otazka je jestli by prodali 14m kdyby pod tim nebyl podepsany znacky bliizard a diablo....Kaplan007 píše:Asi máte pravdu. Amatéři, kteří prodali 14 000 000 tohohle paskvilu jsou asi vážně budižkničemu. Podívejte se co dneska pouští na trh konkurence. 99% toho všeho jsou sra.ky pro malý děti. Dřív celkově měli hry úroveň. Dneska se to všechno snaží dohnat efektama na úkor hratelnosti a obtížnosti. Mezi tím vším je D3 nadprůměrná hra.
PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
Hry nerobím, robím komerčný softwér a taký amatérizmus si nemôžeme dovoliť...Baglik píše:Já bych také na vynášení soudů počkal až po vydání, protože psát názory jak je hra celá zmrvená a jací tam jsou amatéři v beta fázi je o ničem. Kolik vy jste udělali za svůj život her odborníci.
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
Ahoj, ma nekdo stejny problem - nejde se prihlasit do Diabla pres tu jejich appku a ani se neotevre battle net stranka na netu.
edit : tak uz se otevrela, asi po 5 min. chcu se lognout, ale zatim zase nacita a ani Twitch se nechce nacist
edit : tak uz se otevrela, asi po 5 min. chcu se lognout, ale zatim zase nacita a ani Twitch se nechce nacist
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
a nestahuje ti to ten patch? Protoze twitch stim nema nic spolecnyho tak mas mozna zasekanej net 

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
nee, ten uz mam stahlej od nedele, nebo kdy to bylo, taky to nechapu, vsechny stranky jedou vpoho, dal sem primo kabel do notasu, routrem to taky neni, nevim.
edit : jeste vcera vecer to jelo naprosto vpohode
edit : jeste vcera vecer to jelo naprosto vpohode
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
měsíce před tím nebylo v době vydání D3, D3 vyšlo skoro před dvěma lety a bylo nedodělané, nikdy jsem netvrdil opak, nicméně následující patche hru opravily a doladily, takže je z ní nádherný herní arpg klenotReve píše:Drakkari ty si asi dost nevidis do ust...Nejdriv tady spamujes a mesice prudis vsechny okolo co si dovoli projevit nazor na to v cem diablo dobre neni...delal si znej modlu a ted pises ze udelaji ZASE nehotovy paskvil...coz si absolutne protirecish proti tomu co si psal pred par mesicema....Drakkari píše:Žádnou, ale ptr zmrvený je, to není soud, ale holý fakt. Navíc tohle téma je o tom, co se mi na ptr líbí a nelíbí takže i tyhle názory jsou zde absolutně relevantní. Každý ví, že je to beta a že se jedná o test nehotového produktu. Nicméně stav tohoto produktu mi začíná nahánět strach, protože je to celé zatím absolutně nefunkční, s místo aby hra lákala tak odpuzuje a to zbývá necelé 2 měsíce do vydání. Mám obavy, že prostě nestihnou hru dodělat a vyjde nehotový paskvil, zase... Nebo odloží vydání.
I přes obavy ale věřím, že to stihnou doladit a vydají dokonalý herní klenot, který budeme s nadšením hrát roky!
...ale tak co jinyho cekat
já jen nechci aby se historie opakovala a blizzard nemusel znova měsíce dopracovávat a opravovat herní mechaniky
nevidím zde žádné protiřečení, D3 je nyní skvost na herním poli jemuž se nerovná nic ani vzdáleně, tohle možná chtěl jsi slyšet

ptr a beta je na druhou stranu nehratelný odpad, nicméně proto je to beta s tím se počítá...
