2.4.2a PTR

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
pan HU
Doom Knight
Příspěvky:453
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Poldinka#2370
Bydliště:Praha
Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od pan HU » 23.06.2016, 13:40 hod.

Já budu šukat samičky v Zaklínačovi (ještě jsem ale nezačal) a po očku to tady sledovat :-) Jade set mám na NS v truhle opravdu s luxusními rolly, pokud si vzpomínám.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů

Uživatelský avatar
Bambinot
Wraith
Příspěvky:191
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bambinot#2874

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Bambinot » 23.06.2016, 13:54 hod.

Mate nekdo tip na char+build se kterym by se dalo solo dosahnout na GR100? ... at uz ve stavajici hre nebo i po patchi?

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Dark_Deamon » 23.06.2016, 14:44 hod.

https://www.youtube.com/watch?v=ZDO72Z83Ats

Nebo ten teplej buglej magič, ale to hrajou jen lamy.

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Demogorgon » 23.06.2016, 14:47 hod.

Glimmer Man píše:No jo, ale to co hraju teď bude tak změněný, že už to asi nebude hrát nikdo. U firebirdu se změní úplně mechanika získání bonusů, takže jinej styl a jiný skilly
Já naopak FB + Archon nemusím.. tak se těším, že to bude třeba k něčemu :D . Mě docela bavil starý build FB + Apoc, byl jednoduchý na hraní ale alespoň neodrovnával karpály :) . Jen zabít RG byl porod :OXO .

Aktuálně hraju DMO ale bez explosive blastu, ten mi vůbec nesedí. Ale nehraju tak moc, a tak nehraju vysoké rifty, tak si to můžu s klidem dovolit :) .

Uživatelský avatar
Bambinot
Wraith
Příspěvky:191
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bambinot#2874

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Bambinot » 24.06.2016, 08:02 hod.

Morbid píše:Cav,tak som odpozoroval,že:vleziem do dungu,goldy nepadaju od par sekund do par minut a začnu až potom,čo padnu z potvor prvé goldy mimo funkciu gemu a potom už normálne pršia.Nie je to odpozorované za chvílu,mam to overene doslova na par hodinach hrania. :(

Edit:S*r*e ma to nielen koli goldom,ale aj expom,mam custerian-y.
Tak jsem vcera zkousel pozorovat jak padaji penize kdyz mam Boona a prijde mi, ze to funguje dobre hned po prvnim killu.
Predpokladam, ze ho mas na MAX levelu (50) se 100% chance.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od HELLERcz » 24.06.2016, 09:20 hod.

Mě přijde dost ujeté takovou cestou farmit goldy a expy :D ale proti gustu ..

Tato funkce se snad využívá jen aby měl člověk během rychlo farmení T10 riftů měl díky dešti goldů perma vyšší movement
Obrázek

Uživatelský avatar
Bambinot
Wraith
Příspěvky:191
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Bambinot#2874

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Bambinot » 24.06.2016, 09:46 hod.

No ja pouzivam Boona pri farmeni kvuli empowered GR a aby bylo na enchant ... zrovna ted se mi nedari u jednoho mece pro supporta vytahnout CDR na 10%, jsem zaseklej na 8% a dalsi zmena uz stoji 1 pokus pres 80mega, takze penez neni nikky dost 8-)

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od HELLERcz » 24.06.2016, 09:50 hod.

A jinak pokud je gem na max levelu 50, tak goldy normálně padají hned. Funguje to klasicky a dobře :)
Někdy ty goldy nejdou vidět, protože je vezme rychle pet, ale padají.
Obrázek

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Demogorgon » 24.06.2016, 10:54 hod.

Mě se taky nikdy nestalo, že by ten gem pracoval špatně (samozřejmě na levelu 50).

Uživatelský avatar
Morbid
Doom Knight
Příspěvky:425
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Morbid#2486

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Morbid » 24.06.2016, 14:45 hod.

Cavte,samozrejme ho mám lvl 50,a keď idem aj bez peta,funguje (nefunguje) mi tak,ako som napísal vyššie.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Seton » 24.06.2016, 15:03 hod.

Není ti souzeno být miliardář ....
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od HELLERcz » 24.06.2016, 23:52 hod.

http://www.diablofans.com/blizz-tracker ... p-dynamics

Mohl by to někdo přeložit, nebo nějak shrnout alespon ? :)
Obrázek

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Stanley » 25.06.2016, 00:36 hod.

Jen jsem to proletl, ale to co se mi na tom libilo, byl nerf dmg bufu s cilem udelat metu slozenou z vice dmgeru a to i za cenu snizeni max gr... ma se to objevit v dalsim PTR patchi... Kezby to dopadlo.
To mi prislo to hlavni, zbytek omacka pro me.
Edit: Jo a dalsi nerf crowd controlu, hlavne groupovani mobek a nerf healu.

