Conqueror Alexandra - Execute Sorceress

Moderátor:Dark_Deamon

Uživatelský avatar
BliiNky
Burning Soul
Příspěvky:791
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:
Conqueror Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od BliiNky » 20.06.2012, 19:43 hod.

Námět na tuto postavu poskytlo jedno z anglických fór, kde jsem narazil na thread s názvem: "Melle sorceress tak trochu jinak". Jde o kouzelnici zaměřenou na skilly Enchant, Warmth , Fire mastery a Lightning mastery s použitím dovednosti Vengenance z runového slova KINGSLAYER, jež nosí výhradně v obou ruční sekyře. Výběr posledního skillu závisí na jedné ze tří specializací, kterou zvolíte:

1) Čarodějka - bojovnice: Oním posledním skillem je Cold mastery. Vengenance zahrnuje i útoky ledovou magií, každý bod v cold mastery je proto dobrou investicí.

2) Čarodějka - obránkyně: Jak název napovídá, specializace směřuje k defenzivním skillům cold větve (Frozen Armor, Shiver Armor, Chilling Armor). Stačí si vybrat jeden z nich a na něj se zaměřit.

3) Boží posel: doménou této alternativy je skill Thunderstorm. Díky vymaxované Lightning mastery nabízí obrovský potenciál, zároveň může posloužit jako výborný likvidátor méně odolných protivníků. JASNÁ VOLBA!

Titul: Conqueror
Jméno: Alexandra
Build: Execute Sorceress (Warmth, Enchant, Fire Mastery, Lightning Mastery, Thunderstorm)
Level: 75
Aktuální pozice: 1. Akt Hell
Pravidla: Untwinked, zákaz ESC, před dokončením BH (vyjma LK a hraběnky) neopakovat runy, vybíjet lokace do posledního monstra
Naposledy upravil(a) BliiNky dne 13.08.2012, 18:43 hod., celkem upraveno 12 x.

Asman
Doom Knight
Příspěvky:466
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od Asman » 20.06.2012, 19:48 hod.

No tak to jsem zvědavej, melee sorceress je dost zajímavý tak hodně štěstí :)

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od Dark_Deamon » 20.06.2012, 20:57 hod.

Tady se s těma HC příběhama roztrhl pytel :) Ale přeji ti hodně úspěchů. Zkoušel jsem Melee Soso a je to celkem slušnej oříšek, když ji jedeš Untwinked. Ať se dostaneš co nejdál - nejlépe na konec ;)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od Fraxinus » 20.06.2012, 21:37 hod.

Konečně moje milá Enchidna může sledovat vývoj své malé (zatím) sestřičky.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

AnubiX
Quill Rat
Příspěvky:36
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od AnubiX » 20.06.2012, 21:47 hod.

Co znamená untwinked?

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od Marast » 20.06.2012, 21:48 hod.

Tak tenhle build se mi líbí. Časem vyzkouším. Jinak před slabou hodinou jsem dotáhl jednu svou postavu, asi dva roky starou, až na úplný vrchol. Nechť ti je BliiNky onen screen motivací. :) Teď už jen zkusit dotáhnout do konce praotce všech zdejších HC příběhů a spokojenost bude maximální. >:D

Untwinked znamená, že hraješ bez přehazování předmětů. Jinak řečeno: Jen s tím co s danou postavou najdeš...
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

AnubiX
Quill Rat
Příspěvky:36
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od AnubiX » 21.06.2012, 10:48 hod.

Marast: Takže pokud používáš Atmu, ale jen pro itemy co ti padly za danou HC postavu, tak je to pořád untwinked ?:) tak to je dobrý, to hraju taky

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od Marast » 21.06.2012, 12:28 hod.

Svým způsobem ano. Proto si občas někteří upírají i tu ATMU. To proto, aby to bylo ještě o něco těžší.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Uživatelský avatar
BliiNky
Burning Soul
Příspěvky:791
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od BliiNky » 22.06.2012, 00:35 hod.

I. Akt Normal

"Vítej, cizinče..." Začínám toho mít tak akorát, za těch skoro jedenáct let jsem se tu objevil nespočetně, Warriv mě ale přesto stále nazývá cizincem. Uvidíme jak se na mě bude tvářit, až pošlu do pekel Andariel, o tom ale až níže.

Jestli je rozjezd hry s nastavením přítomnosti osmi hráčů s některou z postav nejhorší, rozhodně je to čarodějka. Firebolt působí minimum škod a šimrání potvor hůlkou také není to pravé ořechové, vyrážím proto za podrazákem Gheedem, který sice není nijak štědrý, likvidace nepřátel se však díky nákupu u něj rapidně zrychluje (Obr.1) Naplněn chvilkovým entusiasmem drobet zapomínám na fakt, že čarodějka nerovná se barbar, tudíž utržené rány rozhodně nebudou něčím, co lze se smíchem přejít. Tuto skutečnost mi o několik okamžiků později připomíná střet s Corpsefirem a jeho sebrankou zombíků, který se stává nebývale dramatickým. (Obr.2) Nakonec se toho skillpointu dožívám.

