AKT 1 Normal
Začneme tedy popořadě. Celý 1. akt byl dohrán na players 8 a až do splnění questu Den of Evil jsem házel oštěpy a nože. Díky rychle nabušenýmu kritickému úderu to byla hračka. Když jsem u Charsi koupil svůj první luk, Hunter Bow, který má very fast attack speed a měl i 1-7 lightning dmg, takže to šlo pak dále jako po másle. Blood Raven trochu zlobila a likvidace jejích zombíků byla tak na 2-4 rány, ale šla k zemi. Zatím byl dost problém více s manou než se sílou nebo životy, protože 1,5 many na zásah Magic Arrowem bylo prostě moc. Proto jsem se od levlu 7 soustředil na jeho co největší růst, nejen pro to, ale i pro bonus k útoku, který byl v prvním aktu dost znát.
Přesto potvory dost sílily a potřeboval jsem akutně posilu. Ta přišla nejen v podobě mercyně, které jsem svěřil long bow se 3 gemy, ale hlavně jsem u Gheeda vygamblil luk, co má nejen Very fast attack, ale i Amplifu, která v kombinaci s kritickým úderem byla schopná páchat pořádné škody. Hru to značně urychlilo. Jen jsem musel začít být opatrný u bossů s cold enchanted a lightning damage, a postupem času i u potvor, které měly tendenci útočit ve skupině, protože zhruba od Dark Woodu co zásah, to pád do Hit Recovery.
Ve věži přišel první
unikát a také
ohrožení života, když jsem si nepohlídal Cold Enchanted bosse duchů. Komtesa dala jen
Eth, ale byla aspoň v klidu. Trochu zlobil
Smith, ale stačilo pouze nedovolit mu zasáhnout mě vícekrát než jednou po sobě. V celém kláštěře jsem musel začít hrát Blood Ravenovským stylem, protože začala být likvidace monster dost zdlouhavá a nedá se říct, že by mi jejich rychlost běhu nějak
pomáhala
Co pomohlo velice, byly rubíny v bernění, díky kterým jsem se cítil o něco bezpečněji, zejména v setkání s tímto
strašákem. Ještě horší pořízení jsem měl s jeho
bráchou v katakombách, ale tam to bylo v klidu, dokonce mě příliš nezlobili ani ghoul lordi, z nichž jsem měl trochu obavy.
Pak následovala naše
Andy. Vzhledem k malému počtu životů jsem měl docela stažený zadek, později se ukázalo, že zcela zbytečně. Stačilo být pořádně napitý protijedy a nedovolit jí, aby se mě dotkla. Bylo vcelku fajn, že mercyně přežila dostatečně dlouho na to, abychom jí společně ubraly dostatek života, i díky
Amplifě. Nakonec jsem s Andy bojoval i přesto sám, ale zas tak strašné to nebylo. Díky úhybům mě její jedovatý oblak zasáhl snad jen 2x nebo 3x a šla do
kytek asi za minutu po aplikování oblíbené taktiky vystřelit a utéct.
Během prvního aktu jsem si se sílou nemusel dělat příliš těžkou hlavu, co jsem potřeboval, to jsem unesl. Takže jsem mohl cpát do socketů v klidu rubíny.
