Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 09.02.2015, 17:33 hod.

Na GR37/38 jsem i s DH na prumeru kolem 5,5 minuty. Ja to srovnaval dle mereni Dava_C kolik mu vyslo XP/hod kdyz to zkouse solo. Chybi mi sice vice presnejsich delsich mereni jak to stridam i s bounty a k tomu zase jeste RNG na konkretni serii GR, ale urcite se nedokazu s DH dostat na o hodne vice XP/hod pro solo nez on.

edit: zkusim si nejaky dobu ty casy pro ruzne lvl ukladat at znam presneji dlouhodoby prumer. Bude to dobre i pro rozhodnuti jaky lvl hrat vice.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 10.02.2015, 15:32 hod.

Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 10.02.2015, 21:50 hod.

Obsazení 4man party leaderboardu jinými charactery? - Pritorita je přidávat nové sety a itemy a obsazení se postupem času mění, časem to bude zase jinak. :(

Trial? Je to otravné, ale slouží to k přeskakování levelů, abychom nemuseli chodit od levelu 1, odstranění Trialu by znamenalo chodit pořád nejvyšší dosažení level :shock: a je nenahraditelný při party game, bez něm by nevěděli, který level by měli jít :shock:

Blood shard cap? Je to důležité, protože kdyby nebyl cap, tak by hráči nevěděli, co s nimi dělat, kdyby nezjistili, že jich mají plno :shock: a aby lidi neshromažďovali BS na future item např.

Bude vyšší Torment? Neví, moc se na to netvářili, jak T tak GR mají svoje místo v Advneture modu. Možná plánují zlepšení bounties a lepší provázání Adventure modu.

Sezona bude kratší, ale záleží to na jejich vývojovém rozvrhu a to nikdy nedokáží odhadnout, jak se to bude vyvíjet.

Ringy stejně jako jiné itemy postrádají diversitu. Restraint a Focus byl moc dobrý, tak to změnili v betě a teď to nikdo nepoužívá.

Neplánují gamble class specific zbraní, aby když padne jiná zbraň než očekáváte, tak abyste si řekli jooo to je super, změním plán a postavím kolem té zbraně build.

Plnánují buffnout nepoužívané sety v příštích patchích.

Nechttějí autopickup, protože to ničí spojení hráče se hrou.

Některé věci mají jednoduchá řešení, které je snad ani nikdy nenapadly.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Cartman » 10.02.2015, 22:44 hod.

blbosti a blbosti :D

Hcx
Fallen Shaman
Příspěvky:51
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Hcx » 10.02.2015, 22:55 hod.

přijde mi že jen mlžili a nic pořádně neřekli..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hcx- ... o/51459356

NS ........................... SC
24.01.2015 - 625 plvl 10.3.2015 - 410plvl
17.12.2014 - 312 plvl 24.2.2015 - 255plvl

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 10.02.2015, 23:51 hod.

Nic jiného jsem ani nečekal, oni to tak mají vždy - plánujeme, bavíme se o tom, naše priority jsou.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 11.02.2015, 07:11 hod.

Tak museli se snazit nejak okecat, ze se jim nechce delat vubec nic :-)

BS limit i pres ty jejich "duvody" mohli navysit na 1000. To by porad vyhovovalo i "duvodum".

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Y0G1 » 11.02.2015, 07:39 hod.

Tie trialy ved to nieje tazke zrusit a spravit tabulku kde by sa dalo ist od GR 1 az po dajme tomu 80 alebo kludne aj 100 a clovek si sam vyberie co chce ist .

Oni chcu zacat sezonu a potom mat 14 dni pauzu a pustit novu sezonu , kdesi to tak pisali ...strasne ma zaujima ako budu testovat nove veci ked budu pridavat nove veci do sezon to nestihnu ani PTR xD

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 11.02.2015, 07:50 hod.

Včera říkali, že by bylo ideální formát S2 - v pauze content patch - S3 - v pauze content patch - S4. Ale oni samy neví, kdy a jak budou schopni plnit plány. Přece jen tam netečou peníze.

