Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 16.01.2015, 10:16 hod.

Ohledně goblin buffu :) :
Tak včera pecka :D. Se Střechou jsem ne to vlítly někdy ve 22:00 a 17 minut po půlnoci už první stádo goblinů, bylo jich asi 18-20 :D.

Od půlnoci v číslech: 00:00-02:45 cca 15 riftů, dobíhali jsem do konce, častý pauzy na cígo abych neusnul,crafty atd., prostě žádná rychlofarma ;) :D
- První gobliní patro 00:17
- 5x gobliní smečka v počtu 18 a víc
- Průměrně killnutejch goblinů ve směčce 12-14 (jak kdy, jeli jsem i alternativní buildy kde to nešlo tak rychle)
- Cca 10x dvojička goblinů (nejvíc asi gemový a materiálový)
- Průměrně 3x do města a zpět než jsme posbírali bordel po smečce :D
- Ze všech goblinů cca 5 lege (Střecha nevím přesně teď, ale bude to podobně)

Dle mého je nejlepší goblin ten na BS, protože umožní cílenou farmu toho co potřebujete, takže je ve výsedku nejlepší :)

Tady zrovna Poison Dart WD, tam to šlo pomaleji než s Monkem :). Jedním slovem "bordel" :D. V téhle chvíly jsem měl FPS tak nízko, že jsem stihl screenshot, alt+tab do win, uložit a když jsem se vrátil, nic se nezměnilo :D :D. Po půlnoci to taky začalo lagovat daleko víc.
http://www.ulozisko.sk/obrazky/719380/Screenshot342.jpg
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
RipperOwen
Wraith
Příspěvky:138
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:RipperOwen#2330
Bydliště:Martin, Slovensko

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od RipperOwen » 16.01.2015, 11:19 hod.

mam otazku

mne nejako goblin buff nefunguje - nemam ani buff ikonu a goblinov mam po jednom (odskusane vcera okolo 23:00)
a este mam otazku na tie nove gemy - uz padaju ci zacnu az v novej sezone??

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 16.01.2015, 11:27 hod.

Však ten buff začal až dnes o pul noci ne?

Uživatelský avatar
RipperOwen
Wraith
Příspěvky:138
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:RipperOwen#2330
Bydliště:Martin, Slovensko

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od RipperOwen » 16.01.2015, 11:32 hod.

aha sorry :D

pavlas
Doom Knight
Příspěvky:446
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pavko#2573

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od pavlas » 16.01.2015, 11:38 hod.

Nové legendární gemy začnou a budou padat pouze v sezóně 2, po jejím skončení se přesunou na non :)

Uživatelský avatar
buchis
Doom Knight
Příspěvky:444
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Bydliště:Pustiměř

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od buchis » 16.01.2015, 11:46 hod.

to sou fakt pi.usove...
Buchis je death, ať žije herdek

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 16.01.2015, 12:23 hod.

Se aspoň vypatí T6 rifty dobíhat. Gobliní armády jsou spíše dále v mapě.

Pan HU http://eu.battle.net/d3/en/profile/Pold ... o/42955942

To mě řekni jak děláš GR 38, když nepoužíváš Unity a toughness taky nemáš vysokou? Že by tě zachraňovala spirit vessel pasivka na amuletu?
Naposledy upravil(a) Gold Eagle dne 16.01.2015, 12:28 hod., celkem upraveno 1 x.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 16.01.2015, 12:27 hod.

To bude spíš náhoda, že byly zrovna dále v mapě. Nebo spíš pokud dobíhání je větší část celého riftu než úsek k RG, tak je jasné, že tam bude v součtu i více goblinů.

Jinak se ale také přikláním k dobíhání. Už jsem otestoval, že na XP/čas je to určitě výhodnější. Jak jdou rifty ještě rychleji, tak prodleva mezi nimi to hodně zhoršuje a ani XP bonus za rift to už nedokáže kompenzovat.
Na legen. jsem si nebyl jistý. Ale právě díky goblinům to bude lepší celkově i na drop (všeho). Goblinů nasbíráš více díky tomu že zase snižuješ pauzy mezi rifty (jsou po delším čase).

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 16.01.2015, 12:29 hod.

