Ono postavě, která má zbraň s 20 DPS udělá i +28 svoje... respektive bez geamu to bude vysoko nad maximálně dosažitelným rollem. Pak ještě HF ring a je vymalováno.Houp píše:Tak nejen ty nejlepší drahokamy hodně urychlí začátek hry. Ono v prvních levelech i +40/+60 udělá svoje.
Nove gemy v patchy 1.7
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Tak... změna u nového rubínu "opravuje" jeho staty na 150-150 (ze 150-300 u black weapon).
Tím jde asi rubín na propadliště, protože pokud před tím byla jeho konkurenceschopnost k emeraldu "na hraně", teď už téměř nebude. Bude to jasná volba při levelení nové postavy, ale na endgame asi těžko.
Tím jde asi rubín na propadliště, protože pokud před tím byla jeho konkurenceschopnost k emeraldu "na hraně", teď už téměř nebude. Bude to jasná volba při levelení nové postavy, ale na endgame asi těžko.
Re: Nove gemy v patchy 1.7
no, sak to je zname od 31veho, ked vysli patch notes na PTR, preberalo sa to aj tu: viewtopic.php?f=44&t=8100&start=140... kazdopadne asi ano, v porovnani s 110%CD je to asi slabsie, aspon co som robil nejake vypocty na HotA barbaba... aj ked zalezi od statov a aj od buildu... kazdopadne mi to trochu nebere makovica... sak to si v blizze nevedia vyratat? nejake porovnannia atd spravit, aby im doslo ze to nie je konkurencie schopne? rovnako ako ten topaz... sak to je joke
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Aha... tak to mi uniklo :-).
Jj... musim souhlasit, taky to moc dobře nechápu. Udělat update topazu na nejvyšší úroveň v ceně desítek milionů Gold, který přidá několik set Thorn damage (postavě, která má statisíce DPS), to je komedie.
Blizzard se několikrát vyjádřil, že Thorns chce přepracovat, ale asi se k tomu ještě nedostal. Přitom kdyby byl Thorns odvozen z % DPS a to samé Bleed, hned by měla hra 2 nové mechaniky, které by přinesly novou rozmanitost.
Jj... musim souhlasit, taky to moc dobře nechápu. Udělat update topazu na nejvyšší úroveň v ceně desítek milionů Gold, který přidá několik set Thorn damage (postavě, která má statisíce DPS), to je komedie.
Blizzard se několikrát vyjádřil, že Thorns chce přepracovat, ale asi se k tomu ještě nedostal. Přitom kdyby byl Thorns odvozen z % DPS a to samé Bleed, hned by měla hra 2 nové mechaniky, které by přinesly novou rozmanitost.
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Majky_majk : Blizzard se několikrát vyjádřil, že Thorns chce přepracovat, ale asi se k tomu ještě nedostal. Přitom kdyby byl Thorns odvozen z % DPS a to samé Bleed, hned by měla hra 2 nové mechaniky, které by přinesly novou rozmanitost.
Stím naprosto souhlasim. Officialně bych jim to poslal na Blizz aby se probrali a uvědomili si pro a proti :-) toto je dobry nápad !
Stím naprosto souhlasim. Officialně bych jim to poslal na Blizz aby se probrali a uvědomili si pro a proti :-) toto je dobry nápad !
Re: Nove gemy v patchy 1.7
ono by to bylo asi dobry, ale strasne by to zase zamichalo s mechanikou, vyvazenim a hlavne s obtiznosti, ktera by sla rapidne ZASE dolu...kolikrat nadavam, ze vse jednoduchy delaji tak dlouho, ale tohle si myslim, ze zase tak lehky jak se zda zmeni neni..
Re: Nove gemy v patchy 1.7
No někdy se začít musí :-)
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Njn.... herní obtížnost je věc druhá, ale to bych do toho nemotal. Diablo 3 je velmi jednoduchá hra a každá nová mechanika a možnost tomu samozřejmě nepomůžou.
Takhle je ale Diablo nejen jednoduchá hra, ale díky velmi malému počtu efektivních herních mechanik, je to spíše arkáda. Ve skutečnosti (ač s tim skalní fanoušci třeba nebudou souhlasit) by se moc nezměnilo, kdyby každá postava měla 1 jediný fixní build. Třeba by se zvýšil počet postav (barbar by jednou byl s WW, jednou s throw, jednou s Hammer-Rend), ale vše by byla lineární arkáda bez zásahu do postavy.
Každá další funkční mechanika tohle rozbíjí a přináší rozmanitost. Kdyby byl thorns předělán stylem 1/20 = % z DPS. Vzniknul by zcela jistě nový build, který by z Barbara dělal obrněnej tank, který většinu DPS rozdá skrze thorns. To samé s bleed.
