Barbar změna v patchy 1.0.7.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620
Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Goliathus » 07.02.2013, 12:07 hod.

Zdravím.

Chci se jen zeptat, jestli někdo neví o nějakých změnách na barbarovi v patchy 1.0.7.
Hraju barba s frenzy, hammer, rend, war cry ,battle rage a besserker a v PTRku se mi fury doplňuje o poznání lépe než v normální hře...
Abych vše upřesnil...v besserkerovi mam runu Thrive on chaos, kde za 25 ziskaného fury je prodlouženo trvání o vteřinu. např. V PTR když je třeba nějaká tuhá elita, mlátím do ní jen Ancient hammerem (smash) tak fury mám stále na maximum a trvání besserkera mám také na max....i když třeba zrovna není dostatek mobů a trvání besserkera spadne na polovinu stačí několikrát bouchnout hammerem a jsem zase na začátku. Tohle v běžné hře teď neudělám i kdybych se zbláznil...
Zkoušel sem porovnat kolik dostávám za crit...je to asi +15-18 fury což je normální (battle rage). Jediné logické vysvětlení mi přijde, že 25 fury nezkracuje trvání besserkera jen o vteřinu ale o 3 nebo tak nějak, nebo není potřeba 25 fury/vteřina ale třeba jen 10 fury/vteřina. Nevím o tom někdo něco víc? V oficiálních změnách v patchy 1.0.7. není o barbarovi ani slovo.

Díky

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 07.02.2013, 12:28 hod.

jediný co mě napadá je to odstranění "omráčení" když dostaneš víc zásahů, takže mlátíš pořád tou rychlostí jakou mlátit máš takže rychlejc plýtváš fury. Aktuálně je tam to omráčení a občas tam jsou dost velký prodlevy mezi jednotlivýma úderama - uprostřed firechainů nejsem občas skoro schopnej dát úder.
Kolik máš AS ve wotb?

Qwadrax
Gorebelly
Příspěvky:233
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Qwadrax#2596

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Qwadrax » 07.02.2013, 12:42 hod.

:wave:
Naposledy upravil(a) Qwadrax dne 24.02.2013, 08:29 hod., celkem upraveno 1 x.
http://www.twitch.tv/qwadrax
HC/SC Season/Non-season, PTR testy

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 07.02.2013, 13:15 hod.

ono byla někdy nějaká redukce na generování fury? Můžeš to nějak víc rozepsat? V patch notes sem to nenašel. Myslíš generování při obdrženym dmgy?
Naposledy upravil(a) Quetak dne 07.02.2013, 13:17 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Reve » 07.02.2013, 13:16 hod.

ale to je spis opak ceho rika..pac on rika, ze se mu regeneruje lip...:)

jnak jedna otazka...kdyz mam fury na max a dal mlatim pocita se to jako by me furry pribyvalo ???ja si myslel, ze ne tak radsi se ho snazim co nejvic cerpat..ale radsi se jeste ujistim..

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Punky » 07.02.2013, 13:18 hod.

snizena redukce generovani fury = regeneruje sa lepsie... takze to by sedelo

a k druhej otazke... nie, ked mas fury na max, nerata sa to ako keby pribyvalo, preto potrebujes nejaky fury spender

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Reve » 07.02.2013, 13:23 hod.

ajo sem si to spatne precetl tu redukci tak potom to je jasny

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Goliathus » 07.02.2013, 13:25 hod.

Snížená redukce: Myslíš jako že teď dám dřeba Ancient hammerem jedním hitem crit třeba pěti mobům ale počítá mi to jen jeden crit + 15 fury a v patchy 1.0.7 dostanu třeba 5x15? To by možná odpovídalo.

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 07.02.2013, 13:33 hod.

takhle to funguje už teď, za každej jednotlivej crit máš šanci na 15fury. Nevím co tím Quardax myslel, zkoušel sem teď něco najít a nikde ani slovo, tak musíme počkat až nám k tomu sám něco napíše.

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Reve » 07.02.2013, 13:34 hod.

myslim, ze to mysli tak ze ted kdyz das crit a ma se ti doplnit 30fury, ale diky redukci na inferno se ti doplni jen 22fury...a v 1.07 se ti doplni 25 fury treba...aspon takhle to teda chapu ja...

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 07.02.2013, 13:36 hod.

to se mi nezdá, občas prašítm do davu a dá mi to klidně z 15 na full 150fury.

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Reve » 07.02.2013, 13:39 hod.

jo, ale to je jen priklad(ty cisla neber vazne)...jako ze se proste zmensi ta redukce co je na inferno...to stejny jako by se zmensila treba redukce healu z 80% na treba 50%...tak sem to myslel...

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Quetak » 07.02.2013, 13:41 hod.

podle mě tam ani žádná redukce na generování fury není, nikdy sem o tom neslyšel. Ale rád se dozvím něco novýho pokud je.

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Reve » 07.02.2013, 13:42 hod.

jj ja tim nerikam, ze to tak je....jen rikam jak bych to chapal kdyby byla, ze je to tak od Qwadraxe mysleno

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Punky » 07.02.2013, 13:45 hod.

ale sak na inferno preda ziadna redukcia na generovanie fury z hitov nie je... akurat co sa mi mari, ale to je mozne ze sa mi len snivalo :D som niekde cital ze chcu zvysit regen/zrusit degen "spotrebnych" veci u jednotlivych postav, ako mana, fury atd

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Goliathus » 07.02.2013, 14:30 hod.

Musím opravit své první tvrzení....v boji proti jednomu mobovi když boužívám pouze hammer, leze fury pomalu dolu... to je jasný..když je mobů ale více... stačí 2-3, fury prakticky neklesne... je to o poznání jednodušší besserkera udržet

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Punky » 07.02.2013, 14:49 hod.

ehm, aha :) tak to je pohode, vdaka +CC na HotA sa da medzi mobkami spamovat nontsop a si na full fury... a ked mas napr Smash s 80% sancou na 15fury... tak si vysmiaty

ale potom vlastne nechapem vo co go... tvoj prvotny problem bol ze na ptr to udrzis a mimo ptr nie... takze teraz je to uz oki, lebo si dosiel na to ze na prt si mlatil viac mobov ci co? :)

Uživatelský avatar
Reve
Zhar the Mad
Příspěvky:1791
BattleTag:Reve#2353

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Reve » 07.02.2013, 15:30 hod.

zjistil, ze vlastne nebyl na PTR ale na normal :D

Goliathus
Wraith
Příspěvky:172
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goliathus#2620

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Goliathus » 07.02.2013, 16:17 hod.

Mobů jsem mlátil stejně. Jde o to proč v patchy 1.0.6. udržím besserkera jen o pár vteřin dýl a v PTR i několik minut? Mobů je snad pořád stjně ne? zkoušel jsem to pro jistotu na MP10 aby mobové trošku vzdorovali a mohl jsem to vyzkoušet.

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Barbar změna v patchy 1.0.7.

Příspěvek od Alfajk » 07.02.2013, 16:19 hod.

podle me za to muze ten fix na prerusovani hitu,to totiz ve vysledku ubira strasny dps spolecne s regeneraci fury a tim padem i trvani wotb,kdyz se povede z "5 nacasovanejch uderu" dat 3,tak je to znat

Odpovědět

Zpět na „Obecně“