Dodge chance 2.0.

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
Jimmi
Wraith
Příspěvky:185
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JimmiSVK#2473
Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Jimmi » 17.06.2014, 08:40 hod.

Zdravim
CHcel by som sa opytat ako to je momentalne s dodge chance.
Rozhodol som sa hrat mojho monka s co najvacsou dodge chance a som si vsimol ze moja dodge chance je nejaka mala.
Guardian patch pri pouzivani dvoch jednoruciek nepridava 15 percent ale asi polovicu. TO iste plati aj o Mantra of Evasion..tiez nedava 17 ale asi polovicu.

Dava zmysel ze dodge chance zmensili ked teraz sa da dexterity tahat na 8K ale podla mna by potommali zmenit aj popisky pri skilloch.

Uživatelský avatar
An7yk
Gorebelly
Příspěvky:307
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:An7yk#2127

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od An7yk » 17.06.2014, 09:26 hod.

čau,
monka moc nehraju, ale myslim, že když si sundáš všechny hadry ze sebe kromě zbraní a vemeš si tu pasivku, tak ti těch 15% dá .... prostě když máš malou tak to dává jak má, ale čim větší dodge šanci máš, tim mín se snižuje kolik dostáváš a vypadá to, že nejen z dexterity ale i ze skillů :-/

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od AlterEgo » 17.06.2014, 09:30 hod.

Rika se tomu diminishing return a v zasade cim vic pridavas, tak tim mene to je pak efektivni.
Moc se na co nejvetsi dodge nezameruj, protoze zaplaces na vydelkem, kdyz dodge na spoustu veci nejde.

Jimmi
Wraith
Příspěvky:185
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JimmiSVK#2473

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Jimmi » 17.06.2014, 09:49 hod.

K tomu diminishing return nemam ziadne namietky..ale podla mna by sa to malo vstahovat iba na dodge chance cez dexterity. Ked je niekde napisane ze mi to prida 15 percent dodge chance tak by som ocakaval ze mi to prida 15 percent dodge a nie 8....(guardian path)

Hram HC monka a viem ze dodge nieje vsetko..ale moj plan bolo spravit rychleho fire monka s dvomi jednoruckami-----a vysokym dodge chancom+ velkym all resistom(cez one with... a lighting resist v mojom pripade)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jimm ... o/43439674
Este je na nom treba vela zmenit ale t1 zvlada bez problemov(ta hodnota toughness 5,8M je zla...asi to nepocita ze mam 1050 all resist a nie iba 1050 lightning..normalne mam nejakych 16M)
Treba mi magefisty, cindercoat..vymenit kamene za lespie a vacsi crit:)...a najlepsie by bolo do ruk tie 2 rychle mece(little rogua a neviem co je to druhe)

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Seton » 20.06.2014, 12:53 hod.

Dodge chance bych neřešil vůbec. V patchci 2.1 se u Monka a DH změní funkcionality dexterity! Tyto 2 classy už nebudou z DEX dostávat dodge ale armor!! takže bys pak zbytečně předělával, protože přijdeš o dodge chance z DEX statu a to nebude malá částka ;-).
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Jimmi
Wraith
Příspěvky:185
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JimmiSVK#2473

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Jimmi » 29.06.2014, 14:48 hod.

Uz som to cital aj ja to s toudodge chance a musim povedat ze s ami to vobec napaci. Takto budu iba mazat rozdiely medzi postavami:( NO uvidime ako to skonci

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od AlterEgo » 29.06.2014, 19:55 hod.

Koukal jsem na monka na ptr a me se to libi moc, ze dexterita dava armor a ne dodge, protoze to je mnohem prinosnejsi.

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Brum » 02.07.2014, 14:49 hod.

Je to buff, to ano. Ale vývojáři se svým brainstormingem zrovinka nepřetrhli ... :OXO Mě osobně štve mít různé postavy s různými vlastnostmi, dávající stejný bonus. DEX je prostě o uhýbání, proto se tomu říká dexterita tvle. Když už rezignovali na tenhle fakt tak ať je STR a DEX aspoň v něčem rozdílná.