Co se týče trialů, tak by úplně stačilo, když už to tam mermomocí chtějí, tak udělat trial pro jednu hru, než z ní vyjedu. Např. chci klíč na 35, na poprvé se nepovede a vyjde mi 37, tak půjdu znovu a udělám si klíč na 35 a ten budu používat do té doby, než vyjedu ze hry a když budu chtít jít pak GR 50, tak si udělám GR 50, který mi opět zůstane než leavnu hru. Řešení už všude bylo spoustu. Je jich už opravdu moc a zabíjí to hru, nevím jestli je samotné baví dělat klíče každých 5 minut, popřípadě strávit hodinu před hraním v trialech.

Ještě tohle je zajímavé z přepisu, co dneska čtu:

Builds using legacy items are fine, the only problem is that some players have no way of accessing their play style. Maybe new items which allow for the same play style will be added to make them accessible

Čeho se obávám je to, že nedojde k nápravě v team game minimálně pro další 3-4 měsíce a nových season only gemů, především toho levelovacího (500xp + 50x50xp = 3000xp per kill), to bude ráj pro zDPS a v dobrém týmu to asi budou nosit všichni, inflace xp pak bude obrovská.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 11.02.2015, 08:27 hod.

Ok ale bohužel jen v sezóně :-( :-)

Hcx
Fallen Shaman
Příspěvky:51
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Hcx » 11.02.2015, 08:28 hod.

Dava_C píše:Včera říkali, že by bylo ideální formát S2 - v pauze content patch - S3 - v pauze content patch - S4. Ale oni samy neví, kdy a jak budou schopni plnit plány. Přece jen tam netečou peníze.

Co se týče trialů, tak by úplně stačilo, když už to tam mermomocí chtějí, tak udělat trial pro jednu hru, než z ní vyjedu. Např. chci klíč na 35, na poprvé se nepovede a vyjde mi 37, tak půjdu znovu a udělám si klíč na 35 a ten budu používat do té doby, než vyjedu ze hry a když budu chtít jít pak GR 50, tak si udělám GR 50, který mi opět zůstane než leavnu hru. Řešení už všude bylo spoustu. Je jich už opravdu moc a zabíjí to hru, nevím jestli je samotné baví dělat klíče každých 5 minut, popřípadě strávit hodinu před hraním v trialech.

Ještě tohle je zajímavé z přepisu, co dneska čtu:

Builds using legacy items are fine, the only problem is that some players have no way of accessing their play style. Maybe new items which allow for the same play style will be added to make them accessible

Čeho se obávám je to, že nedojde k nápravě v team game minimálně pro další 3-4 měsíce a nových season only gemů, především toho levelovacího (500xp + 50x50xp = 3000xp per kill), to bude ráj pro zDPS a v dobrém týmu to asi budou nosit všichni, inflace xp pak bude obrovská.
To cloveka pak láka začít hrat season pro expeni ..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hcx- ... o/51459356

NS ........................... SC
24.01.2015 - 625 plvl 10.3.2015 - 410plvl
17.12.2014 - 312 plvl 24.2.2015 - 255plvl

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 11.02.2015, 08:50 hod.

Tak ono k inflaci došlo i když se začli chodit speedGRifty, akorá pro někoho ta inflace je malá a pro někoho velká. Já už přestal psát PL protože PL 900+ už nic neznamená pokud běháš nonstop v top týmu. Třeba já se na 1 PL ještě dost nadřu a třeba Lucky z vašeho klanu dal 60 PL (PL 950) za těch 14 dní GRiftování.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Cartman » 11.02.2015, 08:59 hod.

Lucky na to ma hlavne cas : ) Ono to neni zas tak horke s tim speed GR

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 11.02.2015, 08:59 hod.

Dava_C:
To si také myslím, že k žádné nápravě nedojde ani pro tým game, ani pro ten gem. Ten gem podle mě trvale už nechají.
A souhlasím, že ten gem bude dávat už hodně. Sezónu ale kvůli tomu určitě hrát nebudu. Po sezóně uvidím, jestli ho budu někdy používat nebo ne, protože...