Popravu Blood Raven mírně komplikuje sevřený šik mrtvol, který se mi ozlomkrk žene vstříc, jakož i kletba Amplify Damage, jež mi defacto permanentně plápolá nad hlavou. Nezbývá než se uchýlit k oblíbené strategii protančit se davem nepřátel, udeřit a utéct. Zdlouhavost tohoto procesu je následně vykoupena skvostnou světelnou show, při níž se veškeré kolemjdoucí nemrtvé osazenstvo rozpadá na prach. (Obr.3) Získaná pobočnice Basanti se specializací na ledový šíp je daleko mlčenlivější než ta, která provázela mou (dnes již zesnulou) fendzonku, ovšem způsob, jakým nakládá s monstry, je oceněníhodný. Osvědčuje se zejména v Dark Woodu a Tristramu či při litých bojích v Zapomenuté věži, kde mi svou přesnou a pohotovou střelbou usnadňuje práci s hordami démonické verbeže.

Až k lokaci The Pit je průběh hry poněkud zdlouhavý, to se však rychle mění s příchodem 18. levelu a prvním investovaným bodem do dovednosti Enchant, jehož aplikace na mou sekyru a Basantin luk je vítaným zpestřením, které hru činí opět o něco zábavnější, byť nárůst způsobených škod není zatím nijak markantní. Nejvýrazněji pociťuje naši nově nabytou sílu Andariel, která je svou nenávistí k ohni proslulá. Stačí několik málo šoků Static Fieldem, pár přesně mířených ran očarovanou sekyrou a démonka se k zemi poroučí stejně rychle, jako domeček z karet, postavený na větrné rivieře.(Obr.4)

Statistiky po dokončení prvního aktu (Obr.5)

Zajímavé nálezy: Crimson Grandcharm of Craftmanship (Obr.6), Russet Small Charm of Life (Obr.7), Hsarus´ Iron Fist (Obr.8), Countess Rune Drop (Obr.9), Charsi´s Imbue (Obr.10), Cleglaw´s Claw (Obr.11), ELD (Obr.12), Arctic Binding (Obr.13), Raven Visor Cap (Obr.14)

Uživatelský avatar
BliiNky
Burning Soul
Příspěvky:791
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od BliiNky » 26.06.2012, 13:01 hod.

II. Akt Normal

Horko, z nějž by i velbloud pošel, bylo doménou minulého týdne a je jím charakteristické i pouštní městečko Lut Gholein.

Bez jakéhokoliv delšího loučení s Warrivem, který okamžitě po příjezdu nahazuje arabský outfit, s nímž lehce splývá s davem místních obyvatel a obchodníků, se vydávám ke Greizovi, kde se hodlám poohlédnou po bojeschopnější sekyře. Několik náhodných pokusů přináší tento nikterak skvostný, avšak příjemný výsledek.(Obr.15) Popravčí vzhled je jím mnohonásobně umocněn, a tak mi ke kolenům strachy padá veškerá nemrtvá verbež, která v čele s Radamentem okupuje tamní stoky.

Pouť pokračuje skrze pouště, oázy, kobky, vesmírné svatyně a podzemní tunely. V jednom z nich narážím na první výraznější nebezpečí v podobě přerostlých brouků, kteří po každém utrženém zásahu kolem sebe metají blesky. Vzhledem k nízkým rezistencím vůči této magické odnoži není žádoucí se v jejich blízkosti zdržovat, proto raději využívám svou pobočnici coby živý štít a za pomoci telekinetických schopností držím tyto brouky v šachu, zatímco Basanti je bezpečně likviduje střelbou z luku. (Obr.16), (Obr.17) Obdobnou hrozbou je i Fangskin, který se ukrývá v druhém poschodí hadího chrámu,ten však není s to (spolu s jeho nohsledy) se vyškrábat na plošinu se slunečným oltářem, z níž jej Basanti ostřeluje, užití telekineze není tudíž zapotřebí. (Obr.18)

Závěr druhého aktu vrcholí již klasickou, nijak oblíbenou čistkou Tal´Rashových hrobek. Ta mi zabírá celé tři dny, přináší však kvanta nalezených run, jeden či dva setové předměty a konečně popravu Duriela, strážce lapeného archanděla Tyraela (Obr.19) Poušť má v sobě narozdíl od tmavé Kurastské džungle daleko větší kouzlo, není však na místě otálet, Temný poutník je o krok napřed...

Statistiky po dokončení druhého aktu (Obr.20)

Zajímavé nálezy: EL (Obr.21, 22), ELD(Obr.23, 24, 25, 26, 27, 28, 29), TIR (Obr.30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 37), NEF (Obr.38, 39, 40), ETH (Obr.41, 42), ITH (Obr.43, 44), Wraith Hand Chain Gloves (Obr.45), Gem Shrine (Obr.46), Imp Mantle Chain Mail (Obr.47), Bone Hold Ring (Obr.48), Hsarus´Iron Heel (Obr.49), Shimmering Grand Charm of Life (Obr.50), Angelic Mantle (Obr.51), Demon Touch Light Gauntlets (Obr.52), Doom Heart Amulet (Obr.53), Isenhart´s Horns (Obr.54)

Uživatelský avatar
BliiNky
Burning Soul
Příspěvky:791
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od BliiNky » 27.06.2012, 20:51 hod.

