Inner Cloister -> Andariel
Jsem rád, že se všechny postavy zdárně dostaly přes 1. akt normal. Andariel někdy zlobila, někdy ne. Dala jen šest unikátů, z toho jednou to bylo dva unikáty na jednu postavu. Tedy pouze pětina postav z ní dokázala vytřískat kýžený unikát. Bývalo by to mnohem lepší, kdyby měla větší mlvl, protože padlo dalších deset rare předmětů, které byly falešně unikátní. Dále z ní padlo 8 setových předmětů a ani nevím kolik falešně setových magických předmětů. Poměr však bude pravděpodobně stejný jako u unikátů. Dále hodila ještě pár run. Zklamalo mě, že nedala ani jeden Nagel. Daleko větší radost mi ale dělaly truhly a rakve v katakombách, které daly celkem dost nálezů.
Na samém konci jsem progambloval skoro všechny zlaťáky, jen do té míry, abych byl schopen nakoupit žoldáka ve druhém aktu, pokud je k tomu dotyčná postava pravidly zmocněna. Jediný pozoruhodný nákup v gamblu, který ovšem nebyl užitečný, byl pouze Cleglaw’s Tooth meč.
Pak při vstupu do Lut Gholeinu jsem jen u Lysandera doplňoval lahvičky, u Fary se doléčil, ale nic jsem nekupoval a merce budu u postav k tomu vylosovaných vybírat až v další etapě hned na začátku.
Celkem 18 postav dosud nenašlo ani jeden unikát. Ale to se v druhém aktu zlepší. U některých to nevadí, některé však dosti trpěly, zvláště meleečka.
--------------------
Fraxinus_OI (Tiger Strike 20, Cobra Strike 20, Cloak of Shadows 10, Shadow Warrior 10; A2 merc Prayer)
Z rakve vypadly falešně unikátní rukavice. Mohly býti Bloodfisty, ale nevyšlo to o jeden ilvl. To samé bylo v případě Diggleru, také falešně unikátní z rakve v druhém patře katakomb.
Ale vynahradila mi to Andariel s
Dimoak’s Hew berdychou, kterou nasadím příští etapu mercovi. Andariel tedy dala jeden unikát a pět rare, z toho jeden falešně unikátní falchion. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 40m. Celkem 4h 11m.
Srovnání s turnajovou Fraxinou: Řekl bych, že průběh byl +/- stejný, jen ten Biggin’s Bonnet byl velmi velkým přínosem. Fraxině padl Stoutnail, ale byl jí spíše k ničemu. Z Andariel měla jen samé rare.
Nálezy za 1. akt:
Biggin’s Bonnet, Dimoak’s Hew + Ral (countess).
RIP_OZ (Rabies 20, Amrageddon 20, Arctic Blast 10, Carrion Wine 10;
A1 merc Fire)
Celkem kuriozitou bylo, že jsem půlku etapy neměl bludičku, úplně jsem ji zapomněl vyvolat. K žádné nebezpečné situaci to nevedlo. Ve třetím patře z rakve vypadla
Axe of Fechmar, která putovala okamžitě druidovi do pazour. Její mražení bylo libové. Z Andariel jsem měl trochu obavy kvůli nedostatečnému poškození, ale dařilo se mi utankovat její útoky, tak ji spíše zabíjela mercyně. Andariel dala Tir runu, čtyři rare a jeden magický předmět. Lvl 19. Pl 8, čas 0h 46m. Celkem 4h 35m.
Srovnání s turnajovým RIPem: Nemohu uvěřit, jaký to byl lucker, když mu během jediného aktu padly Hotspur, Bloodfisty, Blood Crescent, The Dragon Chang a pak z Andariel 16% Nagelring. S tím se muselo hrát rozhodně lépe než mně. Zajímavý byl odlišný RIPův přístup, který jako první vymaxoval na deset Arctic Blast a aktivně ho používal celý akt, kdežto já se zaměřoval na prereqy a k boji používal přeměnu.
Nálezy za 1. akt:
The Hand of Broc, Axe of Fechmar,
Tir + Tal (countess).
BliiNky_Oe (Bash 20, Howl 20, Polearm Mastery 10, Axe Mastery 10; A2 merc Defiance)
Jelikož jde o postavu útočící na jediného protivníka, nelze doufat, že bude bůhvíjak rychlý. A plně se to projevilo v katakombách proti četným bosspackům a šampión packům, hlavně u vampýrů, kteří vydrželi dvacet a více ran. Z houfu temných fallenů při šampionech šamanů ale padl falešně unikátní orlí orb. Andariel byla překvapivě celkem snadná, zvládal jsem tankovat její jedy a mercyně dala poslední úder. Padlo
The Dragon Chang kopí a dalších pět rare. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 57m. Celkem 4h 42m.
Srovnání s turnajovým BliiNkym: V turnaji ho bavily či nebavily boje proti utíkajícím fallenům, které si držel dál od sebe howlem, který já ještě ani nepoužil, a přivolával si je po jednom zpět tauntem, který vůbec ani nemám. Zatímco on se specializoval na polearmy, já na sekery.
Nálezy za 1. akt:
The Dragon Chang + Ral (countess).
Attia_Oh (Multiple Shot 20, Lightning Strike 20, Slow Missiles 10, Penetrate 10; A5 merc barbar)
Pokračoval jsem se stejnou taktikou jako minule. Tedy objehl temné falleny, šamany sundal charged strikem na levlu 1, a zbytek postřílel mulťákem. Přetrvává chronický nedostatek many, oboje děsně žere, a tak to dost zpomaluje postup. Z rakve ve druhém patře vypadl
Arctic Binding pásek. Andariel byla téměř neškodná, a dala Nef runu plus čtyři rare. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 53m. Celkem 4h 57m.
Srovnání s turnajovým Attiou: Tento hráč učinil dva pokusy. A ten druhý zaznamenaný měl nejspíš +/- stejný průběh. Jen tedy dostal unikátní kopí The Dragon Chang, s kterým byl postup pravděpodobně snazší než s bílým lukem+oštěpem.
