Projekt X

Moderátor: Dark_Deamon

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Projekt X

Příspěvek od Javurek » 18.02.2013, 21:53 hod.

Ahoj všichni co se zajímáte o modding. Diablo 3 mě zklamalo a už pár měsícu ho vůbec nehraji, PoE občas zapnu, je to mnohem lepší než diablo 3 ale nějak u toho vydržím vždy jen chvílí. Nevím jestli je to hrou, nebo už jsem prostě starej na to abych hrál 5 hodin v kuse jako u d2 .) Chci se vrátit k diablu 2 ale klasiku mám odehranou skrz na skrz a tak se chci zase věnovat moddingu. Mám v plánu postupem času udělat nějaké nové tutoriály (pokud bude mít tedy někdo zájem) a znovu se vrhnout na vytvoření nějakého kompletního módu.

Nápady mám převážně zatím v hlavě a je moc brzo na to, abych napsal co přesně hodlám upravovat, ale tady je pár bodů, na které se v módu chystám:

- úpravy skillů, nové skilly možná i nějaké větší změny ve skill systému
- úpravy monster, nová monstra, chci hlavně odstranit imunity, udělat monstra nebezpečnější, dát jim více skillů
- úpravy stat systému, chci aby byl větší efekt distribuce bodů, energie bude ovlivňovat poškození některých skillů, některé statistiky budou také modifikovat skilly.
- úpravy lokací, pokud to bude možné tak i přidání nových
- změny v crafting systému, výrazně ho modifikovat
- vylepšení rare předmětů
- vylepšení magických předmětů
- nové druhy předmětů
- odstranění starých a přidání kompletně nových unikátních předmětů, každý typ předmětu bude mít 1-2 unikátní verze.
- přidání legendárních předmětů, budou to mnohem silnější verze unikátních předmětů, každý bude mít speciální skill. Některé budou padat velmi vzácně random, některé budou mít fixní drop na speciální monstra nebo bosse.

Rád bych na to nebyl sám a uvítám jakoukoliv pomoc. Pokud by tedy měl někdo zájem zúčastnit se, rozhodně mě kontaktujte přes soukromé zprávy nebo rovnou zde. Ti kdo mají zájem, nemusí mít žádné zkušenosti s moddingem, ale samozřejmě případné znalosti rozhodně nebudou na škodu. Lidem, kteří se o d2 moddingu naopak něco chtějí naučit, bude případná spolupráce rozhodně ku prospěchu, nějaké zkušenosti rád předám .) V této počáteční fázi mi jde především o všemožné nápady co do módu zakomponovat jak co upravit atd.

Prozatím si sem budu zapisovat lidi, kteří projevili zájem nějakým způsobem spolupracovat na projektu:
Team:
Javurek
Saesa
ZOMB

Uživatelský avatar
kolij
Doom Knight
Příspěvky: 592
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Kolij#2462
Bydliště: Boleradice

Re: Projekt X

Příspěvek od kolij » 18.02.2013, 22:45 hod.

Určitě vítám :) ale bojím se, že se tento mod nedokončí jako plno jiných modů, které tu jsou... :{ Třeba, že jsi přestal pracovat na The Sin Wars a nebo pozastavil jeho vývoj... Je to škoda. Ale rád vyzkouším a poradím s novým modem :)

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Re: Projekt X

Příspěvek od Javurek » 18.02.2013, 23:26 hod.

Nj, chci začít odznova, ale samozřejmě některé věci ze sin wars rozhodně využiji. Určitě jsem teď o něco chytřejší a předchozí projekty mi pomohli v rozvoji .) Také budou navíc nějaké nápady z Path of Exile a Diabla 3.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2540
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Projekt X

Příspěvek od ZOMB » 19.02.2013, 06:57 hod.

Tak tohle bude koukám pořádná předělávka D3 :)

Na jaký patch to chceš vytvořit? 1.10? Asi bude potřeba D2mod system, že?