III. Akt Normal

Džungle bývá pro mnohé hráče stereotypní rutinou, kterou si chtějí odbýt co nejdříve, mě však její procházení baví více, než kterákoliv jiná lokace ve hře.

Basanti nahrazuje Raldin, Iron Wolf se specializací na ledovou magii. Jeho Ice Blasty jsou vítanou pomocí v boji proti silnějším protivníkům, jelikož nejsou schopni pohybu a jejich likvidace se tak stává naprosto banální záležitostí. Své by o tom mohlo vyprávět pavoučí osazenstvo Spider Caverns, kde v očarované bedně krom zlata a několika magických předmětů k prodeji, nalézám i první část (oko) k sestavení artefaktu Khalim´s Will.

Náhodné generování mapy, jakož i pravidla, která jsem si na začátku hry stanovil, mě nutí k čistce Great Marsch, kde poprvé narážím na tolik neoblíbené bleskové bludičky. Prozatím jejich útoky nejsou až tak nebezpečné, na vyšších obtížnostech se ale bez pochyb stanou obávanou hrozbou. Cestu naštěstí nekomplikuje (podobně,jako v Pavoučím lese) velké množství lidojedů, čímž se stává odpočinkovou a o mnoho zábavnější. O Flayerské džungli se bohužel v tomto ohledu mluvit nedá, jelikož právě oni lidojedi jsou z devadesáti procent těmi nefrekventovanějšími protivníky. Nebýt teleportu, byla by návštěva jejich kobek a následné nalezení Khalimova mozku, záležitostí na delší dobu, dík této dovednosti se však ocitáme na čerstvém vzduchu mnohem dříve, než mohl kterýkoliv z nás předpokládat.

S čerstvě nalezeným (podotýkám že prvním) unikátem (Obr.55) vyrážíme vstříc Kurastu, kde nás již napjatě očekává Stormtree s jeho sebrankou dřevěných nohsledů. Static Field není vzhledem k jeho vlastnosti Lightning Enhanced dobrou volbou, raději proto přenechávám volnou ruku Raldinovi, který jej po krátké chvíli udolává sám.

Bedničky v Lower Kurastu nepřinášejí žádnou runu, přesto v jedné z nich nalézám užitečný amulet, který s radostí vyměňuji za svůj dosavadní (Obr.56) Kurast Bazaar a Upper Kurast jsou pak už jen přehlídkou Zealotů, kteří se před námi snaží prchnout coby splašení zajíci (díky Raldinovým čárům márům se jim to moc nedaří), a Cantorů, již nejsou schopni ustát více než dvě rány mé očarované sekyry. Kurastské stoky tak ze svých útrob pokorně vydávají bedničku s Khalimovým srdcem.

Cestou do Travincalu navštěvuji dva podzemní chrámy, přičemž v jednom z nich nám komplikuje život odoloný bosspack lučišnic. Opatrnost je vskutku na místě, jelikož se mi jasně vybavuje, jak právě ony takřka bez mrknutí oka usmrtili mou fendzonku. Když je dílo dokonáno, nezbývá, než se vydat do Travincalu a z posledního nalezeného komponentu, který nalézám u jednoho z členů High Council (Obr.57), zkonstruovat Khalim´s Will (Obr.58), s nímž posléze přesně mířenou ranou rozbíjím Compelling Orb a nořím se do hlubin Durance of Hate. Díky teleportu je jeho průchod dílem několika málo okamžiků, ve třetím poschodí opět obnovuji Enchant a Thunderstorm. Brem Sparkfist je takřka vždy nebezpečným protivníkem, tentokrát se mi však daří postavit se tak, aby mě jeho Charged Bolty nezasáhly. (Obr.59) Poté už následuje jen rychlá návštěva Ormuse, nákup léčivých lektvarů a tradá na Mephista. Několik málo Static Fieldů, pár zásahů sekyrou a je po všem (Obr.60)

Statistiky na konci třetího aktu: (Obr.61)

Zajímavé nálezy: TAL (Obr.62), Cleglaw´s Tooth (Obr.63), ITH (Obr.64), Shogukusha´s Amulet of the Mind (Obr.65), Bloodrise (Obr.66), Shadowcoil Ring (Obr.67), Sparking Amulet of the Bat (Obr.68), Rainbow Amulet (Obr.69), Duskdeep (Obr.70), Gem Shrine (Obr.71)

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od raisen » 27.06.2012, 21:09 hod.

Zatím to jde pěkně :-) Jakého pomocníka plánuješ?
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
BliiNky
Burning Soul
Příspěvky:791
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od BliiNky » 27.06.2012, 21:51 hod.

Zůstanu u Raldina - Cold Iron Wolf :)

Uživatelský avatar
BliiNky
Burning Soul
Příspěvky:791
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od BliiNky » 28.06.2012, 00:20 hod.