Nálezy za 1. akt:
Nef + Tal (countess).
Dark_DeamonOS (Tiger Strike 20, Blades of Ice 20, Psychic Hammer 10, Wake of Fire 10; A2 merc Holy Freeze)
Po zisku 20. levlu už má Wake of Fire na deváté úrovni. Z toho náramně dobře žila a ještě bude, byl to docela fofr. Ve druhém patře padlo z truhly falešně unikátní macátko, býval by mohl být Crushflange, ale není. Andariel lehla popelem a zanechala za sebou El a Tir runy, jeden rare a tři magické předměty. Z gamblu na konci jsem ještě získal
Cleglaw’s Tooth meč. Lvl 19. Pl 8, čas 0h 37m. Celkem 3h 33m.
Srovnání s turnajovým Dark_Daemonem: Stejně jako já používal primárně Wake of Fire. Jinak měl na dropy smůlu stejně jako teď já, i když se snažil dávat poslední ránu bossovi mercem. Ale ve třetím patře katakomb sehnal Dimoak’s Hew pro merce na druhý akt.
Nálezy za 1. akt:
El, Tir + Ith (countess).
Kolij_Ob (Holy Shock 20, Holy Bolt 20, Defiance 10, Conversion 10; A3 merc Cold)
Z jednoho pavoučího miniona při dost zdlouhavé bitce proti CE pavoukovi vypadl
Civerb‘s Ward štít. Jinak to byla celkem otrava, když máš zeal na 1. levlu a jakoukoliv použitelnou útočnou auru taky. Už se těším na level 24, kdy se odemkne hlavní útočná aura. Andariel mi těsně před svou smrtí usmrtila mercyni, a tak mi s MF 0 dala pouze pětkrát rare a jeden kus large charmu, jenž byl k ničemu. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 50m. Celkem 4h 25m.
Srovnání s turnajovým Kolijem: Zde není dostatek informací, ale přes Andariel se určitě dostal. Potěšily ho Hotspur boty a jako první maxoval Holy Bolt, zbytek dělal buď ručně, nebo to nechával na mercyni.
Nálezy za 1. akt:
Biggin’s Bonnet, Felloak + Tal (countess).
MiraBBg_Of (Decrepify 20, Raise Skeleton 20, Dim Vision 10, Attract 10;
A1 merc Cold)
Měl štěstí, že se mu před vraty vygenerovala skupina temných fallenů, takže byla hned armáda kostlivců. I když jsem se obával, jak zvládnou přežít se Skeleton Mastery, co i s věcmi na switchi zůstává a také i zůstane na levlu 5, držely se statečně. A to i proti Andariel, se kterou k mé nemrtvé armádě přišla i horda dalších temných fallenů, takže jsem ji stíhal obnovovat, když mi kostry poprášila jedem. Andariel dala
Hsarus‘ Iron Heel, čtyři rare a jeden magický předmět. Kostry už jsou na levlu 16. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 39m. Celkem 3h 50m.
Srovnání s turnajovým Mirou889: Ten se neohlížel na ostatní zadané skilly a v prvním aktu vše nasázel do Raise Skeleton. Stejně jako já i on dostal Rixot’s Keen na ruku, k tomu měl ještě Biggin’s Bonnet a Axe of Fechmar. Teoreticky mohl mít kostry silnější než já, ale nevím, jestli se mu povedlo shromáždit hůlku plus hlavu na mastery.
Nálezy za 1. akt:
Rixot’s Keen + Eld, Eth (countess).
Dragonius_OB (Poison Explosion 20, Fire Golem 20, Dim Vision 10, Bone Wall 10; A3 merc Lightning)
Tady mi chvíli trvalo sžít se s rolí smraďocha a celou etapu zabralo přijít na nejefektivnější využití zasmraďovacího skillu. S pomocí amplify někoho přizabít a před poslední ranou hodit Dim Vision. To zaručí, že nikdo neuteče, a pak přimět mrtvolu si prdnout. V prvním patře katakomb padlo z bosse falešně unikátní řetízkové Chain Boots. Kousek před Andariel v její komnatě vypadl z mrtvoly pásek
Arctic Binding. Avšak přímo z ní to po boji, kdy jsem jí pod nohy spamoval golema (k nmuž jsem nalezl +3 perverzní hlavu), bylo šestkrát rare. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 52m. Celkem 4h 54m.
Srovnání s turnajovým Dragoniem: Na jeho populárního Smraďocha si pamatuji, i jak ho bavil. Útočil hlavně tím, že oštěpařil a dostal se až do kláštera. Sice tam někde ripnul, ale to ho neodradilo a založil postavu znovu, avšak ta ripla ještě rychleji. Já tedy nevrhal zbraně, ale aktivně sekám v první linii s golemem.
Nálezy za 1. akt:
Tal (countess).
Javurek_Og (Battle Orders 20, Leap Attack 20, Natural Resistance 10,
Throwing Mastery 10; A2 merc Holy Freeze)
Pokračoval nejprve ve stylu, jaký byl nastaven v minulých etapách, ale postupně jsem zapracoval i Leap Attack. Ve druhém patře katakomb z truhly navíc získal
Axe of Fechmar, takže Leap Attack dostal zcela nový význam. Skočit, zmrazit odeběhnout a zbytek dodělat vrhacími sekerami. U Andariel to bylo zajímavé, protože ta šla skoro furt jen po mercyni, mě si téměř nevšímala, takže bylo dost složité nechat mercyni dát poslední ránu. A vyplatilo se ve formě
Arctic Binding se čtyřmi rare a jedním magickým předmětem. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 52m. Celkem 4h 38m.
Srovnání s turnajovým Javurkem: Jel to také jako vrhač, ale zcela vynechal Leap Attack. Nepadl mu žádný vhodný unikát, pouze Pluckeye z Andariel.
