Udělal jsem DPS calculator v excelu. Když si tam dosadíš svoje hodnoty, tak si můžeš porovnat, který stat se ti vyplatí zvyšovat víc.
EDIT: Všiml jsem si, že hraješ s dualkama. Na to ta moje tabulka není dělaná

tak ono je jasne, ze napr nema zmysel mat +300% crit dmg a do toho 5% crit chance, lebo ti to bude zrejme padat tak malo, ze ten bonus na crit dmg ani nevyuzijes... na druhej strane, crit chance a nasledne "crit hit" je random atribut... mozes mat aj 50% chance a moze sa ti stat ze 10 hitov po sebe ten crit proste nelandne, naopak niekto s crit chance 10% moze mat luck a da 3 crity po sebe (extremny priklad, viem...), kdezto crit dmg je "istotka", tie percenta tam proste su a zdvyhaju tu dmg tak ako maju na pevno... takze zalezi od teba, ci radsej uprednostnis sancu, alebo istotu, pretoze porovnat to podla mna v zmysle ci X% crit chance bude pre teba vo vysledku lepsie ako Y% crit dmg nie je mozneFru-fru píše:Má někdo představu jaký je poměr výhodnosti mezi crit chance a crit damage. Tedy jestli je lepší např. 4% crit chance než 20% crit dmg...Nějak to nemám na čem vyzkoušet...
Pak mi tvrďte, že všichni jedeme to samý, skilly máme sice podobný (tak na DW ten výběr není zas tak široký), ale gearuješ evidentně bez LOH a jedeš tvrdě za dmg a nekladeš taqkový důraz na resisty jako já...Super. Rád vidím, že cest je více a gratuluji k hezké damážiHromotlk píše:mam barbara dualwield a farmim act2:
41k hp
60k/s max furry 75k..(s buffom(30%) a passivkami(25%))
37crit ..................(s buffom(3) a passivkami(5) a sekera/kladivo zbran(10))
430crit dmg............(s passivkou(50))
6k armor...............(s buffom(20%))
300-400resisty.........(s buffom (50%))
build:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/b ... YZc!cZcZca
kráceno
Díky, tabulka nalezena, večer to vyzkouším...kojot píše:Pokud chceš porovnání z hlediska dmg, tak to je trochu složitější. Tyhle dva staty jsou na sobě závislé, takže, čím větší máš jeden, tím víc se vyplatí zvyšovat druhý a naopak... Absolutní srovnání není možné.
Udělal jsem DPS calculator v excelu. Když si tam dosadíš svoje hodnoty, tak si můžeš porovnat, který stat se ti vyplatí zvyšovat víc.
EDIT: Všiml jsem si, že hraješ s dualkama. Na to ta moje tabulka není dělaná. Můžeš tam buď zadat jenom jednu zbraň, v tom případě ti to vypočítá špatně DPS, ale porovnávat jestli se ti vyplatí crit chance, nebo crit dmg normálně můžeš (ty poměry zůstanou stejné), a nebo v kolonce "Weapon DMG" si udělej průměrné hodnoty min a max DMG obou zbraní a vynásob je 1,15 (15% je bonus k AS), potom by to mělo počítat správně DPS a porovnávat crity můžeš samozřejmě taky.
Jako zas to není magie...Zcela jistě existuje crit cap, při kterém je efektivnější stackovat crit dmg a opačně (samozřejmě to bud závislé na rychlosti zbraně, atd...). Zkusím se v tom porýpat až bude čas. Ale samozřejmě rozumím tvé úvaze, ale je to matika a ne random numbers, takže to musí jít přesně postihnout...Punky píše:tak ono je jasne, ze napr nema zmysel mat +300% crit dmg a do toho 5% crit chance, lebo ti to bude zrejme padat tak malo, ze ten bonus na crit dmg ani nevyuzijes... na druhej strane, crit chance a nasledne "crit hit" je random atribut... mozes mat aj 50% chance a moze sa ti stat ze 10 hitov po sebe ten crit proste nelandne, naopak niekto s crit chance 10% moze mat luck a da 3 crity po sebe (extremny priklad, viem...), kdezto crit dmg je "istotka", tie percenta tam proste su a zdvyhaju tu dmg tak ako maju na pevno... takze zalezi od teba, ci radsej uprednostnis sancu, alebo istotu, pretoze porovnat to podla mna v zmysle ci X% crit chance bude pre teba vo vysledku lepsie ako Y% crit dmg nie je mozneFru-fru píše:Má někdo představu jaký je poměr výhodnosti mezi crit chance a crit damage. Tedy jestli je lepší např. 4% crit chance než 20% crit dmg...Nějak to nemám na čem vyzkoušet...
