Nejvíc se vyplatí zabíjet neškodné moby ve velkém množství namísto nebezpečných elitek, drop v actu 1 je stejný jako v actu 4, přitom je mnohem jednodušší, neexistují žádné imunity nebo vyšší resistance, atd. atd... takhle bych mohl ještě pokračovat, ale každý tuší kam mířím...
Osobně mi připadají v Diablu 3 obtížnosti 4 strašně moc... nevadilo by mi, kdyby bylo dobře nastavené... ale tak jak je to teď? Dvě obtížnosti jsou tam zbytečně navíc...
Elitkám bych vytvořil nové vlastnosti (třeba Drainer, Healing, Summoner, atd...) aby byly nebezpečnější, ale hlavně je třeba jim upravit drop a expy... mělo by se za ně dostávat mnohem víc, protože boje by byly mnohem.... legendárnější

MP by nemělo tolik zvyšovat HP, ale agresi monstra, přídávat speciální útoky či vlastnosti, nové aury atd...
U hustotě monster radši ani nebudu psát, každému dojde, že to vyřadilo většinu single-target skillů...
Toto není žádný hate, jsou to návrhy na zlepšení od hráče / modmakera
