Zeis x vzdálenost
Nevíte někdo jak je to s bonusem Zeis gemu a vzdáleností? Někde jsem jen zahlédnul info, že bonus je lineární (což by bylo super), ale nenašel jsem žádné povrzení ani zatím netestoval (ono se to nebude snadno testovat, aby to bylo průkazné).
O co mi vlastně jde? Jestli bonus narůstá skokově každých 10 yardů nebo roste plynule (tedy lineárně). Udělalo by to velký rozdíl, při lineárním nárůstu by byl Zeis výrazně přínosnější. Když udržím třeba vzdálenost 35 yardů, tak je rozdíl jestli dostanu bonus za 3 x 10 yardů nebo za 3,5 x 10 yardů.
Kalkulátor http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/ to počítá skokově, to ale neznamená, že to tak je nutně správně (už vícekrát tam autor něco opravoval co bylo špatně).
JInak kalkulátor má nově doplněno srovnání tří buildů, což je super.
O co mi vlastně jde? Jestli bonus narůstá skokově každých 10 yardů nebo roste plynule (tedy lineárně). Udělalo by to velký rozdíl, při lineárním nárůstu by byl Zeis výrazně přínosnější. Když udržím třeba vzdálenost 35 yardů, tak je rozdíl jestli dostanu bonus za 3 x 10 yardů nebo za 3,5 x 10 yardů.
Kalkulátor http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/ to počítá skokově, to ale neznamená, že to tak je nutně správně (už vícekrát tam autor něco opravoval co bylo špatně).
JInak kalkulátor má nově doplněno srovnání tří buildů, což je super.
Re: Zeis x vzdálenost
Kdyby se jednalo o linearní bonus, bylo by to jistě mnohem lepší, nicméně vzhledem k velikosti yardu se mi to moc pravděpodobné nezdá...vzhledem k nonstop pohybu u DH, by byla DMG neskutečně proměnná a to de facto v každém okamžiku (v extrémním případě by každej shot sentry nebo kousanec peta byl počítanej z jiného základu). Při skokovém navýšení / snižení DMG (vzhledem k jakési 10y toleranci) je přeci jen DMG z hlediska proměnnosti relativně v poho. Ale nevím, je to jen můj názor...a navíc ten popisek...no nevím no.
Re: Zeis x vzdálenost
Více jsem hledal a žádné potvrzení dle testování jsem nenašel. Nejspíš to tedy opravdu funguje skokově. Počítají to tak všechny kalkulátory (ověřoval jsem jich více). Rád mám ale 100% potvrzené informace a to jsem zatím nenašel.
To, že by dmg byla rychle proměnlivá ničemu nevadí (a ona už stejně je i tak velmi proměnlivá, protože dynamických vlivů je spousta), hra stejně musí tak jako tak počítá každý výstřel sentry samostatně včetně vzdálenosti i když je to skokové.
Na pohybu DH to pak nezáleží vůbec, protože se počítá vzdálenost sentry - mob.
Popisek naznačuje spíše na skokové počítání. Popisky jsou ale často nejednoznačné a je více případů, kdy něco funguje trochu jinak než by se dalo usuzovat z popisku.
To, že by dmg byla rychle proměnlivá ničemu nevadí (a ona už stejně je i tak velmi proměnlivá, protože dynamických vlivů je spousta), hra stejně musí tak jako tak počítá každý výstřel sentry samostatně včetně vzdálenosti i když je to skokové.
Na pohybu DH to pak nezáleží vůbec, protože se počítá vzdálenost sentry - mob.
Popisek naznačuje spíše na skokové počítání. Popisky jsou ale často nejednoznačné a je více případů, kdy něco funguje trochu jinak než by se dalo usuzovat z popisku.
Re: Zeis x vzdálenost
jj, proměnlivá je dost i tak.
Zei teprv leveluju (GR moc nehraju) tak jsem si ani nezjišťoval, že je počítanej od sentryn - to potom jo.
Ohledně těch popisků máš pravdu, více je jich dost nejednoznačnejch, nebo i když jsou vcelku jasně psaný fungujou drobet jinak...
"Damage you deal is increased by 4.00% for every 10 yards between you and the enemy hit. Maximum 20.00% increase at 50 yards." - for every ten yards - tady je to celkem jasně psané, pokavaď by to bylo linearní byl bych příjemně překvapen.
Někde jsem četl nějakou šílenost, že.... ale to se mi ani nechce psát
Zei teprv leveluju (GR moc nehraju) tak jsem si ani nezjišťoval, že je počítanej od sentryn - to potom jo.
Ohledně těch popisků máš pravdu, více je jich dost nejednoznačnejch, nebo i když jsou vcelku jasně psaný fungujou drobet jinak...
"Damage you deal is increased by 4.00% for every 10 yards between you and the enemy hit. Maximum 20.00% increase at 50 yards." - for every ten yards - tady je to celkem jasně psané, pokavaď by to bylo linearní byl bych příjemně překvapen.
Někde jsem četl nějakou šílenost, že.... ale to se mi ani nechce psát
Re: Zeis x vzdálenost
Já mám právě dilema, co hrát s DH za třetí gem, v sekci DH je tu o tom samostatné vlákno. A tohle je pro rozhodnutí postatné.
Tím, že to je sentry - mob, tak je právě někdy problém udržet větší vzdálenost (na GR40+ často pozici sentry určí to abych přežil, tedy musím ji dát třeba za roh, za dveře přímo do mobů, což je špatné pro zeis a jen někdy je možnost sentry pozicovat).
Zeis je jasný vítěz až někde při 35 yardech (i pro skokové to myslím v průměru, tedy bude to někdy 30, někdy 40, atd.). Při lineárním počítání bych tu vzdálenost už myslím udržel a byl Zeis jasná volba.
Pokud to je skokové (a že tedy nejspíš je), tak už je to nejasné. Na T6 rovnou hraju raději Powerfull, který má na T6 téměř pořád buff nahozený. Na vysokých riftech ale o buff Powerfull přijdu často (jak dlouhé souboje, tak sem tam umřu).
Na vyšší GR je to pro třetí gem tedy o Toxin x Zeis. Toxin je větší jistota a žádný stresování s umísťováním sentry na GR40+ (kde je více starostí přežít). Ale zase je potřeba co nejvíce dmg.
Na T6 jsem pro Powerfull x Pain udělal dlouhodobý test 100+ riftů, který mi jasně prokázal, že Powerfull je mírně lepší. Pro GR40+ už ale už tohle není reálné (ani tolik pokusů i je větší problém s ještě větší variabilitou díky různě obtížnému přežití dle typů mobů).
Takže ani pár pokusů srovnání nedá jasnou odpověď co je lepší, když rozdíl není velký.
Tím, že to je sentry - mob, tak je právě někdy problém udržet větší vzdálenost (na GR40+ často pozici sentry určí to abych přežil, tedy musím ji dát třeba za roh, za dveře přímo do mobů, což je špatné pro zeis a jen někdy je možnost sentry pozicovat).
Zeis je jasný vítěz až někde při 35 yardech (i pro skokové to myslím v průměru, tedy bude to někdy 30, někdy 40, atd.). Při lineárním počítání bych tu vzdálenost už myslím udržel a byl Zeis jasná volba.
Pokud to je skokové (a že tedy nejspíš je), tak už je to nejasné. Na T6 rovnou hraju raději Powerfull, který má na T6 téměř pořád buff nahozený. Na vysokých riftech ale o buff Powerfull přijdu často (jak dlouhé souboje, tak sem tam umřu).
Na vyšší GR je to pro třetí gem tedy o Toxin x Zeis. Toxin je větší jistota a žádný stresování s umísťováním sentry na GR40+ (kde je více starostí přežít). Ale zase je potřeba co nejvíce dmg.
Na T6 jsem pro Powerfull x Pain udělal dlouhodobý test 100+ riftů, který mi jasně prokázal, že Powerfull je mírně lepší. Pro GR40+ už ale už tohle není reálné (ani tolik pokusů i je větší problém s ještě větší variabilitou díky různě obtížnému přežití dle typů mobů).
Takže ani pár pokusů srovnání nedá jasnou odpověď co je lepší, když rozdíl není velký.
Re: Zeis x vzdálenost
DH sentry vlákno, jsem, i když je tam poměrně dost užitečných informací, vzhledem k výskytu jednoho slovenského obojživelného individua, vzdal.
No to bude základní problém, udržet elity na vzdálenost, kde je navýšení způsobené DMG výhodnější než bonus z Bane či dotky z Toxinu, jelikož na vyšších GR maj elity tolik HP, že se k sentrynám dřív nebo později dostanou a tím pádem jde bonus z gemu do řiti. Tady by byla zřejmě dobrá kombinace s Toxinem v Ball lightning buildu...jenže to už znamená nahradit i Trapped nebo (to spíš ne) Enforcer, vzhledem ke 20ti procentní šanci na stun u sec. ab. Zeika a počtu hitů od BL - jenže tu zase vyvstává problém tý pomalosti ball lightningu...to než někam doletí...
Na vysokejch GR Bane prostě většině hráčů dřiv nebo později spadne.
T6 bych asi nijak neřešil, tam je Bane jasnej...a on i kdyby nebyl, tak je to celkem jedno...
Ono celkově, na vysokých GR bych se možná na testování vykašlal a to z důvodu variability elit (ne všechny mají stejný pohyb), affixů a taky schopnostech hráčů. Trochu hůř se rollne a celá matematika může jít do kopru, páč jestli je to nebo to o pár procent výhodnější má v tu chvíli význam čistě okrajový, až se vkrádá označení "pocitový"...Bylo by to samozřejmě úplně jiné za předpokladu, že by GR byly identické.
No to bude základní problém, udržet elity na vzdálenost, kde je navýšení způsobené DMG výhodnější než bonus z Bane či dotky z Toxinu, jelikož na vyšších GR maj elity tolik HP, že se k sentrynám dřív nebo později dostanou a tím pádem jde bonus z gemu do řiti. Tady by byla zřejmě dobrá kombinace s Toxinem v Ball lightning buildu...jenže to už znamená nahradit i Trapped nebo (to spíš ne) Enforcer, vzhledem ke 20ti procentní šanci na stun u sec. ab. Zeika a počtu hitů od BL - jenže tu zase vyvstává problém tý pomalosti ball lightningu...to než někam doletí...
Na vysokejch GR Bane prostě většině hráčů dřiv nebo později spadne.
T6 bych asi nijak neřešil, tam je Bane jasnej...a on i kdyby nebyl, tak je to celkem jedno...
Ono celkově, na vysokých GR bych se možná na testování vykašlal a to z důvodu variability elit (ne všechny mají stejný pohyb), affixů a taky schopnostech hráčů. Trochu hůř se rollne a celá matematika může jít do kopru, páč jestli je to nebo to o pár procent výhodnější má v tu chvíli význam čistě okrajový, až se vkrádá označení "pocitový"...Bylo by to samozřejmě úplně jiné za předpokladu, že by GR byly identické.
