XP gain
Zdravim .. Hledal jsem nejakej topic ohledne xp a nic moc jsem nenasel... Kdyby jste o necem vedeli kde se zaobiraji moji otazkou tak me prosim nasmerujte...
Jde mi o to, ze jsem se docetl ze po nastaveni MP1 jsou vsechny moby 63 lvl (A 1.2)... A3 je prej uz vse 63lvl i bez MP. Jde mi o to o ceho se odviji kolik XP z moba, elity atd. dostanu. Jestli se to vztahuje primo na zminovany lvl.. Jestli od vsech 63 dostavam stejne XP nebo jak to vlastne je.. Jestli je treba vyhodne se zamerit pri lvlovani (paragonu) na elite packy, protoze nekdy potkam kance co bezej a vyhledavaji jen tohle a to i v A3 kde by podle clanku (dfans.cz) by mel byt sance na kvalitu dropu legendarek u vsech mobu stejna, takze nevidim pak duvod chodit jen elite packy. Pokud by teda za elite packy nebyl nejakej markantni rozdil v XP.
Jo jeste jedna otazka .. MF zvysuje sanci na drop nebo na kvalitu rollu itemu ? V clanku jsem kdesi cetl ze nejaky fanousek vypozoroval ze MF je pouze na kvalitu itemu a ne na sanci dropu. Ale jak jsem procital fora tak nejakej kanec psal, ze kdyz jdes A3 tak jsou vsechny moby 63lvl tak je sance na kvalitni roll stejna a MF ovlivnuje opravdu jen hojnost dropu. Jsem z toho teda trosku zmatenej a nevim jake mechanice mam poradne verit. Diky
Jde mi o to, ze jsem se docetl ze po nastaveni MP1 jsou vsechny moby 63 lvl (A 1.2)... A3 je prej uz vse 63lvl i bez MP. Jde mi o to o ceho se odviji kolik XP z moba, elity atd. dostanu. Jestli se to vztahuje primo na zminovany lvl.. Jestli od vsech 63 dostavam stejne XP nebo jak to vlastne je.. Jestli je treba vyhodne se zamerit pri lvlovani (paragonu) na elite packy, protoze nekdy potkam kance co bezej a vyhledavaji jen tohle a to i v A3 kde by podle clanku (dfans.cz) by mel byt sance na kvalitu dropu legendarek u vsech mobu stejna, takze nevidim pak duvod chodit jen elite packy. Pokud by teda za elite packy nebyl nejakej markantni rozdil v XP.
Jo jeste jedna otazka .. MF zvysuje sanci na drop nebo na kvalitu rollu itemu ? V clanku jsem kdesi cetl ze nejaky fanousek vypozoroval ze MF je pouze na kvalitu itemu a ne na sanci dropu. Ale jak jsem procital fora tak nejakej kanec psal, ze kdyz jdes A3 tak jsou vsechny moby 63lvl tak je sance na kvalitni roll stejna a MF ovlivnuje opravdu jen hojnost dropu. Jsem z toho teda trosku zmatenej a nevim jake mechanice mam poradne verit. Diky
M6 76GR 13:10
Re: XP gain
V praxi je to tak, že na expení se nejvíc vyplatí jet MP0 nebo MP1 A3 Alkaizer runy nebo jejich úpravy. Jde o to v co nejkratším čase vybít co nejvíc mobů a elity jsou prostě mezi nima, tak je sejmeš taky (navíc mají lepší drop rare itemů). Hlavní jsou velké skupiny mobů s 5NV.
Na mf se názory různí, ale imo ti díky vyššímu mf padá jen více žlutých crapů=neuznávám to. Vliv na legendy je zřejmě minimální či nulový.
Na mf se názory různí, ale imo ti díky vyššímu mf padá jen více žlutých crapů=neuznávám to. Vliv na legendy je zřejmě minimální či nulový.
Re: XP gain
Vliv MF na legendárky je otázka do pranice - někdo tvrdí že jo, někdo že ne, kdo má pravdu, nikdo neví
Mě kdysi dávno legy nepadaly a jak jsem začal pořizovat MF, najednou jo, tudíž já si MF držím u maxu.

