Patch 2.1.2

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 26.01.2015, 07:53 hod.

Tak jsem už testnul pořádně conduit na GR (tedy dával jsem přesně pozor jak funguje při dvou případech co jsem ho dostal). A na GR je docela slabý. Už tedy trochu pomůže něco zabíjet, ale žádné terno. Power a Channeling mi u DH pomohou pořád jasně více.

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 26.01.2015, 08:50 hod.

Já o víkendu taky testoval conduit (ne cíleně, prostě jsem hrál GR). Pokud jsem měl cca GR40, tak jsem měl většinou štěstí, že se mi podařilo zabít jeden elite pack. Ten conduit je totiž v GR šíleně krátký a navíc na vysokých GR poměrně neučinný.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 26.01.2015, 08:59 hod.

Je na nic v GR. Jak říká Mlok power a channeling je to nej. Dokonce v jednom GR jsme měli obojí na GR bosse :-)

Yaka
Burning Soul
Příspěvky:694
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Yaka#2885

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Yaka » 26.01.2015, 09:26 hod.

Přes víkend jsem se konečně dostal k patchi. Původně jsem plánoval hrát trochu víc, bohužel značné zklamání a frustrace ze změn patche mě odradily dříve, než jsem čekal.

1) Patch totálně zabil pet WD, GR 40 - který jsem před patchem dával poměrně vyrovnaně a těsně s tím, že byl datelný i GR 42 při dobrém rolu je v této chvíli se standartním rolem téměř nehratelný (s naprosto ideálním rolem monster i patra by se dal dát možná 43) s touto clasou. Jediný hratelný build je tedy poison Jade a jako zábava šipky, kde ovšem končíte na stejném levelu jako klasický pet WD nebo TIKI tedy 43/44 při naprosto, ale opravdu naprosto ideálním rolu na všechno a ještě štěstí.
2) Greater rifty
- co mě dost šokovalo je fakt, že elitky v prostředí jako jsou například Ruin of corvus (tak nějak) nebo kdekoliv, kde jsou vrata či dveře, dávají skoro vždy svoje ability ještě dříve, než je vidím a zároveň než otevřu dveře, za kterými jsou. Abych dostával na sebe spelly od mobky, která ještě ani nevím kde je - to je fakt úlet. V takové chvíli je TIKI WD na vyšší GR naprosto nepoužitelný.
- guard se stále objevuje poměrně hodně daleko a někdy i za několika zdmi, takže je potřeba k němu doběhnout
3) Ancient itemy
- tři crafty, které jsem potřeboval, jsem zvládl během dvou dnů, nejsou TOP, ale jsou to použitelné ancient itemy, odhaduju, že dorolovat poslední stat co chybí na ramenou by trvalo dva večery farmení materiálu
- drop ancient itemů je hodně divokej, mám za ty dva dny (odhadem 6 hodin hraní) jeden TOP azurwrath s rolem asi -15DPS (2750 DPS bez IAS a %DMG) od nejvyšší hranice, druhá opravdu dobrá ancient lege mi padla kuše
4) Rifty
- T6 rift je po nasazení těch ancient itemů zralý na najití nějakého bota, který to bude běhat za hráče, je to taková nuda, že větší nuda už snad ani v té hře nemůže být, tam už fakt nejde ani o nějakou farmu něčeho
- Guard se opět objevuje nesmyslně daleko občas
5) Goblini
- to je jediná pozitivní změna, více druhů goblinů a jejich zobrazení na mapě

To je asi tak vše, co jsem za těch 6 hodin stihl vypozorovat. Party play jsem nestihl, monkové konečně nejsou tak tragičtí, DHčka se poměnili a je to vidět i v množství, které lze potkat na publicu.

Patch, na který se připravujeme několik měsíců je jen dalším zklamáním v řadě. Neřeší žádný z velkých problémů hry jako je chybějící end game a 80% zbytečných talentů u každé clasy.

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od HELLERcz » 26.01.2015, 09:55 hod.

Blizzard je mistr ninja se mě zdá.
Jak na začátku byla suprová denzitka mobů v riftech, včera co jsem hrál, tak opět to tam vázne .. jakoby zase nějaké mobky upustili. Nebo jsem měl tak blbou náhodu :D ?
Obrázek

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 26.01.2015, 10:04 hod.

Spíš si myslím, že blbá náhoda, mě se zdá zvýšení density dobrý.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 26.01.2015, 10:07 hod.

Densita je pořád stejná, jak T6, tak GR. Ale je to hodně o tom jaké rifty konkrétně dostaneš. A bývají to i často větší série horších, lepších. Klidně mám sérii i 20 riftů v kuse, kde je to o dost horší a průměrné XP/hodinu třeba jen 5,7 miliardy/hod (to je číslo jen čistě za rifty, nejsou v tom čekání mezi rifty, tedy čisté XP/hodinu jsou pak o něco horší). A pak dostanu zase dobrou sérii zase třeba i 20 riftů, kde to udržím na 7+ miliard/hod.

Tedy ono je to o tom jakou dostaneš mapu. Densita ve stejné mapě bývá většinou podobná.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 27.01.2015, 09:21 hod.

Densitu moc dobře vyřešeno nemají. A jednou abychom rift dali za 10min a po druhé ten stejný neudělat mě přijde hodně nevyvážené.

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 27.01.2015, 09:37 hod.

Nebylo to spíš složením mobů? zombie vs. (přidej předponu)arch ?
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 27.01.2015, 09:58 hod.

