

Takže důvod farmit vyšší MP skutečně neexistuje, snad jen kvůli klíčů.
Myslím, že MF skutečně funguje tak jak je to napsáno na oficiálních stránkách, byť přesný mechanismus není uveden a figurují tam jen příklady, kdy Blizz dává jako příklad 4%, ale je to jen příklad. (s 50%MF je to 6%). Ale jak je napsáno výše šance se snižuje pokaždé, když nepadne legendárka během rollu, takže... ta šance je fakt malá, protože místo ní padne obvykle rare - a tady si musíte uvědomit, jaký je rozdíl mezi malým MF a větším, kdy např. na PL 40(+120% MF) padá nepoměrně VÍCE rare itemů než třeba na PL5 (+15%). A velká spousta těchto rare v podstatě zastupuje potenciální legendárku nebo setovku, která měla možnost padnout, jenomže nepadla, protože šance na drop rare je nepoměrně větší. A tak tyhle rare itemy vlastně vyšťouchávájí legendárky z jejich dropu, protože mají větší šanci. Na druhou stranu by taky mělo platit že padají s větším MF častěji silnější rare itemy (tady nelze brát v potaz to, jestli jsou useless, nebo ne, protože generátor nezajímá, jestli prdne na kuši +300str, nebo +300dex a jestli ho to zajímá, tipnul bych, že tam prdne spíš str

Takže MF MÁ vliv na drop, jenom to funguje jinak než si představujete a i když je to systém, pořád v něm dost velkou roli hraje náhoda. Myslím že existují (čistě matematicky) určité kritické hraniční body, při kterých se šance na drop zvyšuje. Nemyslím si totiž (i když to na žádném grafu nikdy neuvidíte), že ten systém pracuje kontinuálně. Dá se to tak vyjádřit, ale ve skutečnosti to tak není. Jako, když si hážete korunou. Na začátku máte 50:50, že padne panna a pokud nepadla poprvé, statisticky se pravděpodobnost, že padne podruhé zvedá, reálně ale není problém, aby padl opět orel. Tím kritickým bodem myslím místo, kdy padne orel třeba 20x po sobě (může se to stát) pak je OBROVSKÁ šance, že padne panna. Myslím že drop itemů funguje podobně, ale je podstatně složitější, protože neexistují jenom 2 strany mince, ale hraje zde roli spousta faktorů. A hlavně zde pracuje ještě k tomu umělý kód - onen generátor - který nepracuje s náhodou tak jak ji známe z přírody. A ten právě (pokud jsem dobře pochopil, co Blizz píše) se nuluje v rámci každého rollu: tady je právě kámen úrazu proč to nepadá. Kdo hrál někdy karty nebo kostky ví, že někdy se prostě nedaří - tady to funguje podobně a ještě do toho kecá počítačový kód, tak se nedivte, že to nedropuje pravidelně

Problém je spíš v tom, že když už to dropne je to v 90% crap (a to už náhoda není