Re: Zeis x vzdálenost
Ve chvíli kdy se nemám kam schovat a neudržím elitky třeba za rohem (za dveřmi, atd.), tak je to pro Zeis naopak v pohodě. V tu chvíli ustupuju a sice se přibližují k sentry, ale zase se naopak vzdalují od té předchozí, která jede na maximální vzdálenost. A mám více prostoru k pozicování sentry.
A v průměru za všechny sentry je to celkem ok. Tam je problém v tom, že jsou pod paltbou třeba jen 3 sentry (to ale není problém Zeisu ale dané situace, to tak bude s každým gemem), jak se mění pozice monster a nestíhám měnit pozice sentry tak rychle.
Horší je to právě, když se můžu schovat třeba za dveře, které ucpe Templář a vždy jen hodím dveřmi sentry dovnitř do menšího prostoru, kde jsou elitky blízko. A vzdát se pozice je horší, to bych sice mohl zlepšit vzdálenost sentry od elitek, ale vedlo by to na předchozí situaci a snížení počtu aktivních sentry (což je ještě horší varianta).
Problém Toxinu je v tom, že DoTka s Toxinu se aplikuje pouze jednou když mám venku více sentry (které střílí do stejných mobů). A tím je pak dmg za Toxin o to menší a už pak Zeisu stačí i daleko méně (kolem 20-25 yardů) aby byl lepší než Toxin. A nejvíce pak Toxin ztrácí u RG, kde dokážu většinu času mít všechny sentry dost daleko a ždímat ze Zeisu co nejvíce.
A s narůstajcím lvl gemů je Zeis čím dál silnější (u Toxinu s lvl roste jen DoTka, která má ten problém pouze jedné aplikace z více sentry, takže dmg roste minimálně).
A i drobné rozdíly jsou to co ve vysokých GR rozhoduje. Aktuálně mám GR41 nestihnutý o 10s, tam stačila jakákoliv drobná výhoda a stihnul jsem to (hlavním problém byla moje chyba, kdy jsem jednou zbytečně umřel a ztratil 30s, ale i přes tu chybu bych to s nepatrným boostem dmg stihnul i tak).
Na GR42 už mi při nejlepším pokusu chybělo skoro 3/4 minuty, tam by už drobné navýšení dmg nestačilo.
A na T6 je to sice v pohodě s každým gemem, ale proč nebýt dlouhdobě o něco rychlejší a nemít tak více shardů i XP. U T6 to ale dokážu změřit dlouhodobě, takže tam je to jednoznačné co použít.
A v průměru za všechny sentry je to celkem ok. Tam je problém v tom, že jsou pod paltbou třeba jen 3 sentry (to ale není problém Zeisu ale dané situace, to tak bude s každým gemem), jak se mění pozice monster a nestíhám měnit pozice sentry tak rychle.
Horší je to právě, když se můžu schovat třeba za dveře, které ucpe Templář a vždy jen hodím dveřmi sentry dovnitř do menšího prostoru, kde jsou elitky blízko. A vzdát se pozice je horší, to bych sice mohl zlepšit vzdálenost sentry od elitek, ale vedlo by to na předchozí situaci a snížení počtu aktivních sentry (což je ještě horší varianta).
Problém Toxinu je v tom, že DoTka s Toxinu se aplikuje pouze jednou když mám venku více sentry (které střílí do stejných mobů). A tím je pak dmg za Toxin o to menší a už pak Zeisu stačí i daleko méně (kolem 20-25 yardů) aby byl lepší než Toxin. A nejvíce pak Toxin ztrácí u RG, kde dokážu většinu času mít všechny sentry dost daleko a ždímat ze Zeisu co nejvíce.
A s narůstajcím lvl gemů je Zeis čím dál silnější (u Toxinu s lvl roste jen DoTka, která má ten problém pouze jedné aplikace z více sentry, takže dmg roste minimálně).
A i drobné rozdíly jsou to co ve vysokých GR rozhoduje. Aktuálně mám GR41 nestihnutý o 10s, tam stačila jakákoliv drobná výhoda a stihnul jsem to (hlavním problém byla moje chyba, kdy jsem jednou zbytečně umřel a ztratil 30s, ale i přes tu chybu bych to s nepatrným boostem dmg stihnul i tak).
Na GR42 už mi při nejlepším pokusu chybělo skoro 3/4 minuty, tam by už drobné navýšení dmg nestačilo.
A na T6 je to sice v pohodě s každým gemem, ale proč nebýt dlouhdobě o něco rychlejší a nemít tak více shardů i XP. U T6 to ale dokážu změřit dlouhodobě, takže tam je to jednoznačné co použít.
Re: Zeis x vzdálenost
To je právě to, je tady jeden z elementů tohle ovlivňující - jak píšeš, zbytečná smrt. Nestihl jsi o 10 sec vs smrt tě stála 30 sec.
k té KONKRÉTNÍ situaci:
var A. : Neumřít (-30) se slabším gemem (+10) - čas 14:40
var B. : Umřít (0) se slabším gemem (+10) - 15:10
var C. : Neumřít (-30) se silnějším gemem (0) (budeme počítat že ten gem udělá 10sec (což je asi hloupost, ale pro přehlednost)) - 14:20
var D. : Umřit (0) se silnějším gemem (0) (budeme počítat že ten gem udělá 10sec (což je asi hloupost, ale pro přehlednost)) - 15:00
vztažný rozdíl mezi variantami A a C resp. B a D je 20 sec resp. 10 ces. Ostatní porovnání jsou zde irelevantní. V tomto konkrétním případě se tedy v této vztažné rovině jedná o 100 procent - Jo je to kur.vsky přitažený za vlasy, ale asi víš, co tím chci říct.
je mi jasný, že chceš mít všechno tip top, to je jasný a zodpovědný, nicméně pak jsou tu varianty Axx - Zxx - roll, chyby, lagy atd....
vzhledem k topicu, je celej tenhle post OT, ale chci tím jen říct, že GR je od určité úrovně equipu ovlivněno mnohem více jinýmy faktory a sebevymazlenější, pochopený a propočítaný gear s tím toho moc neudělá.
Evidentně jsi s matematikou, potažmo teorií pravděpodobnosti, přip kombinatorikou velmi dobře obeznámen, ale alespoň z mého pohledu, by mělo jít především o zábavně zabitej čas a honit se za pár procentama a vteřinama - to není nic pro mě - na to jsem moc línej a bohužel už taky nejsem nejmladší .
Každopádně pokavaď se ti podaří zjistit, jestli je to a to opravdu nějak lepší, tak budu rád když se o to podělíš. I když testovat tyhle věci na GR40+...to je prostě podle mě děsnej vopruz a myslim, že ani tobě se do toho chtít nebude ...táááákovýho času...ježišmarjááá
k té KONKRÉTNÍ situaci:
var A. : Neumřít (-30) se slabším gemem (+10) - čas 14:40
var B. : Umřít (0) se slabším gemem (+10) - 15:10
var C. : Neumřít (-30) se silnějším gemem (0) (budeme počítat že ten gem udělá 10sec (což je asi hloupost, ale pro přehlednost)) - 14:20
var D. : Umřit (0) se silnějším gemem (0) (budeme počítat že ten gem udělá 10sec (což je asi hloupost, ale pro přehlednost)) - 15:00
vztažný rozdíl mezi variantami A a C resp. B a D je 20 sec resp. 10 ces. Ostatní porovnání jsou zde irelevantní. V tomto konkrétním případě se tedy v této vztažné rovině jedná o 100 procent - Jo je to kur.vsky přitažený za vlasy, ale asi víš, co tím chci říct.
je mi jasný, že chceš mít všechno tip top, to je jasný a zodpovědný, nicméně pak jsou tu varianty Axx - Zxx - roll, chyby, lagy atd....
vzhledem k topicu, je celej tenhle post OT, ale chci tím jen říct, že GR je od určité úrovně equipu ovlivněno mnohem více jinýmy faktory a sebevymazlenější, pochopený a propočítaný gear s tím toho moc neudělá.
Evidentně jsi s matematikou, potažmo teorií pravděpodobnosti, přip kombinatorikou velmi dobře obeznámen, ale alespoň z mého pohledu, by mělo jít především o zábavně zabitej čas a honit se za pár procentama a vteřinama - to není nic pro mě - na to jsem moc línej a bohužel už taky nejsem nejmladší .
Každopádně pokavaď se ti podaří zjistit, jestli je to a to opravdu nějak lepší, tak budu rád když se o to podělíš. I když testovat tyhle věci na GR40+...to je prostě podle mě děsnej vopruz a myslim, že ani tobě se do toho chtít nebude ...táááákovýho času...ježišmarjááá
Re: Zeis x vzdálenost
Teď jsem zahrál asi 40 trialů a zkoušel Zeis x Toxin. V trialu není co řešit, tam Zeis = + 1lvl. Jenže trial má pro Zeis velmi dobré podmínky. Na druhou stranu na +1 lvl (stabilně z hodně pokusů) je v trialu potřeba poměrně dost dmg navíc.
Se Zeisem se mi dokonce podařily první dva GR44 klíče.
Se Zeisem se mi dokonce podařily první dva GR44 klíče.
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeis x vzdálenost
No vidíte, to je pro mě nová informace, asi blbě čtu. Já jsem si vždycky říkal, že ten zeis se počítá mob - player a tudíž je to vzdálenost moje od mobů. Teď tu koukám, že to tak není, což je dost blbé. Při solo hraní, kdy se ty mobky většinou pohybují směrem ke mě a tudíž i k sentry je to trága. Téměř vždycky házím sentry před sebe, aby celou cestu, co ke mě mobky jdou do nic stříleli a většinou než ke mě dojdou, tak je po nich. Nedokážu si představit, že si hodím sentry pod nohy aby byla co největší vzdálenost. Nebo hodit sentry za moby a pak odvalutovat, nebo coouvnout, to zas sentry přestane střílet...to je divné. Opravdu to je tak, že se počítá vzdálenost mezi mobky a sentry???
Pokud ano, tak je jasná volba asi pain, nebo toxin. Zkoušel jsem ten powerful, ale větší dmg to neudělá a navíc ten boost padá a těch 15% do elitek hravě nahradí ten toxin díky DoTce a ještě zvýšenýmu poškození. Ve finále je pak i jedno kde stojíš a marka z kalamitky se ti taky nahazuje sama...u toxinu je jedno, jestli tam je nebo není dotka, to at si tiká jak chce, jde o těch zvýšených 10% do všeho a pořád a je jedno jak blízko nebo daleko je sentry atd.
To je škoda, že ten zeis takhle "dojebali", kdyby fungoval třeba i skokově jak funguje, ale vzdálenost by se počítala já vs. mobky, tak by byl must have, takhle je naprd. Ideální složení legendárních gemů je trapped(must have), toxin a enforcer. Ještě jsem zkoušel zachovat Powerful a ten toxin/pain hodit místo enforceru. Dle všech kalkulátorů to vychází dmgově stejně, ale žlutý čísla klesnou no...ale celkovou dmg to dá stejnou. Takže nemusím nahazovat marku z kalamitky, k těm patnácti procentům do elit se přidá ještě deset z toxinu. Dneska to chci vyzkoušet. Kombinaci Trapped+Powerful+Toxin v praxi. Uvidíme, dle propočtů by to mohla být nej kombinace.
