Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
George
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od George » 11.06.2013, 08:29 hod.

Zdravím, jsem nováček, i když mám už ledasco za sebou, diablo 3 hraji cca měsíc - v současnosti Barb lvl 35, tak mě hned neukamenujte. EQ vše jen drop/craft, AH jde celkem mimo mě, prodal jsem jen pár nepovedených craftů ze zvědavosti a koupil pár kamenů, toť vše. Smysl hry pro mě spočívá ve vylepšování EQ z dropu, ne nakupování v Kauflandu...


Z počátku mi hraní přišlo strašně jednoduché, drop jen bíle smetí, po pár dnech hraní (cca lvl 12) jsem "zázračně objevil" kolonku MP... ihned zvýšeno na MP5 a dále zvyšuji, v současnosti jdu MP8 na NM někde u konce act II. Kromě zvýšené HP u monster, které vydrží znatelně více mi nepřijde, že so to vzhledem k dropu nějak vyplatí - tzn. morduju se s monstrem déle, ale drop mi příjde naprosto totožný jako u MP0 (prostě jen pár modrých krámů, rare opravdu výjimečně jako u MP0).

Zvýšení MP je tak čistě jen o ztížení a prodloužení hry, smysl z počátku hraní tak na drop vnímám jen jako blaf ... hra vyznívá tak, že hráče nutí dosáhnou co nejrychleji lvl 60 a pak teprve zapnout MP vzhledem k pravděpodobnosti a kvalitě dropu. Chápu, že inf na MP10 to bude záhul, nicméně z počátku hry je prostě MP jen na okrasu (tzn. více klikej na myšku, stejně ustojíš vše). Škoda, motivace ke zvýšení MP od počátku hry je tak vzhledem k dropu nulová. Jen prodhlužuje dobu hraní bohužel velmi krátkých actů :roll:

Uživatelský avatar
Jojo WD
The Butcher
Příspěvky:1019
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Jorox#1330

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od Jojo WD » 11.06.2013, 08:46 hod.

Ked si zvysis MP ked este expis tak urcite rychlejsie naexpis 60 ako keby si hral na MP 0. Sice ano mas pravdu ze to zvysi len HP u mobov ale ti to zvysi aj exp z nich a drop z mobov nezalezi na vyzsom MP, drop je uplne nahodny
Obrázek

nitro
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nitro#2700

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od nitro » 11.06.2013, 08:48 hod.

Ja by som bol povedal že to MP na začiatku sa hodí k tomu aby si dosiahol rýchlo lvl 60 a začal s Paragon lvl....ono podľa mňa je tá hra do Inferna nudná, až potom to začne keď začneš zbierať PL a tým pádom pojde MF hore a začnú ti padať itemy...ja hrám na MP7 (PL71) a pri 5x NV mi žlté padajú ako na bežiacom páse, ale je to na dve veci keď drtivá väčšina žltých predmetov sa hodí iba na salvage alebo na predaj u tamojšieho obchodníka....sú to absolútne *****

teraz po novom patchi sa ti viac oplatí hra viacerých hráčov lebo pri zvyšovaní MP sa nejako násobí MF, GF a experience (nezaujímal som sa o to ako sa to násobí takže ti to neviem povedať) takže sa to oplatí aby si rýchlejšie postúpil na Inferno a tam potom už len naháňať PL aby ti padali legendy a ak budeš mať šťastie, tak aj to čo sa ti hodí na postavu....

a neboj sa, zvyšovaním MP sa im nezvyšujú len životy, ale aj poškodenie ktoré dávajú, počkaj až prídeš na Hell a zapneš MP10 rýchlo prídeš na to, že sa im nezvyšuje len život :-)

George
Wraith
Příspěvky:112
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od George » 11.06.2013, 09:20 hod.

Proletěl jsem tabulky hodnot MP, výhoda je tedy prakticky jen v rychlejším expení ... což mi přijde vcelku málo :-|

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od HELLERcz » 11.06.2013, 10:09 hod.