Mám totiž v hlavě jeden nápad, který se moc nehodí do Is Alive (protože spíše Diablo mírně upravuje, než rovnou překopává), ale do tohoto modu by se možná hodil...

Pomocí D2mod systemu (a některých jeho pluginů) se dá "svým způsobem" vytvořit čtrvtá obtížnost - Inferno, kde monstra budou téměř nepřemožitelná a postava musí mít top equip, aby si tam vůbec dovolila jít (ne tedy inferno které známe z D3)

Pokud se Ti ten návrh líbí, pravděpodobně bych se ujmul jeho zrealizování :)

Každopádně hodně štěstí s modem ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky: 7218
Currenly, I'm playing: Diablo 3
BattleTag: Kuki#2122
Bydliště: Brno

Re: Projekt X

Příspěvek od Kuki10 » 19.02.2013, 15:56 hod.

Vytahnout to nejlepsi Dia,poe.....a neco pridat.....
Hmmmm to zni moc luxusne.....

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Re: Projekt X

Příspěvek od Javurek » 19.02.2013, 16:49 hod.

Spíš než 4 obtížnost chci globálně zvednou obtížnost hraní. Ne tím že monstra budou jen rychlejší a budou dávat víc poškození ale herními systémy a schopnostmi a vlastnostmi monster. Momentálně přivítám úplně jakékoliv nápady, čím víc tím líp, protože te´d je právě ten čas kdy se mi v hlavně utváří komplexní rozvržení a když někdo navrhne nějaký super nápad když už budou ostatní věci vymyšlené, těžko se bude aplikovat.

Plán je verze 1.10, ta se na to hodí nejlépe. S d2 mod systémem jsem zatím nikdy moc nepracoval, takže nevím, to bude záležet co vše v módu budu chtít mít.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2540
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Projekt X

Příspěvek od ZOMB » 19.02.2013, 17:07 hod.

Všechno se odvíjí od toho, čím chceš, aby mod hráče zaujal...

Z mého pohledu:
Zy-El - obsáhlost
Avalon - jednoduchost a uberlokace
Median - nové skilly a uberlokace
Black Parade - temná atmosféra
Back to Hellfire - návrat k D1
...a další...

Když jsem si promýšlel Is Alive, hratelnost se pro mě stala nejdůležitějším prvkem.

A pak si samozřejmě přebrat věci, které chceš přidat / změnit / nechat...
Např. grafická stránka hry (jiné rozlišení)

A hlavně nezapomínat na hru, kterou modikuju - D2
Co vše chci nechat, co se mi jak líbí, co chci změnit - a toho se držet :)

1.10 je fajn... vždy tam můžeš D2mod system nainstalovat, podle potřeby...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Re: Projekt X

Příspěvek od Javurek » 19.02.2013, 17:17 hod.

Z mého pohledu:

Zy-El hrál - jsem chvíli a bylo to takové divné .)
Avalon - překombinované a šílené staty na věcech
Median - moc velký odklon od klasiky
Black Paradé - extrémní obtížnost
Back to Hellfire jsem nehrál :D

Kdo mě zná, tak ví že můj vzor je už delší dobu mód Hell Unleashed z kterého si chci vzít hodně inspirace. Chci se ale více zaměřit na skill systém a staty.

Jako první věc se asi pustím do těch skillů, pokud se někomu bude chtít rovnou tu pište návrhy na nové skilly, koncepty postav + jak ty skilly třeba ovlivní staty. cokoliv kolem skillů postav.

ještě by mě zajímal Váš názor na sdílení informací, myslíte že je lepší držet obsah módu v tajnosti a nechat to jako překvapení nebo veřejně vše psát aby se to dalo konzultovat se širším kolektivem?

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky: 7218
Currenly, I'm playing: Diablo 3
BattleTag: Kuki#2122
Bydliště: Brno

Re: Projekt X

Příspěvek od Kuki10 » 19.02.2013, 17:22 hod.

