
Nezakládejte také nová témata s obecnými názvy týkající se datadisku. Není nic horšího než témata která mají 50 stran a podobně. Snažte se vždy založit téma týkající se přímo nějaké chystané změny.
DATADISK A NOVÉ INFORMACE:
Herní módy
Hra se se bude skládat ze dvou módů: Campaign a Adventure módu
Campaign mód: prakticky klasický mód hry jako je teď s malými změnami
Adventure mód: všechny waypointy jsou odemčeny a hráč může volně cestovat skrz akty přes novou mapu waypointů, která nahrazuje současný systém waypointů. Mód také obsahuje "Bounties" and "Nephalem Rifts".
Bounties
- Bounties budou převážně o lovu monster.
- Typy Bounties jsou: zabít bosse, zabít unikátní monstrum, dokončit event, vyčistit dungeon.
- Všechna monstra z Bounties budou různě po herním světě místo jejich obvyklých míst.
- Odměnou za dokončené Bounties bude zlato,zkušenost a Rift keystones.
- Za 5 dokončených Bountis bude Rift Keystone který otevře portál do nephalem Rift
Nephalem Rifts
- Nephalem Rifts jsou již dřívě zmiňované Loot runy.
- Monstra, Bossové, terén, počasí, vše je náhodné.
- Hustota nepřátel je náhodná.
- Dungeony mají stupňování od 1 do 10 levelu.
- Může se začít v katedrále, přes Zoltan Kulla až do nějaké venkovní lokace.
- V nephalem Rifts jsou také náhodné buffy.
- Bossové jsou náhodní a mají i náhodné schopnosti.
Nová Monstra a jejich chování
- Summoner - znesvěcuje pod sebou zem a vyvolává duchy.
- Death Maiden - seká hlavy.
- Punisher - velké monstrum, které točí pěstmi.
- Boggit - ekvivalent Fallenů v Bloodmarsh
- Boggen Trapper - větší Boggit
- Brute - největší z rodiny Boggitů
- Scarab Swarm - obklopí hráče ze všech stra. Jde však jimi projít.
- Skeleton Archers utíkají z bitvy pokud jsou blízko smrti. Ustupují pozadu aby se mohli krýt.
- Brute vrhá na hráče Boggity.
- Terrorbat může kousknou Boggity a ti se změní na Brute, který zase může vyvolávat další Boggity.
- Realm Walkers vyvolávají monstra z jiných světů. Následně však explodují a hráč může vstoupit do jimy vytvořeného portálů a vidět monstra, která vyvolával.
- Trapper Tower - monstra střílí z vrcholu věže projektily a hážou na hráče pasti. Když je věž zničena, monstra jsou zničena spolu s ní.
- Exorcist - dokáže se nabít energií, kterou poté posílá na hráče v podobě blesků.
- Westmarch Hound
- Bossové v 5 aktu nejsou statičtí, klidně vás mohou překvapit při boji s elite packem a jinými monstry.
Prostředí
Pandemonium
- Pandemonium je věčné bojiště kde se neustále utkávají andělé a démoni.
- Pandemonium je finálním úspěchem Malthaela, místem zániku lidstva.
- Je to velmi temné a zvláštní místo.
- Obsahuje prvky pradávné andělské architektury.
- Je to panství Malthaela.
Design prostředí
- Venkovní prostory Pandemonia jsou značně náhodné.
- V módu kampani i Adventure je průchod lokacemi vždy vygenerován jinak.
- Občas může hráč vidět pradávné bitvy zmrazené v čase.
- Všude je spousty pastí zanechaných anděly i démony.
Ekonomika, Loot 2.0 a předměty
- Zlato se bude více využívat na crafty, enchanting a ještě budou nějaké nové způsoby jak docílit odlivu zlata.
- Jak se bude obchodovat zatím není moc jisté.
- Do hry přidán Mystic, který může modifikovat a vylepšovat předměty.
- Vylepšení (enchant) dovolí hráči vybrat jednu vlastnost která se vygeneruje znovu, nebo 3 nové vlastností místo ní.
- Filozofií Lootu 2.0 je: Méně je více, předměty podporující buildy a vzácnost=síla.
- Zaveden systém Smart drops (padají věci bližší hrané postavě), který ovlivňuje typ věci, staty a vlastnosti na předmětech.
- Generování statů na věcech je upravno, Dříve byl například roll na sílu 1-100, nyní bude 75-100.
- Staty na předmětech jsou nyní rozdělená na základní a vedlejší. Všechny věci budou mít zafixované počty obouch a budou zobrazeny v tooltipech.
- Legendární věci bylo skoro až těžké najít. Hrači jich chtěli více a hlavně aby byly také daleko silnější.