Mě osobně se vyšší MP líbí v tom, že dělá hru od začátku těžší a zábavnější.

Když jsme začínali na Normal, tak jsme hned prcnuli MP10 a bylo po počáteční nudě :-)
Obrázek

falen
Wraith
Příspěvky:176
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:falen#1289

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od falen » 11.06.2013, 11:46 hod.

Kdyby hru nezlehčili tak žádné MP nemuseli dělat... . Než ji zlehčili tak jsem byl zaseknutej v prvním aktu nasranej na to že nejde drop,ale mělo to svůj smysl... -> v druhým jsem byl pořád mrtvej -. přišel patch a najedou jsem si mohl vyšlápnout na diabla.... . Škoda že inferno neni to co bylo :-(

Uživatelský avatar
Programos
Minion of Destruction
Příspěvky:810
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Programos#2804
Bydliště:Bystřice n.P.
Kontaktovat uživatele:

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od Programos » 11.06.2013, 12:57 hod.

Hra pro mě bez MP na SC je celkem nuda. Když expím novou postavu, nahodím MP10, gemy na damage a frčím expím. Příšery dávají větší damage, ale já jim taky, díky gemům. Hra je zábavnější, dynamičtější.
Inu, co k tomu rict.... Programos#2804

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od Tyckin » 11.06.2013, 19:19 hod.

Smysl to určitě má, pokud nechcete celou hru včetně inferna jen prolítnout a trochu se s postavou skamarádit. Zejména pak koupě zbraně s poníženým levelem může udělat z hry od půlky nightmare po inferno opravdu jen probíhačku :{
Každopádně jsem byl taky radši za inferno v původní verzi (a jsem rád, že jsem ho dal ještě v 1.0.3) - zuby nehty člověk prolezl jeden akt a když zkusil další, dostal na budku hned u první elity a hybaj zpět 2-3 týdny farmit ten předchozí :) Dnes by se měly obtížnosti přejmenovat na beginner - very easy - easy - normal :D

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od Javurek » 11.06.2013, 21:00 hod.

každá monster power navyšuje MF o 10% ne? To je taky celkem dobrej důvod proč to tak jet.

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od Quetak » 11.06.2013, 21:04 hod.

Pokud plánuješ hru projít bez průtahů tak z hlediska expů nemá MP smysl. Tak jako tak uděláš lvl 60 v průběhu hellu, na mp10 možná už někde ke konci a2, na mp0 ke konci a3 nebo v průběhu a4. MP ti jen prodlužuje dobu, za kterou ten lvl60 uděláš, respektive dobu, za kterou projdeš první tři obtížnosti.

Uživatelský avatar
Tyckin
Zhar the Mad
Příspěvky:1796
BattleTag:Tyckin#2872

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od Tyckin » 12.06.2013, 06:02 hod.

O tom to je - volba zda chci do inferna hru jen projít, a nebo hrát :D Procházet to do inferna na MP0 prakticky nemá smysl, to už je lepší nechat se za 2h protáhnout a začít hrát až inferno. Při MP10 může být i normal zábavný a člověk musí řešit jaké skilly a taktiku, při MP0 je to úplně fuk, do inferna proběhnete s čímkoli :{

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od Kuki10 » 12.06.2013, 08:17 hod.

Ono jak kdo.
Ja kdyz expil treti postavu, tak nejaky prochazeni poctive me mohlo, pac me to vubec nebavilo.:-/

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

marian_r
Doom Knight
Příspěvky:416
BattleTag:iAmTehLaw#2891

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od marian_r » 12.06.2013, 08:26 hod.

Javurek píše:každá monster power navyšuje MF o 10% ne? To je taky celkem dobrej důvod proč to tak jet.
Nerozumiem, prečo? Niekomu niečo niekedy padlo čo mu vylepšilo equip alebo to mohol predať v AH :?:

Uživatelský avatar
DrSma
Na-Krul
Příspěvky:3302
BattleTag:DrSma#2261

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od DrSma » 12.06.2013, 09:11 hod.

