Jde o to, že v pokročilejší fázi to nebyl žádnej problém. Když jsme kosili dva nebo tři, čas na rift byl plus mínus stejný. Mimo případy, kdy byla otevřená mapa a každej jsme dostali nápad rozběhnout se jinam. Ale průměrně stačilo, abychom tam byli dva dobří a rift odsejpal jak po másle.
A tak si říkám, že co kdyby ti druzí dva zatím chodili bounties a pak si vždycky jenom odskočili sebrat klíče? Všichni čtyři bychom na konci cyklu měli několik klíčů a celou sadu kešek s matrošem.
Čas strávený farmením klíčů by se takměř neprodloužil (nebo ne nijak zásadně) a ještě by byl matroš. Pokud totiž dávám potvory na jednu až dvě rány, tak nikdo další už stejně dát ránu nestihne a musí běžet naprázdno.
Samozřejmě by se to protočilo v každým cyklu (kdo běhal bounties by zase dělal rifty a naopak), protože je výhodnější běhat rifty, kde padaj víc legendárky, než chodit bounties, kde padá skoro kulový, aby to bylo spravedlivý.
Schválně mě zajímá, co si o tom kdo myslí... možná jsem ale objevil kolo.
