Patch 1.0.7.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Gorebelly
Příspěvky:299
BattleTag:milion#2748
Bydliště:Sanctuary
Kontaktovat uživatele:
Patch 1.0.7.

Příspěvek od Milion » 11.01.2013, 09:01 hod.

Seznam pravděpodobných změn.

http://diablo.somepage.com/info/patches-future

hm proč ne

The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Jojo WD » 11.01.2013, 09:15 hod.

Super len bolo by dobre niekoho najst kto to aj prelozi lebo hrat sa s google prekladacom sa mi moc nechce
Obrázek

Gorebelly
Příspěvky:299
BattleTag:milion#2748
Bydliště:Sanctuary
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Milion » 11.01.2013, 09:18 hod.

co chceš prekládat :) Jestli hraješ D3 v angličtině což asi hrajou všichni češi a slováci, tak to musíš přelouskat ;)

Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Reve » 11.01.2013, 09:27 hod.

ja spis hlavne nevidi mduvod prekladat neco co jeste neni ani officialni...to muze byt dost zbytecna prace :)

The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Nekronaut » 11.01.2013, 09:28 hod.

Jen dohady z bluepostů...

Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Goliathus » 11.01.2013, 09:31 hod.

No kdyby šly obarvit i legendární předměty tak si hned obarvím ty modré holiny co mám na postavě :-D Jinak nápady to nejsou špatné. Hlavně zvýšení hustoty monster bych uvítal a více expů na vyšší MP taky.

The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Jojo WD » 11.01.2013, 09:36 hod.

Golithus ze zvysenie hustoty monster ten vcerajsok na MP10 ti nestacilo kolko ich tam bolo nakope :D
Obrázek

Gorebelly
Příspěvky:299
BattleTag:milion#2748
Bydliště:Sanctuary
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Milion » 11.01.2013, 10:26 hod.

Reve píše:ja spis hlavne nevidi mduvod prekladat neco co jeste neni ani officialni...to muze byt dost zbytecna prace :)
přesně :idea:

Gorebelly
Příspěvky:330

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od AJey » 11.01.2013, 11:43 hod.

Goliathus píše:Hlavně zvýšení hustoty monster bych uvítal.
Presne o tomhle tematu bude pristi Sanctuary žije :-) pust si neprohloupis :wave:
D3Pedia.cz

Gorebelly
Příspěvky:200
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Sensation86#2551

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od sensation86 » 11.01.2013, 11:59 hod.

google prekladac to nejak prelozil ale onicem... Co tady ctu tak.... Expa z monster na MP bych nechal tak jak to je... At se lidi nadrou kdyz chteji mit velky paragon.... Mam vydrenou 82tku a nevidim duvod proc by se to melo zlehcovat...

Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Goliathus » 11.01.2013, 12:18 hod.

AJey píše:
Goliathus píše:Hlavně zvýšení hustoty monster bych uvítal.
Presne o tomhle tematu bude pristi Sanctuary žije :-) pust si neprohloupis :wave:
Neboj pustím ;)

Wraith
Příspěvky:194
BattleTag:vavik#2969

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od vavik » 11.01.2013, 12:51 hod.

doufam, ze zmeny vypsane v odkazu predstavuji tak 1 % vsech zmen, ktere patch prinese, protoze to jsou skoro nic neresici blbosti; nasledujici patch muze hru trochu zachranit nebo poslat uz totalne do haj***, snad blizz vymenil aspon testery, jejich prace stoji za ho***

Priste slusne - Kuki

Doom Knight
Příspěvky:421
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Borgi#2969

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Borgi* » 11.01.2013, 16:25 hod.

Zatím to nemá cenu řešit., jsou to jen spekulace. Nic oficiálního zatím není, uvidíme přiští měsíc :)
Obrázek

Inferno (MP 10) - The Butcher, Belial, Azmodan, Diablo kills
http://youtu.be/w1mML-HlRAU

The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 11.01.2013, 16:33 hod.

I can’t seem to find the post where this was asked, but since it’s related, we are working to allow NV stacks to persist across Acts
konečně.

The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Nekronaut » 11.01.2013, 16:37 hod.

To by bylo zajímavé...

Gorebelly
Příspěvky:337
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mafian89#2328

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od mafian89 » 12.01.2013, 09:56 hod.

Obrázek

Doom Knight
Příspěvky:421
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Borgi#2969

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Borgi* » 12.01.2013, 11:10 hod.

Právě to mám dočtené. Nové accound bound Itemy, to jsem zvědavý co z toho vyleze :)
Obrázek

Inferno (MP 10) - The Butcher, Belial, Azmodan, Diablo kills
http://youtu.be/w1mML-HlRAU

The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 12.01.2013, 11:28 hod.

Nový gemy, víc XP za MP, nový acc.bound crafty, paráda, už aby to bylo :) To se to bude expit na mp9.

Doom Knight
Příspěvky:421
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Borgi#2969

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Borgi* » 12.01.2013, 11:48 hod.

Quetak píše:Nový gemy, víc XP za MP, nový acc.bound crafty, paráda, už aby to bylo :) To se to bude expit na mp9.
Konečně se to vyplatí, více XP, více orgánů na itemy, super.
Obrázek

Inferno (MP 10) - The Butcher, Belial, Azmodan, Diablo kills
http://youtu.be/w1mML-HlRAU

The Butcher
Příspěvky:1148
BattleTag:Nekronaut#2332

Re: Patch 1.0.7.

Příspěvek od Nekronaut » 12.01.2013, 11:56 hod.

Tak ty xp na vyšších MP jsou brutální. Konečně se hnu z MP0-1 :D

Odpovědět

Zpět na „Obecně“