Nene od nového patche jsem měl zombie jen jednou...bohužel :-) je to podle mě i hodně lepší než před patchem, není tolik volných míst. Ale k dokonalosti tomu ještě hodně chybí :-) ale beru to tak že jednou se zadari a po druhé ne :-)

Uživatelský avatar
Demogorgon
Doom Knight
Příspěvky:442
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Démogorgon#1565

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Demogorgon » 27.01.2015, 10:03 hod.

Jediná vyvážená a spravedlivá varianta by byla, kdyby byla vždy stejná mapa, mobové, elitky apod. Přidali by další variantu riftu "vše stejné", ta by měla své žebříčky a opravdu už by záleženo jen na hráči a na itemech. Asi bych si párkrát zahrál ale nevěřím, že by to zabavilo na dlouhou dobu.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od McT » 27.01.2015, 10:13 hod.

Jojo je to tak, hold je potřeba se modlit :-) ikdyz elity a všechno ostatní se dá v pohodě zvládnout. Já se teď modlím za dobrého GR bosse. Toho stone bosse co nic nedělá jsem od nového patche neměl. Je tam ještě? :-)

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od HELLERcz » 27.01.2015, 10:30 hod.

Je .. já ho párkrát mě :-)

Spíš mě sejří, proč krucipísek neopravili to zobrazování Guardiánů v GR ? někdy blikají na mapě, jindy ne .. kdo je má kruci hledat :D
Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 27.01.2015, 10:42 hod.

Docela sranda vlákno, jak se toho dost lidí chytilo (US server má problém a co z toho někteří dokázali vytrolit)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15699677770

Jinak ale čím dál více diskuzí ohledně Zero Dogs. Jsem zvědav jestli na to Blizz. nějak zareaguje a před spuštěním S2 ten skill nerfnou (na legacy gear nikdy zpětně nesahali, takže pokud něco udělají, tak to bude přímo s tím skillem).

Tenhle příspěvek mi zvlášť pobavil:
"Bans are being revoked
Hotfix to increase CD of SZD to 17 minutes to drop tomorrow"

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 27.01.2015, 10:53 hod.

:D :D dobrý no :D jak panikaří :D lol
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Martin888
Fallen Shaman
Příspěvky:73
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Abraxa#2350

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Martin888 » 28.01.2015, 11:29 hod.

Mě se líbí že patch přidal Ancinet předměty, zvýšila se densita na GR, některé postavy jsou boostnuté než byly, naopak některé postavy jsou horší.

Nelíbí se mi densita mobů na obyč riftu, někdy je jich dostatek a jsou prakticky furt, jindy na moba nenarzím 10s a více, s ancient itemy se z T6 stala neuvěřitelná nuda, tohle, že má být nejtěžší obtížnost v D3?
PL - 1188

S10
DH Shadow GR 88+
DH Shadow GR 4S+ 90+
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Abr ... o/91222838
PL - 850

Rhondien
Wraith
Příspěvky:161

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Rhondien » 28.01.2015, 12:28 hod.

Výzvou mají být vyšší gr, ne t6, dle blizzu.

Osobně bych uvítal, kdyby blizz v budoucnu přidal nový tormenty, alespoň 7 - 10.

S patchem samotným jsem spokojen, averze itemů nepadají tak často, ale padají.

Odesláno z mého HTC Sensation Z710e pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Seton
Na-Krul
Příspěvky:3456
BattleTag:Seton#2895

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Seton » 28.01.2015, 12:52 hod.

Martin888 píše:Mě se líbí že patch přidal Ancinet předměty, zvýšila se densita na GR, některé postavy jsou boostnuté než byly, naopak některé postavy jsou horší.

Nelíbí se mi densita mobů na obyč riftu, někdy je jich dostatek a jsou prakticky furt, jindy na moba nenarzím 10s a více, s ancient itemy se z T6 stala neuvěřitelná nuda, tohle, že má být nejtěžší obtížnost v D3?
T6 bylo dětský už dávno před ancient lege :D, prakticky hned s nasazením prvního lege gemu.
Jinak jak píše Rhondien. T6 záležitost na farmu, potřebuješ matroš,lege,cokoliv? skoč si zafarmit T6.
Chceš výzvu a posouvat build víc a víc? zkoušej větší GR.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Obrázek

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Dava_C » 28.01.2015, 12:54 hod.

Já se cpu do GR, abych vylepšil gemy a padalo to na T6 ještě rychleji. Chtělo by to aFurnace, nebo aSunkeeper.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Patch 2.1.2

Příspěvek od Mlok » 28.01.2015, 13:09 hod.

Taky tak. S MS buildem u DH to pořád brzdí na T6 ještě dmg poměrně dost i solo a je tu prostor pro zrychlení navýšením dmg. Já vyšší obtížnost než T6 tedy vůbec nepotřebuju, od toho jsi zajdu do GR (mimo expení gemů sem tam nějaký ten pokus o úspěšné zdolání GR zkusím, i když zatím toho moc nebylo jak nestíhám expit gemy, vylepšovat gear o áčkové věci a zkoušet GR současně).

A po odehrání vyšších GR se zase rád vracím na T6 jako oddechovku (vyšší torment by mi spíše vadil, protože by mě to nutilo se tam posunout a mohla by to přestat být oddechovka). Když jsem občas večer hotovej, tak s DH s poměrně nízkou tougness mi bez unity v partě i ta T6 dokázala ukázat, že mi může ukázat zač je toho loket a že mám jít raději spát :-). Mohl jsem být rád, že jsem nehrál s Wiz., to bych si mohl pokazit, že jsem s Wiz. na T6 ještě nikdy neumřel :-)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“