od zaciatku hry az do teraz som DW a chcem to tak aj nechat... vcera som dal Ghoma, na ktoreho som to teda zobral owerpover a 980lph low dmg weaponu jednu, ale inak idem to co cele inferno a nevynechal som ani jednu elitu/champa (ako je tam obcas nejaky rip, ale to uz k tomu patri, navyse to je vacsinou sposobene bud mnou samim, alebo nejakym lagom/delayom pri poiuziti skillu)... mam taky "univerzal" build aj gear aj staty, zo vsetkeho nieco, ale pri tom ani jeden stat nejak extra vysoko a sice v tom acte 3 uz to ide pomalsie, hlavne kvoli mojej dmg ale stale je to oki a ten progres tam je... to je teraz moj primarny ciel, postupovat hrou aj za cenu toho ze to ide pomalsie, chcem to dohrat a viac ma to aj bavi ako napr farmit nejaky cas itemy nizsie a potom s lepsimi statmi ist do actu 3 a prejst ho viacejmenej "lahko"...Fru-fru píše:Mě hlavně zajímá co bude životaschopné v AIII a jestli už budu donucen sehnat dobrej štít a vzdát s DW
no pokial je to v D3 tak ako v inych hrach ktore som hraval a atribut "chance" je naozaj len a len sanca a nie nejaky matematicky ukazovatel (ze napr pri crit chance 10% by si v 1/10 hitov ten crit urciet dal), tak potom su to naozaj random numbers co sa tyka crit hitov a je to len a len o nahode a to teda neviem ako to chces matematicky vyratatFru-fru píše:Jako zas to není magie...Zcela jistě existuje crit cap, při kterém je efektivnější stackovat crit dmg a opačně (samozřejmě to bud závislé na rychlosti zbraně, atd...). Zkusím se v tom porýpat až bude čas. Ale samozřejmě rozumím tvé úvaze, ale je to matika a ne random numbers, takže to musí jít přesně postihnout...A jsem tam, kde jsem nechtěl být: welcome back in theorycrafting
Já právě předpokládm, že je to tak trochu wowlike game, kde existovali různé "přesně" stanové capy (např. hit chance cap), přes které nemělo cenu jít a někdy to bylo i nemožné oitemovat (krásné slovo) . Podle mě to nemůže být jen tak halabala, jak by to pak fungovalo - bylo by v tu chvíli zcela evidentní, že při zvýšení % na crit tam není změna. Posledně někdo řešil šanci na rare drop a v podstatě to docela vycházelo (samozřejmě na přesné měření je potřeba dostatečně reprezentativní vzorek). Sice jak říkáš ty, jednou mu padl jeden item a podruhý třeba 6, ale výsledek cca seděl. Prostě procentuelní šance musí nakonec vždy sedět - teda doufámPunky píše:kráceno...Fru-fru píše:Mě hlavně zajímá co bude životaschopné v AIII a jestli už budu donucen sehnat dobrej štít a vzdát s DW
no pokial je to v D3 tak ako v inych hrach ktore som hraval a atribut "chance" je naozaj len a len sanca a nie nejaky matematicky ukazovatel (ze napr pri crit chance 10% by si v 1/10 hitov ten crit urciet dal), tak potom su to naozaj random numbers co sa tyka crit hitov a je to len a len o nahode a to teda neviem ako to chces matematicky vyratatakoze odhad ano, nejake presne cislo ale podla mna nemas ako dostat...
Tak to máš pěkný. Screny samozřejmě nevadí, v podstatě mi šlo o staty - díky. Udělal jsi docela pěkný nákupy - jo když se člověk snaží, tak se občas něco najde...němec píše:tohle se řešilo u mountfieldu, kde vyhrával každý pátý nebo kolikátý? přitom pokaždý se tahalo z osudí plnýho míčků. matematicky opravdu ale každý ten pátý vyhrál. stejně tak to bude platit u tý crit chance - můžu dát 3x crit hit za sebou a pak desetkrát nic - ale při dostatečně velkým opakování se podle mě dostanu na crit chance jak ji mám procentuelně vyjádřenou.