Spis s uzavrenym kolektivem a pak beta test.:)

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Uživatelský avatar
kolij
Doom Knight
Příspěvky: 592
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Kolij#2462
Bydliště: Boleradice

Re: Projekt X

Příspěvek od kolij » 19.02.2013, 17:33 hod.

Určitě bych využil nějaký skilly v Sin Wars, protože tam se mi moc líbily, třeba je i trochu pozměnit, aby nebyly úplně stejný.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky: 2540
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: zomb#2334

Re: Projekt X

Příspěvek od ZOMB » 19.02.2013, 17:37 hod.

Hell Unleashed jsem hrál, nicméně mě moc nezaujal (možná kdybych to hrál déle tak ano), ale vím, že zrovna Ty ho máš dost rád :D

Skilly... tomuhle jsem se většinou radši vyhýbal, protože udržet balance u skillů je (pro mě) docela obtížné a chce to hodně testování...

Určitě bych si pohrál s různými aurami, kletbami a enchanty... např v PoE je u Shadowa super skill, který zrychlí obnovu many za cenu její nižší maximální hodnoty :)

Stat systém... tohle mi ve vanille hodně vadilo... byl to strašný stereotyp - str a dex na vybavení (kdo chtěl tak dex na max block), enr nic a všechno ostatní do vitality :roll:
V Is Alive jsem dal bonusy z energy do elementálních skillů a str a dex toho ovlivňují mnohem víc... ale určitě to je zajímavý nápad, propojit trochu víc skilly a staty...

Sdílení informací... v Is Alive jsem se vydal cestou otevřeného projektu, vše jsem prodiskutoval s ostatními a připadá mi to jako dobrá cesta... ušetřil jsem si totiž hodně zbytečné práce...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3179
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt X

Příspěvek od Fraxinus » 19.02.2013, 17:50 hod.

Návrh mě zaujal a rád bych v něčem vypomohl. Ale pouze pod podmínkou, že bude tento mod skutečně dokončen.

S modingem sice nemám moc velkých zkušeností, ale jsem ochoten vypomoct v tvorbě nových a úpravách stávajících lokací, s čímž už zkušenosti mám, a příležitostně v tvorbě receptů, skillů a unikátů. Když mě chytne nějaké políbení múzy, možná i něco k novým unikátům nakreslím. Tohle jsou věci, které dovedu.
+samozřejmě jsem schopen dodat i spoustu nápadů, které dosud nebyly jmenovány.

Myslím si, že by bylo vhodnější tuto sekci zamknout jen pro ty, kteří by aktivně spolupracovali. Až by z toho něco bylo hratelného, tak to otevřít pro betatest.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí průběh (95,8 % completed)

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Re: Projekt X

Příspěvek od Javurek » 19.02.2013, 18:07 hod.

Přemýšlel jsem o sekci kam by mohli jen ti co budou na módu pracovat, ale v té fázi to zatím ještě není. Nápady sem, čím víc tím líp :D Jestli ovládáš mapmodding a dokázal by jsi nějaké předměty i graficky upravit, tak mi tě seslalo samo nebe :D

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky: 1721
Currenly, I'm playing: Diablo 3
BattleTag: Lemurman #2764

Re: Projekt X

Příspěvek od Lemurman » 19.02.2013, 18:19 hod.

K tomu možnýmu infernu: co tam dát místo imunit zranitelnosti? Například by se vygenerovala zranitelnost proti ohni a jedu a nestvůru by nebylo možné zranit ničím jiným než ohněm a jedem.
A k těm nápadům:
1. dokázali byste vytvořit VI. akt?
2. a co další postavu?
3. co tam dát uber levely kde bude všechno obráceně?
(např. boj proti Tyrielovi po boku démonů atd.)

