To bude novinka patche 2.1 , kterej se na nás chystá snad v létě někdy ? ...
Cituji článek z df.cz co mají
Koncept: Každý rift má časovač (15 minut). Rifty budou mít narůstající obtížnost, dokud nebudete zvládat.
Budou zde žebříčky SC/HC, Season/Non-Season, třídy a velikost party.
Tiered rifty jsou ve fazi prototypu.
Na patchi 2.1 se pracuje několik měsíců.
Otevření Tiered Riftu bude vyžadovat normální Rifty pro získání nového klíče.
Po vyčištění Tiered Riftu padne klíč pro další třídu - slouží k jednomu otevření.
Na odměně se stále pracuje, ale bude záležet na obtížnosti (počítá se s legendárními gemy).
Tiered Rifty budou sloužit jako forma porovnání balancu postav (schopnost jít solo, boj ve skupině, rychlost farmingu na nízké a vysoké obtížnosti).