Původně jsem myslel, že nej bude Trapped+Zeis+Powerful/Toxin ale po dnešním zjištění to tak nebude Ten enforcer že je na DH k prdu mě překvapuje, ale asi to tak je no...
Pokud ano, tak je jasná volba asi pain, nebo toxin. Zkoušel jsem ten powerful, ale větší dmg to neudělá a navíc ten boost padá a těch 15% do elitek hravě nahradí ten toxin díky DoTce a ještě zvýšenýmu poškození. Ve finále je pak i jedno kde stojíš a marka z kalamitky se ti taky nahazuje sama...u toxinu je jedno, jestli tam je nebo není dotka, to at si tiká jak chce, jde o těch zvýšených 10% do všeho a pořád a je jedno jak blízko nebo daleko je sentry atd.
To je škoda, že ten zeis takhle "dojebali", kdyby fungoval třeba i skokově jak funguje, ale vzdálenost by se počítala já vs. mobky, tak by byl must have, takhle je naprd. Ideální složení legendárních gemů je trapped(must have), toxin a enforcer. Ještě jsem zkoušel zachovat Powerful a ten toxin/pain hodit místo enforceru. Dle všech kalkulátorů to vychází dmgově stejně, ale žlutý čísla klesnou no...ale celkovou dmg to dá stejnou. Takže nemusím nahazovat marku z kalamitky, k těm patnácti procentům do elit se přidá ještě deset z toxinu. Dneska to chci vyzkoušet. Kombinaci Trapped+Powerful+Toxin v praxi. Uvidíme, dle propočtů by to mohla být nej kombinace.
Původně jsem myslel, že nej bude Trapped+Zeis+Powerful/Toxin ale po dnešním zjištění to tak nebude Ten enforcer že je na DH k prdu mě překvapuje, ale asi to tak je no...
Re: Zeis x vzdálenost
Ano, počítá se vzdálenost sentrý - mob, to jsem myslel, že každý ví.
Ideální použít Toxin určitě není, více jsem psal v DH vláknu o třetím gemu. Možná ještě při použití Calamity, abys nemusel dělat self mark.
Jinak ale jednoznačné závěry pro T6 sólo: Powerfull >> Pain > Toxin
Tohle mám otestované dle časů T6 riftů, dle přesné statistiky zaznamenání časů více než 100+ riftů, takže už je eliminovaný dobrý/špatný roll riftu (dle ustálení průměrného času stačí 40-50 riftů pro dobré srovnání). S Powerfull mám jasně nejlepší časy. A z těch dvou na T6 jasně zase vede Pain (na T6 většinu časů do stejného moba střílí jen jedna sentry a to je ideální stav pro Pain).
Enforcer a Trapped jsou pro DH o třídu lepší (než jakýkoliv jiný gem) a oba jsou povinnost, ty vyhodit nelze určitě. Pokud počítáš co je třeba, tak v kalkulátoru má Enforcer obrovský náskok nad Toxin/Pain i pro situaci jedna sentry (o situaci více sentry ani nemluvě).
Na T6 bonus Powerfull nepadá, tam drží pořád (už si ani nepamatuju, že bych o něj přišel). Problém jsou vysoké GR, tam už se o bonus často přijde a tam je to složitější s výběrem třetího gemu.
Pokud bych nechtěl označovat ručně s Calamitou (Calamita je ale lepší stejně pouze v případě, že má někdo perfektní gear na 4,15 breakpoint, jinak je stejně Calamita horší než luk), tak bych hrál na T6 Pain.
Na vyšší GR je to pak komplikovanější. Srovnávat v kalkulátorech není tak jednoduché, protože nemůžeš srovnávat dle jedné sentry, když máš venku v podstatě pořád všechny 4 (a aktivní minimálně 2-3, při rychlém ústupu nemusí být v dosahu všechny 4) a často útočí více sentry na stejné moby.
DoT z Painu i Toxinu je aplikovávna pouze jednou, takže jakmile do jenoho monstra střílí 2+ sentry, tak Pain ztrácí hrozně (protože má jen DoT) a Toxin dost (ztrácí méně než Pain, protože má pořád 10% bonus). Ten nový kalkulátor už to umí zohlednit, takže to lze srovnat i v kalkulátoru pro více sentry správně.
Po dalších testech na GR41-44 solo jsem se zase vrátil k Zeisu. Optimalizace pokladání sentry pro vzdálenost Zeisu je potřeba skloubit s optimalizací, aby stříleli po přesouvajících se mobech po co nejdelší čas.
V případě ustupování ale Zeis funguje poměrně dobře. Sice v určitou chvíli jsou moby u sentry a bonus může být i chvíli nula, ale následně jak jdou zase dále od sentry tak postupně narůstá.
Na GR40+ má ale každý gem (pro výběr třetího gemu) nějaký problém a proto tak těžká volba:
- Powerfull přichází o buff (na vysokých GR na SC je to umocněno tím, že občas můžeš umřít a přijdeš i o čerstvý buff)
- Toxin ztrácí pouze jedním aplikovaní DoT z více sentry (Pain je na vyšší GR proto úplně k ničemu a narozdíl od T6 na vysokých GR jasně prohrává s Toxinem)
- u Zeisu není snadné udržet pořád velkou vzdálenost (je ale o tolik lepší díky tomu, že je multiplikativní, že stačí pro vyrovnání se Toxinu udržet v průměru 20 yardů)
Takže nakonec jsem definitivně u varianty T6 Powerfull (tam je to jednoznačné), vysoké GR Zeis.
Pro hraní v partě, tam pak není vůbec co řešit, tam jednoznačně vždy Zeis. Parta umožní držet vzdáelnost a získat maximum ze Zeisu + navíc v partě je další spousta buffů, které jsou aditivní a které snižují význam Powerfull (jeho 20% buffu) a Toxin (jeho 10% buffu). Toxin by tedy v partě jeden být měl (protože debuff je pro celou partu), ale nemá ho nosit DH, ale jeden ze suport charů.
Powerfull kdyby mu nepadal bonus na vyšších GR, tak je hodně silný. Do elitek Zeis potřebuje celých 50 yardů bonusu, aby se Powerfull vyrovnal (pro solo hru, v partě bude Zeisu stačit menší vzdálenost díky menšímu vlivu 20% bonusu Powerfull gemu). A to nelze reálně dát nikdy. Kdybych udržel na vysokých GR bonus Powerfull, tak ho bude lepší než Zeis. Bohužel bonus velký čas riftu nemám.
Ideální použít Toxin určitě není, více jsem psal v DH vláknu o třetím gemu. Možná ještě při použití Calamity, abys nemusel dělat self mark.
Jinak ale jednoznačné závěry pro T6 sólo: Powerfull >> Pain > Toxin
Tohle mám otestované dle časů T6 riftů, dle přesné statistiky zaznamenání časů více než 100+ riftů, takže už je eliminovaný dobrý/špatný roll riftu (dle ustálení průměrného času stačí 40-50 riftů pro dobré srovnání). S Powerfull mám jasně nejlepší časy. A z těch dvou na T6 jasně zase vede Pain (na T6 většinu časů do stejného moba střílí jen jedna sentry a to je ideální stav pro Pain).
Enforcer a Trapped jsou pro DH o třídu lepší (než jakýkoliv jiný gem) a oba jsou povinnost, ty vyhodit nelze určitě. Pokud počítáš co je třeba, tak v kalkulátoru má Enforcer obrovský náskok nad Toxin/Pain i pro situaci jedna sentry (o situaci více sentry ani nemluvě).
Na T6 bonus Powerfull nepadá, tam drží pořád (už si ani nepamatuju, že bych o něj přišel). Problém jsou vysoké GR, tam už se o bonus často přijde a tam je to složitější s výběrem třetího gemu.
Pokud bych nechtěl označovat ručně s Calamitou (Calamita je ale lepší stejně pouze v případě, že má někdo perfektní gear na 4,15 breakpoint, jinak je stejně Calamita horší než luk), tak bych hrál na T6 Pain.
Na vyšší GR je to pak komplikovanější. Srovnávat v kalkulátorech není tak jednoduché, protože nemůžeš srovnávat dle jedné sentry, když máš venku v podstatě pořád všechny 4 (a aktivní minimálně 2-3, při rychlém ústupu nemusí být v dosahu všechny 4) a často útočí více sentry na stejné moby.
DoT z Painu i Toxinu je aplikovávna pouze jednou, takže jakmile do jenoho monstra střílí 2+ sentry, tak Pain ztrácí hrozně (protože má jen DoT) a Toxin dost (ztrácí méně než Pain, protože má pořád 10% bonus). Ten nový kalkulátor už to umí zohlednit, takže to lze srovnat i v kalkulátoru pro více sentry správně.
Po dalších testech na GR41-44 solo jsem se zase vrátil k Zeisu. Optimalizace pokladání sentry pro vzdálenost Zeisu je potřeba skloubit s optimalizací, aby stříleli po přesouvajících se mobech po co nejdelší čas.
V případě ustupování ale Zeis funguje poměrně dobře. Sice v určitou chvíli jsou moby u sentry a bonus může být i chvíli nula, ale následně jak jdou zase dále od sentry tak postupně narůstá.
Na GR40+ má ale každý gem (pro výběr třetího gemu) nějaký problém a proto tak těžká volba:
- Powerfull přichází o buff (na vysokých GR na SC je to umocněno tím, že občas můžeš umřít a přijdeš i o čerstvý buff)
- Toxin ztrácí pouze jedním aplikovaní DoT z více sentry (Pain je na vyšší GR proto úplně k ničemu a narozdíl od T6 na vysokých GR jasně prohrává s Toxinem)
- u Zeisu není snadné udržet pořád velkou vzdálenost (je ale o tolik lepší díky tomu, že je multiplikativní, že stačí pro vyrovnání se Toxinu udržet v průměru 20 yardů)
Takže nakonec jsem definitivně u varianty T6 Powerfull (tam je to jednoznačné), vysoké GR Zeis.
Pro hraní v partě, tam pak není vůbec co řešit, tam jednoznačně vždy Zeis. Parta umožní držet vzdáelnost a získat maximum ze Zeisu + navíc v partě je další spousta buffů, které jsou aditivní a které snižují význam Powerfull (jeho 20% buffu) a Toxin (jeho 10% buffu). Toxin by tedy v partě jeden být měl (protože debuff je pro celou partu), ale nemá ho nosit DH, ale jeden ze suport charů.
Powerfull kdyby mu nepadal bonus na vyšších GR, tak je hodně silný. Do elitek Zeis potřebuje celých 50 yardů bonusu, aby se Powerfull vyrovnal (pro solo hru, v partě bude Zeisu stačit menší vzdálenost díky menšímu vlivu 20% bonusu Powerfull gemu). A to nelze reálně dát nikdy. Kdybych udržel na vysokých GR bonus Powerfull, tak ho bude lepší než Zeis. Bohužel bonus velký čas riftu nemám.
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeis x vzdálenost
Ehm, nevím jestli to ví KAŽDÝ, že se zeil počítá sentry vůči mobku, když na diablofans v legendárních gemech se píše jasně, že to je cituji:
• Poškození je zvýšeno o 4% za každých 10 yardů mezi vámi a zásahem monstra. Maximum je 20% na vzdálenost 50 yardů.
