

Abuzus: O Fire Wall jsem taky uvažoval, nicméně to dmg asi nebude tak velké... https://www.diablofans.cz/diablo2lod/her ... -wall.html
Frax tam píše, že zobrazované dmg je skutečným pouze v případě, že monstrum bude zraňováno třemi plameny najednou... to se státá u monster s velikostí 3, ale u menších jsou škody jen třetinové nebo dvoutřetinové (Frax to tam popsal podrobněji)...
Jak jsem se tak díval na velikosti monster, tak 3 má asi třetina monster... většina má dvojku...
Proto bych radši počítal (globálně vzato) s polovičním poškozením... tzn na slvlu 20 s poškozením cca 650 za sekundu...
Zatímco Hydra má poškození (na slvlu 20) cca 500 (doufám, že to tak je správně, pokud zobrazované dmg je poškození jednoho fireboltu a tedy vystřelí průměrně 3 firebolty za vteřinu)
Taky se sama naviguje a mohu jich mít vyvolaných více... a taky si poradí s bossy

Fire Wall má zase výhodu, že může poškozovat několik monster najednou...
Mě přijde teda lepší Hydra, ale jestli někdo přijde s přesvědčivým argumentem, proč ji nepoužívat, nechám si poradit

Tordah: Mě jde právě o ten freeze... délka zmražení mě ani tolik netrápí, stejně to tam budu castit jak o život (protože ohnivá kouzla mají delay)
...a samozřejmě jde i o ten faktor (ne)bezpečí, kdy stojím u monster blízko...
Na switch jsem chtěl něco s TS, ale není na škodu dát tam i ES... pokud se poštěstí

Do dexterity ani energy investovat nechci... nepojedu na block, ani (primárně) na ES (i když pár bodů v energii potřebovat budu... mana cost je docela vysoký)
Plánuju jet str na vybavení a ostatní do vitality, aby taky něco vydržela (i když u sorceress je to dost omezené)
DD: Díky za tip, ta hůl by dost pomohla... jen kdyby se poštěstilo

Díky za komenty, ale ještě jsem to nerozseknul u toho fire spellu... to by chtělo ještě pořešit...