HC vyzva - pocitanie elit na mp

Diskuze týkající se Hardcore způsobu hry.
Odpovědět
Duri
Gorebelly
Příspěvky:292
HC vyzva - pocitanie elit na mp

Příspěvek od Duri » 24.02.2013, 22:59 hod.

...asi kazdy vie ze HC nie je uz prakticky ziadna vyzva...pokial clovek neskape na lag tak neskape vobec...kazdy farmime len mp0 1 2 podla toho kto ma aky euqip ale ist vyssie nie je prakticky nutne a ani to nema vyznam...nie je k tomu dovod...preto by som sa rad opytal ci by ste prijali keby blizz spravi nieco ako pocitanie zabitych elit mobov alebo padnutych leg popripade hocico ine na kazde mp zvlast...podla toho by clovek mohol hodnotit ineho hraca ci je vazne hc alebo hra mp1...alebo by sa mohli dat nejake bonusy na vyssich mp...vas nazor? pridajte vlastne napady :)

Tapeworm
Burning Soul
Příspěvky:634
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Tapeworm#2172

Re: HC vyzva - pocitanie elit na mp

Příspěvek od Tapeworm » 25.02.2013, 08:24 hod.

Ono bonusy už tam jsou. Já to jasně pociťuju když farmím klíče na MP6. Jde o to, že ten bonus by musel být až moc velký, aby se to vyplatilo chodit.
Př. Klíče chodím na MP6 "A3 jsem zatím šel jen MP4, ale tam není ani třeba tam padaj při farmaření". V A1 za tu dobu co projdu jeden key run na MP6 bych to samé na MP1 prošel počítám tak 10x. To znamená, že pro efektivní farmení by bonus na MP6 musel být 10x větší než na MP1 a pak by to vyšlo nastejno. Pokud bych chtěl, aby bylo MP6 výhodnější musel by ten nárůst být tak 15x což blizz určitě neudělá. Takže i když nějaký bonus třeba zdvojnásobí stále bude efektivnější MP1.
Pro mne je třeba teď "nejefektivnější" nejzábavnější A3 MP3 pokud jdu solo a MP2 pokud jdem ve dvou. "MP3 ve dvou už moc zpomaluje"

Odpovědět

Zpět na „Hardcore“