+ 0,05% za každých 10 yardů za rank
+ 0,25% maximálny bonus za rank
• Šance 20% na stun nepřítele na 1 sekundu. (Rank 25)
Hlavně bych tam viděl to "mezi vámi a zásahem monstra" ... já se necítím jako sentry, já jsem démon hunter tudíž já jsem já a když se tam píše mezi vámi, tudíž mnou, tak jsem počítal, že se to bere mezi mnou a mobem. Až dnes jsi osvětil, že se to počítá mezi sentry a mobem, nevím odkud jsi to vzal a tak jsem se zeptal
Nevím, ty to prostě vidíš ze svého hlediska a svého stylu hraní. Asi hrajem každý jiné diablo. Já si zase naopak nepamatuju, kdy naposledy jsem udržel powerful celý rift. Ono je to asi o stylu hraní. Nevím kolik máš kamarádů, ale mě neustále někdo píše a něco řeší a tak já věčně stojím a odepisuju, protože mi přijde neslušný lidi ignorovat. Takže já když zabiju elitky a někdo napíše, tak prostě píšu a až dopíšu tak jdu dál a to už je většinou vždy buff z powerful dole. Nějaký speed runy riftů mě vůbec netankujou, já hraju pro radost a ne abych se honil (nejsem ču..k ) Navíc na HC je každý honění většinou odměněno nějakým pěkným ripem. Na softu je to asi jiná hra, to uznávám, tam neřešíš, že natáhneš třeba deset packů elitek různých affixů, prostě to dochcípáš dokud je nedáš, ale na hardcore to tak nejde. Já jen psal, jak to vidím já...
Počítám, že když už si někdo dá s těma kalkulátorama práci, tak je to propracované. O víkendu jsem měl čas a trošku jsem si hrál s čísly a kombinoval itemy v bedně a různý zbraně (bow, crossbow, 1h crossbow), psal jsem o tom ve svém topicu. Varianta s Bow je přímo tragická co se týče jedné sentry a i více sentry, nejlíp mi vycházela kalamita už kvůli tý marce, která zvedá dmg a dosaženému BP 6, který s lukem nikdy nedosáhneš(teda nikdy, s mým současným gearem, je jasné, že kdybych narval všude AS na úkor obrany, tak toho dosáhnu, ale opět jsme u HC kde je obrana víc než dmg)...ale to bylo třeba jen na můj gear, někdo to může mít jinak no ale i když jsme do toho kalkulátoru házeli hodnoty gearu a postavy kámoše, tak mu taky líp vyšla kalamitka o několik desítek mega dmge na jednotku času(asi se to počítá na 30s co střílí sentry)...
Takže na HC při současném stavu, kdy upřednostnuju spíš tu obranu před útokem je kalamitka skoro o třetinu lepší než luk dle kalkulátorů a i dle praxe. Nezkoušel jsem chodit sto riftů s jedním a sto riftů s druhým, to je jasné, na to nemám čas Ale šel jsem bounty potkal spousty elitek a pocitově cítil, jak to padá rychleji a padá to nejrychleji v té variantě, kterou mi spočítal ten kalkulátor jako nejlepší.
Když si do toho kalkulátoru zadám ty ranky gemů co mám a různě je kombinuju, tak to vyjde na stejno ty kombinace enforcer, trapped, powerful, toxin a pain...jen do elit je lepší logicky ten powerful díky tý sekundárce...druhý nejlepší toxin kvůli sekundárce...zeil jsem tam zadal a od třicety yardů je nejlepší ze všech, jenže když vyhodíš sentry a ty mobky dojdou k ní a díky cooldownu na sentry nemůžeš prostě vyhodit víc jak tři čtyři sentry za boj s elitkama, protože jsou hned dole, tak ten zeil prostě nevyužiješ...
Takže proto jsem psal, že ten zeil je k prdu...co se týče toho enforceru, logicky mi přijde, že spolu s trapped je must have. Ale když jsem ho vyhodil v tom kalkulátoru, tak udělená dmg sentry (at už jedné nebo více) prostě byla stejná jako s tím enforcerem, když jsem ho nahradil painem, nebo toxinem. A proto jsem tedy psal, že by pro mě byla nejlepší kombinace trapped, toxin a pak powerful nebo pain. Ten enforcer prostě vypustit, kort když sentry nedostávají dmg, kdyby jí dostávali, tak by ten neforcer měl možná opodstatnění ale takhle asi ani ne...dotky ty vůbec nepočítám, ty asi má spočítaný ten kalkulátor, jinak by takový výsledky přeci nehodil a určitě nekecá
Asi hodně záleží na gearu. Ale když budu mít gear stejný a vezmu na ghoma jednou luk a jednou tu kalamitu, tak věřím tomu, že s tou kalamitou to sundám rychleji, tudíž je lepší ta kalamita jak podle kalkulátoru, tak podle skutečnosti Asi to někdy natočím abys věřil...
PS: když koukám na tvůj profil, mám ten vykraftěnej luk lepší než ty a stejně mi vyšel hůř než ta kalamitka...lepší by byl v případě, že bych dosáhl toho BP jako s kalamitou s tím lukem, jenže to je na HC nemožný Hlavně to neber jako nějakou prudu, jen píšu co si myslím a třeba to vyzní nějak útočně V klidu...
• Poškození je zvýšeno o 4% za každých 10 yardů mezi vámi a zásahem monstra. Maximum je 20% na vzdálenost 50 yardů.
+ 0,05% za každých 10 yardů za rank
+ 0,25% maximálny bonus za rank
• Šance 20% na stun nepřítele na 1 sekundu. (Rank 25)
Hlavně bych tam viděl to "mezi vámi a zásahem monstra" ... já se necítím jako sentry, já jsem démon hunter tudíž já jsem já a když se tam píše mezi vámi, tudíž mnou, tak jsem počítal, že se to bere mezi mnou a mobem. Až dnes jsi osvětil, že se to počítá mezi sentry a mobem, nevím odkud jsi to vzal a tak jsem se zeptal
Nevím, ty to prostě vidíš ze svého hlediska a svého stylu hraní. Asi hrajem každý jiné diablo. Já si zase naopak nepamatuju, kdy naposledy jsem udržel powerful celý rift. Ono je to asi o stylu hraní. Nevím kolik máš kamarádů, ale mě neustále někdo píše a něco řeší a tak já věčně stojím a odepisuju, protože mi přijde neslušný lidi ignorovat. Takže já když zabiju elitky a někdo napíše, tak prostě píšu a až dopíšu tak jdu dál a to už je většinou vždy buff z powerful dole. Nějaký speed runy riftů mě vůbec netankujou, já hraju pro radost a ne abych se honil (nejsem ču..k ) Navíc na HC je každý honění většinou odměněno nějakým pěkným ripem. Na softu je to asi jiná hra, to uznávám, tam neřešíš, že natáhneš třeba deset packů elitek různých affixů, prostě to dochcípáš dokud je nedáš, ale na hardcore to tak nejde. Já jen psal, jak to vidím já...
Počítám, že když už si někdo dá s těma kalkulátorama práci, tak je to propracované. O víkendu jsem měl čas a trošku jsem si hrál s čísly a kombinoval itemy v bedně a různý zbraně (bow, crossbow, 1h crossbow), psal jsem o tom ve svém topicu. Varianta s Bow je přímo tragická co se týče jedné sentry a i více sentry, nejlíp mi vycházela kalamita už kvůli tý marce, která zvedá dmg a dosaženému BP 6, který s lukem nikdy nedosáhneš(teda nikdy, s mým současným gearem, je jasné, že kdybych narval všude AS na úkor obrany, tak toho dosáhnu, ale opět jsme u HC kde je obrana víc než dmg)...ale to bylo třeba jen na můj gear, někdo to může mít jinak no ale i když jsme do toho kalkulátoru házeli hodnoty gearu a postavy kámoše, tak mu taky líp vyšla kalamitka o několik desítek mega dmge na jednotku času(asi se to počítá na 30s co střílí sentry)...
Takže na HC při současném stavu, kdy upřednostnuju spíš tu obranu před útokem je kalamitka skoro o třetinu lepší než luk dle kalkulátorů a i dle praxe. Nezkoušel jsem chodit sto riftů s jedním a sto riftů s druhým, to je jasné, na to nemám čas Ale šel jsem bounty potkal spousty elitek a pocitově cítil, jak to padá rychleji a padá to nejrychleji v té variantě, kterou mi spočítal ten kalkulátor jako nejlepší.
Když si do toho kalkulátoru zadám ty ranky gemů co mám a různě je kombinuju, tak to vyjde na stejno ty kombinace enforcer, trapped, powerful, toxin a pain...jen do elit je lepší logicky ten powerful díky tý sekundárce...druhý nejlepší toxin kvůli sekundárce...zeil jsem tam zadal a od třicety yardů je nejlepší ze všech, jenže když vyhodíš sentry a ty mobky dojdou k ní a díky cooldownu na sentry nemůžeš prostě vyhodit víc jak tři čtyři sentry za boj s elitkama, protože jsou hned dole, tak ten zeil prostě nevyužiješ...
Takže proto jsem psal, že ten zeil je k prdu...co se týče toho enforceru, logicky mi přijde, že spolu s trapped je must have. Ale když jsem ho vyhodil v tom kalkulátoru, tak udělená dmg sentry (at už jedné nebo více) prostě byla stejná jako s tím enforcerem, když jsem ho nahradil painem, nebo toxinem. A proto jsem tedy psal, že by pro mě byla nejlepší kombinace trapped, toxin a pak powerful nebo pain. Ten enforcer prostě vypustit, kort když sentry nedostávají dmg, kdyby jí dostávali, tak by ten neforcer měl možná opodstatnění ale takhle asi ani ne...dotky ty vůbec nepočítám, ty asi má spočítaný ten kalkulátor, jinak by takový výsledky přeci nehodil a určitě nekecá
Asi hodně záleží na gearu. Ale když budu mít gear stejný a vezmu na ghoma jednou luk a jednou tu kalamitu, tak věřím tomu, že s tou kalamitou to sundám rychleji, tudíž je lepší ta kalamita jak podle kalkulátoru, tak podle skutečnosti Asi to někdy natočím abys věřil...
PS: když koukám na tvůj profil, mám ten vykraftěnej luk lepší než ty a stejně mi vyšel hůř než ta kalamitka...lepší by byl v případě, že bych dosáhl toho BP jako s kalamitou s tím lukem, jenže to je na HC nemožný Hlavně to neber jako nějakou prudu, jen píšu co si myslím a třeba to vyzní nějak útočně V klidu...
Re: Zeis x vzdálenost
Ohledně info jak se to počítá pro Zeis, tak to bylo na mnoha místech (na US fóru mnohokrát jak o těch co to testovali, tak tam byl i blue post, co to potvrdil). Kdo trochu více hledá informace, aby byl v obraze na to musel narazit. Bohužel přímo tady není hodně věcí i když se to v diskuzích dost často doplní a řeší.