Myslim, že každá postava by měla mít minimálně 5-6 různých možností, jak jí efektivně hrát a na každou by mělo být třeba i jiný gear. Kolik jich je dneska? A gear? Každý se honí za úplně stejnou konfigurací... barbar se maximálně rozhodne, zda bude 1w nebo 2w, wizz zda melee nebo GC. Stále je to ale jinak o tom samém.
Takhle je ale Diablo nejen jednoduchá hra, ale díky velmi malému počtu efektivních herních mechanik, je to spíše arkáda. Ve skutečnosti (ač s tim skalní fanoušci třeba nebudou souhlasit) by se moc nezměnilo, kdyby každá postava měla 1 jediný fixní build. Třeba by se zvýšil počet postav (barbar by jednou byl s WW, jednou s throw, jednou s Hammer-Rend), ale vše by byla lineární arkáda bez zásahu do postavy.
Každá další funkční mechanika tohle rozbíjí a přináší rozmanitost. Kdyby byl thorns předělán stylem 1/20 = % z DPS. Vzniknul by zcela jistě nový build, který by z Barbara dělal obrněnej tank, který většinu DPS rozdá skrze thorns. To samé s bleed.
Myslim, že každá postava by měla mít minimálně 5-6 různých možností, jak jí efektivně hrát a na každou by mělo být třeba i jiný gear. Kolik jich je dneska? A gear? Každý se honí za úplně stejnou konfigurací... barbar se maximálně rozhodne, zda bude 1w nebo 2w, wizz zda melee nebo GC. Stále je to ale jinak o tom samém.
- Kuki10
- Globální moderátor
- Příspěvky:7218
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Kuki#2122
- Bydliště:Brno
Re: Nove gemy v patchy 1.7
To me nejvic mrzi, ze kazda postava ma vicemene predem danej gear....
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Best HC parta 4ever "The Expendables"
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Profil zde!
Expendables stream!
Dotazy směřujte buď do PM, nebo na kuki10@diablofans.cz
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Tohle všecko se změní
jen tomu dejme čas 


Re: Nove gemy v patchy 1.7
Tohle mozna zmeni az datadisk. A to buhvi jestli. Vidim to tak, ze pridaji jeden act, jednu novou postavu, nove setove a legendarni veci a tim to skonci.
Bohuzel je potreba udelat mnohem vice, prepracovat THORNS, skilly, durabilitu na itemech, bleed, kombinovani setu, gemy, kovarstvi, klenotnictvi, upgrading gearu, lokace a questy pro end-game atd atd atd. Proste mechaniky, ktere nabizi nejen variabilitu, ale i urcity progress v one hre. Ja vubec nechapu, proc to tam neni od zacatku. Vsak proto preci hraji core hraci tuto hru. Kvuli tomu, aby se nekam posunuli, kvuli tomu, aby meli lepsi gear, aby meli vidinu toho, ze tim, ze zabiji milion mobu neco ziskaji. Neco vic, nez jen stupidni paragon level.
Nejsmutnejsi je, ze tohle mela byt temata, ktera se mela v soucasne dobe resit. Bohuzel jsme ve stavu, ze jsme radi, ze se bavime o gemech, ktere jsou v te hre od zacatku a od zacatku jsou evidnetne dost spatne navrzeny. Uz pri pohledu na ekonomiku je to patrne. ... Nevim co bylo za problem udelat treba kombinovani gemu, nebo z topazu udelat to, aby pridaval treba attack speed. Nekdy mi prijde, ze tu hru vyviji naprosti ignorantni a i kdyz stale tvrdi, ze poslouchaji komunitu co jim rika, stejne si to pak udelaji podle sebe. Uprimne novy patch zaplacne diru tak na mesic, maximalne dva. Pokud do te doby neprijdou s necim prevratnym, myslim, ze uz moc hracu jim nezbyde. Uz ted je ten odliv hracu dost masivni.
Tak jednoducha hra s jednoduchym principem a tak s*at end game, to se vazne jen tak nevidi. Samozrejme topaz ve zbrani je spis jejich ukazka, jak se dokazou zasmat sami sobe. Stejne to plati i pro onen rubin. Jak uz zde nekdo psal, vyplati se pouze pro postavy s nizkym lvl, ktere nemaji moc vysoke dps na zbrani ci nizky CC. Krome toho vidim pouziti i u followera. Tim to ale konci. Neverim tomu, ze ten ruby gem pouzije vic jak 1% hracu na infernu. Proste se to nevyplati. Kdyby vzali prumerny CC a CD vsech aktivnich hracu ve hre a rubin postavili tak, ze by byl presne na hranici s emeraldem, tak to pochopim. Jenze, to by nad tim musel zapremyslet nekdo s IQ alespon 110 a vyse. Ted je to tak, ze se to temer nikomu nevyplati. Zatim jsem nevidel postavu, ktere by se onen ruby vyplatil.