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
Drakkari píše:takže je z ní nádherný herní arpg klenot

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
no drakkari nebu se tady poustet do techto diskuzi..kazdopadne uz chvili potom co si psaval jakej to je klenot...si psak psala ze to jenuda nebavi te to:))..takze asi tak
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
všchno omrzí, i sebelepší hra, nic není na věky 

Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
Reve píše:otazka je jestli by prodali 14m kdyby pod tim nebyl podepsany znacky bliizard a diablo....Kaplan007 píše:Asi máte pravdu. Amatéři, kteří prodali 14 000 000 tohohle paskvilu jsou asi vážně budižkničemu. Podívejte se co dneska pouští na trh konkurence. 99% toho všeho jsou sra.ky pro malý děti. Dřív celkově měli hry úroveň. Dneska se to všechno snaží dohnat efektama na úkor hratelnosti a obtížnosti. Mezi tím vším je D3 nadprůměrná hra.
Samozřejmě že ne. Blizz má výborný marketing (možná jeden z nejlepších). Ale pokud by to byla vážně tak špatná hra, jak se tady někteří vyjadřují, tak by jim nepomohla ani ta značka a reklama.
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
jediny co jim pomohlo je znacka a reklama,dneska je jediny co prodava prave reklama,vklada se do ni vic penez nez do samotnyho vyvoje her
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
Promazáno. Prosím, záležitosti okolo kradení her tady neřešte. Díky.
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
zkus si alespon na wiki, zjistit co se skryva za zkratkou rpg , potom by si tento blabol nikdy nemohl napsat... a klenotDrakkari píše:opravily a doladily, takže je z ní nádherný herní arpg klenot




dej si studeny rucnik na hlavu, format v jakem vysla d3, by si zadne studio nedovolilo vydat, jedini kdo si to mohl dovolit byl blizz a to hlavne diky nazvu diablo... kdyby tuto hru vydalo jine studio, 90% nynejsich funboys, kteri tu stale toci dokolecka sve uspechy atd. by se o te hre ani nedovezdelo, natoz, aby si ji za 1300kc koupili a hrali... trosku premyslejte a koukejte dal, nez jen na tu obrazovku...Kaplan007 píše:Samozřejmě že ne. Blizz má výborný marketing (možná jeden z nejlepších). Ale pokud by to byla vážně tak špatná hra, jak se tady někteří vyjadřují, tak by jim nepomohla ani ta značka a reklama.
PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
to si zas nemyslím, podívej se na grim dawn, path of exile, van helsing o všech hrách se mluví, pravda nestojí tolik co diablo ale rozhodně nemají nouzi o pozornost. diablo má problém že je jen skvělý a né úžasný. ale osobně se mi věci co sou v 2.0.1 líbí, směr se mi líbí
odesláno z telefonu
odesláno z telefonu
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
nejsem proti vymene nazoru, a obcas me to i bavi cist, ale obcas uz taky ne
Muj nazor: Diablo III se vyviji spravnym smerem.
Diablo I byla pecka, prvni hra, ktera predstavila styl, ktery nas bavi, classy + skily + itemy v surove podstate.
Diablo II byla skvela a rozvinula to dale, na dnesni dobu uz pokulhava v grafice, a dle mne byla moc prekombinovana
Diablo III vylepsila grafiku a hratelnost pro vetsinu lidi
Spousta lidi neda dopustit na Diablo II - neberu jim to, nekomu ten styl vyhovuje, mne se take libil, do jiste miry. Diablo II jsem odehral za vsechny classy, ale zadnou jsem nevytahl nad lvl 80, nebyl nejak cas a chut. Kdyz jsem cetl updaty a nove runove slova, atp, prislo mi to trochu ujete, hledat stovky kombinaci, zacinat hrat znovu, protoze chci zkusit jiny build, atp, cist manual, abych dosahl efektu co chci
Ne ze bych na to nemel mozkovou kapacitu nebo fantazii, ale kdyz hraji hru, nechci cist "manualy" a hledat, ktere runove slovo mi da skill, ktery bych chtel, staci ze manualy musim cist k praci. Kdyz hraji, tak nechci "pracovat" a nectu manualy.