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Brum » 25.06.2016, 16:49 hod.

Tak ve zkratce se začali zabývat skladbou týmů. Popsali 3 problémy, které skladbu ovlivňují a pak je adresovali velmi obecným návrhem řešení. No alespoň, že se do toho pustili. Nebrání se pevně dané skladbě top týmu, ale pouze za předpokladu, že další možná skladba týmu nebude 10+ GR levelů pozadu, tak jak tomu je teď.

Problém č. 1
Není důvod brát dalšího ho dmg dealera, když můžu vzít support class, který přidá 300% dmg

Změna č. 1
Budou se koukat po +dmg buffech ve hře, zejména po těch, které nyní vlastně nahrazují klasického dmg dealera. Takže očekávej nerf +dmg buffo

Problém č. 2
Nelíbí se jim snadné grupování monster. Je tam nějaká íomáčka, ale hlavně protože:
a/ to scaluje moc nahoru AoE dmg a tím podporuje single AoE dps class,
b/ často to podporuje styl hraní, kde DPS stojí, všichni ho buffují a nemusí se hnout z místa
c/ podopruje lag a server issues

Změna č. 2
očekávej nerf CC a pull effectů

Problém č. 3
způsob léčení, který podporuje stání na jednom místě namísto uhýbání efektům potvor apod.

Změna č. 3
očekávej BRUTÁLNÍ nerf v léčení

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od HELLERcz » 25.06.2016, 17:37 hod.

Tak snad toto bude v dalsim patchi znat :-) diky za shrnuti a preklad

Sent from GT-N7100
Obrázek

Uživatelský avatar
Glimmer Man
Doom Knight
Příspěvky:558
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:GlimmerMan#2825

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Glimmer Man » 27.06.2016, 06:47 hod.

Zajímavé...

Tak jako tak mám pocit, že se jim to vyvážit stejně nepovede. Vždycky prostě bude jedna kombinace která bude lepší. Jak tam psal, že s tím sice počítaj, ale chtěj, aby to tak nevyčnívalo. Protože když je někdo lepší o dva levely, tak se to dá i s jinou skupinou díky lepší práci dotáhnout, ale 10 levelů nedotáhneš ani náhodou.

Ale držím palce, protože hrát na čtyři rubače je asi jistě zajímavější. Nicméně by měli ocenit i současný model, protože vyžaduje maximální spolupráci a je to prostě hodně o týmový práci, kdy každej dělá něco.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)

Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455

Uživatelský avatar
kisiko
Fallen Shaman
Příspěvky:91
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kisiko#2413

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od kisiko » 27.06.2016, 13:31 hod.

Ahojte, trošku ma zarazil popis k úprave predmetu Ring of Emptiness. PTR 2.4.2 uvádza:

Ring of Emptiness
Haunt and Locust Swarm damage bonus increased from 75-100% to 250-300%


Pritom prsteň má popis:
You deal 75-100% increased damage to enemies affected by both your Haunt and Locust Swarm.

Prsteň funguje tak, že zasiahnuté jednotky Hauntom a Locustom zároveň, dostávajú o 100% viac poškodenia akýmkoľvek skillom od WD.
Myslíte, že dojde k úprave a poškodenie navýši len pre Haunt a Locust swarm? Tým pádom použiteľnosť len pre jade?

A druhá vec:
Witch Doctor
Active Skills
Piranhas
Can no longer stack with casts from other sources
Mass Confusion
Skill Rune - Paranoia
Can no longer stack with casts from other sources


Zmena sa zrejme týka aj od castov mimikov....mám odladený build na jade s TGR a MC:Paranoia ktorý čaká na oprášenie doktorkových kostí a solídny buff z nového patchu, gemy na augument pripravené....takže toto ma trošku sklamalo :(

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od Demogorgon » 28.06.2016, 05:08 hod.

zajímavá stránka pro žebříček PTR
http://diablo.3utilities.com

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od HELLERcz » 28.06.2016, 06:54 hod.

Zajímavá možná, ale ještě se to musí hnot a změnit :D
Obrázek

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: 2.4.2a PTR

Příspěvek od HELLERcz » 28.06.2016, 07:03 hod.

Wyatt píše:
There will be specific changes available to peruse in the next PTR patch.

Fair warning: The reduction to group buffs is severe. People will be shell shocked.

If the goal is that 2 DPS can do more damage than 1 DPS + 1 support then it means no single class can bring > 100% worth of damage multipliers to the party. A support Witchdoctor in particular increases the effectiveness of party DPS by 300%+.

_ to budou šachy, snad se to nějak dobře vyvede, jsem zvědav na reakce z PTR
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“