Barbar změna v patchy 1.0.7.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620
Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Goliathus » 07.02.2013, 16:28 hod.

No toho jsem si nevšiml ale když človek se stál obklopen 30 škorpiony je pravda že toho moc napomlátil... to samé fire chain... pokud to teď není...o to snažší to je

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Punky » 07.02.2013, 16:29 hod.

Goliathus píše:Mobů jsem mlátil stejně. Jde o to proč v patchy 1.0.6. udržím besserkera jen o pár vteřin dýl a v PTR i několik minut?
aha cize ten problem ze na ptr udrzis wotb a na "normal" servry nie, stale ostal, len si proste doplnil, ze na udrzanie potrebujes mat v okoli aspon 2-3 mobky, aby procovala castejsie sanca na 15 fury... chapem... no preco to tak je ti neviem povedat, udrzat wotb na vyssich MP nemam problem ani teraz nejak... ten fire chain to nebude, to by ti doslo, ze je to kvoli tomu ze nehitujes... nemas trebars inu pasivku nejaku? :)

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 07.02.2013, 17:18 hod.

to jestli generuje 15 nebo 100 fury za hit je tu úplně jedno. Jde o utrácení fury, tu bude o dost rychlejší v 1.0.7 jak psal aflajk nebo já hned v prvním postu. Jestli Punky hrajes WW tak s tim samozřejmě problém nemáš, ale u hota je to omráčení sakra znát, částečne to eliminuju runou thunderstrike při farmení kdy velký skupiny nepřátel držím v permastunu takže mě nehituje skoro nikdo. Sice je tam horší proc koef ale dá se s tím hrát vpoho i na single target. Taky je to hodně o attack speed, když máš ve wotb třeba 1,9 tak je ti tak nějak jedno, ale jak máš málo (já třeba 1,16 základ) tak je to omráčení hodně poznat.

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Punky » 07.02.2013, 21:06 hod.

no tak uplne jedno to nieje, idealne u Hoty je pokial generuje hitmy viac ako ho stoji samotna Hota... mna stoji 20 fury na kolko nemam ziadny item na reduce cost a vychadza mi drzat dlhodobo wotb z Hoty len pokial procnu aspon 2 crity na fury na mobkach... pokial je single target, musim striedat bash s Hotou aby som wotb udrzal... utracanie fury nie je problem, nakolko spammujes hotu a BR pokial sa dostanes nejak na full... ja sa ale aj tak snazim to drzat niekde pod top to fury, co je tak cca 100 hladina, = 20CC na Hotu... v zaklade mam 60CC, +3 BR, +10 OP, +10 wotb, cize vo vysledku som na cca 100% CC hota, takze na pohodu... s omracovanim nejak problem nie je, jednak vacsinu casu hitujem cez TAB a kitujem aby som sa nedostal nejak do obklucenia a pouzivam vacsinou rovnako ako ty thunderstrike ... a druha vec je to, ze vo wotb mam AS cca 2,4 pokial hram DW a 1,66 pokial hram so skornom, takze to celkom odsypa

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 07.02.2013, 22:02 hod.

jo tak pokud tě stojí hota 20 a dostáváš jen 15 tak o regen jde. To byla první věc kterou jsem řešil abych to měl 15/15, teď to mám 15/18 a fury skoro neřeším, občas na single musim přibouchnout. Já wotb neudržím určitě protože mám jen 1,16as v základu, potřebuju 1,66 s wotb a perma mlácení abych ho udržel a na to si ještě počkám, ikdyž budu váhat jestli to vyměnit za insanitu, cc z wotb nepotřebuju mám bez něj 99 (102 se scoundrelem) a s insanitou není pomalu elita která by přežila těch 15s.

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Punky » 07.02.2013, 22:37 hod.

no tak prave som v hre, celkom ma to teda navnadilo tato debata a vysledok je taky ze rakkis crossing som prebehol cely v jednom wotb, fields of slaughter 2 (ale uz bol rechargnuty takze pri prvom enemy siel hned novy), keeps 2 siel tiez na 2 wotb (na zaciatku som bol moc hrrr a umrel som na arcane+reflect :)), momentalne som arreat crater 2 a zatial 1. wotb, ale tam to urcite neudrzim cely cas, hlavne ak "zle" odbocim a budem sa musiet vracat... keby som nahodil este innas pants a fire walkery z bedny, tak s +24MS a dalsim 9%ASI by to bolo este lahsie (aj ked strata zhruba 5kdmg a asi 7k life, ale to je nepodstatne nejak)

inak mne sa thrive pozdava viac ako insanita a to nie ani kvoli CC, ale kvoli perma MS a hlavne ASI... ten skorn je tak strasne pomaly, ze uz tych 1,66 mi pride ako take minimum, tych 1.40 co mam ako zaklad je nekomfortnych

inak ten CC 99 to ratas ako pre Hotu hej? a aky mas zaklad?

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Alfajk » 07.02.2013, 22:39 hod.

a na jaky mp to ted byls? a sels s rend+hota? ...s tim nezvladam udrzet wotb

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 07.02.2013, 22:54 hod.

56 základ +3br +10ts +30 fury + 3scoundrel = 102 +10wotb, až budu mít equip jakej bych si představoval tak do toho perma wotb možná půjdu,ale to ještě potrvá.

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Punky » 07.02.2013, 23:49 hod.

Alfajk: MP7, alebo 8... a siel som WC, BR, OP (killing spree), Wotb, Bash (instigation), HotA (thunderstrike) so skornom... teraz sme boli este uberov mp7 a aj na nich bez problemov wotb cely cas... ale siel som DW

Quetak: mas 150 max fury jo? :) a co je ts?

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 07.02.2013, 23:50 hod.

jj 15 z pásku 15 ze soj a 20 z pasivky. TS = thunderstrike

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Punky » 08.02.2013, 00:13 hod.

hmm, a co ma thunderstrike spolocne s CC?

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 08.02.2013, 00:16 hod.

aj kecám sry, myslel sem overpower - killingspree

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Alfajk » 08.02.2013, 00:36 hod.

ten zvuk a animace je skoro jako blesk,proste thunderstrike...a jeste k tomu jak to splyva se zvukem dropu legendarky,je to fakt neco...aspon ze to hodlaj ted v patchy 1.0.7 zmenit

Odpovědět

Zpět na „Obecně“