Staty po 1. aktu: já,
merc
Zobrazené MA DMG =
32-52
Skutečné MA DMG =
46-66
Výbava po 1. aktu:
Luk:
Composite Bow of Amplify Damage - DMG 4-8, 5% Chance to Cast Level 1 Amplify Damage
Brnění:
Superior Hard Leather Armor - Defense 28, 15% Enhanced Defense, +20 to Life, socketed 2x (2x chipped ruby)
Helma:
Gemmed Cap - Defense 5, +3 to Maximum Damage, +10 to Life, socketed 2x (jewel, chipped ruby)
Rukavice:
Ghoul Knuckles Heavy Gloves - Defense 9, +15 to Attack Rating, +40% Enhanced Defense, +1 to Strength, +1 to Dexterity, Poison Resist +8%, +1 to Light Radius
Pásek:
Belt of Equilibrum - Defense 5, +17% Faster Hit Recovery
Boty:
Heavy Boots of Pacing - Defense 6, +10% Faster Run/Walk
Amulet:
Felicitous Amulet of Craftmanship - +1 to Maximum Damage, +8% Better Chance of Getting Magic Items
Prsten 1:
Rugged Ring of Strength - +2 to Strength, +6 to Maximum Stamina
Prsten 2:
Felicitous Ring of Craftmanship - +1 to Maximum Damage, +10% Better Chance of Getting Magic Items
Charmy:
1)
Rugged Large Charm of Strength - +2 to Strength, +23 to Maximum Stamina
2)
Crimson Small Charm of Life - +7 to Life, Fire Resist +5%
3)
Lapis Grand Charm of Greed - Cold Resist +16%, 21% Extra Gold from Monsters
4)
Large Charm of Blight - +6 Poison Damage over 3 Seconds
5)
Bronze Large Charm of Strength - +12 to Attack Rating, +2 to Strength
6)
Large Charm of Blight - +6 Poison Damage over 3 Seconds
7)
Tangerine Small Charm - Lightning Resist +4%
AKT 2 Normal
Na začátku jsem si vybral jiného merce, a to se zaměřením na Prayer. Volba padla na něj proto, že vzhledem k mému velmi nízkému životu je jeho léčení téměř okamžité a i vepředu je velmi platným. Tento merc bude nejspíš mou volbou až do konce. U
Radamenta se však v plné nahotě ukázala potřeba změny zbraně, takže jsem se pustil do gamblu a toto je
výsledek. Jenže mi stále chybělo 13 k síle, abych mohl výměnu provést
Došel jsem si tedy se stále starým lukem pro
kostku a další horadrimské věcičky. Cestou pro hůl jsem málem přišel o život podruhé, když jsem
přehlédl dalšího Cold Enchanted bosse. Dát mi tak critical, je po mě. U červotoče se ukázal být vážným problémem i
jed. Jeho účinek mi srazil životy na 1 během asi 3-4 sekund!! Takže jsem na něj musel jít opatrně z
dálky podobně jako na skaraby, kterých bylo dole požehnaně. Naštěstí se mi však povedlo sehnat již potřebných 40 síly, abych mohl nasadit sice trochu pomalejší, ale více těžkotonážní velký luk, který jsem vygamblil. Rozdíl byl sakra znát.
Při vstupu do ztraceného města jsem se zasmál tomuto
chumlu.

Potvory se tam tak trochu zasekly a nedělaly nic, vůbc nic. Tak jsme si je s mercem v klidu vychutnali. V chrámu zmijí však veškerá legrace skončila. Ty potvory se totiž rozhodly chargovat pouze mě a merce naprosto ignorovaly...ještě že moc
nevydrží, ale prohnaly mě tam teda pěkně. Ještě hůř však bylo
tady, protože zabít tyhle nemehla bylo na věčnost, navíc šly furt jen po mě. Fuj. A to jsem netušil, co si užiju
zde. Z obrázku to není zřejmé, ale měly Extra Fast, merce zcela přehlížely a já je nemohl nijak setřást. Nejhorší bylo, že byly první skupinou monster v celé lokalitě, takže jsem nemohl manévrovat. Ale zvládl jsem to nakonec. Když mě jednou dostaly do hit recovery a každý do mě bouchal, myslel jsem, že je po mě. Naštěstí se však recovery uvolnilo a já se mohl doléčit. Ten můj de-bil mi v této situaci vůbec teda nepomohl.
Summoner byl už hračka, navíc mě potěšilo, že jsem se trefil hned napoprvé. Ještě lepší byl jeho
dáreček pro mého merce. Mít tak místo sání many life, bylo by to dokonalé. Nakonec se ukázalo, že sání stejně neužije
V hrobce jsem rychle našel Durielovu kobku a nastal problém, a ne ledajaký. Musím podotknout, že vzhledem k dlouhodobé praxi monster jít jen po mě jsem raději snížil před bitkou na players 1, a dobře jsem udělal. Ten grázl dokonce občas ignoroval i moji
Decoy! Za celou bitku jsem téměř nevystřelil, protože na to nebyl prostě čas. Decoy vydržela jen jednu ránu, když se o ní Duriel konečně zachytil, a Duriho aura znamenala konec manévrování. Přesto nebylo nutné utíkat do města. Na switchi jsem totiž měl stále ten luk s Amplifou, který byl rozhodující. Vypálil jsem v jeden moment asi jen dvakrát, nicméně amplifa se
spustila a merc se svým monstr dmg se mohl realizovat, zatímco já se staral o svůj kejhák. Nakonec bylo
hotovo.