Beru, že pokud neustále přerušuješ hru (a přitom jsi v ní, tedy nedáš ESC), že Powerfull bude horší i na T6. Já když hraju, tak hraju. Přerušovat hru kvůli rodině také někdy musím, ale to dám ESC, takže stopnu hru a tedy nic nevyprší.
Ovšem pak nemáš žádnou možnost, jak opravdu relevatně ty gemy srovnat. V podstatě žádné jednoduchá metoda neexistuje (zkoušel jsem sposutu metod a všechna srovnání selhala a jediné které nakonec vyšlo relevantně bylo těch 100+ riftů a srovnání průměrných časů), rozdíl kolik to udělá na celkovém času riftu není tak moc velký, takže nějaké krátké srovnání jen pozorováním je zcela mimo (to jsem si už ověřil).
Ty to tedy už pro T6 srovnávat přesně nepotřebuješ, když nehraješ souvisle jeden rift a kvůli tomu u Powerfull ztrácíš.
Powerfull udržím ještě tak do cca GR35-36, což ale už vůbec nehraju. Pokud jdu hrát GR, tak nižší než GR40 už nehraju a tam už Powerfull neudržím (a čím výše, tím se to zhoršuje).
S kalkulátorama máš moc optimistické předpoklady. Neuměl to počítat správně žádný kalkulátor (DoTka Painu/Toxinu x více sentry útočící na stejného moba). A aktuálně to umí pro více sentry počítat správně jediný a to tenhle
http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/
a to ještě pouze poslední tři dny. Před 5 dny jsem na US fóru poprosil autora toho kalkulátoru aby to zapracoval a on byl tak laskav, že za dva dny to tam bylo přidané (do té doby počítal dmg více sentry pouze násobením počtu sentry, což dávalo zcela nesmyslná čísla při použití jakékoliv DoTky jako Toxin, Pain, atd.).
I tak je srovnání gemů v kalkulátoru problematické (i co je ty 3 dny možnost vůbec získat správná čísla pro více sentry), protože to vychází pokaždé jinak dle situace single target + single sentry, multi target + single sentry, single target + více sentry, multi target + více sentry. A i se to liší dle počtu cílů. Není jak určit, která situace má jak časté zastoupení v reálním riftu. K tomu není jak určit jakou průměrně udržíš vzdálenost pro Zeis. Pro Powerfull zase na jak dlouho ztratíš průměrně buff.
S kalkulátory bohužel dost lidí neumí vůbec pracovat (to nic konkrétního na tebe), takže často dojdou i pomocí kalkulátoru ke zcela nesmyslným závěrům. Nejde tu jen o to mít vše nastavené správně (i ten nový nejlepší neudělá všechno automaticky, umí sice načíst postavu, ale třeba paragon je nutno doplnit ručně a dále je třeba rozumně nastavit více parametrů typu jak dlouho je v reálu aktivní třeba jaký gem, apod a dále je třeba umět si udělat více srovnání pro signle target, více cílů, pro jednu sentry x více sentry, atd. a z celku umět udělat správný závěr).
S lukem pokud jsou TaT, tak se hraje výhradně BP6 a není na to potřeba žádný lepší gear. Jakmile jsou TaT, tak to je naoapak s lukem sranda a ne všude je potřeba ATS (na bracerech není třeba nikdy, na druhém ringu také ne).
Naopak s Calamitou máš na BP6 strašně moc zbytečné ATS. BP6 s 1-hand crossbow se právě vůbec nehraje, to je ta chyba. S 1-hand crossbow má smysl pouze BP7 a to pouze někdy pokud na to je perfektní gear.
Takže jsi na kombinaci zbytečná ATS, stejný breakpoint jako bys měl s lukem a výrazně nižší base dmg zbraně (ze které se vše počítá). MfD to samo o sobě nedožene a vyjde to vždy hůře. Není to díky MfD tak hrozné, ale pořád to je znatelně horší.
Konkrétně máš při 0 bodech v ATS z paragonu zbytečných 21,35% ATS. Tedy stačilo by nahodit luk, který by byl bez ATS pro maxiální dmg a následně dát 1,2% ATS z paragonu. Tedy vůbec žádný problém.
Naopak máš hodně dobré TaT (48%, i když jen 5% hlavní stat), takže už jsi pomalu na hranici, kdy by se dalo uvažovat o BP7 s Calamitou. Na HC by to asi pořád nebyl dobrý nápad (měl bys pak znatleně menší tougness) a musel bys mít perfektní zbytek gearu, ale už by se to teoreticky dalo (bez nesmyslů jako ATS na amuletu).
A pokud ti vycházela varianta s Bow tragická, tak jsi musel s prominutím něco dělat úplně špatně. Není možné, aby bow vyšel na BP6 tragicky proti 1-hand crossbow na stejném breakpointu a to ani když je to Calamita s MfD. A BP6 dáš s lukem s dobrými TaT levou zadní jak už jsem psal v předchozím odstavci.
A pro zajímavost jsem srovnal jak ti to vychází s Calamitou. Pro single target a single sentry pro 100% uptime BoP:
- 72,020,173 DPS non elite
- 111,631,268 DPS elite
Já mám s lukem pro srovnání (stejné gemy):
- 89,950,877 non elite
- 116,936,14 elite
Do elit hodně získáváš za SoJ, já to mám pro RoRG + unity. Se SoJem bych měl oboje větší, elity výrazně. Gear nemám o moc lepší. Mám sice WH, ale nemá zase ChD na TaT a ještě máš lepší roll TaT. Mám trochu vyšší lvl gemů, ale to zase neudělá tolik. A nemám nahozený SoJ, čímž ztrácím hodně. Ve výsledku se SoJ máš gear asi už lepší ty. Dmg máš ale i přes MfD nižší.
Pasivky počítané stejné. Na SC na T6 sice hraju Ambush (nepotřebuju Awareness), do kalkulátoru to ale vždy házím bez Ambush, takže to je stejné.
A nakonec jsem pro tvůj gear jen změnil na luk (nahodil jsem staty dle mojeho) + přidal potřebných pár bodíků z paragonu (bylo třeba 16 bodů) na breakpoint a o to ubral na ChC a výsledek:
- 74,725,330 non elite
- 115,824,262 elite
Díky MfD rozdíl není velký, ale jasně lepší s lukem. Tedy netuším co jsi v kalkulátoru zkoušel, když je to pouze o výměně zbraně a bodíky v paragonu. Nic jiného na luk měnit nemusíš, ATS máš dost.
Tedy žádné o třetinu lepší Calamita, ale jasně lepší luk i když jen o trošku. Tougness bude úplně totožná, protože jsem měnil jen zbraň a offense body paragonu.
Ohledně gemů v kalkulátoru je to nejvíce problematické a v podstatě korektně srovnat nejdou ani přes tu možnost posledních 3 dny aspoň dávat správná čísla pro více sentry.
Pokud ti to hází stejná čísla pro srovnání enforcer x pain x toxin, tak opět s prominutím něco musíš dělat hodně špatně. Opět je to o tom umět používat kalkulátor a umět si srovnat pro všechny ty varianty co jsem vypsal výše a pak vyhodnotit jako celek.
Pokud totiž srovnáš jedinou variantu a to single sentry multi targaet (která je pro ten nový kalkulátor předvolená), tak v tu chvíli dojdeš k úplně nesmyslným závěrům. Tohle je varianta, která děsně nadhodnocuje pain a i dost Toxin. Jako jediná varianta totiž zvýrazní DoTku (dostane ji každý mob tím jak jich srovnáš hodně a není problém s tím, že se aplikuje pouze jednou, protože srovnáváš jen jednu sentry). Přitom to je pouze jedna z více reálných situací, kde v jiných na tom ty gemy jsou mnohem hůře (a zrovna v situacích, které zaberou na T6 nejvíce času, tedy elitky, kterých je většinou méně, jen 3 a RG, který je single target a v obouch případech je to umocněno tím, že už nejedeš jen jednu sentry).
Zkus si někdy srovnat gemy pro situaci více sentry, méně cílů (1-3) a uvidíš jak najednou Pain a Toxin propadnou. Je potřeba pak na to koukat komplexně, ale ani tak to není snadné, protože jak už jsem psal není jak určit časové zastoupení jednolivých variant srovnání.
A craft luku doufám, že srovnáváš jeho base dmg a že máš luk bez ATS (ATS na luku je pouze ztráta dmg a srovnávat dle DPS zbraně je nesmysl). Pokud máš lepší roll (ještě o malinko lepší roll být může i když už mám dost slušný roll base dmg), tak bude Calamita ztrácet o to více.
A pokud to postavíš správně s lukem, tedy budeš mít BP6, tak to klidně natoč s lukem. Aspoň si natočíš jak budeš o malinko rychlejší.
Dosažení BP6 pak není nemožné, ale naopak úplná základ jak se to výhradně hraje. Nevím kde jsi přišel na to, že nedáš breakpoint s lukem. Nemožné je dosáhnout s lukem BP7 (to je sólo zcela nemožné i s perfektním gearem). Ovšem BP7 nemáš ani s Calamitou a jednoduše bez perfekt gearu nedáš. Kdybys měl perfekt gear na BP7 s Calamitou, tak bys měl znatelně nižší tougness (což na HC určitě nechceš), ale už bys na dmg znatelně překonal luk na BP6.
Beru, že pokud neustále přerušuješ hru (a přitom jsi v ní, tedy nedáš ESC), že Powerfull bude horší i na T6. Já když hraju, tak hraju. Přerušovat hru kvůli rodině také někdy musím, ale to dám ESC, takže stopnu hru a tedy nic nevyprší.
Ovšem pak nemáš žádnou možnost, jak opravdu relevatně ty gemy srovnat. V podstatě žádné jednoduchá metoda neexistuje (zkoušel jsem sposutu metod a všechna srovnání selhala a jediné které nakonec vyšlo relevantně bylo těch 100+ riftů a srovnání průměrných časů), rozdíl kolik to udělá na celkovém času riftu není tak moc velký, takže nějaké krátké srovnání jen pozorováním je zcela mimo (to jsem si už ověřil).
Ty to tedy už pro T6 srovnávat přesně nepotřebuješ, když nehraješ souvisle jeden rift a kvůli tomu u Powerfull ztrácíš.
Powerfull udržím ještě tak do cca GR35-36, což ale už vůbec nehraju. Pokud jdu hrát GR, tak nižší než GR40 už nehraju a tam už Powerfull neudržím (a čím výše, tím se to zhoršuje).
S kalkulátorama máš moc optimistické předpoklady. Neuměl to počítat správně žádný kalkulátor (DoTka Painu/Toxinu x více sentry útočící na stejného moba). A aktuálně to umí pro více sentry počítat správně jediný a to tenhle
http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web/
a to ještě pouze poslední tři dny. Před 5 dny jsem na US fóru poprosil autora toho kalkulátoru aby to zapracoval a on byl tak laskav, že za dva dny to tam bylo přidané (do té doby počítal dmg více sentry pouze násobením počtu sentry, což dávalo zcela nesmyslná čísla při použití jakékoliv DoTky jako Toxin, Pain, atd.).