...Už to začínám hrát i teď s menším zaměřením na XP a větším na efektivitu lootu (více mi potěší časem doladit gear než mít o něco více main statu a s gearem to bude tak jako tak na hodně dlouho). A postupně se budu zaměřovat více i na gemy. Tzn. pomalu a jistě mi to bude nutit hrát vyšší lvl, abych pořád měl ještě 1% šanci na upgrade. Ono to ale stejně nebude hned, protože ten 1% upgrade trvá samozřejmě vždy dost dlouho než se povede. Zatím jsem pořád ještě na GR36 pro Powerfull gem. A na GR38 pro Zeis a Trapped.

Už jsem pro GR38+ začal hrát stylem, že kašlu na XP pool. A jak jsem se s tím smířil, že je XP o trochu méně, tak se mi hned hraje lépe. Můžu hrát více DPS variantu a prostě jednou za čas umřít. Ono ani když neumřu, tak stejně časem bonus pool dojde a musím jít hledat další tak jako tak (tohle samozřejmě bude postupně čím dál menší problém jak bude na vyšším PL potřeba více XP na jeden lvl).

Pro větší zaměření na XP by mi museli namotivovat nějakou změnou, aby z toho bylo více než jen main stat.

Pak stejně budu chtít časem pěknou Priders fall. A to je zase spousta času za nejméně XP.
Občas už A3 bounties hraju, ale bude to asi na hodně dlouho. Už jsem na 10. kousku helmy a zatím ani jedna áčková verze a v obyč verzi mám pěknou variantu jen s vit (tu bych chtěl áčkovou) a potřebuju ještě pěknou i s CA dmg (tu ani áčkovou farmit nebudu, to bych se u toho zbláznil).

Psycho:
Pokud je opravdu hodně dobrý tým, tak těch 30miliard/hodinu dají všichni (a jeden případně ještě o dost více). A to je sakra rozdíl když dají minimálně 3x tolik co dám solo. A to když třeba ještě farmím A3 bounties, tak je to s XP už úplně v háji.

Ty jsi se taky teď nějak rozjel. Dříve jsi trvale měl +- 20 PL na mě ztrátu a teď už jsi mě najednou už skoro dohnal a to jsem poslední týden na moje poměry hrál docela dost (3x jsem se dostal ke hraní na chvíli i odpoledne, což je u mě hodně nadprůměrné).

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 11.02.2015, 09:27 hod.

Psycho, Lucky sice hraje 16/7, ale taky má perfektního Monka s full xp výbavou a Monk = perma-team a žádný Trial. Solo by byl minimálně 3x pomalejší.

Mloku, když udržíš řekněme GR 38 pod 4 minutami na run v týmu, tak máš i více lootu a BS, takže nejde jen o XP.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Stanley » 11.02.2015, 09:35 hod.

Už jste to tu zmínili vícekrát, že v partě není potřeba dělat tolik trialy. Jak to funguje, když musí mít každý z party svůj klíč.

Napadá mě, že 3 z party neugradujou gemy, ale vždy berou klíč a pak seženou jednoho co má nižší klíč a ten otevře a oni se přidají s vyšším klíčem.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 11.02.2015, 09:39 hod.

To ano, i lootu bude o něco více, to je mi jasné. Ale tam už neztrácím až tolik jako u XP. A solo se mi hraje o hodně lépe (teď myslím jen samotnou hru, tedy bordel na obrazovce, FPS a neřeším problematiku odbíhání od počítače).

Konkrétně to zatím vypadá na něco přes 50% lootu navíc v týmu. Beru ty 4 minuty na GR38 v týmu. Já jsem zatím na 6:20 na GR38 (zatím mám ještě malou statistiku - jen 6x GR38, ale když přihlédnu i k časům co mám zaznamenané na GR34-37, tak to tak nejspíš už +- zůstane a nedojde k velké změně). A pak musím přičíst více triálů solo.
Rozdíl to pořád je ne tak malý, ale není to tak hrozné jako 3-6 násobek u XP (to beru pro 30-60 miliard/hodinu v týmu).

Stanley: Ano, tak to je. Stačí ti tedy 1/4 klíčů (někdo to s tím nízkým klíčem otevřít vždy musí).

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 11.02.2015, 10:40 hod.