Nálezy za 1. akt:
Axe of Fechmar + Ith (countess).
raisen_IO (Blood Golem 20, Lower Resist 20, Amplify Damage10, Confuse 10; A2 merc Might)
Ne vždy to šlo, ale osvědčilo se mi nejprve hodit na hlouček monster Confuse a řezat do nejbližšího, zatímco potvory útočí na sebe navzájem, a pak po vypršení je s pomocí amplify dorazit. I tak to trvalo docela dlouho, ale na vině bylo nevhodné rozložení map katakomb, kdy jsem musel několikrát přebíhat celou napříč, a také zdlouhavý boj s Andariel, před kterou jsem několikrát musel zdrhat do města a oživit mercyni. Dala čtyři rare a dva magické předměty, z nichž jedno brnění by bývalo bylo unikátní, být vyšší ilvl, a magické macátko by bylo setové, kdyby takové existovalo. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 53m. Celkem 4h 53m.
Srovnání s turnajovou Raisen: V podstatě ho hrála stejně jako já, jen neměla k dispozici unikátní zbraň jako já. Experimenty s Confuse si nechala až na druhý akt. A její průběh boje s Andariel odpovídá +/- tomu mému.
Nálezy za 1. akt:
Felloak + Tal (countess).
ObterIvr_II (Whirlwind 20, Battle Cry 20, Increased Stamina 10, Grim Ward 10; A2 merc Holy Freeze)
Pomalu jsem postupoval vpřed a havěť typu temný fallen jsem likvidoval Double Swingem, zatímco bossy a šampiony berdychou s koncentrací. Ale stálo to za prd, protože jsem byl furt bez many. Občas jsem zahorkoval, avšak nic užitečného jsem nezískal. V druhém patře katakomb jsem zažil drsnou bitku s šamany temných fallenů, z nichž jeden byl Ghostly, a ten šel blbě dolů. Skoro jsem v obklíčení padl, ale naštěstí se to v suprové obrátilo, protože mi jeden z nich dal
Serpent Lord hůl. Není sice tak dobrá jako berdycha, ale její téměř ignore na defense a 100% mana steal vyřešil mnoho problému a hrát za tohoto barbara mě dokonce i začalo bavit, byť likvidace monster byla i nadále spíše pomalá. K tomu pomohlo i abnormálně vysoké množství bosspacků v třetím patře. Andariel dala
Cleglaw’s Pincers rukavice plus pět rare, z nichž Wrist Blade byly falešně unikátní. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 57m. Celkem 4h 37m.
Srovnání s turnajovým Obter!vrem: Nic sice nenašel, ale mlátil to povětšinou obyčejným útokem a na rozdíl ode mě si více pomáhal pokřiky typu Howl, Taunt a pak na levlu 18 už i Battle Cry. Já je nepoužíval skoro vůbec. A to se mu stalo osudným, neboť kvůli špatně nastaveným klávesovým zkratkám vynechal Howl a v kasárnách ho obklíčila ho banda Extra Strong kozlů. Byl bez šance a ripl.
Nálezy za 1. akt:
Biggin’s Bonnet, Serpent Lord + Ral (countess).
Asman_IZ (Fire Golem 20, Clay Golem 20, Golem Mastery 10, Terror 10;
A1 merc Cold)
Pokračoval jsem v tom, co bylo minule. Terror byl kolikrát lepší amplify, ale zjistil jsem, že na hafíky a vampýry funguje dosti podivně. Na ty tedy raději amplifa, byť na 1. levlu. Bossů bylo požehnaně na druhém a itřetím patře, takže dosáhl 21. levlu. Docela slušně je už naexpený hliněný golem. I s hůlkou má už 17. level. Ale nepodařilo se mi najít vůbec perverzní hlavu s dotyčným +skillem. Holt to bude muset zvládnout bez ní. Co se ale podařilo, byl nález z mrtvoly u Andariel:
Rixot’s Keen. Samotná Andariel, kterou jsem vykuchal právě tímto Rixot’s Keenem, dala jen čtyři rare a magické, falešně setové macátko. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 51m. Celkem 4h 49m.
Srovnání s turnajovým Asmanem: Ten svůj postup
nahrával a dostal se jen do kláštera a pitu, pak zmizel neznámo proč, třebaže tvrdil, že ho ta postava i babrání se s videem baví. Nenašel nic a hrál to podobně jako s tím rozdílem, že si ponechal kostru a vzal i jednoho kostlivého mága.
Nálezy za 1. akt:
Dimoak’s Hew, Crushflange, Rixot’s Keen Tir + Tal (countess).
Andario_Ie (Volcano 20, Fire Claws 20, Carrion Wine 10, Cyclone Armor 10; A2 merc Defiance)
I když měl nejrychlejší možnou obouruční sekyru, šlo to ztuha. A hlavně kvůli psíkům, kteří se generovali hojně v bossích verzích, nejlépe s LE nebo CE. Vždycky se do bojů s nimi připletli temní falleni v neskutečně velkém množství. Párkrát mi kvůli nim šlo o kejhák. Zvláště když nic zlatého nenašel. Andariel dala čtyři rare a jeden magický předmět. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 54m. Celkem 4h 44m.
Srovnání s turnajovým Andariem: Měl k dispozici Rixot’s Keen, Pelta Lunatu i Biggin’s Bonnet. Dvě z těchto věciček dokonce ještě v první polovině aktu. Prakticky snový start, na rozdíl ode mě.
Nálezy za 1. akt:
El (countess).
LoneWolf_Ih (Cobra Strike 20, Shadow Master 20,
Burst of Speed 10, Dragon Flight 10; A5 merc barbar)
S tou to bylo oproti předešlé postavě fofr, zvláště když jsem v této etapě domaxoval na deset Burst of Speed. V předešlých etapách padaly jen samé zelené nálezy, tentokrát se mi pozlatilo. Z bosse šamana v prvním patře katakomb vypadl kyj
Stoutnail, díky kterému uklízím obouruční sekeru. Ve druhém patře jsem pak měl falešně unikátní Studded Armor. Útoky jsem většinou uvolňoval obyčejným útokem, ale sem tam jsem použil dragona a doléčoval si životy s manou kobrou. Andariel dala tři rare a tři magické předměty, z toho kouřová hůlka byla falešně setová. Po její smrti jsem dorazil pár minionů u trůnu a dostal ještě level. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 45m. Celkem 4h 25m.