Bohuzel je potreba udelat mnohem vice, prepracovat THORNS, skilly, durabilitu na itemech, bleed, kombinovani setu, gemy, kovarstvi, klenotnictvi, upgrading gearu, lokace a questy pro end-game atd atd atd. Proste mechaniky, ktere nabizi nejen variabilitu, ale i urcity progress v one hre. Ja vubec nechapu, proc to tam neni od zacatku. Vsak proto preci hraji core hraci tuto hru. Kvuli tomu, aby se nekam posunuli, kvuli tomu, aby meli lepsi gear, aby meli vidinu toho, ze tim, ze zabiji milion mobu neco ziskaji. Neco vic, nez jen stupidni paragon level.
Nejsmutnejsi je, ze tohle mela byt temata, ktera se mela v soucasne dobe resit. Bohuzel jsme ve stavu, ze jsme radi, ze se bavime o gemech, ktere jsou v te hre od zacatku a od zacatku jsou evidnetne dost spatne navrzeny. Uz pri pohledu na ekonomiku je to patrne. ... Nevim co bylo za problem udelat treba kombinovani gemu, nebo z topazu udelat to, aby pridaval treba attack speed. Nekdy mi prijde, ze tu hru vyviji naprosti ignorantni a i kdyz stale tvrdi, ze poslouchaji komunitu co jim rika, stejne si to pak udelaji podle sebe. Uprimne novy patch zaplacne diru tak na mesic, maximalne dva. Pokud do te doby neprijdou s necim prevratnym, myslim, ze uz moc hracu jim nezbyde. Uz ted je ten odliv hracu dost masivni.
Tak jednoducha hra s jednoduchym principem a tak s*at end game, to se vazne jen tak nevidi. Samozrejme topaz ve zbrani je spis jejich ukazka, jak se dokazou zasmat sami sobe. Stejne to plati i pro onen rubin. Jak uz zde nekdo psal, vyplati se pouze pro postavy s nizkym lvl, ktere nemaji moc vysoke dps na zbrani ci nizky CC. Krome toho vidim pouziti i u followera. Tim to ale konci. Neverim tomu, ze ten ruby gem pouzije vic jak 1% hracu na infernu. Proste se to nevyplati. Kdyby vzali prumerny CC a CD vsech aktivnich hracu ve hre a rubin postavili tak, ze by byl presne na hranici s emeraldem, tak to pochopim. Jenze, to by nad tim musel zapremyslet nekdo s IQ alespon 110 a vyse. Ted je to tak, ze se to temer nikomu nevyplati. Zatim jsem nevidel postavu, ktere by se onen ruby vyplatil.
Re: Nove gemy v patchy 1.7
Také se mi nelíbí to, že hra nenabízí mnoho cest kterými se ubírat. Je jedno kterou postavu hrajete - naberte co nejvíce CC a CD. Zbraň použijte Echoing fury/Skorn. Poté maxujte main stat + vit.
Toto je rychlý build pro jakoukoliv postavu dnešního D3 (vyjma DH, ten si vezme manticore) na co zde máme pro každou class specifické zbraně, když nakonec každý skončí u EF/Skorn?
Po dvou měsících hraní bych to shrnul takto: Diablo 3 je solidní RPG řežba, která se ovšem nijak neodlišuje od ostatních. Narozdíl od svého předchůdce nenabízí takovou rozmanitost postav, nadruhou stranu však přináší zábavu v podobě masakrování nepřátel po stovkách za minutu. Kadyby Diablo 3 neneslo název Diablo, asi by na něj nebyly kladeny takové nároky. Nebylo by tolik porovnáváno s jedním z top RPG vůbec. Dalším velkým - je asi samotný blizzard, neboť se snaží akorát si nahrabat co nejvíce peněz a nehledí tolik na hráče. Akorát když je míra stížností neunosná vydá nějákou tu záplatu v podobě patche a slibu že se na něco podívá. Možná kdyby D3 bylo free to play, tak by už zkrachovalo, neboť lidem se nechce opouštět hru za kterou dali cca 1 300,- Kč, a nebo by mnohem více poslouchalo své hráče.
Nejsem moc zběhlý v programování, ale například posílit skilly u monka... Neříkejte mi, že to zabere víc jak den. Nevěřím že přepsat pár číselna vyšší hodnotu zabere tolik času. Poté následuje fáze testování - 2 týdny jsou dle mého názoru dostačující. Konec. Za dva týdny je optimální posílení mnicha hotovo. Místo toho čekáme dva měsíce na patch (možná ještě déle, neboť když jsem začal tak už se o patchi 1.0.7 mluvilo), který mohl být hotový za pár týdnů. Prostě se nemohu zabvit dojmu, že blizzard na herní komunitu zvysoka kašle a že všichni zaměstnanci v práci akorát hrajou.