I tak je srovnání gemů v kalkulátoru problematické (i co je ty 3 dny možnost vůbec získat správná čísla pro více sentry), protože to vychází pokaždé jinak dle situace single target + single sentry, multi target + single sentry, single target + více sentry, multi target + více sentry. A i se to liší dle počtu cílů. Není jak určit, která situace má jak časté zastoupení v reálním riftu. K tomu není jak určit jakou průměrně udržíš vzdálenost pro Zeis. Pro Powerfull zase na jak dlouho ztratíš průměrně buff.
S kalkulátory bohužel dost lidí neumí vůbec pracovat (to nic konkrétního na tebe), takže často dojdou i pomocí kalkulátoru ke zcela nesmyslným závěrům. Nejde tu jen o to mít vše nastavené správně (i ten nový nejlepší neudělá všechno automaticky, umí sice načíst postavu, ale třeba paragon je nutno doplnit ručně a dále je třeba rozumně nastavit více parametrů typu jak dlouho je v reálu aktivní třeba jaký gem, apod a dále je třeba umět si udělat více srovnání pro signle target, více cílů, pro jednu sentry x více sentry, atd. a z celku umět udělat správný závěr).
S lukem pokud jsou TaT, tak se hraje výhradně BP6 a není na to potřeba žádný lepší gear. Jakmile jsou TaT, tak to je naoapak s lukem sranda a ne všude je potřeba ATS (na bracerech není třeba nikdy, na druhém ringu také ne).
Naopak s Calamitou máš na BP6 strašně moc zbytečné ATS. BP6 s 1-hand crossbow se právě vůbec nehraje, to je ta chyba. S 1-hand crossbow má smysl pouze BP7 a to pouze někdy pokud na to je perfektní gear.
Takže jsi na kombinaci zbytečná ATS, stejný breakpoint jako bys měl s lukem a výrazně nižší base dmg zbraně (ze které se vše počítá). MfD to samo o sobě nedožene a vyjde to vždy hůře. Není to díky MfD tak hrozné, ale pořád to je znatelně horší.
Konkrétně máš při 0 bodech v ATS z paragonu zbytečných 21,35% ATS. Tedy stačilo by nahodit luk, který by byl bez ATS pro maxiální dmg a následně dát 1,2% ATS z paragonu. Tedy vůbec žádný problém.
Naopak máš hodně dobré TaT (48%, i když jen 5% hlavní stat), takže už jsi pomalu na hranici, kdy by se dalo uvažovat o BP7 s Calamitou. Na HC by to asi pořád nebyl dobrý nápad (měl bys pak znatleně menší tougness) a musel bys mít perfektní zbytek gearu, ale už by se to teoreticky dalo (bez nesmyslů jako ATS na amuletu).
A pokud ti vycházela varianta s Bow tragická, tak jsi musel s prominutím něco dělat úplně špatně. Není možné, aby bow vyšel na BP6 tragicky proti 1-hand crossbow na stejném breakpointu a to ani když je to Calamita s MfD. A BP6 dáš s lukem s dobrými TaT levou zadní jak už jsem psal v předchozím odstavci.
A pro zajímavost jsem srovnal jak ti to vychází s Calamitou. Pro single target a single sentry pro 100% uptime BoP:
- 72,020,173 DPS non elite
- 111,631,268 DPS elite
Já mám s lukem pro srovnání (stejné gemy):
- 89,950,877 non elite
- 116,936,14 elite
Do elit hodně získáváš za SoJ, já to mám pro RoRG + unity. Se SoJem bych měl oboje větší, elity výrazně. Gear nemám o moc lepší. Mám sice WH, ale nemá zase ChD na TaT a ještě máš lepší roll TaT. Mám trochu vyšší lvl gemů, ale to zase neudělá tolik. A nemám nahozený SoJ, čímž ztrácím hodně. Ve výsledku se SoJ máš gear asi už lepší ty. Dmg máš ale i přes MfD nižší.
Pasivky počítané stejné. Na SC na T6 sice hraju Ambush (nepotřebuju Awareness), do kalkulátoru to ale vždy házím bez Ambush, takže to je stejné.
A nakonec jsem pro tvůj gear jen změnil na luk (nahodil jsem staty dle mojeho) + přidal potřebných pár bodíků z paragonu (bylo třeba 16 bodů) na breakpoint a o to ubral na ChC a výsledek:
- 74,725,330 non elite
- 115,824,262 elite
Díky MfD rozdíl není velký, ale jasně lepší s lukem. Tedy netuším co jsi v kalkulátoru zkoušel, když je to pouze o výměně zbraně a bodíky v paragonu. Nic jiného na luk měnit nemusíš, ATS máš dost.
Tedy žádné o třetinu lepší Calamita, ale jasně lepší luk i když jen o trošku. Tougness bude úplně totožná, protože jsem měnil jen zbraň a offense body paragonu.
Ohledně gemů v kalkulátoru je to nejvíce problematické a v podstatě korektně srovnat nejdou ani přes tu možnost posledních 3 dny aspoň dávat správná čísla pro více sentry.
Pokud ti to hází stejná čísla pro srovnání enforcer x pain x toxin, tak opět s prominutím něco musíš dělat hodně špatně. Opět je to o tom umět používat kalkulátor a umět si srovnat pro všechny ty varianty co jsem vypsal výše a pak vyhodnotit jako celek.
Pokud totiž srovnáš jedinou variantu a to single sentry multi targaet (která je pro ten nový kalkulátor předvolená), tak v tu chvíli dojdeš k úplně nesmyslným závěrům. Tohle je varianta, která děsně nadhodnocuje pain a i dost Toxin. Jako jediná varianta totiž zvýrazní DoTku (dostane ji každý mob tím jak jich srovnáš hodně a není problém s tím, že se aplikuje pouze jednou, protože srovnáváš jen jednu sentry). Přitom to je pouze jedna z více reálných situací, kde v jiných na tom ty gemy jsou mnohem hůře (a zrovna v situacích, které zaberou na T6 nejvíce času, tedy elitky, kterých je většinou méně, jen 3 a RG, který je single target a v obouch případech je to umocněno tím, že už nejedeš jen jednu sentry).
Zkus si někdy srovnat gemy pro situaci více sentry, méně cílů (1-3) a uvidíš jak najednou Pain a Toxin propadnou. Je potřeba pak na to koukat komplexně, ale ani tak to není snadné, protože jak už jsem psal není jak určit časové zastoupení jednolivých variant srovnání.
A craft luku doufám, že srovnáváš jeho base dmg a že máš luk bez ATS (ATS na luku je pouze ztráta dmg a srovnávat dle DPS zbraně je nesmysl). Pokud máš lepší roll (ještě o malinko lepší roll být může i když už mám dost slušný roll base dmg), tak bude Calamita ztrácet o to více.
A pokud to postavíš správně s lukem, tedy budeš mít BP6, tak to klidně natoč s lukem. Aspoň si natočíš jak budeš o malinko rychlejší.
Dosažení BP6 pak není nemožné, ale naopak úplná základ jak se to výhradně hraje. Nevím kde jsi přišel na to, že nedáš breakpoint s lukem. Nemožné je dosáhnout s lukem BP7 (to je sólo zcela nemožné i s perfektním gearem). Ovšem BP7 nemáš ani s Calamitou a jednoduše bez perfekt gearu nedáš. Kdybys měl perfekt gear na BP7 s Calamitou, tak bys měl znatelně nižší tougness (což na HC určitě nechceš), ale už bys na dmg znatelně překonal luk na BP6.
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeis x vzdálenost
nemám už v práci čas, zareaguju zítra jen v krátkosti.
Ty kalkuluješ s BP6 s lukem. To je jasné i selským rozumem, že to bude lepší než kalamita, ale já jsem psal, že se současným gearem vyměním luk za kalamitu a když to udělám, tak jsem na BP5 což je 2,5 střely za sekundu oproti 3,333 střely za sekundu a to je znát Abych se s lukem dostal na vyšší BP tak bych musel dát druhý ring, což sojku s cc to ani snad nejde aby měla i díru a jiný ring nechci, tudíž je to mrtvý a s amuletem je ten samý problém, abych měl díru, tak mám cc a cd. Pásek WH nemůžu dát, pač bych ztratil toghness a jinde prostě ten AS nenaženu. Takže s lukem mi klesá BP a tudíž je to horší...
nemyslím si, že sem úplný blbeček, abych nedokázal do toho kalkulátoru napsat čísla, která vidím a do správných čtverečků, takže ty BP to spočítá dobře a i ten zbytek v těch kalkulátorech jsem naskládal přesně jak to mám a prostě mi ta kalamita vychází líp. když nahodím marku samozřejmě, ten luk prostě o dvacet procen větší dmg nijak nedovalí a ta CD co tam je je pomíjivá
Správně píšeš, že jsi nahodil luk se svými staty, jelikož máš asi víc AS, tak ti ten luk vyjde líp. Já mám AS jen na rukách pět, na prstenu šest a v bombardieru dvacet. Když to hodím do tý kalkulačky na BP sentry, tak jsem na BP5 i když dám plné body přes paragon. Když ale se stejným gearem hodim kalamitku s AS v základu, tak díky tomu, že je rychlejší se na ten BP6 dostanu. Nevím jakou kalkulačku na BP používáš, ale jestli s AS na toulci, prstenu a rukách a paragonech s lukem, kde nemáš AS dosáhneš BP6 tak jsi kouzelník. Ty máš určitě AS i někde jinde a proto to s lukem dosáhneš, já to tak ale nechci kvůli odolnosti...
Schválně ted naloguju do hry, naházím ty staty do kalkulátoru, kde jsem to počítal http://d3.white.ge/ a udělám obrázky at vidíš ten rozdíl a že kalamita vychází líp...ten bow a jak jsem psal, že to vychází "tragicky" ber s rezervou. Ten bow je horší o pár milionů ale to pro mě tragický je za moment hodím obrázky...
Ty kalkuluješ s BP6 s lukem. To je jasné i selským rozumem, že to bude lepší než kalamita, ale já jsem psal, že se současným gearem vyměním luk za kalamitu a když to udělám, tak jsem na BP5 což je 2,5 střely za sekundu oproti 3,333 střely za sekundu a to je znát Abych se s lukem dostal na vyšší BP tak bych musel dát druhý ring, což sojku s cc to ani snad nejde aby měla i díru a jiný ring nechci, tudíž je to mrtvý a s amuletem je ten samý problém, abych měl díru, tak mám cc a cd. Pásek WH nemůžu dát, pač bych ztratil toghness a jinde prostě ten AS nenaženu. Takže s lukem mi klesá BP a tudíž je to horší...
nemyslím si, že sem úplný blbeček, abych nedokázal do toho kalkulátoru napsat čísla, která vidím a do správných čtverečků, takže ty BP to spočítá dobře a i ten zbytek v těch kalkulátorech jsem naskládal přesně jak to mám a prostě mi ta kalamita vychází líp. když nahodím marku samozřejmě, ten luk prostě o dvacet procen větší dmg nijak nedovalí a ta CD co tam je je pomíjivá
Správně píšeš, že jsi nahodil luk se svými staty, jelikož máš asi víc AS, tak ti ten luk vyjde líp. Já mám AS jen na rukách pět, na prstenu šest a v bombardieru dvacet. Když to hodím do tý kalkulačky na BP sentry, tak jsem na BP5 i když dám plné body přes paragon. Když ale se stejným gearem hodim kalamitku s AS v základu, tak díky tomu, že je rychlejší se na ten BP6 dostanu. Nevím jakou kalkulačku na BP používáš, ale jestli s AS na toulci, prstenu a rukách a paragonech s lukem, kde nemáš AS dosáhneš BP6 tak jsi kouzelník. Ty máš určitě AS i někde jinde a proto to s lukem dosáhneš, já to tak ale nechci kvůli odolnosti...
