To bylo tak...Po ripu DH v posledním dnu S1 mi na non-season zůstal Archon Wiz

, lamáckej Crus a stahovací Mikina, se kterou jsem chvilku běhal. Narazilo se na shard goblina a pod tíhou času, abych se co nejdříve vrátil k partě, jsem klikl na první, co mě napadlo. No a hned na první click v non-season na mě vyskočilo totok

Staty mohly být lepší, ale za 75 shardů nemá cenu se zlobit...hold skill
Jinak co se týče předchozí debaty a dropu itemů, tak já osobně si třeba nemám na co stěžovat. Padlo mi pro DH úplně vše, co padnout může + jsem třeba našel komplet set: Vyr's, Firebird's, Inna's a pak asi polovinu nebo nějaké části ze Zunni, Akhan, Jade, IK, Raekor, SWK a jiné. Prostě to je jen haluz.
Taky se mi třeba stalo, že mi z A3 krabky 31x po sobě nepadla Pride's Fall a pak v rozmezí 10 krabek padla 4x. Ono 30 runů není žádný měřítko. Člověk, aby takhle mohl něco hodnotit, tak by těch runů musel udělat stovky, ale spíš tisíce. Pak už by to o něčem vypovídalo, ale pár desítek je jak když se flusne do moře
Ono je zajímavý, že to člověk neřeší naopak...tím myslím, když se mu v GR třeba povede upgrade za 1% a podobný hraničně nemožný srandy

Jak mě se třeba povedl 2x po sobě upgrade za 8% a o den dřív hlásí borec v klanu, že měl 2x po sobě fail na 90% chance.
Jinak to vidím podobně jako
ride. Hře by prospělo trochu, trochu dost tuhosti. To, že je teď na T6 víc hratelných buildů je sice krásný, leč v partě k ničemu. Si třeba nedokážu představit, že bych měl DH postavený na Nathalya's setu a primárně používal skill Rain of Vangeance. Než by animace toho skillu dospěla ke konci, tak už je parta na konci mapy

Chtělo by to někde fest utáhnout a jinde zase povolit
