Nové runy, nová runová slova, nové unikáty, nové sety... nic z toho se v Is Alive neobjeví
Runy v 1.10? Těch je tam víc než dost, to samé runová slova...
A do unikátů a setů se pouštět nebudu, protože při vytváření nových věcí s pevnými parametry je třeba myslet na všechno... a i když toho o hře vím opravdu spoustu, na tohle si netroufám... stačí se podívat na jiné mody, kde se pro to autoři pokusili, a jak to dopadlo...
Takže... dělám na craftu a vlastnosti Heroscore. Zároveň jsem snížil HP všem speciálním monstrům (Dead Brain...) na třetinu. Bylo toho moc, takže kdo neměl pořádnou dmg, tak se nikam nedostal. A to nechci. V tomto jsem se poučil z D3 - kde hp monster se pohybuje v řádech milionů - a jediný stat, na kterém záleží je dmg... nic jiného hráče nezajímá... nemusím snad vysvětlovat, jaký to má dopad na celou hru

...ale zase nesmím sklouznout k tomu, že jediné co hráč maxuje (na vlastnostech, skillech i vybavení) jsou defenzivní vlastnosti, jako tomu je občas v PoE, kdy občas ani nevíte (pokud se o tyto vlastnosti nestaráte), co vás zabilo

...takže speciální monstra mají třetinu zdraví, to se však netýká superunikátů a superbossů...
Takže když porovnám Dead Braina s klasickým zombie, tak Dead Brain je agresivnější a má schopnost navíc (v tomto případě Concentrate)... a má lepší drop

Dále jsem nastavil drop Crafting Pointů tak, aby padaly jen z těchto monster (typu Dead Brain) - ne unikátním bossům, na championům, ne superunikátním bossům (pouze v aktu 1 ano, abyste měli z čeho craftit ze začátku

)
Ještě dovysvětlení k těm unikátům...
Is Alive se drží klasiky. Nejlepší vybavení ve vanille bude nejlepším vybavením také v Is Alive. Kdo zná vanillu, bude dobrý i v Is Alive. Jen ten pohled na hru bude trošku jiný...
A chci, aby ti, co si zahrajou Is Alive měli pocit, že hrajou rozšířenou vanillu. Nechci z toho udělat jinou hru.
Is Alive je mod pro veterány. Je velkou výhodou hru a herní mechanismy znát, protože to hráč využije...
No to jsem se zas rozepsal...
Mějte se moc pěkně a přeju příjemné hraní
