: % Area dmg
Někde jsme to probírali už s Leem.
Šance na area způsobení area dmg je 20% a je neměnná a neovlivnitelná.
To kolik dáš ránu do nepřátel, kteří jsou v okolí 10y od cíle. Tato dmg je přímo úměrná počtu nepřátel a velikosti tvého bonusu v area dmg, v případě že spell zasáhne více nepřátel, tím lépe.
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*(area dmg/100)*(počet nepřátel v oblasti {2} /(počet nepřátel v oblasti - počet cílených nepřátel +1) ) *100
10 cílů = 0.2*(area dmg/100)*(počet nepřátel v oblasti {10} /(počet nepřátel v oblasti - počet cílených nepřátel +1) ) *100
a hra trošku s čísly
area dmg 0
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*0*2 = 0
10 cílů = 0
area dmg 50%, zasáhnutí jednoho cíle
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*0.5*2/(2-1+1)*100 = 10% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*0.5*10/(10-1+1)*100 = 10% zvednutí dmg
area dmg 100%, zasáhnutí jednoho cíle
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*1*2/(2-1+1)*100 = 20% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*1*10/(10-1+1)*100 = 20% zvednutí dmg
a teď trošku zajímavější část, kdy už zasáhneš všechny nepřátele v dané oblasti
area dmg 50%, všech cílů
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*0.5*2/(2-2+1)*100 = 20% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*0.5*10/(10-10+1)*100 = 100% zvednutí dmg
area dmg 100%, všech cílů
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*1*2/(2-2+1)*100 = 40% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*1*10/(10-10+1)*100 = 200% zvednutí dmg
area dmg 150%, všech cílů
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*1.5*2/(2-2+1)*100 = 60% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*1.5*10/(10-10+1)*100 = 300% zvednutí dmg
ps. měj na paměti, že 100% je 2x tolik a 200% je 3x tolik co dáváš
Šance na area způsobení area dmg je 20% a je neměnná a neovlivnitelná.
To kolik dáš ránu do nepřátel, kteří jsou v okolí 10y od cíle. Tato dmg je přímo úměrná počtu nepřátel a velikosti tvého bonusu v area dmg, v případě že spell zasáhne více nepřátel, tím lépe.
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*(area dmg/100)*(počet nepřátel v oblasti {2} /(počet nepřátel v oblasti - počet cílených nepřátel +1) ) *100
10 cílů = 0.2*(area dmg/100)*(počet nepřátel v oblasti {10} /(počet nepřátel v oblasti - počet cílených nepřátel +1) ) *100
a hra trošku s čísly
area dmg 0
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*0*2 = 0
10 cílů = 0
area dmg 50%, zasáhnutí jednoho cíle
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*0.5*2/(2-1+1)*100 = 10% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*0.5*10/(10-1+1)*100 = 10% zvednutí dmg
area dmg 100%, zasáhnutí jednoho cíle
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*1*2/(2-1+1)*100 = 20% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*1*10/(10-1+1)*100 = 20% zvednutí dmg
a teď trošku zajímavější část, kdy už zasáhneš všechny nepřátele v dané oblasti
area dmg 50%, všech cílů
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*0.5*2/(2-2+1)*100 = 20% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*0.5*10/(10-10+1)*100 = 100% zvednutí dmg
area dmg 100%, všech cílů
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*1*2/(2-2+1)*100 = 40% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*1*10/(10-10+1)*100 = 200% zvednutí dmg
area dmg 150%, všech cílů
1 cíl = vliv 0
2 cíle = 0.2*1.5*2/(2-2+1)*100 = 60% zvednutí dmg
10 cílů = 0.2*1.5*10/(10-10+1)*100 = 300% zvednutí dmg
ps. měj na paměti, že 100% je 2x tolik a 200% je 3x tolik co dáváš
Re: % Area dmg
Jen doplním, že ten můj první příklad je pro situaci hitneš všech těch 5 mobů a odpovídá
"area dmg 100%, všech cílů" pro hodnotu 5 cílů (která tam zrovna uvedená není).
Jak to vložil Frozen, tak je to správně.
"area dmg 100%, všech cílů" pro hodnotu 5 cílů (která tam zrovna uvedená není).
Jak to vložil Frozen, tak je to správně.
Re: % Area dmg
takze na klokana se to docela vyplati, protoze to hitnu casto hodne mobu a leapem je jeste stahnu k sobe? Je to tak?
- Frozen
- The Butcher
- Příspěvky:1135
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Frozen#2576
- Bydliště:Litoměřice
Re: % Area dmg
ano, ono se to vyplatí snad na všechny charaktery, kteří dělají dmg, kromě pet WD, protože fetishové z toho netěží, jade ovšem ano