PS: Ještě si neodpustím malé srovnání. Vzpomínám si, když jsem začal hrát D2. Skoro rok jsem nehrál nic jiného. Ale D3? po měsíci už jem zase začínal hrát i jiné hry a teď už D3 střídám s Titan quest, D2, Sacred či Path of Exile. Tím jen chci říct že D3 narozdíl od D2 už tak suveréně neční nad všemi ostatními hrami.
Toto je rychlý build pro jakoukoliv postavu dnešního D3 (vyjma DH, ten si vezme manticore) na co zde máme pro každou class specifické zbraně, když nakonec každý skončí u EF/Skorn?
Po dvou měsících hraní bych to shrnul takto: Diablo 3 je solidní RPG řežba, která se ovšem nijak neodlišuje od ostatních. Narozdíl od svého předchůdce nenabízí takovou rozmanitost postav, nadruhou stranu však přináší zábavu v podobě masakrování nepřátel po stovkách za minutu. Kadyby Diablo 3 neneslo název Diablo, asi by na něj nebyly kladeny takové nároky. Nebylo by tolik porovnáváno s jedním z top RPG vůbec. Dalším velkým - je asi samotný blizzard, neboť se snaží akorát si nahrabat co nejvíce peněz a nehledí tolik na hráče. Akorát když je míra stížností neunosná vydá nějákou tu záplatu v podobě patche a slibu že se na něco podívá. Možná kdyby D3 bylo free to play, tak by už zkrachovalo, neboť lidem se nechce opouštět hru za kterou dali cca 1 300,- Kč, a nebo by mnohem více poslouchalo své hráče.
Nejsem moc zběhlý v programování, ale například posílit skilly u monka... Neříkejte mi, že to zabere víc jak den. Nevěřím že přepsat pár číselna vyšší hodnotu zabere tolik času. Poté následuje fáze testování - 2 týdny jsou dle mého názoru dostačující. Konec. Za dva týdny je optimální posílení mnicha hotovo. Místo toho čekáme dva měsíce na patch (možná ještě déle, neboť když jsem začal tak už se o patchi 1.0.7 mluvilo), který mohl být hotový za pár týdnů. Prostě se nemohu zabvit dojmu, že blizzard na herní komunitu zvysoka kašle a že všichni zaměstnanci v práci akorát hrajou.
PS: Ještě si neodpustím malé srovnání. Vzpomínám si, když jsem začal hrát D2. Skoro rok jsem nehrál nic jiného. Ale D3? po měsíci už jem zase začínal hrát i jiné hry a teď už D3 střídám s Titan quest, D2, Sacred či Path of Exile. Tím jen chci říct že D3 narozdíl od D2 už tak suveréně neční nad všemi ostatními hrami.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:412
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:MightyMike#2828
Re: Nove gemy v patchy 1.7
S tímhle co bylo napsáno naprosto souhlasim, až na tu poznámku o ceně...
Ostatní hry za podobnou cenu často nabízejí 5-6 hodin zábavy. Myslim, že nikdo nemá morální právo nadávat, že za Diablo 3 dal 1300,- Kč a po téměř roce stovkách hodin už ho hra nebaví. Za ty peníze je to spousta hodin zábavy.
Kdyby se ta hra jmenovala jinak, měla stejný příběh (jen s jiným názvem 2-3 postav) a neudělal jí Blizzard... bylo by D3 všeobecně uznávané jako dobrá hra, byť by se jí prodalo méně než 1/10 kopií.
Ostatní hry za podobnou cenu často nabízejí 5-6 hodin zábavy. Myslim, že nikdo nemá morální právo nadávat, že za Diablo 3 dal 1300,- Kč a po téměř roce stovkách hodin už ho hra nebaví. Za ty peníze je to spousta hodin zábavy.
Kdyby se ta hra jmenovala jinak, měla stejný příběh (jen s jiným názvem 2-3 postav) a neudělal jí Blizzard... bylo by D3 všeobecně uznávané jako dobrá hra, byť by se jí prodalo méně než 1/10 kopií.
Re: Nove gemy v patchy 1.7
ano, diverzita v d3 je na slabsej urovni, to je fakt... avsak urcite to nie je ako pise Plavec ze je to u kazdej postavy len o tom ze si vybere echo/skorn a zacne zbierat CC a CD + main stat a vit... napr ja mam s barbom rare weapony, miesto CD skor nahanam AS, main stat slabsi priemer a miesto vit som nakupil par itemov s %life... to na ww barba... na HotA build mam v bedni zase trosku iny equip a kebyze hram aj throw barba, aj tam by som to mal postavene uplne inak... a to je jeden char...
a kedze ku gemom v patchi nemam co povedat, tak je toto cisty OT
a kedze ku gemom v patchi nemam co povedat, tak je toto cisty OT