Mě kdysi dávno legy nepadaly a jak jsem začal pořizovat MF, najednou jo, tudíž já si MF držím u maxu.
- Lemurman
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1721
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lemurman #2764
Re: XP gain
Souhlasím s Tyckinem, jakmile jsem měl vylepšíl MF tak to je 1 legendárka/setovka na run...ale můj MF je i tak malý.
Re: XP gain
S legendami je to asi takhle - Moldran za 8 hodin na MP1 při pořád stejném stylu hraní, jednoho typu runu dropl v pátek 26 legendárek a v sobotu 3. Za stejnou dobu, přibližně stejném počtu zabitých mobů i elit. Ohledně XP je zřejmě nejlepší kombinace jen kámen v helmě, MP0, act3 - to testoval McP. Procenta expů navíc z Hellfire ringu špatné kvalily a Leoric signetu nevyváží ztrátu DPS. Já jsem si například nyní postavil build a EQ pro barbara s prakticky nekonečnou fury a prakticky celý run mohu stále běžet pod vlivem sprintu - +40% movement speed a na MP0 všechno padá na IK. Zábavné to není, efektivní na expy ano.
Re: XP gain
to ne, nemuzes naexpit na mp0 vice expu jen se sutrem v hlave, kdyz das prsteny, mas 50-60 pct navic a k tomu ti nepomuze zadna damage. to bys musel mit hodne spatny gear, aby jsi mel s expicimi prsteny tak maly damage, aby to delalo takovy rozdil, takze nee, expici prsteny jsou urcite na expeni the best.
nevim, jak to ten mcp nebo kdo testoval, asi spatne.
nevim, jak to ten mcp nebo kdo testoval, asi spatne.
Re: XP gain
HF ring se určitě vyplatí, s leoricem už si tak jistý nejsem...
Re: XP gain
ja si jisty jsem na dvou charech- barbar, WD, tady ty dva chary mam natestovane krizem krazem a nejlepsi exp vysledek za jednotku casu je jednoznacne s obema ringama, mam barba na PL81 a WD na PL60 a na expeni mp0 je to best kombinace, ale musim rict ze i s ringama se pohybuju v pasmu kolem 130k dmg, coz na mp0 uplne staci. za predpokladu nizke damage, to uz nebude takova hitparada.
Re: XP gain
ja pokud muzu mluvit za wizarda, hraju mp2 testoval jsem oba ringy a jen hellfire + signet u merce a vyhravala druha moznost v poctu xp za hodinu. POkud bych hral mp0 tak samozrejme oba ringy, rozdil v xp bude minimalni oproti mp2 s jednim ringem.
Re: XP gain
ja idem s šutrom v helme + 31 % , 1 HF ring u postavy a 1 HF ring u enchan. plus ench má 1 ring + 22 exp bonus plus focus s + 23 exp bonus a za tri som dal 11 pl na mp0 ... ide to super aj keď po 55 pl to poznať ako to spomalilo....ale goldov a legend padá veľa a nestažujem sa...aj keď 98 % je to fiery brimstone.
chodím len výlučne ACT 3 s pozmenením alk run....
chodím len výlučne ACT 3 s pozmenením alk run....
Re: XP gain
Kde?
Act 3
Jak?
Alkaizer run
S cim?
Hellfire ring
Cerveny sutr v helme
Bud Leoric signet nebo vyssi MP (osobne jsem spise za vyssi MP, zvysuje se i sance na drop a GF)
Build?
Barbar: WW barbar
Wizard: Archon build
Krovak: Acid cloud build
Demon Hunter: Strafe vault build
Monk: Tempes rush build
Kdybych srovnal vsechny charaktery podle rychlosti expeni v zavislosti "dosazitelnem" equipu:
1. Barbar
2. Krovak (Witch doctor)
3. Monk
4. Wizard
5. Demon hunter
ad 1) Naprosto OP. Jednak je to extremne rychle, protoze monstrem onen barbar "proletne" a jednak mobove umiraji ve virech, ktere za sebou barbar zanechava.
ad 2) Velice rychle, diky tomu, ze acid cloud je plosny skill. Navic Krokvak umi skvele zrychleni v spirit walku
ad 3) Jede jak lokomotiva. Bez mobu extremne rychly. Jedina nevyhoda je, ze pri onom utoku Monk do monstra "narazi", coz ho nekdy muze spomalovat.
ad 4) Extremni DPS zaruci, ze je mozne hrat vyssi MP. Archon je sice OP skill, ale zpomaluje, protoze pri utoku se nemuze pohybovat
ad 5) Demon Hunter se sice umi krasne tocit. Vaulty se rychle presouva, ale dle mych zkusenosti je na farmeni nejhorsi. Neni to tak ucinne.
....
Krome krovaka jsem vse osobne vyzkousel. S nekterymi postavami jsem pri farmeni stravil stovky hodin.
Act 3
Jak?
Alkaizer run
S cim?
Hellfire ring
Cerveny sutr v helme
Bud Leoric signet nebo vyssi MP (osobne jsem spise za vyssi MP, zvysuje se i sance na drop a GF)
Build?
Barbar: WW barbar
Wizard: Archon build
Krovak: Acid cloud build
Demon Hunter: Strafe vault build
Monk: Tempes rush build
Kdybych srovnal vsechny charaktery podle rychlosti expeni v zavislosti "dosazitelnem" equipu:
1. Barbar
2. Krovak (Witch doctor)
3. Monk
4. Wizard
5. Demon hunter
ad 1) Naprosto OP. Jednak je to extremne rychle, protoze monstrem onen barbar "proletne" a jednak mobove umiraji ve virech, ktere za sebou barbar zanechava.
ad 2) Velice rychle, diky tomu, ze acid cloud je plosny skill. Navic Krokvak umi skvele zrychleni v spirit walku
ad 3) Jede jak lokomotiva. Bez mobu extremne rychly. Jedina nevyhoda je, ze pri onom utoku Monk do monstra "narazi", coz ho nekdy muze spomalovat.
ad 4) Extremni DPS zaruci, ze je mozne hrat vyssi MP. Archon je sice OP skill, ale zpomaluje, protoze pri utoku se nemuze pohybovat
ad 5) Demon Hunter se sice umi krasne tocit. Vaulty se rychle presouva, ale dle mych zkusenosti je na farmeni nejhorsi. Neni to tak ucinne.
....
Krome krovaka jsem vse osobne vyzkousel. S nekterymi postavami jsem pri farmeni stravil stovky hodin.
Re: XP gain
Ragnarok: S tím DH nesouhlasím. S tímhle buildem běhám docela velkou část času s +99% MS: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... WeZ!aaZbYY
Na nízké MP to padá jak hrušky. Dával jsem tím cca 65M expů za hoďku. Místo multishotu by se možná mohl zkusit Strafe, ale osobně jsem to nezkoušel a nevím, jak by to vycházelo s Hatred, protože tu potřebuju mít pokud možno pořád na max.
Na nízké MP to padá jak hrušky. Dával jsem tím cca 65M expů za hoďku. Místo multishotu by se možná mohl zkusit Strafe, ale osobně jsem to nezkoušel a nevím, jak by to vycházelo s Hatred, protože tu potřebuju mít pokud možno pořád na max.
Re: XP gain
Leoric ring podle damage - já mám i s ním a HF ringem stále 154k dmg, a to je na farmu MP1 v archonovi víc než dost 