A ty goblini party tam budou napořád? Snad to zruší ne? :-D to bude mít každý materiálu a gemu tolik, že to pak už nebude sbírat. Ještě když dali buff a je jich tam dvojnásobně :-)

pan HU
Doom Knight
Příspěvky:453
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Poldinka#2370
Bydliště:Praha

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od pan HU » 16.01.2015, 12:47 hod.

Mně na těch goblinech vadí spíš to, že jak je to ta velká grupa, tak prostě není přehled ... vůbec ... prostě člověk kliká, mydlí tam všude Rain of Toads aby udržel max počet fetišů a doufá u toho, že fetišáci a čokl toho co nejvíc ukoušou. Přes matroš, portály a hemžení není poznat vůbec nic :D
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Antabus » 16.01.2015, 13:02 hod.

Gobliní packy jsou fajnový, 5- či 6 jsem jich už též potkal, z cca 15-20 riftů, takže dost často. Když člověk uvidí 20goblinů před sebou, každé srdce hrabivého dobrodruha poskočí, ale to následný sbírání je neskutečný opruz, blizz se musí zamyslet, zda automatické sbírání surovin a gemů by nebylo na místě.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 16.01.2015, 13:04 hod.

Já stim souhlasím a i ne. Pak by jsi v podstatě nic moc tím diablu nedělal. Když to chceš tak si to vem, když ne tak to tam nech :-)

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 16.01.2015, 13:07 hod.

Antabus píše:Gobliní packy jsou fajnový, 5- či 6 jsem jich už též potkal, z cca 15-20 riftů, takže dost často. Když člověk uvidí 20goblinů před sebou, každé srdce hrabivého dobrodruha poskočí, ale to následný sbírání je neskutečný opruz, blizz se musí zamyslet, zda automatické sbírání surovin a gemů by nebylo na místě.
Jasně, je to hokna jako prase :D, a co takhle automatickej sběr itemů nebo auto-cast 3 vybranejch spellů? nechceš? ;) :)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 16.01.2015, 13:21 hod.

Ci autosběr itemů, zaškrtnul bych si modrej a bílej crap na autosběr, nejvzácnější to matroš ve hře.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 16.01.2015, 13:39 hod.

Souhlas. Ten bordel z party goblinů ani nezbírám, na to fakt nemám. Za 1,5 dne dovolené jsem měl partu tak 30++ krát určitě, je to skoro každý třetí rift snad, ale to je dobře.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 16.01.2015, 13:41 hod.

jojo, modrej a bílej je nedostatkový zboží :(.
GE:Ale no tak, nebuď línej :D. Dřív žádný auto pičičinky nebyly a jak se hrálo dobře :). Dneska je to samej Auto-heal, auto-aim, auto-auto..... hráč už jen může vzít popcorn a sledovat jak char hraje za něj :D :D
Jediný auto co bych požadoval je naopak vypnutí auto-pickupu obyč lahvý...
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 16.01.2015, 13:56 hod.

Naopak u goblinů by to helflo. Stejně jinou hru nehraju a dřív taky nebylo ve hrách tolik pičičurek jako dnes (80. - 90. léta).

Uživatelský avatar
Antabus
Burning Soul
Příspěvky:693
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Antabus#2689
Bydliště:Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Antabus » 16.01.2015, 13:59 hod.

nevím, v čem je problém panové, goldy i BS se automaticky sbírají a tak to má být, tlačí diablo stylem k akčnímu rpg, pobíhat 10minut po malém kousku mapy a sbírat 1 žlutý matroš tam, jeden modrý matroš támhle není to pravé diablovské. Můj názor

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 16.01.2015, 14:18 hod.

Matros z goblinu sbiram levou abych prave na chvili ulevil :-)

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 16.01.2015, 15:58 hod.

BTW: nikdo se nezmínil o počtu mobů v riftech. mě se to zdá pěkně zvíšený, zvlášť v GR je toho prostě obecně víc :) což je dobře :).
Jasně, člověk narazí na prázdnější místa, ale už né tolik co dřív :)

jinak mám teď 2 buildy (WoL monk a Poisont Dart WD) co chci dostat na áčkovou verzi, takže práce mám jak na kostele :D :) což je taky dobře :)
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“