Srovnání s turnajovým LoneWolfem: S těmi sety to měl stejné jako já. A 1. akt byl pro něj pohodička.
Nálezy za 1. akt:
Stoutnail,
Eld + Eth (countess).
Cirdan_IS (Holy Fire 20, Holy Shock 20, Meditation 10, Conversion 10; A5 merc barbar)
Stejně jako minule svištěl rychlostí blesku, jen s jedním zádrhelem, když jsem narazil na CE bosse hafanů. A zdá se, že je favoritem na rychlostní rekord. Holy Fire nadále sílí, třebaže se mi nepovedlo sehnat žezlo s +3 k tomuto skillu. V druhém patře katakomb z rakve vypadl
Arctic Binding pásek. Z Andariel vypadlo pět rare a jeden magický předmět. Ten Large Shield byl falešně unikátní.
Lvl 20. Pl 8, čas 0h 37m. Celkem: 3h 37m.
Srovnání s turnajovým Cirdanem: Vím, že za něj nechtěl hrát, ale ocenil jsem, že to přesto zkusil. Na rozdíl ode mě získal ve věži brnění Greyform a v katedrále Snakecord. S těmito nálezy mu bylo lépe než mně.
Nálezy za 1. akt:
The Hand of Broc + Ith (countess).
Smrtonoska_Ib (War Cry 20, Concentrate 20, Taunt 10, Increased Stamina 10; A3 merc Cold)
Zatímco dříve to bylo trochu opruz, nyní mě to s ním bavilo. Ale potřeboval by lepší zbraň a tentokrát nenacházel ani žádné vhodné charmy mimo jeden na životy. Likvidace některých bossů a šampiónů (hlavně ve 3. patře katakomb) kvůli tomu dala zabrat. Andariel ani tolik ne a dala tři rare a dva magické předměty, z toho falchion byl falešně setový. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 47m. Celkem 4h 52m.
Srovnání s turnajovým Smrtonoškou: Měl to celý akt víceméně stejné jako já. Žádný nález, vše jen s bílými věcmi. Ale jeho postup skončil s třetím patrem katakomb, tak předpokládám, že v 4. patře ripnul.
Nálezy za 1. akt:
Nef + Ith (countess).
BubEn_If (Fireball 20, Meteor 20, Energy Shield 10, Inferno 10; A3 merc Lightning)
Šlo to celkem v klidu, jen bylo občas adrenalinové dostat se k šamanům, když byla příliš vysoká hustota temných fallenů, neboť má tato sosa dost nízkou hladinu životů. Ohnivá koule je už dosti silná a na většinu potvor stačily maximálně dvě rány, ale s levlem 21 budu už připravovat příchod synergie. Andariel jsem utankoval a statikoval, mercyně ji dorazila. Dala pět rare předmětů a jeden střední charm na životy. Falchion a trojzubec však byly falešně unikátní.
Ale pozitivní je, že jsem konečně získal hůl s +3 k ohnivé kouli. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 42m. Celkem 4h 33m.
Srovnání s turnajovým Bub3nem: Stejně jako já se soustředil na Fire Ball a náhodou našel i stejnou unikátní šavličku. Druhý unikát u něj byl Stoutnail. Ale prožil si jeden Near-Death exp, asi také cestoval skrz hordu černých fallenů za šamany.
Nálezy za 1. akt:
Blood Crescent, Dimoak’s Hew + El (countess).
Blademaster_IB (Bash 20, Berserk 20, Increased Stamina 10, Taunt 10; A2 merc Thorns)
Bashtění bylo pomalé a zdlouhavé, ale až na jednu výjimku s drsným flusajícím psíkem s konvou bezpečné. Bohužel dropy byly absolutním zklamáním. Andariel dala
Cleglaw’s Pincers rukavice, tři rare a dva magické předměty. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 55m. Celkem 4h 56m.
Srovnání s turnajovým Blademasterem: Na začátku málem zdechl kvůli extra strong divoženkám hned u waypointu v Cold Plains. Na rozdíl ode mě celkem dost spoléhal na Taunt, který nepoužívám skoro vůbec. Jemu padly dost dobré lajfové a rezistové charmy, mně zase ele-dmg charmy. Jinak co se týče dropů, jsme na tom úplně stejně.
Nálezy za 1. akt:
Tir (countess).
Marast_Ig (Critical Strike 20, Strafe 20, Lightning Bolt 10, Slow Missiles 10; A3 merc Lightning)
Zřejmě tu máme prvního kandidáta na jednoho z nejpomalejších. I když je Lightning Bolt zatím jediný použitelný útočný sklil, není to zrovna zabiják a bylo frustrující, že nedovedl v mnoha případech zabít temného fallena na jednu ránu, o šamanech nemluvě. Na bosspacky jsem vyházel skoro vždy všechny oštěpy a vypil přes půlku inventáře s manou. A nejhorší byl LE psík. Dost to bolelo. Falešně unikátní trojzubec mi padl ve 4. patře z truhly a Andariel mě docela prohnala. Jen ten drop nestál za nic: čtyřikrát rare a jeden magický předmět. Lvl 20. Pl 8, čas 1h 04m. Celkem 5h 12m.
Srovnání s turnajovým Marastem: Hrál to ve verzi 1.11. A na rozdíl ode mě se nespoléhal tolik na Lightning Bolt, nýbrž na kritický úder. Což je věc, kterou bych možná já sám měl zvážit, neboť bude větší pravděpodobnost, že dostanu nějakou unikátní sečnou zbraň než kuši nebo luk.
Nálezy za 1. akt:
Hotspur + Ith (countess).
