
Rozhodl jsem se napsat tento článek jako rozšíření craftu u Lootu 2.0, se kterým ve většině věcí souhlasím... obzvláště co se craftu týče...
Crafting 2.0
Úvod
Crafting má ve hře úžasný potenciál. Jelikož je to jediný přirozený způsob, jakým se ze hry odvádí peníze, stojí za to ho udělat pořádně. O craftu gemů nebudu mluvit, o tom se už rozepsal MrMonstrosity... místo toho se soutředím na Haedriga, našeho věrného kováře...
Trénink? Haedrig toho chce umět víc!
10 stupňů tréninku je málo. Tento počet by se měl zvýšit alespoň na 15 s tím, že dostat se na poslední stupeň znamená mnoho a mnoho úsilí. Rovněž čím lepší má Haedrig výcvik, tím lepší předměty by mohl tvořit z nových plánků a přeměty, které mohl tvořit již na nižších úrovních tréninku by byly vylepšeny...
Crafty by neměly mít monopol na sloty
Tímto narážím na craftění archon předmětů. Proč by měly být tak silné, že ve všech směrech předčí drop (pokud nemáte hodně velké štěstí)? Takové rozsahy vlastností (201-230) bych povolil až na 15. úrovni Haedrigova výcviku. Do té doby by vlastnosti měly rozsah 101-130 na 10. úrovni, a s každou další úrovní by bonusy stoupaly...


Využití nemagických předmětů
Tyto předměty budou sloužit jako další ze surovin potřebných ke craftu.

Superior předměty zajistí lepší základní vlastnosti u zbraní (DPS) a brnění (armor). Příklad: Pokud u toho receptu použijeme jako základ Balanced Impellor s vlastností Increased Attack Speed by 17%, tuto vlastnost si zachová i výsledný rare přemět.

Rare properties

Jedná se o vylepšený druh Magic Properties. Vylepšení spočívá v tom, že Magic Propertie má předem stanovené maximum a minimum vlastnosti, u Rare Propertie by tento rozsah byl zvýšen o 50% (výjimkou by byly vlastnosti CC a CD, které jsou již nyní dost vysoké, u nich by byla zvýšena šance na očarování předmětu právě touto vlastností)). Uvedu příklad: Pokud Magic Property jasně stanovuje, že rozsah Vitality je 50-100, tak pokud se Vitalita vylosuje právě jako Rare Propertie, její rozsah by byl 75-150.

Nové a vzácnější plánky
S přídáním pěti nových úrovní výcviku artisana přibudou i nové recepty. Některé budou méně vzácné, jiné zase bude téměř nemožné sehnat. V tomto případě by byla vhodná propojenost s plánovanými Loot runy a Nephalem Trials. Jako příklad jednoho z nejvzácnějších plánků uvádím plánek na Socketovaný Exalted Grand Impellor

Legendární předměty projdou velkou transformací, proto není třeba se jim teď věnovat. Osobně bych craft legendárních předmětů zrušil, jejich jediným zdrojem by měl být dle mého drop.
Děkuji za jakékoliv komentáře či připomínky

A přeju všem příjemné hraní
