craft patch 1.0.7

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
Uživatelský avatar
Malf
Fallen Shaman
Příspěvky:91
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Malf#1375
craft patch 1.0.7

Příspěvek od Malf » 12.01.2013, 16:30 hod.

Co si myslíte o plánovaných změnách craftingu zatím představených pro patch 1.0.7 viz https://us.battle.net/d3/en/blog/8414560/? Jak byste si představovali vyvážený craft systém a myslíte, že se blizzard vydal správným směrem? Uvědomuju si, že se zatím jedná o koncept. Ale rád bych slyšel, co si o tom myslí lidi, kteří třeba craftují v D3 nebo měli možnost si vyzkoušet craft v jiných hrách. Já jsem se dlouho věnoval craftu v MMO LOTRO, kde jsem procraftoval hodně přes tisíc hodin v trpasličích kovárnách a vytvářel jsem itemy pro celou guildu. Strašně mi to bavilo a myslím, že nejsem sám, kdo má tuhle mechaniku fakt rád.

koncept změn craftu pro patch 1.0.7:
nové recepty (podle kontextu pro inferno), 6 afixů, rukavice, kalhoty, zápěstí, hrudník a amulet. Recept bude možné craftnout s tím, že jedna vlastnost bude fixní, tzn že se ve výsledném itemu určitě objeví (str, dex, vita, int) podobně jako to je u cratování hellfire ringu. Fixní vlastnost má v případě těchto craftů vyšší strop než klasický drop. Výsledné itemy budou account bound, čili s největší pravděpodobností budou vázané na váš účet a ne jejich, čili nepůjdou asi ani darovat ani prodat. Na craft bude potřeba krom jiného speciální esence Demonic Essence, která bude padat z elitek na infernu. Z toho logicky plyne, že itemy s vázanýma statama budou infernální a nebude tedy možné podobné itemy craftnout už na kteroukoli nižší obtížnost. Recepty ve formě plánků budou padat z následujících bossů s šancí na drop 50% při 5NV (zřejmě nehledě na MP): Skeleton King, Spider Queen, Maghda, Zoltun Kulle, Ghom, Cydaea, Rakanoth a Izual.

Můj názor:
Blizzard se určitě vydal správnou cestou, ale není to nic extra. Pro zvládnutí hry bez použití AH to stačit moc nebude. Lepší řečeno borci, kteří hráli bez AH doteď mají můj respekt a jejich situace se zlepší, protože velmi ušetří na infernálním craftu. Lidi, co nezvládali přežít s craftovanýma předmětama Hell natož inferno, si nepomůžou vůbec. Osobně než přejdu na inferno hraju HC Hell A3 a A4 na MP10 ( krom A4 wardena, toho max na MP5), protože je to podle mých osobních testů jednodužší než inferno mp0. Na takovýto MP v hellu potřebujete už infernální resisty, čili na sc minimálně 400, což podle mýho názoru v podstatě není možný získat ani z dropů v A4. No a pokud něco nemůžu sehnat z dropu, podívám se na craft, kde nevycraftuju z hellových receptů vůbec nic, s čím bych dokázal přežít inferno A1 na MP0. Vycraftit nic, tím myslím že neposkládám equip, kterým bych získal celkový all rezist 400+ a zároveň měl nějaký damage a HP.

Shrnutí:
Hellový crafting zůstane nezměněn, čili jet čistej char bez AH bude pořád stejně těžký (pro normální lidi skoro nemožný). Lidi, co mají char v infernu, přežívají ale nemají skoro žádný equip, mají (možná, záleží na finální podobě receptů) šanci na boost z craftu. Stane se tím craft užitečnější? Podle mě ne, protože pořád s ním skoro vůbec nepůjde přežít hell, což je třeba na sc celkem jedno, ale na HC to riskovat nebudu. Když už chci používat craft, chci jet bez AH, jinak k tomu nemám žádnou motivaci. A jakmile jednou přijdu do AH, protože budu s craftovaným equipem pořád vlásek od smrti, máloco mi přesvědčí, abych používal craft na infernu, protože to pořád bude dražší než AH a můj char stejně už "pure" nebude.

Doporučení:
Vytvořit něco podobnýho pro craft v hellu. To v první řadě. Neznám osobně nikoho, kdo by se nenechal odradit permanentní smrtí od používání craftu. A k tomu došlo vždycky v hellu ještě v dobách před MP a patchem 1.0.5. Navíc pokud budou itemy account bound, nepůjdou dát ani kamarádovi ani prodat a to je další věc, která může významně od craftu odradit. Lepší by bylo account bound, ale pro ten účet, který si daný item poprvé oblíkne na svou postavu ne pro toho, kdo item vycraftuje. Doufám, že se to ještě na PTR změní.

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“