Jelikož jsou xp na 34-37 stejné, tak chodím raději nižší, protože speedruny jsou poměrně náročné na hraní, né že by GR 37 bylo těžké, ale chodí se s T6 setupem na max damage a hraje se s maximálním rizikem kvůli forward movingu (je to stejné jako na max levelu). Na vyšších GR získám na času i na xp v případě dobrého rollu, ale právě díky nízkému toughness už ztrácím při špatném rollu (densita/layout/typ monster), kdy už tam opravdu lítám s permateleportem jako na GR47, naopak na nižším GR je to vyrovnanější, sice nezískávám tolik xp a času při dobrých rollech, ale neztrácím tolik při špatných a je to pohodovější hraní a i u RG je to znát dost na čase, což vysvětluje vyrovnanost GR 34 vs GR 36/37. Ale furt mám málo otestováno a co se lootu týče, tak to zatím nevím vůbec, tam je to taky dost random, jak který run.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 11.02.2015, 10:50 hod.

Já jsem na tom na GR34 možná i o chlup lépe na XP. Hraju také téměř max DPS setup a to i na právě i na GR38-40. Tedy hraju bez awareness a akorát tedy hraju pořád s unity (GR47+ už je to i bez unity, ale zase s awareness a to už je na pozornost hodně náročné a můžu hrát jen odpočatý) + na brnění hraju s defense statem místo sentry (to je odhadem jen cca 2% ztráta dmg jak na speedGR většinou nemám v dostřelu více sentry).
A díky tomu na GR34 mám bonus pool pořád a na GR38+ ho občas ztratím. Bez ztrácení bych to měl také +- vyrovnané (nebo možná už i lepší na vyšších GR).

Loot také nevím, protože nemám přesnou statistiku legendárek, tu ani nedělám (ale je pravda, že to bych mohl zapisovat také). Zatím budu srovnávat jen dle BS x čas. Tedy až těch změřených časů budu mít ještě více. A někde musím dohledat jaký je přesně průměrný drop BS (ať to nemusím určovat ze hry, kde by to bylo méně přesné).

Zatím mám volbu lvl jednoduchou a to dle lvl gemů. Takže teď hraju především GR36 a GR38. A k tomu občas GR34 pro doexpení všech gemů i těch co nepoužívám (navíc kvůli rychlejšímu trialu o vlnu méně pro klíč na GR34).

Zatím jak je málo zaznamenaných časů, tak mám třeba téměř stejný průměrný čas na GR34 i 36. Zatím GR34 5:03 (8 pokusů) a GR36 5:05 (10 pokusů). Ale je to tím, že na GR36 jsem měl více dobrých rollů, to se ještě časem změní až bude více pokusů.
Na GR34 jsem k tomu navíc chytnul zatím nejhorší roll vůbec (ze všech lvl GR) a mám z něj zatím tedy nejhorší čas vůbec a to 7:21. Ještě ani na GR38 jsem zatím nedal horší čas (tam to ale jednou přijde, už jsem se jednou přiblížil).

Mám tu ale jeden rozdíl. Na nižšších GR při blbém rollu ztrácím úplně stejně jako na vyšším. Tohle má DH tedy odlišné.

Edit:
A náročnější na hraní to pro mě je také. Když už ale tak neřeší ztrátu bonus poolu, tak hraju více uvolněně a více napohodu. I když samozřejmě pohoda jako T6 to není.
Stejně si T6 užiju pořád dost, protože A3 cachky. Časem dojdou klíče na GR. A pak občas pojedu T6 rifty kvůli modrému a bílému matroši.
Takže se to snažím střídat tak, že GR jedu ze začátku když jsem více odpočatý a ke konci když už začínám být unavený večer, tak přecházím na T6.
A baví mi ty změny a větší různorodost. Na T6 hraju jiný build, tím je to ještě více různorodé.

Y0G1
Burning Soul
Příspěvky:676

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Y0G1 » 11.02.2015, 13:38 hod.

Vcera sa bavili aj o zombie psikoch ..neviem ci sa uz nedaju hrat , ale hovorili ze im to prislo ako stary build na DH so sentrynami 2 tlacitka a tym to proste konci a ze uvazuju o tom builde ak som to spravne pochopil .

Odpovědět

Zpět na „Obecně“