Na 5 mobu mam 2x vyssi dmg
Na 10 mobu 3x vyssi
Na 15 mobu 4x vyssi
Na 20 mobu 5x vyssi
V praxi to znamena ze solo na T1 mi staci mezi bilymi moby skoro jen projit - amulet procuje casto a hituje kolem 2mil. I v plne parte na T2 kdyz monk stahne vetsi skupinku, staci jeden dva hity. (mam ted tusim 550-780k buffed dps, podle toho jakou pasivku nebo shrinu mam)
Se shrinou na resources prepinam magic weapon attunment na electrify a to je pak dalsi slusny dmg navic.
Area dmg je jeden z klicu k efektivnimu farmeni T6, jen to chce slusnou obranu a dobrou partu.
Jo a abych odpovedel na otazku "jestli se vyplati, kdyz ma wiz skoro vsechno area", prave pro plosne (area) skily se vyplati - protoze kazdy zasahly mob, muze zpusobit dalsi dmg v okruhu 10 yardu ...
Btw.
Moonlight Ward amulet do ted v ROS nepadal, protoze byl prilis dobry, ted by jiz mel padat, ale funguje omezene - procuje mene

- o to vic me mrzi skoro perfektni trifecta lvl 60 amu, ktery jsem pohrbil jeste pred ROS (diky slabemu compu nebo vadnemu sektoru na disku - a DC ...)