ZOMB_ZO (Raise Skeletal Mage 20, Decrepify 20,
Skeleton Mastery 10, Bone Armor 10; A2 merc Holy Freeze)
Jako obvykle, sehnal kostry a šel na to. Průběh byl povětšinou svižný a bezproblémový. V druhém patře katakomb hned u vstupu z truhly padla
Blood Crescent šavlička. Boj s Andariel byl poněkud zvláštní, neboť přiběhla ve chvíli, kdy jsem ještě bojoval s havětí v prostoru za dveřmi. Ale kostry to zvládly, přičemž mi stačily mrtvoly v okolí na jejich obnovu. I když nadále mám v ruce hůlku k obyčejným kostám, v truhle mám stále připravenou hůlku s +2 k mágům, kterou ale nasadím až v dalším aktu. S perverzními hlavami jsem nepochodil vůbec. Andariel dala tři rare a tři magické předměty. Výjimečně polovinu tvořila bižuterie. Ta hůl však byla falešně setová. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 48m. Celkem 4h 17m.
Srovnání s turnajovým ZOMBem: Také spoléhal ze začátku více na obyčejné kostry než na mágy. V kasárnách mu padla Stoutnail, kterou považoval za k ničemu. Na rozdíl ode mě ho pěkně potrápil Pitspawn, ale daleko méně než mě Andariel.
Nálezy za 1. akt:
Blood Crescent + Ral (countess).
Kaboom_ZI (Wake of Inferno 20, Blades of Ice 20, Shadow Warrior 10, Blade Shield 10;
A1 merc Cold)
Tentokrát se mi osvědčilo kombinování jak Wake of Fire, tak Claws of Thunder. První jmenované platilo na temné falleny a psíky, druhé jmenované na šamany plus všechno ostatní. A warriorka začíná být také dosti platná. Ve třetím patře padlo nejprve falešně unikátní brnění, pak mě potěšila srážka s bosspackem vampýrů a nálezem luku
Pluckeye, který nasazuje mercyně, byť je o malinko slabší než bílý velký luk. Andariel dala šest rare předmětů. Pak jsem dlouhou dobu strávil otravováním Charsi (asi 50x), protože jsem dosud nesehnal třídírné brnění pro mercyni. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 49m. Celkem 4h 15m.
Srovnání s turnajovým Kaboomem: Ten se přihlásil a ani na to nesáhl.
Nálezy za 1. akt:
Pluckeye + Tir (countess).
agmar_ZZ (Guided Arrow 20, Fend 20, Pierce 10,
Poison Javelin 10; A3 merc Lightning)
Útočil jsem převážně jedem, Guided Arrow je zatím absolutně k ničemu, to Magic Arrow byl daleko užitečnější, když bylo potřeba dát poslední ťafku komukoliv a nechtěl jsem lýtvat manou. Jsem absolutně netušil, že v 1. aktu v katakombách může padnout Ith. Ještě nikdy mi tam taková runa nepadla. Dosud to byla nanejvýš Nef. Boj s Andariel byl dosud nejnáročnější. Taktika byla otrávit a běhat kolem, jenže nefungovala. Po několika pokusech, jak šnečí postup zrychlit, se ukázalo, že to jde jedině skrze riskantní tankování a Fire mercyně ji z bezpečné vzdálenosti udolala skoro beze mě. Hodila tři rare a jeden magický předmět. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 53m. Celkem 4h 34m.
Srovnání s turnajovým agmarem: I on nalezl štít: Pelta Lunatu. S Andariel i on absolvoval dosti dlouhý a náročný souboj.
Nálezy za 1. akt:
Umbral Disk,
Ith + Tal (countess).
Ferek_Ze (Holy Fire 20, Charge 20, Defiance 10, Meditation 10; A3 merc Cold)
Oproti předešlým postavám to byl docela rychlík. Charge byl výborný na šamany a bosspacky, začínám si na něj celkem slušně zvykat, třebaže ho mám stále na levlu 1 a maxuju Holy Fire. Avšak mana je nadále problém. Andariel dala tři rare a tři magické předměty, z nichž dva byly falešně setové. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 40m. Celkem 4h 07m.
Srovnání s turnajovým Ferekem: Jel to pravděpodobně stejně jako já. Stěžoval si na křehkost postavy a na nulové dropy. Stejně jako jemu, ani mně nepadl ani set.
Nálezy za 1. akt:
Tir (countess).
quaterx_Zh (Charged Bolt 20, Ice Blast 20, Shiver Armor 10, Fire Mastery 10;
A1 merc Cold)
Katakomby pro ni byly velice nebezpečné. Na mercyni nebylo spoleh a tato sosa je příliš křehká, aby to tankovala sama. Nejednou jsem unikal portálem do bezpečí se skoro vyprázdněným orbem s životy a bez mrtvé mercyně. Nejhorší byly bosspacky hafanů, které šlo horko těžko zabíjet Charged Boltem, nakonec se ukázalo, že efektivnější je na ně Ice Blast, v němž nemám ani bod, jen hůl na switchi s +3 k tomuto skillu. Horko bylo i u Andariel vinou křehkosti mé i vinou mercyně, co dělala blbosti. Andariel dala čtyři rare a jeden magický předmět. Dropy byly zklamáním a ještě větší zklamání byl relativní nedostatek monster, a proto má nejméně expů ze všech. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 49m. Celkem 4h 23m.
Srovnání s turnajovým quaterxem: Na rozdíl ode mě mu padl unikát: Stoutnail. A na rozdíl ode mě se nespoléhal jen na Charged Bolt, ale používal i Ice Blast.
Nálezy za 1. akt:
Tal (countess).
redw_ZS (Lower Resist 20, Teeth 20, Bone Armor 10, Summon Resist 10; A3 merc Cold)
Velmi dlouhý průběh. Avšak místo velmi dlouhého zápolení s monstry (kdy nejvíce zdržovala pomalá regenerace many minor lahičkami) přišlo na konci velmi dlouhé otravování Akary, aby mi konečně věnovala hůlku s +3 k Teeth! Neuvěřitelné bylo, že než dala bílou, dala asi pět magických. V katakombách ale potěšily dropy. Ve třetím patře minion vampýra dal
Death’s Hand rukavice. Souboj s Andariel byl náročný, neboť golem na 1. úrovni nic nevydržel, mercyně taky a já taky. Tedy vystřel zuby, uteč, hoď golema a postup opakuj, občas oživ ve městě mercyni. Náročný souboj se vyplatil, neboť Andariel dala
Bloodfist rukavice, dva rare a dva magické předměty, z nichž oba byly falešně setové. Lvl 20. Pl 8, čas 1h 16m, Celkem 5h 15m.