Proto si myslim, ze vetsina zjednoduseni, ktera blizzard zavedl jsou jen plus. Samozrejme ne vsechno je idealni, a taky se mi nektere veci nelibi. Ale smer zjednoduseni je spravny. Tak je hra pristupnejsi vice lidem. Ne kazdy ma schopnosti na to tvorit slozite buildy a naladu expit kvuli nim nove a nove postavy (v pripade ze by byly pevne skill trees). A vice lidi znamena plus pro vsechny, protoze jsou finance na dalsi vyvoj. Ti co chteji slozitost, muzou hrat jine hry, je to jen jejich volba. Blizzard nedela hru pro mensinu, ale pro vetsinu. A to muze jen tim ze zjednodusuje. Zaroven to neni lehky ukol, protoze jak jiz Leonardo da Vinci odkazal "Simplicity is the ultimate sophistication". Dosahnout jednoduchosti se zachovanim funkcnosti je ten nejtezsi ukol... (tvorit prekombinovane hry, s neprehlednym UI, dokaze "kazdy") Ze je itemizace slabsi, je dusledek, ktery se snazi "opravit", bohuzel, je to hodne slozity process a jak vidime casto ma nepredvidatelne vysledky. Jak se jim to povede ukaze budoucnost. Jen tak, ze neco vyzkousi, praxe ukaze, ne vsechno se da nasimulaovat vyzkouset, pred tim nez se to overi v praxi.
Co se mi nejvic nelibi je pristup nekterych hracu. Skoro vsichni se snazi o co nejvetsi efektivitu. Sami si tu hru kazi. Misto hrani si delaji ze hry praci, to je jejich problem, ne Blizzardu. Misto hrani, delaji ze hry rutinu, vymyslenim buildu, kdy staci mackat 3 tlacitka v rychlem sledu a jsou nesmrtelni (CM wiz, perma stun monk - kdybych chtel rozbijet kostky ledu, tak hraju arcanoid), nesnasim tyhle buildy (a je chybou designu hry, ze je umoznila)
Kdyz chci hrat, tak na efektivitu kaslu, jdu na obtiznost ktera mne bavi, farmit akt, na ktery mam zrovna naladu, s lidma s kterymi mne to bavi.
To je muj nazor, je mi jedno co si kdo mysli, muj nazor to nezmeni a tvuj nazor ti neberu
Poznamka: Spolecnosti se obecne deli na uspesne (ktere uspokoji poptavku vetsiny) a neuspesne (vetsinou se zameri na mensinu a kdyz to neudelaji dobre, tak zaniknou - vyvoj i "spatne" hry stoji neuveritelne mnozstvi casu/penez). Blizzard je zatim spolecnosti velmi uspesnou, ne li nejuspesnejsi z herniho prumyslu.
Muj nazor: Diablo III se vyviji spravnym smerem.
Diablo I byla pecka, prvni hra, ktera predstavila styl, ktery nas bavi, classy + skily + itemy v surove podstate.
Diablo II byla skvela a rozvinula to dale, na dnesni dobu uz pokulhava v grafice, a dle mne byla moc prekombinovana
Diablo III vylepsila grafiku a hratelnost pro vetsinu lidi
Spousta lidi neda dopustit na Diablo II - neberu jim to, nekomu ten styl vyhovuje, mne se take libil, do jiste miry. Diablo II jsem odehral za vsechny classy, ale zadnou jsem nevytahl nad lvl 80, nebyl nejak cas a chut. Kdyz jsem cetl updaty a nove runove slova, atp, prislo mi to trochu ujete, hledat stovky kombinaci, zacinat hrat znovu, protoze chci zkusit jiny build, atp, cist manual, abych dosahl efektu co chci
Ne ze bych na to nemel mozkovou kapacitu nebo fantazii, ale kdyz hraji hru, nechci cist "manualy" a hledat, ktere runove slovo mi da skill, ktery bych chtel, staci ze manualy musim cist k praci. Kdyz hraji, tak nechci "pracovat" a nectu manualy.