IV. Akt Normal

Pandemonium Fortress nás vítá coby poslední zbývající naději lidského pokolení. Před vstupem do samotného pekla vyrábím Raldinovi z nastřádaných surovin novou přilbici, posloužil především drahokam z gem shrine, již jsme nalezli před Mephistovou komnatou (Obr.72)

Cestou za zvráceným archandělem Izualem nás provází pekelná verbež všeho druhu - od otravných malých skokanů, přes duchy sající manu až po nemrtvé a velice nebezpečné Doom Knighty. Jediná jejich rána mi dokáže stáhnout HP na polovinu, opět proto využívám své oblíbené strategie, kdy se stahuji mimo dosah nepřátelských zbraní, přičemž můj společník slouží coby živý štít. Raldin toho díky svému zaměření snese o srovnání víc, než kterýkoliv jiný žoldák, na čemž mají nezpochybnitelnou zásluhu kouzla Ice Blast a Glacial Spike, jejichž dlouhá doba zmrazení poskytuje dostatek prostoru k bezpečné likvidaci všeho životu nebezpečného. Ani samotný Izual není nijak velkou hrozbou, užitím mnohokrát osvědčeného Static Fieldu se k zemi poroučí poměrně rychle (Obr.73), (Obr.74) a dva čerstvě získané skill pointy tak mohu investovat do dovednosti Thunderstorm.

City of Damned je oproti Plains of Despair vítaným oddechem; vygenerovaní Damnedi se spolu s Pit Lordy dají snadno likvidovat, což cestu k Ohnivé řece zkracuje na minimum. Hephasto neklade odpor dlouho, aura Holy Freeze je sice nepříjemná, přesto mu ale při boji není takovou oporou, v jakou doufal (Obr.75)

Přichází malé finále - Pán Terroru. Prokousání se skrze jeho pět pečetí komplikují nejen nebezpečně rychlí Venom Lordi, tentokrát ale i nezvykle odolný boss pack Doom Casterů (Obr.76). Po skolení Lorda De Seise přichází sám Diablo v té největší parádě (Obr.77). Jeho uvítací Firestorm mi ve zlomku vteřiny oddělal žoldáka a tak se v souboji musím obejít bez něj. Není radno se dlouho zdržovat na jednom místě, Diablo je rozzuřený k nepříčetnosti a metá po mě jeden Red Lightning Hose za druhým. Ani vteřinka oddechu, neustále kličkování a sem tam vypitá fullka mi nejednou zachraňují život. Když už si začínám zoufat, přichází okamžik triumfu; závěrečný úder Thunderstormu provází démonův bolestný řev, poté už se jen se zadostiučiněním prohrabávám kořistí, kterou po sobě zanechal (Obr.78)

Statistiky na konci čtvrtého aktu: (Obr.79)

Zajímavé nálezy: TAL & THUL (Obr.80), THUL (Obr.81), Hellforge drop (Obr.82), Venom Ward (Obr.83], Death´s Touch (Obr.84), Spirit Badge Kite Shield (Obr.85)

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: HC Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od raisen » 28.06.2012, 08:33 hod.

Na to, že nemáš štít, tak jsou ty resisty dost dobré :-)
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
BliiNky
Burning Soul
Příspěvky:791
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Destroyer Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od BliiNky » 28.06.2012, 10:57 hod.

Díky, velký podíl na tom mají charmy a samozřejmě rare itemy, které mají dost často poměrně vysoké hodnoty rezistů :)

V. Akt Normal

"Sorcka v Harrogathu, jakože cože?" podivuje se Malah, léčitelka místních odvážlivců, kteří z posledních sil vzdorují náporu jediného z přeživších pekelných bratří - Baala. Rozčarování místních není ničím zvláštním: když s Raldinem procházíme kolem Quel-Theka, nechápavě na nás civí s ústy otevřenými dokořán, přičemž Nihlatak si neodpouští sarkastické úšklebky, zatímco se zastavujeme u jeho obchodu, kde se zájmem prohlížíme vystavené zboží. Má tu některé vskutku zajímavé kousky, jeden z nich si za značně nadhodnocenou částku kupuji (Obr.86).

Jediní, kdo k nám vzhlíží s nadějí, je starý známý Decard Cain a Larzuk, jenž nás úpěnlivě prosí o pomoc v boji proti démonům, kteří chystají útok na Harrogath. Larzukův plán tkví v odpravení monstra Shenk the Overseer, vůdce celého útoku, jehož smrt by přinesla chaos v armádě nepřítele. V odpravování nežádoucích monster je Alexandra profesionálkou, žádný div, že se hlava démonického vůdce o několik okamžiků později kutálí z kopců Bloody Foothills směrem k branám Harrogathu, zatímco s Raldinem vychutnává slávu ze zdárně vybojované bitvy (Obr.87) Larzukova odměna je vskutku štědrá - socket slot využívám pro čerstvě vylepšenou sekeru od Nihlataka, do níž vsazuji runu Shael (Obr.88), abych se posléze mohl mlčky kochat nově nabytou silou a rychlostí, s nimiž monstra mé nové zbrani podléhají. (Obr.89) Právě Nihlatak je paradoxně jedním z těch, kdo je nucen jí čelit, jelikož svou zradou se zapsal v povědomí Harrogathských odbojářů coby veřejný nepřítel číslo jedna. Nic mu nejsou platné jeho hordy nemrtvých válečníků ba ani nekromancie - po krátké bitce podléhá stejně, jako kdokoliv jiný (Obr.90). Anya, léčitelka-novicka, již Nihlatak unesl, následně očaruje mou sekyru kouzelnou formulí, která mě činí jejím pánem a nikdo jiný není tudíž oprávněn ji používat (Obr.91)