Schválně ted naloguju do hry, naházím ty staty do kalkulátoru, kde jsem to počítal http://d3.white.ge/ a udělám obrázky at vidíš ten rozdíl a že kalamita vychází líp...ten bow a jak jsem psal, že to vychází "tragicky" ber s rezervou. Ten bow je horší o pár milionů ale to pro mě tragický je za moment hodím obrázky...
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeis x vzdálenost
tak ted sem to tam zas nacpal do tý kalkulačky...jestli špatně tak mě oprav, jen mi to pomůže, ale myslím,ž e jsem vyplnil všechny kolonky správně
měnil jsem opravdu jen zbraně, žádný jiný ringy, nebo bodíky někam, abych se posunul s lukem na vyšší BP...
kalamita:
bow:
o chlup lepší bow než máš
Ještě k tomu toxinu. Ty tam pořád montuješ tu dmg z dotek, ale na tu sere pes, ta je tak zanedbatelná, že by mi z toho prask pytel. U toho toxinu a proto se mi líbí je podstatný ten sekundár. Jak trefím mobka a multishotem trefím většinou všechny, tak už každou další střelou do nich dávám o deset procent víc, takže mi to zvedá i dmg do elitek o deset procent dalších...jestli to teda nechápu zas špatně, řídím se jen co přečtu v Čechách, na zahraniční forka chodím málokdy s mou anglinou
Navíc má tu výhodu, že to nahazuje tu marku za mě, což enforcer ano powerful neudělají a ted mi teda porad, když chci trapped a toxin bezpodmínečně. Tak co je lepší jako třetí? Enforcer nebo powerful??
měnil jsem opravdu jen zbraně, žádný jiný ringy, nebo bodíky někam, abych se posunul s lukem na vyšší BP...
kalamita:
bow:
o chlup lepší bow než máš
Ještě k tomu toxinu. Ty tam pořád montuješ tu dmg z dotek, ale na tu sere pes, ta je tak zanedbatelná, že by mi z toho prask pytel. U toho toxinu a proto se mi líbí je podstatný ten sekundár. Jak trefím mobka a multishotem trefím většinou všechny, tak už každou další střelou do nich dávám o deset procent víc, takže mi to zvedá i dmg do elitek o deset procent dalších...jestli to teda nechápu zas špatně, řídím se jen co přečtu v Čechách, na zahraniční forka chodím málokdy s mou anglinou
Navíc má tu výhodu, že to nahazuje tu marku za mě, což enforcer ano powerful neudělají a ted mi teda porad, když chci trapped a toxin bezpodmínečně. Tak co je lepší jako třetí? Enforcer nebo powerful??
Re: Zeis x vzdálenost
Nejspíš počítáš špatně úplný základ a to breakpointy. Na BP6 s lukem žádný další ATS na gearu než máš nepotřebuješ, pouze těch 16 bodů z paragonu. Když ti nevychází správně úplný základ, tak pak nemůže už vyjít nic. Více za chvíli, zkouknu co dáváš do toho kalkulátoru. Používej ten nový (http://sentrycalc.dawg6.com/sentry-web), tam natáhneš postavu a nemusíš zadávat skoro nic (akorát paragon a pár dalších drobností), tedy spíše se tam neudělá chyba. A je to aktuálně o třídu nejlepší kalkulátor na webu vůbec, umí toho počítat daleko nejvíce a stále se zlepšuje.
Ohledně Toxinu jsem myslel, že to aspoň trochu chápeš. Pokud za hlavní přínos považuješ těch 10%, tak to nic. Těch 10% je právě proti ostatním gemům strašně málo. Těch 10% je aditivních se všemi ostatními bonusy, tedy se Steady aim, s Wolf buffem a ve výsledku to dá mnohem méně než 10%. A to pořád řešíme solo. V partě je to ještě daleko horší, protože tam máš dalších xx adivních buffů od suport charů.
Na T6 je hlavní přínos Toxinu právě poison DoT u Painu phys. DoT. Právě díky tomu je jasně Pain lepší na T6, kde hodně času střílíš na stejné moby jen jednou sentry. Poison DoTka je znatelně větší přínos než těch 10% adivnivních s ostatními buffy.
Na vyšších GR už to ale takový přínos není kvůli již popsanému, proto tam Toxin je o dost menším přínos než na T6.
Na vyrovnání 10% bonusu Toxinu stačí se Zeisem udržet pouhých 10% yardů v průměru. To je kolem 6% (lvl 40). Jenže 6% multiplikativních, tedy skutečně reálný bonus. A to i při blbém pokládání sentry udržíš se Zeisem více a o mnoho překonáš 10% bonus Toxinu.
A na první pohled to máš v tom kalkulátoru blbě, hned vidím jednu zcela zásadní chybu, když máš nějaké nesmyslné číslo v položce jewerly dmg (tu máš přitom v obou případech nula, nemáš žádný rozsahový dmg bonus na ringu ani amuletu). Breakpoint není vidět jak ji k němu došel, ten je v tom detailu. Ale máš ho také špatně, protože s lukem žádný problém abys dal 2,84.
Edit: Pro začátek screenshot pro úplný základ, jak dáš v pohodě BP6 s lukem pro aktuálně nahozený gear. Musel jsem tam mít také nějakou chybu, když jsem to předtím simuloval pro luk a jen narychlo určil ty nutné paragon body. Z paragonu bys musel dát o trošku více bodů, konkrétně 31 (na gearu bys nemusel měnit nic (tedy ani ATS na pásku) a vyšlo by to pořád zcela na pohodu s lukem, který nemá ATS, tedy má maximální dmg). Pokud jsi nepřidal žádný bod do paragonu, tak to samozřejmě nevyjde. To je úplný základ vždy vyrovnat body z paragon do ATS přesně na breakpoint. Luk se jinak než na BP6 nehraje.
Edit2: Luk máš parádní roll, s tím to vyjde ještě o něco lépe než jsem srovnával v předchozím příspěvku. Další už bych srovnával pouze v tom kalkulátoru co jsem dával odkaz. Je to daleko méně práce a navíc je o hodně lepší (a jako jediný umí správně počítat DoT při více sentry).
Zkusím případně jen jeden screenshot, kde to bude správně v tom druhém kalkulátor, bez toho nesmyslu v jewerly dmg (který z toho udělal úplně nesmyslné srovnání).
Edit3: Jdu to tam správně naházet a hodím 2 screenshoty. Vidím, že máš nejprve body v ChD a ChD, udělám to tedy stejně pro lepší srovnání, když to tak dáváš (lepší je dávat nejprve maximum do CDR). Kdyby byly body nejdříve v CDR, tak pro variantu luk nevyjdou téměř žádné body do ChC a tím by mírně ztratil (ale pořád by na tom byl lépe, předchozí výpočet jsem tak dělal, s body nejdříve do CDR). Takle vyjdou plné body do ChC i ChD i pro luk (tím dopadne Calamita ještě hůře).
Budu počítat bez Wolf buffu. Ten je zavádějící, když kalkulátor neumí počítat jen s částečným uptime buffu (ten druh lepší to umí). Pro Calamitu to bude jen výhoda (méně adivních buffů, s Wolf buffem by ve srovnání dopadla ještě o něco hůře).
Edit4: Vidím další chybu, která přidala hodně Calamitě. Máš zatrženou Calamitu i MfD. To ale nemůžeš, tím jsi započítal MfD 2x. Ono to v reálu opravdu 2x jde použít. Pokud máš Calamitu a přidáš ještě MfD skill, tak se to posčítá a započítá obojí. Ty ale nemáš MfD skill, pouze Calamitu.
Edit5:
Tak tady je to v kalkulátoru. Calamita dopadla ještě o dost hůře než v tom předchozím srovnání ze dvou důvodů. Máš lepší luk než jsem počítal předtím a pak to je pro jinak rozdělené body v paragonu. V tomto srovnání bude ale mít Calamita více bodů v CDR. Při stejně bodech s CDR by se náskok luku mírně snížil. Ale zase jsem nepočítal Wolf buff, ve chvíli kdy bude aktivní, tak se náskok luku zase ještě zvýší.
Calamita:
http://data.mlok.net/diablo/crossbow.jpg
Bow:
http://data.mlok.net/diablo/bow.jpg
Pro další srovnání prosím už používat ten druhý lepší kalkulátor. Tenhle nejen, že dost věcí neumí včetně importu postavy, ale počítá některé věci i divně. Relativní srovnání Calamita x Bow by ale i tady mělo být v pořádku. A pro toto srovnání není potřeba řešit více sentry a více cílů, to srovnání neovlivní (narozdíl od srovnání gemů, které to ovlivní zásadně).
Ohledně Toxinu jsem myslel, že to aspoň trochu chápeš. Pokud za hlavní přínos považuješ těch 10%, tak to nic. Těch 10% je právě proti ostatním gemům strašně málo. Těch 10% je aditivních se všemi ostatními bonusy, tedy se Steady aim, s Wolf buffem a ve výsledku to dá mnohem méně než 10%. A to pořád řešíme solo. V partě je to ještě daleko horší, protože tam máš dalších xx adivních buffů od suport charů.
Na T6 je hlavní přínos Toxinu právě poison DoT u Painu phys. DoT. Právě díky tomu je jasně Pain lepší na T6, kde hodně času střílíš na stejné moby jen jednou sentry. Poison DoTka je znatelně větší přínos než těch 10% adivnivních s ostatními buffy.
Na vyšších GR už to ale takový přínos není kvůli již popsanému, proto tam Toxin je o dost menším přínos než na T6.
Na vyrovnání 10% bonusu Toxinu stačí se Zeisem udržet pouhých 10% yardů v průměru. To je kolem 6% (lvl 40). Jenže 6% multiplikativních, tedy skutečně reálný bonus. A to i při blbém pokládání sentry udržíš se Zeisem více a o mnoho překonáš 10% bonus Toxinu.
A na první pohled to máš v tom kalkulátoru blbě, hned vidím jednu zcela zásadní chybu, když máš nějaké nesmyslné číslo v položce jewerly dmg (tu máš přitom v obou případech nula, nemáš žádný rozsahový dmg bonus na ringu ani amuletu). Breakpoint není vidět jak ji k němu došel, ten je v tom detailu. Ale máš ho také špatně, protože s lukem žádný problém abys dal 2,84.
Edit: Pro začátek screenshot pro úplný základ, jak dáš v pohodě BP6 s lukem pro aktuálně nahozený gear. Musel jsem tam mít také nějakou chybu, když jsem to předtím simuloval pro luk a jen narychlo určil ty nutné paragon body. Z paragonu bys musel dát o trošku více bodů, konkrétně 31 (na gearu bys nemusel měnit nic (tedy ani ATS na pásku) a vyšlo by to pořád zcela na pohodu s lukem, který nemá ATS, tedy má maximální dmg). Pokud jsi nepřidal žádný bod do paragonu, tak to samozřejmě nevyjde. To je úplný základ vždy vyrovnat body z paragon do ATS přesně na breakpoint. Luk se jinak než na BP6 nehraje.