Drop mě potěšil s tím rare prstenem, ale při identifikaci mi úsměv trochu
zkysl.
Duriela jsem překonal a pokusy jiných lidí o čistou dexterity sniperzonku, které ztroskotaly právě na něm, jsem překonal. Další obavy budu asi mít z Mephista, hlavně té jeho koule, která by mi dala nejspíš instant kill. Každopádně o tom až příště.
Vzhledem k tomu, že už mám z dexterity prakticky 150% Enhanced Damage, je luk už velmi silný, což mě těší, ale zkouším vygamblit ještě lepší. V jeden moment jsem vyzkoušel i jednu silnou rare kuši, ale byla tak pomalá, že jsem to s ní vzdal. Navíc její pomalost ohrožovala i mou bezpečnost, protože jsem nemohl běžet dřív, než se dokončila animace útoku.
Během tohoto aktu jsem měl i dost štěstí na +strength charmy, jen aby to vydrželo.
Staty po 2. aktu: já,
merc
Zobrazené MA DMG =
42-101
Skutečné MA DMG =
59-119
Výbava po 2. aktu:
Luk:
Cruel Loom Long Battle Bow - DMG 5-21, +18% Enhanced Damage, +2 to Minimum Damage, +10 to Attack Rating, Adds 1-4 to Fire Damage, +1-2 to Cold Damage, Fire Resist +5%
Switch:
Composite Bow of Amplify Damage - DMG 4-8, 5% Chance to Cast Level 1 Amplify Damage
Brnění:
Gemmed Breast Plate - Defense 65, +8 to Strength, +17 to Life, socketed 3x (flawed ruby, 2x flawed amethyst)
Helma:
Gemmed Cap - Defense 5, +3 to Maximum Damage, +10 to Life, socketed 2x (jewel, chipped ruby)
Rukavice:
Ghoul Knuckles Heavy Gloves - Defense 9, +15 to Attack Rating, +40% Enhanced Defense, +1 to Strength, +1 to Dexterity, Poison Resist +8%, +1 to Light Radius
Pásek:
Deamon Strap Heavy Belt - Defense 9, +32% Enhanced Defense, +17 to Maximum Stamina, Lightning Resist +17%, Poison Length Reduced by 25%
Boty:
Heavy Boots of Pacing - Defense 6, +10% Faster Run/Walk
Amulet:
Felicitous Amulet of Craftmanship - +1 to Maximum Damage, +8% Better Chance of Getting Magic Items
Prsten 1:
Rugged Ring of Strength - +2 to Strength, +6 to Maximum Stamina
Prsten 2:
Felicitous Ring of Craftmanship - +1 to Maximum Damage, +10% Better Chance of Getting Magic Items
Charmy:
1)
Rugged Large Charm of Strength - +2 to Strength, +23 to Maximum Stamina
2)
Crimson Small Charm of Life - +7 to Life, Fire Resist +5%
3)
Lapis Grand Charm of Greed - Cold Resist +16%, 21% Extra Gold from Monsters
4)
Large Charm of Strength - +3 to Strength
5)
Bronze Large Charm of Strength - +12 to Attack Rating, +2 to Strength
6)
Small Charm of Strength - +1 to Strength
7)
Grand Charm of Venom - +15 Poison Damage over 4 Seconds
8)
Small Charm of Strength - +1 to Strength
9)
Grand Charm of Strength - +5 to Strength
10)
Small Charm of Shock - Adds 1-5 Lightning Damage
11)
Tangerine Small Charm - Lightning Resist +4%