
Jelikož se Lady odebrala na věčnost, přicházím s další postavou, s novým příběhem...
Jak nadpis napovídá, jedná se Charge Paladina... plánované rozdělení skillů proto vypadá takto:
Charge (20) - jasné, primární skill
Might (20) - synergie pro Charge, a když už bude maxlá, proč ji nepoužívat jako primární auru?
Vigor (20) - synergie pro Charge, sekundární aura (pro rychlejší transport)
Holy Shield (20) - samozřejmost pro Paladina, obzvlášť na HC
Defiance (20) - synergie pro Holy Shield
+ prereq a Vengeance (na phys imunní)
Celkem to dává 108 bodů (jestli dobře počítám), takže mám co dělat

Jméno: Sir Charger
Build: Charge Paladin
Level: 26
Pozice: Act 3 Normal
Album: zde
Verze hry: 1.13c
Esc zákázán za účelem záchrany, untwinked, PlugY, opakované nájezdy povoleny
Tak... a teď trocha matematiky

Na slvlu 21 má Charge +600% dmg, ze synergií dostane +400% a +400% a Might na slvlu 21 přidává +240%... sečteno až budu mít tyto tři skilly na max + budu mít nějaký +1 combat skills nebo all skills (pro hezčí číslo


Zároveň je ale jasné, že velké davy nebudou zravna jeho velkým oblíbencem... takže pokud budu provádět opakované nájezdy, pak to budou hlavně akt bossové / bossové / superunikáti

Charge bude zároveň sloužit jako dopravní prostředek (až se ho naučím pořádně používat a bude dost many) podpořený ještě aurou Vigor (což bude super rychlost

Holy Shield podpořený synergií z Defiance by mi měl zajistit potřebnou defense na HC...
Inu... představa je dost jasná a teď mě čeká realita...
A vy se mějte moc pěkně