Re: XP gain
kojot: Nenapsal jsem, ze je pomaly. Jen, ze me vychazel nejhure. Jde o to, jeslti jsi zkousel XP farmu i ostatnimi charaktery, aby jsi byl schopen to dobre posoudit.
Re: XP gain
Nezkoušel, protože na ostatních charech nemám srovnatelný gear. Ale myslím, že se srovnatelným gearem bych se s ostatníma na o moc víc expů za hodinu nedostal. Lítat si s +99% MS je fakt rachot a dost to zrychluje.
Re: XP gain
Tyckin: ja mam s leoricem 250k dmg a na mp2 uz mi to nejak rychle neprislo, asi sem zhyckany 

Re: XP gain
JayBert - to budeš fakt asi hodně zhýčkaný
Tak se vrať na MP1 když ti to přijde pomalé
Já mám "jen" 235k max. na klíčky a bosáky
Potřebuju lepší HF ring ať se líp farmí, ale jsem v tomhle holt smolař



Potřebuju lepší HF ring ať se líp farmí, ale jsem v tomhle holt smolař

Re: XP gain
snazim se farmit Leoric na normal a2 a stale nic :-(
Re: XP gain
Tak to tě zajisté potěší, že kámoš už si z takové farmy odnesl 21 legendárek a Leorica pořád nemá
Přeji hodně zábavy 