Poslední výzva, která před námi leží, je samotný Baal. Cesta k němu vede skrze nekonečné mrazivé tundry a tunely, kde se skrývají jeho nejoddanější přívrženci, když proto konečně spočíváme na samotném vrcholku hory Arreat, v jejíž útrobách se Baal ukrývá, s úlevou si s Raldinem oddychneme. Quel-Thek nás ještě v Harrogathu varoval, že vstup do Wolrdstonu může být komplikovaný a má pravdu; u vchodu stojí na stráži tři zlaté sochy prastarých válečníků, kteří na nás neživýma očima hrozivě shlížejí (Obr.92). Sotvaže jsme se pohnuli vpřed, sochy zničehonic ožívají a bez varování utočí. Nejslabším článkem je vrhač sekyrek, ten se v záplavě zlatavé duhy rozplývá jako první. Zbylí dva jsou mnohem odolnější a hlavně i útočnější; jeden z nich se mohutným skokem vrhá na Raldina, zatímco ten druhý se ke mě blíží mnoha otočkami, přičemž svým mečem opisuje ve vzduchu smrtelné oblouky. Urputnější boj jsem ještě nezažil, nakonec se ale i oni (podobně jako jejich pobočník) rozplývají a opět zaujímají svá stanoviště, aby chránili vchod do Worldstonu před dalšími potenciálními narušiteli (Obr.93)

Tři patra samotné střechy světa (jak Worldstone později nazývá Tyrael) jsou zkouškou opatrnosti a trpělivosti. Za rohy se skrývají vražedné sukuby, jimž dělají společnost nebezpečně vyhlížející minotauři, ovšem jejich pomalá, systematická likvidace nám zajišťuje bezpečný průchod až do Baalových komnat. Zde nalézám hůl, která se s pomocí run a horadrické kostky stává užitečným pomocníkem v boji se zbytky Baalova vojska (Obr.94) Ta nejsou schopna čelit prudkému náporu, jenž na ně vyvíjíme (Obr.95) a tak se jejich pán ocitá zcela sám. Ze zoufalé situace již nenachází východiska (Obr.96)

Secret Cow Level

Návrat do tajné kraví lokace v prvním aktu je záležitostí několika minut. Krávy nejsou schopny jakéhokoliv efektivního vzdoru a zpravidla podléhají jedinou ranou. Přesto měl ale dík nalezení této slušivé čelenky smysl (Obr.97)...

Statistiky na konci pátého aktu (Obr.98)

Zajímavé nálezy: AMN (Obr.99), SHAEL (Obr.100), Deathspade (Obr.101), THUL (Obr.102), Angelic Halo (Obr.103), DOL (Obr.104), Sander´s Riprap (Obr.105), Anya´s Rescue Quest Reward (Obr.106), Ruby Grand Charm (Obr.107), Goblin Toe (Obr.108), Cobalt Grand Charm of Venom (Obr.109), Skystrike (Obr.110), SOL (Obr.111), Dimoak´s Hew (Obr.112) - omluvte kvalitu screenshotu >:D, Sigon´s Gage (Obr.113)

Uživatelský avatar
BliiNky
Burning Soul
Příspěvky:791
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Destroyer Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od BliiNky » 01.07.2012, 12:54 hod.

I. Akt Nightmare

Alexandru s Raldinem opět vítá deštivé počasí. Nikdo z obyvatel Tábora zlodějů se nijak nezměnil, všichni pouze vypadají o něco ustaraněji, než dříve. Bez delšího otálení se bok po boku vydávají novým nebezpečím vstříc.

Blood Moor (P8)

Falleni, zombíci a Quill rati - klasická skvadra monster této lokace. Vyšší obtížnost se prozatím projevuje pouze hustší koncentrací bosspacků, jinak je vše jednodušší, než při obtížnosti normal. Poblíž vchodu do jeskyně nalézám Gem Shrine (Obr.114)

Den of Evil (P8)

Příjemný několikaminutový oddych. Corpsefire a jeho Minioni (Obr.115) jsou jedinou potenciální hrozbou, zbytek monster se dík Raldinově magické zručnosti nezmůže na jakýkoliv smysluplnější výpad. Získaný skill point putuje do Fire Mastery.

Cold Plains (P8)

Ledové planiny jsou obávaným teritoriem Bishboshe, nejstaršího ze skřetích šamanů. Vygeneroval se opravdu zajímavě (Obr.116), veškerou práci přenechávám Raldinovi. Nebýt po ruce studna, z níž mu telepaticky doplňuji životy, rozhodně by tento souboj jen tak neustál.