Proto si myslim, ze vetsina zjednoduseni, ktera blizzard zavedl jsou jen plus. Samozrejme ne vsechno je idealni, a taky se mi nektere veci nelibi. Ale smer zjednoduseni je spravny. Tak je hra pristupnejsi vice lidem. Ne kazdy ma schopnosti na to tvorit slozite buildy a naladu expit kvuli nim nove a nove postavy (v pripade ze by byly pevne skill trees). A vice lidi znamena plus pro vsechny, protoze jsou finance na dalsi vyvoj. Ti co chteji slozitost, muzou hrat jine hry, je to jen jejich volba. Blizzard nedela hru pro mensinu, ale pro vetsinu. A to muze jen tim ze zjednodusuje. Zaroven to neni lehky ukol, protoze jak jiz Leonardo da Vinci odkazal "Simplicity is the ultimate sophistication". Dosahnout jednoduchosti se zachovanim funkcnosti je ten nejtezsi ukol... (tvorit prekombinovane hry, s neprehlednym UI, dokaze "kazdy") Ze je itemizace slabsi, je dusledek, ktery se snazi "opravit", bohuzel, je to hodne slozity process a jak vidime casto ma nepredvidatelne vysledky. Jak se jim to povede ukaze budoucnost. Jen tak, ze neco vyzkousi, praxe ukaze, ne vsechno se da nasimulaovat vyzkouset, pred tim nez se to overi v praxi.
Co se mi nejvic nelibi je pristup nekterych hracu. Skoro vsichni se snazi o co nejvetsi efektivitu. Sami si tu hru kazi. Misto hrani si delaji ze hry praci, to je jejich problem, ne Blizzardu. Misto hrani, delaji ze hry rutinu, vymyslenim buildu, kdy staci mackat 3 tlacitka v rychlem sledu a jsou nesmrtelni (CM wiz, perma stun monk - kdybych chtel rozbijet kostky ledu, tak hraju arcanoid), nesnasim tyhle buildy (a je chybou designu hry, ze je umoznila)
Kdyz chci hrat, tak na efektivitu kaslu, jdu na obtiznost ktera mne bavi, farmit akt, na ktery mam zrovna naladu, s lidma s kterymi mne to bavi.
To je muj nazor, je mi jedno co si kdo mysli, muj nazor to nezmeni a tvuj nazor ti neberu
Poznamka: Spolecnosti se obecne deli na uspesne (ktere uspokoji poptavku vetsiny) a neuspesne (vetsinou se zameri na mensinu a kdyz to neudelaji dobre, tak zaniknou - vyvoj i "spatne" hry stoji neuveritelne mnozstvi casu/penez). Blizzard je zatim spolecnosti velmi uspesnou, ne li nejuspesnejsi z herniho prumyslu.
Naposledy upravil(a) Darkness dne 27.01.2014, 13:22 hod., celkem upraveno 2 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)

DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
Darkness: Pekne sepsane :-)
A to ma jeste Blizz ty "manualy" na strankach slusne udelane narozdil od jinych her.
A to ma jeste Blizz ty "manualy" na strankach slusne udelane narozdil od jinych her.
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
Co jsem koukal na streamy z bety tak myslím že adventure mód zabaví na dlouho, hlavně to už nebude jen tupé běhání po pár lokacích.
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
Sam za sebe rikam, ze pasivky CM je skoda a to jsem nehral CM wizze, po teto uprave ukladam Wizze k ledu :-) Nastesti na monka zatim nesahnuli, ovsem cekam ze casem prijde nerf pasivky OWE (zase takovej zasah to nebude). O barbarovi nema snad smysl ani psat - jeste ze jsem ho zase tak moc nehral. Jinak PTR vypada fajn, Beta jeste lip. Konecne nebude potreba behat stale stejne runy jak pise Baglik, a to se ceni :-) A tady doufam, ze se vrati hodne lidi na HC.
Keep it real
-
- Gorebelly
- Příspěvky:377
- BattleTag:casperdeluxe#2494
Re: PTR 2.0.1 - Co se vám líbí a co ne
Darkness +1