- Novou filozofii datadisku je "endgame pro všechny".
- Legendární předměty budou stále nejvzácnějším typem, ale také budou zdaleka nejsilnější.
- Legendární předměty se budou generovat na levelu zabitého monstra. Zabijete monstrum s levelem 33 a takový level bude mít i legendárka.
- Všechny legednární předměty budou v datadisku předělány a většině z nich budou přidány nové unikátní vlastnosti.
- Například Frostburn rukavice navyšují poškození chladem o 27% a je 50% šance, že nepřátelé budou místo zpomalení zmraženi.
- Na věcech bude možné zobrazit text, který sdělí jaké maximální staty může předmět mít.
Pár příkladů nových vlastností:
- Haroutunian Arm Guards - Po každém zničení nějakého objektu vzroste rychlost postavy.
- Illusory Boots - umožní procházet nepozorovaně nepřáteli.
- Tiklandian Visage - Nepřátele budou útíkat nebo se zastaví na místě.
- Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker - Šance, že při zásahu jsou nepřátele zasaženi bleskem a zpomaleni. Tento efekt může přeskočit dále.
- Ninja rukavice a boty(set bonus 2 části): Spike Traps přilákají nepřátele;(4 části):pokud se postava dostane pod 25% HP, automaticky se zakouzlí Smoke Screen s Cooldown 30 sekund.
- Ty nejlepší Legendární předměty budou pravděpodobně nějak vázané na účet nebo postavy(není upřesněno jak). Bude je však možné v nějaké časovem intervalu po nálezu vyměnit s hráči ve hře kde byly nalezeny.
Paragon system
Již není žádný limit na paragon level a ten bude sdílený pro celý herní účet a všechny postavy odděleně pro Softcore a Hardcore. Za každý získaný level přibudou paragon body, které lze rozdělit do těchto bloků: Core Stats, Offensive, Defensive a Adventure (tyto změny by měly být součásti patchu vypuštěného ještě před datadiskem).
Obtížnosti
Bude nový systém obtížnosti. Je to kombinace Monster power a současného systému. Již nebude potřeba postupně procházet nižší obtížnosti aby se hráč dostal do vyšších. Okamžitě si může vybrat obtížnost jakou chce hrát.
Nové obtížnosti jsou: Normal, Hard, Expert, Master, Torment
Postavy a změny skillů
Nová postava Crusader přístupná pouze v datadisku.
Level Cap postav navýšen na 70.
Bude 4 slot pro pasivní dovednost odemčený na levelu 70.
Další změny postav a jejich skillů:
- Nový skill Barbariana Avalanche, který má 30 sekundový cooldown který se snižuje s investovaným Fury.
- Wizard bude více využívat elementy, až dosud jsou jeho skilly převážně arcane.
- Arcane Orb má runu, která připomína Frozen Orb z Diabla II
- Wizard má nový skill Black Hole, který do sebe vcucne nepřátele, aby šli lépe zasáhnout například meteorem.
- Mnich by měl být nejrychlejší postava na bojišti.
- Teleport u Fist of Thunder se aplikujepro všechny jeho verze.
- Nový monkův skill Epiphany přidává všem jeho útokům teleport.
- Koncepce Demon Huntera bude mnohem více zaměřena na útok z dálky a pasti.
- Demon hunter má nový skill Vengeance, který všem střelám a raketám přidává víc projektilů.
- Witch Doctor ještě není úplně vymyšlen co se týče změn, jedno z přání je udělat z něj summonera, ale peti momentálně nědělají moc škody. Stejně tak skilly působící poškození v čase(DoT).
- Witch Doctor má nový pasivní skill, který prodlužuje dobu trvání DoT skillů na 5 minut.
- Witch doctor má nový skill Piranhas, zasaženým nepřátelům bude jakékoliv poškození ubírat víc. V místě zakouzlení je také krokodýl, který může nepřátele spolknout celé.
Skilly Crusadera:
Secondary:
1)Shield Bash
2)Sweep Attack
3)Blessed Shield
4)Blessed hammer - Fire Hammer, Lightning Hammers, Infinite Hammers, Hammer Time, Orbital Hammer
5)Fist of the Heavens
Battle net
Guild systém(klany a skupiny) budou mít vlastní chat a rozhraní. Pokud někdo ze skupiny dropně legendární předmět, ostatní ve skupině to také uvidí.
Nejsou plány na Offline mód.
Ladder systém
Zatím nejsou informace.
Player vs Player
Zatím nejsou informace, primárně se v RoS řeší vylepšení jádra hry a Loot 2.0, až když budou tyto věci jak majít být, může se řešit PvP.