Fru fru - screeny neumím - vzhledem k life on hit jedu na attack speed - tzn. obě zbraně mám 1,4 = 1,61 s 15% bonusem
zbraň č. 1 - Axe - kvůli crit chance +10% u weapon mastera. 45str, 250vit, +8 AS, +656 LoH - za tu jsem dal 150k včeramá ale jen 416dps
zbraň č. 2 - Rare sword - 150 Vit, +648 LoH, +47% crit damage, 631 DPS
zbraň č. 3. Rare mighty weapon - 180str, 60Vit, 700 LoH, AS jen 1,3/s - výhodou +3fury u weapon mastera, když jsem zkoušel berserkra a +1vteřina za každý tři fury - ale dojel jsem na to, že nemám žádnej rozumnej fury spender - sprint je plýtvání místem v aktu tři - možná zkusím whirlwind
zbraně jsem nakoupil ještě celkem za levno, teď už to není nic levnýho. bral bych vyšší dps, ale do dvou mega nic lepšího, než mám, zatím na aukci nevidím.
k tomu jsem koupil za 150k amulet - Baron Mercy - 155 str, 50fire res, 377 LoH, +6% crit chance
druhej amulet za mega - Rerrible pendant - +22-56 damage, 353 LoH, 1000 damage pro melee attackers, a crit chance +7%
rád bych vyzkoušel víc stylů, ale na ten equip holt nemám
- taktiku na bossoch nemam moc zlozitu pridem k nim stojim tam pustit berserkra + Ignore pain a bud ich zabijem ja alebo oni mnaFru-fru píše:Pak mi tvrďte, že všichni jedeme to samý, skilly máme sice podobný (tak na DW ten výběr není zas tak široký), ale gearuješ evidentně bez LOH a jedeš tvrdě za dmg a nekladeš taqkový důraz na resisty jako já...Super. Rád vidím, že cest je více a gratuluji k hezké damážiHromotlk píše:mam barbara dualwield a farmim act2:
kráceno. Mám další inspiraci a budu dělat nové pokusy.
Ale napadá mě jedinná věc, co AIII, zkoušel jsi? Myslíš, že když "rozvineš" vylepšíš staty , které jedeš primárně (evidentně vysoká dmg, crit chance, crit bonus dmg), že ho dáš, nebo jsi přesvědčen, že budeš muset jít víc do defu a třeba přibrat resi atd...?
Hoď screen statů a zbraní...jsem zvědavej;-)...Mě hlavně zajímá co bude životaschopné v AIII a jestli už budu donucen sehnat dobrej štít a vzdát s DW... Páč klidně budu farmit AII 2-3-4 týdny, na tom mi moc nesejde...tak to má být a aspoň mi to vydrží dlouho:-). Ale zas nemám tolik zdrojů (a ani času jako pracující člověk) zkoušet různé buildy a kombinace itemů. Tak doufám, že z lidí vymámí know-how, samozřejmě s jejich svolením
Tve udaje jsou zkreslene, jelikoz ta % redukce dmg co je uvedena v tom charu za armor a rezisty se vztahuje proti utokum neceho co ma lvl 60 a na inferno maji mobove vyssi lvl, tak ta realna redukce za ty rezisty a armor je mensi. Jakym zpusobem se to presne snizuje nevim, ale kazdopadne to je ten duvod, proc potrebujes v pozdejsich actech ty rezisty vyssi.Psychopat píše:přidám sem jen svou trošku, počítal jsem si efekty resistů a armorů a podle procentuálního přírustku jsem zjistil že resisty nad 800 (potažmo armor nad 8000) již má opravdu velmi zanedbatelný vliv. Hraji za wizarda takže řeším spíš armor a physical resist,ale podle mého mínění jsou hodnoty nad těmito již víceméně zbytečné a je přínosnější soustředit se na další atributy. Tak hodně zdaru.
tak pokial to chces hrat stylom ze "stojim na mieste v hocicom a len to urubem" tak si praveze zvys aspon trochu armor a resisty a kasli na owerpover a loh ( je lepsie dmg predchadzat jej redukovanim, ako to chytat naplno a potom sa snazit o hp regen nejakou cestou)... celkovo pokial si chces "uzivat" prvy act a nie "uzdibovat" mobov v 2. a 3., chod pure dps a nezen loh na 2k, ktore v tom acte 1 proste nepotrebujes pokial mas aspon trochu offense build... inak aj v acte 2 padaju tie elity rychlo a svizne, chce to prave ale lepsiu defense aby si prezil aspon ten cas kym to das... pokial ta tam davaju na par ran, tak ti nepomoze loh ani 5k snadněmec píše:tak jsem dneska zkusil LoH jen s jednou zbraní a druhou bez LoH, ale vyšší damage - to mi sice vyrostlo na 23k - ALE když jsem stál v poison nebo ohni (život 50k, armor 5k, první akt) tak mě to nestíhalo na overpower dobíjet.
mrknul jsem na aukci, tam za mega celkem slušná sekyra lehce přes 800 LoH, takže jsem momentálně na 1980 LoH, dmg kolem 19k, crit díky sekyře mám 37,5 - bohužel armor jen těch 5k a resisty 150-300, ale radši si užiju první akt než pět minut uždibovat elity ve dvojce trojce![]()
a cleave u mě definitivně zvítězil, proti frenzy je to úplně jiný rubání