O několik metrů dále narážím na Monster Shrine, z níž vzešel tento zmetek (Obr.117) Poté, co jej ubíjím, vstává zničehonic z mrtvých a dvěma přesně zasazenými ranami usmrcuje Raldina. Pravděpodobně jej vzkřísil některý z šamanů, již se v naší blízkosti pohybují, věnuji se proto nejprve jejich likvidaci a poté až opětovnému usmrcení samotného bosse.

Zajímavé nálezy: AMN (Obr.118), Wizendraw (Obr.119)

The Cave (P8)

I přes chladné poryvy vzduchu se mi uvnitř jeskyně lepí róba k tělu. Přívaly horka způsobují bosspack divoženek v čele s Coldcrow, jakož i skupinka lučišnic, na něž narážím v útrobách druhého levelu. Kterýkoliv bojovník na dálku bude do budoucna velkou hrozbou.

Zajímavé nálezy: AMN (Obr.120)

Burial Grounds (P8)

Atmosféru pohřebiště evokují hrůzně znetvoření neživí, jež se pod záštitou Blood Raven těší z hodování na vnitřnostech válečníků, dobrodruhů a kouzelníků. Dialog mezi jejím lukem a mou sekyrou je krátký, nepřátelé jsou ale všude, rána osudu může přijít odkudkoliv...

Crypt (P8)

Tmavé prostory krypty se nemrtvými jen hemží, kuráž však nedochází. Tušíme, že bude hůř.

Zajímavé nálezy: Arctic Horn (Obr.121)

The Mausoleum (P8)

Je tomu skutečně tak. Doslova se trhá pytel s bossy, kteří disponují vlastností Lightning Enhanced. Udeř-uteč a to celé pořád dokola je jedinou cestou, jak nad těmito protivníky zvítězit.

Zajímavé nálezy: SOL (Obr.122), Tancred´s Crowbill (Obr.123)

Stony Field (P8)

Absolutní výsměch! Rakanishu podléhá jediné ráně mé očarované sekery, přičemž jeho pomocníci s hrůzou prchají pryč v naději, že se ztratí v davu zombií. Žel, není tomu tak.

Zajímavé nálezy: Death´s Touch (Or.124), THUL (Obr.125)

Underground Passage (P8)

Střela zleva, střela zprava, střela, kam se podíváš - všude samí střelci. Nejzrádnější složení lukostřelců-skeletonů se generuje ve druhém levelu (Obr.126), kde při prvním střetu umírá Raldin. Druhý pokus je již úspěšný.

Dark Wood (P8)

Temný les nás vítá svou typicky pochmurnou atmosférou s četnými nebezpečími. Tím nejvýznamnějším jest strážce Mrtvého strmou, v jehož kmeni se skrývá kouzelná formule, otvírající portál do Tristramu. Její význam nejsem s to pochopit, ovšem Akara, žena moudrá a zkušenostmi protřelá, mě do tajů onoho záhadného pergamenu zasvěcuje.

Tristram (P8)

Dýchá na mě nostalgie prvního dílu, opět musím někdy vytáhnout na světlo svou starou HC rogunu a vyprášit Diablovi kožich, tentokrát na Nightmare.

Griswold je již na normalu tuhým protivníkem, tentokrát je dík kombinaci aury Might a kletby Amplify Damage mimo jiné i nebezpečným strojem na zabíjení. Po celý souboj se od něj snažím neinkasovat jedinou ránu, kdoví, jak bych dopadl.

Zajímavé nálezy: Acrobatic Amulet of Life (Obr.127)

Black Marsch (P8)

Bosspack v čele LE bossem Brutů (Obr.128) nám zatápí vcelku slušně. Jejich výdrž je otravná, zrovna tak jako značná rezistence proti bleskům, jež činí dovednost Static Field v tomto souboji defacto nevyužitelnou.

Forgotten Tower (P8)

Lokace, kde našlo smrt nejvíce postav. První dvě patra jsou pouhou promenádou Devilkinů, ovšem v patře třetím a čtvrtém se k ní připojují i lučišnice-divoženky a duchové sající manu. Opatrnost je na místě i v pátém poschodí, kde hraběnka se svými služkami dle starých bájí stráží pohádkové bohatství (Obr.129)

Zajímavé nálezy: Skewer of Krintiz (Obr.130)

The Hole (P8)

Oproti Zapomenuté věži je tato jeskyně místem, kde nalézám velké množství run. Mimo to se mi též do cesty staví ten nejnebezpečnější bosspack střelkyň, na jaký jsem až dosud narazil (Obr.131) Život mi dvakrát zachraňuje fullka, poté se divoženky rozptylují, což je okamžik, jejž plně využívám ve svůj prospěch.

Zajímavé nálezy: THUL (Obr.132, 133), SHAEL (Obr.134)

Tamoe Highlands (P8)

Kdysi krásná vrchovina je nyní okupována démony a nemrtvými. Nezbývá než je znovu poslat tam, odkud přišli - do pekel.

The Pit (P8)

Příjemné zpestření v neustálém strachování se o život. Duo skřetích bossů v druhém levelu nedokáže vzdorovat více, než dvěma ranám.