Každej si tu hru může udělat těžkou jak chce. Kdo se chce mazlit půl hodiny s elitkou má vždycky možnost. Komu nestačí MP10, může k tomu hrát jen drop, komu je to málo, může hrát jen modrý předměty. Největší drsňák se pustí do HC s bílejma věcma na MP10 solo. :wave:

Nechápu brečení o snížení obtížnosti. Ukažte se siláci, kterejm je to pořád málo. Za mě, Inferno 1.03 mě pěkně lezlo krkem a vůbec mě to nebavilo, bejt dvakrát za deset minut na znak.

K tématu. Hraj si jak tě baví. Vyšší MP tě ale nijak zvlášť neodmění. Expy navíc se nulujou s delší dobou zabíjení. Když mrkneš u ostatních, jak rychle ždímou expy a lege, obvykle jedou s brutální výbavou MP1 rychlostí světla pořád dokola. To už se řešilo mockrát, prostě to vyjde nejlíp. Šance na best drop totiž existuje i na MP1. Proto hrej prostě to, co tě baví..

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od Dava_C » 12.06.2013, 10:53 hod.

Já jezdim s archonem MP1, není důvod pro vyšší MP.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

nitro
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nitro#2700

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od nitro » 12.06.2013, 12:15 hod.

Quetak píše:Pokud plánuješ hru projít bez průtahů tak z hlediska expů nemá MP smysl. Tak jako tak uděláš lvl 60 v průběhu hellu, na mp10 možná už někde ke konci a2, na mp0 ke konci a3 nebo v průběhu a4. MP ti jen prodlužuje dobu, za kterou ten lvl60 uděláš, respektive dobu, za kterou projdeš první tři obtížnosti.
Toto platí iba v tom prípade ak hráš sám....ja a ešte za pomoci s jedným kamarátom sme dostali kamarátovho monka na lvl60 za cca 5hod....keď to hráš sám, tak tých hod je min. 20 takže časová úspora 15hod je celkom aj viditeľná, za ten čas na Inferne možeš pozbierať pár PL naviac...

ale ako bolo spomínané vyššie, každý si to može hrať podľa svojho, a na svoj zámer (cieľ)

Casus
Gorebelly
Příspěvky:276

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od Casus » 12.06.2013, 14:14 hod.

Javurek píše:každá monster power navyšuje MF o 10% ne? To je taky celkem dobrej důvod proč to tak jet.
MF je v D3 (nejen) na low lvlu useless, velikost statu vzdycky urcuje roll.

Rawmen
Gorebelly
Příspěvky:250
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Rawmen#2174

Re: Smysl MP od prvních levelů postavy ??

Příspěvek od Rawmen » 12.06.2013, 19:46 hod.

Kuki10 píše:Ono jak kdo.
Ja kdyz expil treti postavu, tak nejaky prochazeni poctive me mohlo, pac me to vubec nebavilo.:-/

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Jo jako já.
První postava - byl jsem nadšenej, vše prozkoumával a vychutnávala (Barbar - AH jsem začal používat cca v půlce)
Druhá postava- podobně jako první, ale chtěl jsem být co nejdřív 60l (DH)
Třetí postava - už mě to nebavilo, chtěl jsem to mít co nejrychleji (Wizard - chodil jsem i na public - předtím s DH a B ne)
Čtvrtá - většinou public, když mě to připojilo k nikomu (WD - skončil jsem lvl 39 a zatím jsem se k němu nevrátil)
Pátá - nechal jsem se protáhnout, protože mě to už fakt nebavilo (Monk - nemám prachy na gear :lol: )
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rawm ... o/57389964
Zase jsem ve hře. Prosím přidejte si mě, nemám s kým hrát. :)
PS: Skyrim1988 je bůh.

Odpovědět

Zpět na „Obecně“