Fajn INT nechte přidávat allress, DEX teda armor a STR třeba +%life, nebo co já vim.

Gandy
Quill Rat
Příspěvky:46
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Gandy#2260

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Gandy » 04.07.2014, 13:25 hod.

No problem je, ze pouze armor/allresist v podstate dava plnohodnotnou redukci dmg. Dodge byl az prilis o nahode, proto byl slabsi nez allres/armor a proto se to nejspis rozhodli zmenit. Vit/%life ti na druhou stranu pouze zvednou health pool, ale nesnizi dmg ktere dostavas, takze sice vydrzis vic, ale jakekoliv healovani (krome potek ktere healuje 60%) je potom mene ucine nez kdyz mas armor/allres, proto nemuzou dat %life za str.

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Lemurman » 05.07.2014, 16:41 hod.

kdyby se dalo dodgenout všechno, tak by dodge nezaostával za armor/resist. Já chci dodge zpět :OXO
Obrázek

Jimmi
Wraith
Příspěvky:185
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JimmiSVK#2473

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Jimmi » 07.07.2014, 09:51 hod.

Mozno blba otazka ale..

Oni chcu dodge uplne zrusit alebo iba chcu dat prec dodge bonus z dexterity?

Myslim tak ze mantra of evation a pasivky six sence a path of guardian zostavaju alebo su prerobene?

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Lemurman » 07.07.2014, 09:58 hod.

dodge nezmizí mantra a pasivky budou stále fungovat
Obrázek

Jimmi
Wraith
Příspěvky:185
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JimmiSVK#2473

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Jimmi » 07.07.2014, 11:04 hod.

Tak to bude monk asi riadny tank. dodge z mantry a pasivky+obrovsky armor+ one with everything na obrovske all resisty
No sam som zvedavy ako to vypali

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky:1721
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Lemurman #2764

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Lemurman » 07.07.2014, 11:12 hod.

OWE je změněná
Obrázek

Jimmi
Wraith
Příspěvky:185
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JimmiSVK#2473

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Jimmi » 07.07.2014, 12:18 hod.

No parada...ja mam celeho monka HC postaveneho na OWE lightning resist....vobec som nemusel mat na predmetoch all resisty a jeden primary stat som mohol vyuzit na uzitocnejsie veci kedze celu all resist som mal z owe.
VObec sa mi nepaci co robi blizard s monkom

Pre info moj HC fire monk+ lighting resist owe...zatial iba v stadiu riesenia..kedze mi nevie padnut magefisty+cindrela coat a ta prilba po andariel:(
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Jimm ... o/43439674

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Gold Eagle » 22.08.2014, 17:07 hod.

Na HC by měla být tato změna výhodnější. Protože monk bude dostávat více zásahů, ale díky armoru mu to bude ubírat o moc míň. Nyní zásah nedostane, ale jak zásah procne, tak dostane facku a jde k zemi. Nyní je to jak v realitě. Tedy na HC více nebezpečný. Stojíte proti obrovy, který dává i IK na vaše rezisty a armor, ale tím, že mu furt uhýbáte, a jste bez zásahu, tak žijete, pak se jednou trefí a jste kaput. Barbar neuhýbá, ale má brnění a vydrží rány, ale zase dostává častý zásahy, ale IK mu hrozá mnohem méně. Většínoví hráči chtěli tuto změnu, tak ji mají.

zdenek
Quill Rat
Příspěvky:41
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:zcerny1

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od zdenek » 09.01.2015, 14:10 hod.

Asi hloupej dotaz, ale co je owe? Hraju monka tez a resisty mam vsude kde to jen jde s harmony to je pekna hodnota, ale mit jen lighting? To funguje jak?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Dodge chance 2.0.

Příspěvek od Mlok » 09.01.2015, 14:26 hod.

Už nijak. OWE = One With Everything. Od 2.1 nahrazeno právě Harmony.

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“