Jinak vám přeju hodně štěstí.
Obrázek

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3179
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt X

Příspěvek od Fraxinus » 19.02.2013, 18:28 hod.

Lemurman: To jsou imunity v bledě modrém.
1) Takových pokusů už bylo, tohle nebude možné. Musela by se přepsat dost velká část kódu hry.
2) Musel by ji někdo nakreslit, včetně všech možných poloh, a naprogramovat. Technicky to údajně jde, i bez nějakých přílišných hardcode zásahů, ale bylo by s tím šíleného...víš čeho.
3) Něco takového plánoval Black Parade, kde ve městě byl Griswold, Blood Raven a další...a bojovalo se proti ostatním démonům.

Javurek: Neřekl jsem, že přímo ovládám, ale už v tom jisté zkušenosti mám. ;) Obrázky jsou relativně malé, takže je překreslit snad nebude takový problém.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí průběh (95,8 % completed)

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Re: Projekt X

Příspěvek od Javurek » 19.02.2013, 18:41 hod.

Ono spousty obrázků se dá použít z Phrozen keep, ale udělat něco pěkného originálního není na škodu :D Pamatuji jak jsem si do jednoho módu udělal myslím že to byl mikroskop .) stačilo malování+obázek z netu a pak nějaký ten program na d2 modding.

Založil jsem speciální téma na skilly, ty bych chtěl řešit že všeho nejdříve, protože od toho se budou odvíjet další věci. Tady je téma, neváhejte psát nápady .D

viewtopic.php?f=133&t=8454

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1040
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Projekt X

Příspěvek od Attia » 19.02.2013, 23:02 hod.

velice rád se přidám...hlavně jako tester (pokud se na tom bude aktivně pracovat a budou průběžné změny atd tak jsem schopný testovat neustále a pořád protože D2 které neznám mě moc baví...vídím to u ZOMBa...vždycky když vydá nějakej update na isalive tak to jedu hodiny a hodiny v kuse :-D

to zaprvé..za druhé můžu pomoct s balancem (to je asi spojený s testováním samotný hry) a taky s vymýšlením všeho možnýho...občas si myslím že nápad mám dobrý.

pokud se napíšou seznamy nových RW, uniq, setů atd tak můžu pomoct s přepisem do .txt souborů. minimální zkušenosti s modovaním mám, ale asi bych se dal fakt jen na tu přepisovací část, tzn nadatlovat ty texty do souborů. Ale propojování se jménama atd prostě komplet zprovoznění těch itemů to už bych asi nezvládl. pokud si rozumíme.

taky bych moh pomoct s grafikou ikonek nových skillů, to už jsme řešily spolu myslím u jinýho tvýho módu. nebo jakoukoli jinou úpravou grafiky (obrázků). ale zase se to týká jen obrázků, import do hry to už bych fakt nezvládl...

a nakonec samozřejmě vymýšlení všemožnýho možnýho i nemožnýho...ale mám podmínku :-D chci po sobě pojmenovanýho superunikáta ze kterýho bude padat zbraň stejného názvu :-D např: v DoE nebude Corpsefire ale bude tam běhat mrtvák Attia a z něj bude jako z jedinýho monstra ze hry padat třeba Ettin Axe Attia's Cleaver :-D

tak mě napadlo co udělat všude po hře superunikáty kde bude padat item navrhnutý právě daným hráčem který bude součástí vývoje módu? byla by pr*el číst ty komenty "hele dnes jsem sundal Javůrka na Hell a ten hajzlík mi nic nedropl, asi na něj udělám pár nájezdů" :-D

edit: ohledně otevřenosti nebo zavřenosti, jsem spíše pro zavřený téma pro tvůrce a poskoky...možnost číst ať maj všichni, ale přispívat ať maj jen ti co se s tebou domluví přes PM...aby tam nevznikaly zbytečný OT debaty...

to stejný testování...tak jak to měl ZOMB...první verze uzavřený beta testing s přístupem na heslo přes PM...časem open beta

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1040
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Projekt X

Příspěvek od Attia » 20.02.2013, 15:32 hod.

tak jsem přemýšlel nad runovým systémem. Na vanile mě vždycky štvalo že to je celý strašně o náhodě a o lucku. Taky mě štvalo že to nemá nic společnýho s tím jak se doopravdy runy vytvářely. Napadl mě jeden nápad jak oživit a zatraktivnit runy a zároveň zapojit goldy do hry aby se člověku oplatilo sbírat i ty 10ti goldový položky...

