Příspěvek
od Javurek » 01.01.2016, 18:22 hod.
Taky začínámv 20:00.
Mia jestli něco nevíš tak se ptej. Resist aury máš jako synergie takže resisity by měli být v pohodě, conviction ti pomůže se zasahováním a hlavně snížením resistů. Block si udržuj alespoň 50%, ale zas to nepřežeň s dexteritou. Když chodíš místo běhání máš lepší block. Při běhání se snižuje na 1/3(myslím). Doporučuju might merca a hlavně se zaměř na věci s dmg. Věci s elementárním poškozením ti moc nepomůžou i když by se tak mohlo zdát. Na zbraních potřebuješ hlavně fyzické poškození, z kterého vengeance vychází.
Začátek bude asi horší, protože než budeš mít conviction a trošku víc many na vengeance, chvíli to potvrvá. Doporučuju hrát na players 3, podle mě ideální, protože monstra nemají zas tak šílené hp jako na vyšší players a expí to obstojně(před vchodem do místností s bossama bych to snížil na p1). Do Salvation bych nedával víc jak 1 bod, dává jen 2% do vengeace. Takže 3 body v salvation ti dají +6% fire, light, cold bonus, kdežto 3 body v každé z resist aur ti dají +10% fire, light, cold.
Jak budeš dávat body záleží co přesně chceš na hell chodit. Pokud vše, rozděluj body do resist aur rovnoměrně. Pokud si vyhlídneš jednu určitou lokaci, třeba mausoleum +crypt, možná by stálo za to uvažovat nad tím, že by jsi dala body primárně do cold a fire resist aury protože tam jsou light imune a tím ušetríš bodíky, které můžeš dát třeba do holy shield nebo něčeho jiného.
Pokud to nevíš, tak resist aury taký navyšují +max resist. 20 bodů v Resist fire skillu při aktivní Fire resist auře a dostatečném poču resistů znamená, že můžeš mít +95% fire resist na postavě oproti 75%. I když ta aura nebude aktivní a budeš mí conviction, stále dostaneš poloviční bonus, což s resisty na výbavě opět může znamenat +85% fire resist. A to bez aktivní aury Resist Fire. To samé samozřejmě platí i u resist lightning a cold. U salvation nic takového myslím není.