Srovnání s turnajovým redwem: Ten se přihlásil a ani na to nesáhl.
Nálezy za 1. akt:
Biggin’s Bonnet, Bloodfist + Nef (countess).
RobkoIebg_Zb (Charged Strike 20, Power Strike 20, Exploding Arrow 10, Inner Sight 10; A3 merc Lightning)
Tato amazonka to měla celkem jednoduché. Kromě jednoho lightning imunního bosse psíků nenarazila na ani jeden problém. Ve třetím patře padly z rakve
Hsarus‘ Iron Heel boty a kousek od nich ještě falešně setová sudlice. Andariel byla brnkačka a dala mi čtyři rare a dva magické předměty, z toho žlutý křišťálový meč byl falešně unikátní a modré assassinské drápy falešně setové. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 41m. Celkem 3h 58m.
Srovnání s turnajovým Robko1369em: Předpokládám, že to měl podobné jako já. Jen tedy on se specializoval na pilumy, kdežto já na obyčejné oštěpy.
Nálezy za 1. akt:
Tir (countess).
Crec_Zf (Charge 20, Sacrifice 20, Meditation 10, Resist Lightning 10; A5 merc barbar)
Postup byl sice pomalejší než u Robka, ale konečně jsem si užil momenty, kdy jsem nemusel neustále pít manu. V prvním patře katakomb z bosse fetiše padlo falešně unikátní kožené brnění a o kus dál z miniona temného fallena
Cleglaw’s Claw štít. Souboj s Andariel byl daleko náročnější, než jsem čekal. Zčásti i proto, že mercyně místo toho, aby stála a střílela, vyváděla blbosti. Andariel dala čtyři rare a dva magické předměty, z nichž oba byly falešně setové. I když jsem paladinovi sehnal lepší bílou sudlici, potřeboval by něco sinějšího do rukou. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 51m. Celkem 4h 30m.
Srovnání s turnajovým Crecem: Hrál to nejspíš stejně jako já a soustředil se na Sacrifice. Netěšila ho však prognóza, jak by s bílou berdychou pižlal obtížné potvory v dalších aktech. 1. akt dokončil, ale pak už to vzdal.
Nálezy za 1. akt:
El (countess).
Welwet_ZB (Shock Web 20, Lightning Sentry 20, Claw mastery 10, Cloak of Shadows 10; A2 merc Thorns)
Nečekal jsem, že to bude až tak drsné. První dvě patra ještě jakž takž šly, ale ve třetím patře všechny bosspacky plus jeden šampioní pack byly složeny z vampýrů. A ty skoro nešlo zabít. I když jim pasti házela pod nohy neustále, životů jim moc neubývalo, na rozdíl od mých nebo od mercyniných, kterou jsem musel mnohokrát oživovat a sobě musel kupovat skoro plný inventář lahviček many a zdraví. Ale nějak jsem je upižlat zvládl, byť jen s bílou berdychou plus občasným šokovým webem. Ještě horší to bylo s Andariel, jejíž jed měla tato assassinka problémy utankovat i jako nadopovaná protijedy. Mrňavé lahvičky života vůbec nestíhaly doplňovat, s jinými postavami jsem takové problémy neměl. Několikrát mě málem odkrouhla a mercyni jsem také párkrát musel oživit. Po této strastiplné cestě, kdy jsem musel stát před ní, modlit se aby nekritla, a házet pod ni pasti, jsem nakonec uspěl. A Andariel dala
Arctic Binding pásek plus El runu plus čtyři rare předměty. Mercyně neměla dosud třídírné brnění s topazy, ale měl jsem toho dost a vykašlal se na to. Příště zkusím sehnat. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 59m. Celkem 4h 41m.
Srovnání s turnajovým Welwetem: Ten se přihlásil a ani na to nesáhl.
Nálezy za 1. akt:
El + Ral (countess).
LordKiller_Zg (Oak Sage 20, Hurricane 20, Carrion Wine 10, Spirit of Barbs 10;
A1 merc Fire)
Třebaže to i jemu občas trvalo díky dosud žádnému použitelnému útočnému skillu, byla to oproti Welwetce zábava. Problémy nebyly nikde žádné, ani Andariel nezlobila tentokrát tolik, jak jsem se nejprve obával. Zabíjela nejprve liánu, pak vlka a až pak šla po mně. A dala mi pěkný unikát bot
Gorefoot, dále čtyři rare a jeden magický, falešně setový rondache. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 50m. Celkem 4h 42m.
Srovnání s turnajovým Lordkillerem: Nebezpečné to měl hned při nástupu do Cold Plains, ale zvládl to. V base dostal pro mercyni Pluckeye a také stejně jako můj char ony Gorefoot botky. Na Andariel chtěl jít vyzbrojen vrhacími lahvičkami, ale zjistil, že ručně to půjde rychleji.
Nálezy za 1. akt:
Biggin’s Bonnet, Gorefoot,
Tal + Ith (countess).
Ordkomber_EO (Chain Lightning 20, Blaze 20, Teleport 10, Cold Mastery 10; A5 merc barbar)
Minule jsem Blaze zavrhl, ale v katakombách se ukázala jako nutnost, hlavně proti bospackům, šampionům a všem flusajícím psíkům, které jsem musel nalákat běháním na ohnivou stopu. Zbytek šel dolů řetěžovým bleskem, avšak děsně ho limituje nízký level a poškození. Proto to šlo pomaleji, než jsem doufal. Andariel usmažena kombinavcí obou plus Static Fieldu a dala mi
Cleglaw’s Claw štít. Dále tři rare a dva magické předměty. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 54m. Celkem 4h 53m.