Outer Cloister (P8)

Vnější dvůr chrámu skýtával krásný pohled do zahrady s fontánou, do níž se kněží v dobách míru často odebírali k nalezení klidu. Všechna zeleň je nyní poznamenána přítomností zla.

Barracs (P8)

Tmavá zákoutí kasáren se jen hemží skřetími válečníky a nemrtvými mágy. V jejích útrobách však čeká někdo daleko horší,někdo, kdo mě dokáže rozdrtit jediným úderem svého mocného kladiva...

Zajímavé nálezy: Ghoul Finger Sharkskin Gloves (Obr.135)

The Jail (P8)

Definitivně nejnáročnější lokace prvního aktu. První level je otázkou větší ostražitosti, zejména dík četným bosspackům kostěných mágů, ovšem level druhý, to je doslova a do písmene křest ohněm. Příčinou není nikdo jiný, než starý známý Pitspawn Fouldog (Obr.136), který je schopen mě jedinou salvou bleskových koulí poslat na onen svět. Pokouším se jej spolu s jeho nohsledy vylákat ven z místnosti a postupně likvidovat nejdříve je a poté až samotného bosse. Bohužel nedisponuji vlastností Cannot Be Frozen, tudíž mě každý jejich zásah dosti značně zpomaluje, konzumace velkého množství fullek je tudíž nutností. Dlouhý a nebezpečný souboj končí (k mému velkému uspokojení) vítězně (Obr.137)

Zajímavé nálezy: HEL (Obr.138), SOL (Obr.139), Glyph Whorl Smoked Sphere (Obr.140)

Inner Cloister (P8)

Finále se blíží. Andariel není ochotna uvěřit, že jsme s Raldinem došli až tak daleko, staví nám proto do cesty nejrůznější překážky. Jakákoliv snaha Bone Ashe nás zastavit je však zcela marná (Obr.141)

Zajímavé nálezy: Scintillating Circlet (Obr.142)

The Catacombs (P8)

První tři poschodí kobek v nás budí hrůzu, navzájem si proto s Raldinem dodáváme odvahy, jak nejlépe umíme. Monstra nyní nečíhají v tmavých zákoutích a nevyčkávají na vhodný okamžik k útoku, ale vrhají se nám rozběsněně vstříc. Odvrátit útoky skřetů je dílem okamžiku, drobet komplikovanější jsou však souboje s bosspacky zombií, jež disponují mocnými magickými aurami (Obr.143) Užití Static Fieldu je tak absolutní nezbytností.

Brána ve čtvrtém poschodí katakomb je zapečetěná a zdánlivě neprostupná, pomocí telekinetické formule se jí však daří otevřít. V mnohačetných proudech plynou z komnat samotné Andariel jeji poslední přívrženci, jejichž bojeschopnost se postupně drolí v naprostou bezmoc. Ani démonická paní není schopna vzdorovat dlouho - vrhá se na mě se vší zuřivostí a krvelačností, jichž je schopna, ani ony však nejsou ničím v porovnání se zkušenostmi, které jsem získal v bojích s jejími přisluhovači. Smrtící ránu do jejího torza provází táhlý bolestivý výkřik, přičemž tělo Andariel posléze stravují plameny.(Obr.144)

Zajímavé nálezy: Venom Ward (Obr.145)

Statistiky na konci prvního aktu: (Obr.146)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Destroyer Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od Fraxinus » 08.07.2012, 13:27 hod.

Ještě jednou jsem si prolétl tvůj build a mám k němu tuto jednu malou poznámku: ty nehodláš dát ani jeden bod do cold mastery? Tento skill je totiž užitečný nejen tím, že snižuje rezisty, ale i tím, že snížené rezisty prodlouží dobu zmrazení monstra.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
BliiNky
Burning Soul
Příspěvky:791
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Destroyer Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od BliiNky » 08.07.2012, 16:55 hod.

To víš že jo, bodík se určitě najde :) Teď jsem dorazil z fesťáku a za dva dny jedu na 14 dní pryč, tak až se vrátím, pojedu dál :)

Uživatelský avatar
BliiNky
Burning Soul
Příspěvky:791
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Destroyer Alexandra - Execute Sorceress

Příspěvek od BliiNky » 26.07.2012, 16:32 hod.

II. Akt Nihgtmare

Sewers (P4)

První snížení počtu players je nezbytné, burning skeletoni jsou s jejich vysokou odolností vůči ohni takřka neporazitelní. To se však nedá říci o Radamentovi, který dík Raldinově ledové magii nemá koho oživovat a tak je z toho boj jednoho proti dvoum (Obr.147)

Rocky Waste (P8)

Několik bosspacků skokanů spolu s divokými kočkami ohrožují naši cestu pouští, štěstěna nám však v nouzi vždy podá pomocnou ruku.

Zajímavé nálezy: The Jade Tan Do (Obr.148)

Stony Tomb (P8)

Kamenná hrobka se málem stala naší vlastní. Obtížnost je vyšší, než jsme čekali, boje jsou zdlouhavé a velice nebezpečné (Obr.149)

Dry Hills (P8)

Vyprahlé kopce jsou domovem divokých koček, jež po nás se smrtonosnou přesností vrhají svá kopí. Od zásahu nás mnohdy dělí pouhé milimetry.