Základ je ten že by se runy nedropovaly ale vytvářely. Z monster by pouze padaly čistý runový kameny (v reálu by se to dalo přirovnat ke kamínkům který najdeš na zemi a posléze do nich ryješ runy) ze kterých by se následně vytvářely samotný runy. Byly by tři verze rune stonu (Rune Stone pro runy el-amn; Rare Rune Stone pro runy sol-um; a Epic Rune Stone pro runy mal-zod). Na normalu by padal pouze Rune stone, na Nm by padal Rare Rune Stone a Rune Stone, a na hell by padaly všechny tři.

Jednotlivé runové kameny by šli stackovat na sebe jako klíče do max počtu 11, a daný počet runových kamenů by určoval kvalitu runy. Dále by bylo potřeba u Akary koupit magický svitek na danou třídu runy (rune scroll, rare rune scroll a epic rune scroll).

Příklad. Chci runu eth. Musím nastackovat 5x rune stone a u akary koupit Rune Scroll. v kostce zamutuju a dostanu již hotovou runu eth. Nebo chci runu ZOD...musím nastackovat 11x epic rune stone a koupit u akary epic rune scroll. v kostce za to dostanu ZOD runu. Na první pohled to vypadá že bude banální dostat se k hight runám. nebude to tak lehký z několika důvodů. Pokud se dodrží myšlenka tohoto módu, bude dost těžký dostat se na hell. to zaprvé, za druhé je samozřejmé že rare rune stone bude mít menší šanci na drop než rune stone a epic rune stone bude mít zase mnohem menší šanci na drop než dva předešlé kameny.

šance na drop:
- rune stone stejný jako EL runa ve vanile 1.13
- rare rune stone stejný drop jako SOL runa ve vanile 1.13
- epic rune stone stejný drop jako MAL runa ve vanile 1.13

představa že než se doberu k runě ZOD, tzn jakoby 11x dropnout MAL runu tak myslím že není zas tak jednoduchá, na druhou stranu zase mnohem reálnější než dropnout ZOD runu ve vanile...

k tomu všemu připočítejte cenu svitků. Rune scroll by stál 10.000, rare rune scroll 100.000 a epic rune scroll 1.000.000. Jeden svitek na jednu runu. po mutaci v kostce by ingredience zmizely a zůstala by už jen hotová runa.

ceny i dropy by se ladily podle hry. tohle je jen první návrh. Spíš mě zajímá jak by se vám něco podobnýho líbilo...

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Re: Projekt X

Příspěvek od Javurek » 20.02.2013, 17:22 hod.

Super, jsem rád že se připojíš .) Ikonky byly surčitě super, na testing taky. Zajmavý nápad s těma runama, čím víc takových rozmanitých nápadů tím lépe, aspoň si pak vybereme to nejlepší. Nějakého toho bosse bych ti snad udělal :D. Chci mít rozhodně víc nových super unikátů.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3179
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt X

Příspěvek od Fraxinus » 20.02.2013, 17:57 hod.

Ono by stačilo i zařadit do hry spoustu superunikátů, co byly vytvořeny, ale ve hře nakonec nebyli použiti. Chtělo by to třeba pobočnici Blood Raven, která by ji dodávala třeba might nebo fanu.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí průběh (95,8 % completed)

Odpovědět

Zpět na „Projekt X“