Srovnání s turnajovým Ordkomberem: Její průběh byl přibližně stejný jako můj, ale s rozdílem, že našel dvakrát Biggin’s Bonnet čapku. Andariel udolal bez statiku, prostě ji nechal projít se ohněm kolem bazénu v předsálí.
Nálezy za 1. akt:
Nef (countess).
Loppko_EI (Static Field 20, Hydra 20, Teleport 10, Shiver Armor 10; A5 merc barbar)
Bylo to mnohem náročnější, než jsem čekal. Ještě s ani jednou postavou jsem nezažil tolik srážek s málem smrtí jako s touto sosou, protože se vygenerovaly vždy pořádné chuťovky. A nejhorší byli CE flusající pejsci. Útočit pořádně není čím a Static Field jim skoro nic nedělal a útočit sekerou zmražen bylo skoro vyloučené, protože salva koulí mi ubrala ze 165 životů skoro všechno, jednou jsem utíkal s 11 životy a slalomoval jsem mezi vystřelenými koulemi za dveře kvůli zisku času na tp. Žádný med mě nečekal ani u bossů šamanů. Andariel, která nečinila na rozdíl od hlídačů katakomb skoro žádný problém, dala El a Eld runy a čtyřikrát rare předměty, z toho velký štít byl étericky falešně unikátní. U Akary jsem sehnal hůl s +2 k Shiver Armoru, který se už blíží k namaxování na deset. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 52m. Celkem 4h 43m.
Srovnání s turnajovým _Loppkem: Dle jeho slov to byl první hardorový pokus v jeho Diablo kariéře. Na rozdíl ode mě mu padl unikát, Biggin’s Bonnet. Jinak šel na to jiným způsobem než já. Zaměřil se na začátku na Static Field a Shiver Armor použil minimálně, místo toho zmrazoval s Ice Blastem. Hlavně šel na to s jednoruční zbraní plus štítem, jeho postup tedy mohl být bezpečnější než můj.
Nálezy za 1. akt:
El, Eld + Eth (countess).
Dejavu_EZ (Frenzy 20, Iron Skin 20, Increased Speed 10,
Find Potion 10; A5 merc barbar)
Kvůli nízkému poškození to bylo docela zdlouhavé. Zvláště ve třetím patře a mnohdy to bylo dokonce i nebezpečné. K tomu přispělo i to, že dosud nenašel nic na sebe. Ale to se změnilo u Andariel, která byla docela neškodná. Padly z ní
Bloodfist rukavice a
Crushflange macátko, které barbar okamžitě nasazuje. Dále ještě dva rare a dva magické předměty. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 56m. Celkem 5h 00m.
Srovnání s turnajovým Dejavuem: Začal později než ostatní. Jeho postup byl nejspíš stejný jako můj. Nalevo obyčejný útok a napravo s jedním levlem Double Swing. Bohužel nedošel dál než do Pitek.
Nálezy za 1. akt:
Bloodfist, Crushflange + Tal (countess).
Fizz_EE (Immolation Arrow 20, Guided Arrow 20,
Inner Sight 10, Ice Arrow 10; A5 merc barbar)
Hned v prvním patře jí málem zvonil umíráček kvůli boji s LE pejsánky, k nimž se ve chvíli, kdy chcípla mercyně, došla mi mana i rejuvky a hrozilo, že budu obklíčen, připojil bosspack CE krysáků. Ale povedlo se mi vymanit. Pak se to uklidnilo, jenže postup byl šíleně pomalý, a tak je právě tato amazonka největší kandidátkou na největší želvu. Ve druhém patře jsem viděl falešně unikátní malý štít a ve třetím patře při boji s bosspackem vampýrů (což byla dost dřina) falešně unikátní prsní plát. Býval by mohl být Venom Ward proti Andariel.
A ta nakonec nebyla až tak drsná, jak jsem se bál. Dala šestkrát rare předmětů, z toho rohatý štít byl taktéž falešně unikátní. Taková smůla.
Lvl 20. Pl 8, čas 1h 02m. Celkem 5h 24m.
Srovnání s turnajovým Fizzem: jeho postup byl docela podobný mému, pochvaloval si Ice Arrow, který v base a katakombách krásně likvidoval falleny. Stejně jako já se potýkal s tím, že útoky děsně žraly manu a že nic nenašel.
Nálezy za 1. akt:
Tal (countess).
ObterIvr_Eh (Lightning Fury 20, Lightning Strike 20,
Dodge 10, Penetrate 10;
A1 merc Cold)
Oproti Robkovi měla tato amazonka nevýhodu, že Charged Strike může mít jen na levlu 1. A už nyní se projevilo to, že to bude krušných deset úrovní až pro LS nebo LF. Postup byl sice bezpečný, ale práce s monstry byla dosti pomalá, zvláště ve třetím patře. Andariel dala tři rare a tři magické předměty, z nichž šable byla falešně setová. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 55m. Celkem 4h 39m.
Srovnání s turnajovým Obter!vrem: Odehrál s ní první akt poté, kdy mu ripla první postava, a dostal poměrně lukrativní los, ač obtížný do levelu 30. Předpokládám, že průběh měl stejný jako já. A také nic nenašel.
Nálezy za 1. akt:
Tir (countess).
Dragonius_ES (Tiger Strike 20, Claws of Thunder 20, Dragon Flight 10, Mind Blast 10;
A1 merc Fire)
Hned u waypontu mě potrápili šamioni, ke kterým se zpoza vrat přidal bosspack flusajícíhch hafíků s multišotem. Hned na začátek žůžo a strávil jsem tam s nimi skoro čtyři minuty, přičemž mercyně nevydržela nápor. Odměnou mi byla falešně unikátní barbarská helma.
Pak dál už to bylo více v klidu, až do střetu s dalšími bossovými hafíky, tentokrát LE. A byl nebezpečný zrovna tak. U Andariel z jednoho temného fallena padl další falešný unikát: sudlice. Nicméně o něco dříve ve třetím patře z truhly vypadla
Blood Crescent šavle. Andariel byla na pohodu, utloukl jsem ji blesky a rozkopal dragonem na 1. levlu. Hodila
Hsarus‘ Iron Heel boty, tři rare předměty a dva magické, z toho dýka byla falešně setová. Lvl 21. Pl 8, čas 0h 49m. Celkem 4h 21m.
