Darkness - ocenuju, ze jsi to nevzdal a sel z kuzi na trh

Ono je potreba si uvedomit dve veci a to, ze dobre fungujici marketing u prumerneho produktu muze nadelat vice skody nez uzitku a vzbudit prehnana ocekavani, ktera je tezke naplnit, na druhou stranu chybejici marketing muze u brilantniho produktu vyrazne chybet, protoze si ho nikdo nevsimne a neuvidi jeho pravy potencial - ono je to hodne podobny jako vztah armor vs resisty v D3, chce to, aby to spolu bylo v rovnovaze a potom to muze fungovat

Kdyz se kratce vyjadrim ke streamu, videl jsem ho cely:
- par technickych komplikaci opraveno za pochodu = pohoda
- celkove mas prijemnej hlas = to je pro stream velke plus, dobre se to posloucha
- jednotlive body byly vicemene probrany (mohlo by to mit ve sledu vetsi logiku a postupne navazovat a doplnovat jiz zminene informace = pracoval bych vice s obsahem a potom v dalsich bodech uz se odkazoval na to co jiz bylo receno, pripadne to jen rozvinout)
- nebylo tam prilis mnoho hluchych mist = dokazalo si to celkem slusne udrzet pozornost
Co bych dal jako doporuceni:
- mene bych preskakoval jednotlive body a probral je od A do Z - zvlaste treba u predstaveni buildu by bylo vhodne nabidnout hracum i jine pouzivane alternativy - jejich pro a proti s oduvodnenim proc sis napriklad ty z tech x skillu vybral do sveho buildu ten konkretni, nebo napriklad jak spolu dane skilly souvisi, jak se build v praxi pouziva a proc. Libilo se mi napr informace o nahozeni skillu jiz ve meste pred portem abys mel nejaky zaklad jeste nez se dostanes do boje, ja vetsinou nasazuju az v praxi kdyz mam u sebe celou partu (i v pripade publicu)
- jednotliva temata bych probral podrobneji predevsim s ohledem na fakta - napr LS (to, ze se nevyplati ho pouzivat, protoze se na nej lide zacnou spolehat a kdyz zmrznou tak maji smulu je jedna vec nebo spis jeden uhel pohledu, ale bylo by vhodne vysvetlit jak LS funguje at uz treba diky redukcim na infernu atd protoze by to zacinajicim hracum mohlo dat informace kdy se jim LS vyplati a kdy je uplne zbytecny, dale treba porovnani s LoH, LpK pripadne pasivnim regenem LpS), dale treba vyuziti ruby x emerald v praxi - jedna vec je omezeni vlivu CD na hru a zabezpeceni se pred elitkami s reflectem, druha napr konzistentnejsi healovani pres LS u vysokeho AVG, moznost rici o vyhodach nejvyssiho min dmg kdy je pro konzistentni zabijeni/healovani vhodnejsi mit hodnotu min dmg co nejvyssi, protoze se vyhnes efektu podobnemu jako CD noCD rozdaneho dmg. Dale napr mozno informovat o tom jak avg dmg zvysit, na kterych castech gearu je mozne avg dmg stat najit, jak funguji jednotlive varianty +x min/max dmg, rozsah x-y dmg atd.
- co se tyce od pocatku kontroverzne koncipovaneho streamu bylo by asi lepsi se na pocatku venovat priprave na hru = jak nakoupit gear, na jake staty se zamerit, jaka je jejich skutecna hodnota, podle ceho hledat cenove vhodne itemy, potom pokracovat pres zakladni informace vhodne k preziti = nespolehat se na CM, LS a neziskat bozsky komplex na co si davat pozor frozen, stun atd a jak se pripadne danym vecem vyhnout (skilly - napr teleport, staty - napr dodge a kdy a na co funguje a kdy naopak vyznam nema..) a jak si postavu vyladit tak, aby byla schopna pripadne tyto neprijemnosti, kterym ne vzdy hrac zabrani prezit = zamereni na defenzivu, pripadne druha stranka veci, zamereni na ofenzivu = jak co nejefektivneji predchazet tomu, aby elitka vubec svoje ability zacala ve velkem pouzivat.
Kdyz to cele uprimne shrnu tak +1 za odvahu jit s kuzi na trh i pres velmi napjate ocekavani zde diskutujicich, -1 za povrchni informace u horkych temat a zamereni spise na tu novejsi cast D3 populace nez na prave HC hrace. Nicmene drzim ti palce do budoucna, mam pocit, ze mas na to udelat stream, ktery bude lidem uzitecny, ale namisto bulvarnich temat, bych se spise venoval tem serioznejsim s tim, ze jim chces pomoci, nez s myslenkou ukazat vsem, ze jsou blbci
Takze GL a nekdy muzem zahrat drz se
