Bonus experience za hráče v párty
Zdravím lidi.
Poradí někdo jak je to s procentuálním navýšením expů za dalšího hráče v párty? Já tvrdím že se mi vyplatí hrát sám spolu s folowerem který má hellfire ring než s jedním nebo dvěma hráči v párty. Myslím si že za dalšího hráče bonus expy nejsou, nebo se to aspoň neukazuje ve statistikách.
Díky za info
Poradí někdo jak je to s procentuálním navýšením expů za dalšího hráče v párty? Já tvrdím že se mi vyplatí hrát sám spolu s folowerem který má hellfire ring než s jedním nebo dvěma hráči v párty. Myslím si že za dalšího hráče bonus expy nejsou, nebo se to aspoň neukazuje ve statistikách.
Díky za info
Re: Bonus experience za hráče v párty
dalsi z mnoha neomluvitelnejch chyb blizzardu,kdyz uz to sakra musime mit permanentne online,proc alespon nepodporujou multiplayer ? ...bonus za lidi v parte neni zadnej,jen vsechno trva dyl
- Abbottaker1
- Wraith
- Příspěvky:194
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Abbott#2937
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bonus experience za hráče v párty
Bohuzel je to tak, evidentne jsou kluci v blizzu radi, ze jsou paragonari samotari 

Re: Bonus experience za hráče v párty
To je škoda. Kdyby aspoň za každého hráče byly 4% expů... Hlavně že vždycky blizzard psal že chtějí docílit toho aby lidé hráli převážně v partě :-) njn tady se asi vbloudila nějaká chybka. To mohla být třeba změna ve směšném patchy 1.0.7. který stál úplně za pendrek.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Bonus experience za hráče v párty
Taky s tímhle nesouhlasim.... navíc je to nevýhodné i z pohledu MF.
Teoreticky by to mělo být tak, že hra s více hráči bude snadnější a člověk by si tak mohl dovolit třeba vyšší MP. Ale v praxi mi přijde, že pokud hraju s dalším hráčem (který je navíc papírově silnější než já), tak je hra o fous těžší (zabíjení monster je pomalejší), než když hraju sám. Takže to vybalancování neni úplně perfektní.
Řešení by přitom bylo naprosto triviální... stačilo by, aby se bonus z followera počítal stále, i když by byl follower ve městě. Nebo mnohem lepší vychytávka v podobě 1/5 bonusu vašich spoluhráčů. To by znamenalo obrovskou podporu multiplayer hry, protože při 300%MF a 66% EXP a 4 hráčích by to dělalo dalších 180% MF a 40% EXP... což by byl hodně silnej motivátor.
Teoreticky by to mělo být tak, že hra s více hráči bude snadnější a člověk by si tak mohl dovolit třeba vyšší MP. Ale v praxi mi přijde, že pokud hraju s dalším hráčem (který je navíc papírově silnější než já), tak je hra o fous těžší (zabíjení monster je pomalejší), než když hraju sám. Takže to vybalancování neni úplně perfektní.
Řešení by přitom bylo naprosto triviální... stačilo by, aby se bonus z followera počítal stále, i když by byl follower ve městě. Nebo mnohem lepší vychytávka v podobě 1/5 bonusu vašich spoluhráčů. To by znamenalo obrovskou podporu multiplayer hry, protože při 300%MF a 66% EXP a 4 hráčích by to dělalo dalších 180% MF a 40% EXP... což by byl hodně silnej motivátor.
Re: Bonus experience za hráče v párty
No neviem ci by bolo dobre kedy sa bonus exp z followera pocital aj keby bol v meste lebo takto by sa dali dat prstene vsetkym followerom a mal by si bonus omnoho vecsi a oni by pritom len stali v meste
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Bonus experience za hráče v párty
Mohl by se počítat jen z posledního aktivního...Jojo WD píše:No neviem ci by bolo dobre kedy sa bonus exp z followera pocital aj keby bol v meste lebo takto by sa dali dat prstene vsetkym followerom a mal by si bonus omnoho vecsi a oni by pritom len stali v meste
Re: Bonus experience za hráče v párty
Alfajk píše:dalsi z mnoha neomluvitelnejch chyb blizzardu,kdyz uz to sakra musime mit permanentne online,proc alespon nepodporujou multiplayer ? ...bonus za lidi v parte neni zadnej,jen vsechno trva dyl
a jeste ten paragon lvl kterej me radoby nutí a tlaci hrat jednu postavu a tam maxovat paragon lvl :-(
Re: Bonus experience za hráče v párty
Ještě větší zhovadilost ale byl sdílený MF v partě, tzn. že se to průměrovalo - někdo investoval miliony či jště víc do MF gearu, a těžili z toho všichni, fakt nádhera. Naštětí už na to přišli a padlo to.
Ale parta mi nedává žádnou výhodu, výjimkou je když nemám sám na progress či se jde na bosáky, ale jinak na farmu itemů a expy je každej přítěží - déle to trvá, musím na něj čekat když mám "rychlejší nožičky", nutná koordinace, čekání než se druhej vrátí z WC... a navíc mi krade 7% exp co mám na followerovi (HF ring), o 25% MF které mi follower dává ani nemluvě
Fakt nevidím důvod proč hrát v partě, jedině pro zpestření, ale jinak už většina lidí z friend listu dávno sóluje
Ale parta mi nedává žádnou výhodu, výjimkou je když nemám sám na progress či se jde na bosáky, ale jinak na farmu itemů a expy je každej přítěží - déle to trvá, musím na něj čekat když mám "rychlejší nožičky", nutná koordinace, čekání než se druhej vrátí z WC... a navíc mi krade 7% exp co mám na followerovi (HF ring), o 25% MF které mi follower dává ani nemluvě

Fakt nevidím důvod proč hrát v partě, jedině pro zpestření, ale jinak už většina lidí z friend listu dávno sóluje

Re: Bonus experience za hráče v párty
Já si ty expy šetřím. Plánuju hrát D3 hodně dlouho, takže paragon 100 nechci dřív než na konci příštího roku. Proto mi nevadí hrát v partě je to prostě zábavnějíší.