Srovnání s turnajovým Dragoniem: Se smraďoškou chtěl vydržet a první akt vydržel. Získal Pelta Lunatu, šoural se pomalu, ale jistě vpřed.
Nálezy za 1. akt:
Blood Crescent + Ral (countess).
Dark_DeamonEb (Hydra 20, Blaze 20, Enchant 10, Warmth 10; A5 merc barbar)
Hned v prvním patře z truhly padá falešně unikátní kožené brnění. S Blaženou to šlo povětšinou svižně, majzla jsem si musel dávat před šampiony, neměla tak moc životů. Jen ty dropy zase nebyly. Andariel jsem nejprve staticoval, dokud mercyně žila, pak jsem ji prohnal ohnivým krokem a dala mi jen čtyři rare a dva magické předměty. Pak jsem se pustil do shánění hole s +3 k Blaze a protočil jsem Akaru snad 60x. Jenže nikde nic. Všechny ostatní skilly se mi na jejích holích vygenerovaly snad 10x, jen Blaze ne. Ani +1 nebylo vidět moc často. Zato Inferno +3 se mi při jedné návštěvě bylo schopno vygenerovat klidně i třikrát!!
Nakonec jsem ale byl úspěšný a rád opouštím první akt s ní. Shánění holí či hůlek kvůli +skillům nenávidím
: Lvl 20. Pl 8, čas 1h 18m. Celkem 5h 17m.
Srovnání s turnajovým Dark_Deamonem: Více než na Blaze se spoléhal na Enchant a rubal to nablízko, zatímco já se specializuji na ten blejz. Musel však svůj postup zopakovat, neboť ripl u Bone Ashe. Ale udělal to rád, neboť ho tato sosa bavila.
Nálezy za 1. akt:
Tir + Ral (countess).
Cirdan_Ef (Fissure 20, Summon Spirit Wolf 20, Cyclone Armor 10, Poison Creeper 10;
A1 merc Cold)
Co víc si přát než armádu tanků a silný AOE skill. Překvapení na mě čekalo v třetím patře katakomb, kde z jednoho moba padlo
Isenhart’s Case brnění. Vůbec jsem netušil, že může padnout už v prvním aktu. Andariel byla otravnější, než jsem čekal, ale za to mohla i kupa šamanů kolem, kteří neustále oživovali temné falleny. Nechal jsem si je tam pro posilnění účinku fisúry, ale efekt nenaplnil očekávání. Andariel dala čtyři rare a dva magické předměty, z toho zápěstní nůž pro assassinku a orb pro sorcku byly falešně unikátní. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 38m. Celkem 3h 54m.
Srovnání s turnajovým Cirdanem: Díky smečce vlků to měl na pohodu jak já. Padl mu The Hand of Broc unikát.
Nálezy za 1. akt:
Crushflange + Ral (countess).
RIP_EB (Summon Dire Wolf 20, Hurricane 20,
Firestorm 10, Twister 10;
A1 merc Fire)
Šlo to celkem dobře, i když ne úplně svižně, mnohdy díky tomu, že se mercyně někam zaběhla místo vlků. Ve třetím patře z truhly vypadl
Pluckeye luk, který si hned vzala mercyně, byť by byl lepší nějaký větší. Andariel mě doslova přepadla, ale nakonec ji vlci ukousali a já Firestormem usmažil. Hodila pět rare a jeden magický předmět. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 47m. Celkem 4h 26m.
Srovnání s turnajovým RIPem: I když chtěl po ripu první postavy skončit, tento se mu zalíbil a pokračoval.
Nálezy za 1. akt:
Pluckeye + Eth (countess).
ObterIvr_Eg (Oak Sage 20, Volcano 20,
Lycanthropy 10, Feral Rage 10; A5 merc barbar)
Má malé škody i přes to, že používá širokou sekeru. Řešením se zdá být Fire Claws, který bude synergizovaný s Volcanem, a tak upouštím od záměru dát na deset nejprve Feral Rage a investuju bodyna prereq do ohnivého úderu. Šlo to celkem bezproblémově, až na Andariel, která mě trochu potrápila a mercyni sfoukla. Dala Eld runu, tři rare a jeden magický předmět, který byl falešně setový. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 47m. Celkem 4h 39m.
Srovnání s turnajovým Obter!vrem: Bohužel, neměl čas na hraní své třetí postavy.
Nálezy za 1. akt:
Eld + Ral (countess).
LoneWolf_hO (Fire Golem 20, Teeth 20, Revive 10, Bone Prison 10; A3 merc Fire)
V prvním patře mě málem uhlodaly dollky, když jsem po otevření dvaří vlezl přímo doprostřed bosspaku extra strong. Setřel jsem studený pot a ve druhém patře z rakve jsem našel falešně unikátní barbarskou helmu. Ve třetím patře jsem se dost natrápil s bosspacky vampýrů, protože zuby je jen lechtaly a já musel dvakrát do města pro lahvičky many za každý z nich. Andariel v podstatě udolala mercyně sama, protože golem na prvním levlu byl proti ní bez šance a umíral na jednu ránu. Dala
Hsarus‘ Iron Fist štít plus čtyři rare a jednu magickou, falešně setovou dýku. Lvl 20. Pl 8, čas 0h 53m. Celkem 4h 44m.
Srovnání s turnajovým LoneWolfem: Postup vypadal zřejmě podobně a také nic užitečného nenašel.
Nálezy za 1. akt:
Ith (countess).
Čas celkem: 34h 45m
Průměrný čas: 0h 52m 08s
Celkový čas postupu: 7 dnů 15h 29m
Den 793 – 31. 3. 2023 (předchozí odehráno do 746. dne) – 669 dnů nehráno vůbec.
Nalezeno unikátů: 15
Nalezeno unikátů celkem: 32
Bodů mám se všemi postavami pouze za vyčištění lokací
300.