Far Oasis (P8)

Pouštní brouci v čele s Beetleburstem jsou příjemným odreagováním díky nízké hladině hit pointů a zanedbatelné resistenci vůči ohni.

Maggot Lair (P8)

Průchod červími tunely je značně zpomalen úzkými chodbami, v nichž se to jen hemží obřími démonickými červy. Vejce, která kladou, je potřeba ničit přednostně, větší skupina mláďat skýtá velké nebezpečí.

Lost City (P8)

Tma! Slunce, jež nám praží do zátylku záhy mizí v záplavě té nejčernější tmy, v níž se pohybují jen těžko rozeznatelné kreatury.

Zajímavé nálezy: Raven Claw (Obr.150)

Ancient Tunnels (P8)

Podzemní stoky se jen hemží kostěnými mágy a čtyřrukými démony, kteří se po nás ohánějí kinžály a šavlemi. Jeden z nich skrýval tento meč (Obr.151), který jsem za pomoci několika magických run opatřil užitečnými schopnostmi. (Obr.152). Raldin jej vychvaluje do nebes!

Claw Viper Temple (P8)

Hadí válečníci se nám na první pohled neškodně plahočí vstříc, jeden z nich však z ničeho nic vyskočil s takovou prudkostí, že nebýt Raldinovy bleskurychle vyčarovaného kouzla, jež netvora v půli skoku zamrazilo, pravděpodobně bych se již svíjel v kaluži krve. S nově získanou dávkou obezřetnosti se vydáváme do druhého patra, kde na podstavci slunečního oltáře spočívá hadí amulet, kvůli němuž jsme do chrámu zavítali. Jeho obránci v čele s Fangskinem nejsou nikterak záludným nebezpečím - díky vrhacím nožům, dříve zakoupeným u léčitelky Fary, se je všechny (vůdce nevyjímaje), daří likvidovat z bezpečné dálky. Nezbývá než sejmout kletbu ze slunečního oltáře a znovu se nechat ozářit slunečnými paprsky. (Obr.153)

Palace Cellar (P8)

Prostorami Lut Gholeinského harému se nese křik, z nějž tuhne krev v žilách. Démoni využili portálu ve třetím poschodí coby brány do útrob pouštního města, odkud šíří násilí a zkázu. Jejich běsnění musí být co nejdříve zastaveno.

Zajímavé nálezy : HEL (Obr.154)

Arcane Sanctuary (P4)

Čaroděj Sumonner, jenž má na svědomí otevření portálu, se skrývá kdesi ve vesmírné svatyni. Ta se jen hemží jeho nohsledy - přízraky a kozlími válečníky. Ti jsou vysoce odolní vůči elementu, na nějž se specializuji, je proto potřeba změnit nastavení počtu hráčů. Poté, co jsem tak učinil, nemají ani oni, ani čaroděj žádnou šanci na přežití.

Zajímavé nálezy: Angel´s Amulet of Skill (Obr.155)

Canyon of the Magi (P4)

Zapovězený kaňon je teritoriem divokých koček a zmutovaných červů. Nezbývá než očarovat sekyru a pustit se do vyhlazování. Temný poutník s Mariem jsou blízko...

Tal Rasha´s Tomb (P4)

Sedmero kobek - jen jedna z nich je ta pravá. Díky znaku, jejž jsem nalezl v Horazonově deníku mi nedělá problém rozeznat tu pravou. V jejích útrobách se skrývá Orifice - místo, z nějž je možné se dostat do komnat samotného Tal Rashy, kde by dle pověstí měl být uvězněn Baal. Orifice je chráněn hrstkou démonů, kterou s Raldinem během okamžiku rozprašujeme na popel a za pomocí kouzelné formule a Horadrické hole objevujeme tajný vchod do Tal´Rashových komnat. Bláhově očekáváme setkání s temným poutníkem, namísto toho se nám však do cesty staví Duriel - Pán utrpení. Jeho mohutné tělo je mrštnější, než se na první pohled zdá, přičemž dva bodce, které mu slouží jednak k chůzi, jakož i likvidaci nepřátel, jsou rychlé jako blesk. Jeden úder mě omračuje, přičemž úder druhý stahuje HP na povážlivou hodnotu. Znovu využívám strategie udeř uteč, přičemž Raldin chvílemi slouží coby živý štít a alespoň nepatrně brzdí démonovy útoky. Byť je to boj urputný a dramatický, končí pro nás vítězně a společně se "radujeme" z nalezené kořisti (Obr.156).

Mnohem méně radosti nás však čeká v Tal´Rashově komnatě, kde je namísto uvězněného Baala ke stěně přikován polomrtvý Archanděl Tyrael. Jeho odpoutání je dílem vteřiny. Anděl děkuje a ve stručnosti nám líčí, k čemu zde došlo. Šokovaně mu nasloucháme a zpočátku nevěříme vlastním uším. Když se však Raldin vzpamatoval a pobídl mě vpřed, napadlo mě, že ještě není všem nadějím konec...

Statistiky na konci druhého aktu: (Obr.157)

Odpovědět

Zpět na „HC příběhy“