Edit2: Luk máš parádní roll, s tím to vyjde ještě o něco lépe než jsem srovnával v předchozím příspěvku. Další už bych srovnával pouze v tom kalkulátoru co jsem dával odkaz. Je to daleko méně práce a navíc je o hodně lepší (a jako jediný umí správně počítat DoT při více sentry).
Zkusím případně jen jeden screenshot, kde to bude správně v tom druhém kalkulátor, bez toho nesmyslu v jewerly dmg (který z toho udělal úplně nesmyslné srovnání).
Edit3: Jdu to tam správně naházet a hodím 2 screenshoty. Vidím, že máš nejprve body v ChD a ChD, udělám to tedy stejně pro lepší srovnání, když to tak dáváš (lepší je dávat nejprve maximum do CDR). Kdyby byly body nejdříve v CDR, tak pro variantu luk nevyjdou téměř žádné body do ChC a tím by mírně ztratil (ale pořád by na tom byl lépe, předchozí výpočet jsem tak dělal, s body nejdříve do CDR). Takle vyjdou plné body do ChC i ChD i pro luk (tím dopadne Calamita ještě hůře).
Budu počítat bez Wolf buffu. Ten je zavádějící, když kalkulátor neumí počítat jen s částečným uptime buffu (ten druh lepší to umí). Pro Calamitu to bude jen výhoda (méně adivních buffů, s Wolf buffem by ve srovnání dopadla ještě o něco hůře).
Edit4: Vidím další chybu, která přidala hodně Calamitě. Máš zatrženou Calamitu i MfD. To ale nemůžeš, tím jsi započítal MfD 2x. Ono to v reálu opravdu 2x jde použít. Pokud máš Calamitu a přidáš ještě MfD skill, tak se to posčítá a započítá obojí. Ty ale nemáš MfD skill, pouze Calamitu.
Edit5:
Tak tady je to v kalkulátoru. Calamita dopadla ještě o dost hůře než v tom předchozím srovnání ze dvou důvodů. Máš lepší luk než jsem počítal předtím a pak to je pro jinak rozdělené body v paragonu. V tomto srovnání bude ale mít Calamita více bodů v CDR. Při stejně bodech s CDR by se náskok luku mírně snížil. Ale zase jsem nepočítal Wolf buff, ve chvíli kdy bude aktivní, tak se náskok luku zase ještě zvýší.
Calamita:
http://data.mlok.net/diablo/crossbow.jpg
Bow:
http://data.mlok.net/diablo/bow.jpg
Pro další srovnání prosím už používat ten druhý lepší kalkulátor. Tenhle nejen, že dost věcí neumí včetně importu postavy, ale počítá některé věci i divně. Relativní srovnání Calamita x Bow by ale i tady mělo být v pořádku. A pro toto srovnání není potřeba řešit více sentry a více cílů, to srovnání neovlivní (narozdíl od srovnání gemů, které to ovlivní zásadně).
Naposledy upravil(a) Mlok dne 11.11.2014, 17:39 hod., celkem upraveno 2 x.
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeis x vzdálenost
hm tak se ti musím velmi omluvit!!!
já kkt sem tam dával ty paragon body v procentech co mi vyšly a ne paragon pointy! máš pravdu a já to dělal blbě, tím pádem je lepší luk i v tý starší kalkulačce...
vidíš, tys mě tak rozčílil, pač sem myslel, že mám pravdu já, že jsem si dal tu práci a tím pádem jsi odhalil kde dělám chybu. tady je vidět, že vše zlé je pro něco dobré
tak se ještě jednou omlouvám....ale to jen v případě toho luku versus sentry O toxinu se neshodnem, pro mě je podstatnější aspoň těch deset procent ze sekundáru oproti powerfulu, který neudržím takže to vidím na trapped, enforcer a toxin...tím pádem budu mít do elitek místo 15% navíc z powerfulu 10% z toxinu, nebo se pletu i v tomhle? Já už radši ani nevim
tak ještě jednou díky
já kkt sem tam dával ty paragon body v procentech co mi vyšly a ne paragon pointy! máš pravdu a já to dělal blbě, tím pádem je lepší luk i v tý starší kalkulačce...
vidíš, tys mě tak rozčílil, pač sem myslel, že mám pravdu já, že jsem si dal tu práci a tím pádem jsi odhalil kde dělám chybu. tady je vidět, že vše zlé je pro něco dobré
tak se ještě jednou omlouvám....ale to jen v případě toho luku versus sentry O toxinu se neshodnem, pro mě je podstatnější aspoň těch deset procent ze sekundáru oproti powerfulu, který neudržím takže to vidím na trapped, enforcer a toxin...tím pádem budu mít do elitek místo 15% navíc z powerfulu 10% z toxinu, nebo se pletu i v tomhle? Já už radši ani nevim
tak ještě jednou díky
Re: Zeis x vzdálenost
Postupně ti to dopočítám. Těch chyb je tam daleko více jak to procházím. Tedy co jsi spočítal nemá se správným číslem vůbec nic společného.
Už předtím jsem psal, že chápu, že Powerfull ti nefunguje zrovna dobře, když ztrácíš bonus i na T6. Ten tedy pro tebe vhodný není. Na T6 ale jak jsem psal z přesného testování, tak Pain je lepší než Toxin. Na T6 jsou rozhodující právě ty DoTky, ty tam přidají poměrně hodně. A DoTka Painu je úplně někde jinde než Toxinu a ten rozdíl je více než bonus 10% Toxinu. Celkově ten rozdíl ale není nijak markantní.
Pro představu:
- s Powerfull jsem měl o 10s lepší průměrný čas na 100+ T6 riftů než s Pain
- s Pain jsem měl o 5s lepší čas na 100+ T6 riftů než s Toxinem
Když se ovšem snažím umisťovat sentry, tak na T6 těsně překonám oba DoT gemy i se Zeisem (jen 2s před Painem, tedy horší na T6 než Powerfull u mě).
Na T6 mám pro sebe jednoznačné závěry z nejlepšího praktického testu. Pain x Toxin bude platit pro každého, tam nezáleží na pauzách a umísťování sentry. Powerfull už jsi vyloučil. Zeis může u tebe dopadnout jak o chlup lépe, tak hůře, tam bude záležet na umísťování sentry.
Jak je ale vidět, tak mimo jasný náskok Powefull gemu (když neztrácíš bonus) jsou to tak malé rozdíly, že je to skoro jedno jaký z těch gemů použiješ.
Toxin porazí Pain až na hodně vysokých GR, kde DoTky ztrácí kvůli tomu problému více sentry x jeden mob a jen jedno započtení DoT.
Jdu zpět dodělat ten výpočet a doplnit předchozí příspěvek.
Už předtím jsem psal, že chápu, že Powerfull ti nefunguje zrovna dobře, když ztrácíš bonus i na T6. Ten tedy pro tebe vhodný není. Na T6 ale jak jsem psal z přesného testování, tak Pain je lepší než Toxin. Na T6 jsou rozhodující právě ty DoTky, ty tam přidají poměrně hodně. A DoTka Painu je úplně někde jinde než Toxinu a ten rozdíl je více než bonus 10% Toxinu. Celkově ten rozdíl ale není nijak markantní.
Pro představu:
- s Powerfull jsem měl o 10s lepší průměrný čas na 100+ T6 riftů než s Pain
- s Pain jsem měl o 5s lepší čas na 100+ T6 riftů než s Toxinem
Když se ovšem snažím umisťovat sentry, tak na T6 těsně překonám oba DoT gemy i se Zeisem (jen 2s před Painem, tedy horší na T6 než Powerfull u mě).
Na T6 mám pro sebe jednoznačné závěry z nejlepšího praktického testu. Pain x Toxin bude platit pro každého, tam nezáleží na pauzách a umísťování sentry. Powerfull už jsi vyloučil. Zeis může u tebe dopadnout jak o chlup lépe, tak hůře, tam bude záležet na umísťování sentry.
Jak je ale vidět, tak mimo jasný náskok Powefull gemu (když neztrácíš bonus) jsou to tak malé rozdíly, že je to skoro jedno jaký z těch gemů použiješ.
Toxin porazí Pain až na hodně vysokých GR, kde DoTky ztrácí kvůli tomu problému více sentry x jeden mob a jen jedno započtení DoT.
Jdu zpět dodělat ten výpočet a doplnit předchozí příspěvek.
- Shadou
- Minion of Destruction
- Příspěvky:905
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Shadou#2399
Re: Zeis x vzdálenost
tak jestli můžu poprosit tak do zprávy, nemusí každý vidět jaký sem tele jinak ten bow akorát zkouším a je to fajn, ale do party je určitě lepší calamity kvůli marce pro ostatní
Jinak jsem zatím nechal ten powerful a snažím se víc hrát a méně kecat...zatím to jde ale až večer přijdou lidi, tak to bude průser
Jinak jsem zatím nechal ten powerful a snažím se víc hrát a méně kecat...zatím to jde ale až večer přijdou lidi, tak to bude průser
Re: Zeis x vzdálenost
Už jsem to tam přidal než jsem četl, že to chceš do zprávy, takže pardon. Ono to blbě počítá hrozně moc lidí, tak aspoň se každý může podívat kde se dá udělat chyba.
Pro partu si netroufám od boku říct, co bude lepší. To bude hodně vyrovnané. A také bude záležet na konkrétní partě. MfD pro partu je užitečné ale jen do jisté míry. Dmg dealer jsi ty s DH, takže především ty sám musíš mít maximální dmg a jakou dmg mají suport chary je fuk. A k tomu je tam daleko více aditivních buffů, které snižují význam MfD.
Ve 4-členné partě odhaduju, že vyjde lépe maximálně jeden DH s Calamitou a druhý už s lukem (pokud nikdo nemá perfekt gear na BP7). Ale možná že ani ten jeden s Calamitou nevyjde lépe. To by bylo na přesný výpočet do kterého by bylo potřeba znát všechny buffy party.
Calamita umí udělat perfektní dmg build, ale jak jsem psal předtím, platí to pouze v případě, že máš perfekt gear na BP7. Na US fóru byl teď nedávno pěkný podrobný rozbor ohledně 1-hand crossbow a BP7. Překvapivě v dost variantách (řešil se jak čistě fire, tak cold/fire, tak další varianty buildů a sólo i v partě a s perfektním SoJem i bez něj) byl lepší luk na BP6 než obecně 1-hand crossbow na BP7 i přes perfektní gear k tomu potřebný. Jedině až s Calamity na BP7 + perfektní gear luk o trochu překonalo vždy (v některých variantách ale i tak o hodně málo).
Pro partu pak pomůže nejvíce hrát čistě fire build, pokud je v partě zajištěno někým jiným procování trapped gemu a Cull the weak.
Pro partu si netroufám od boku říct, co bude lepší. To bude hodně vyrovnané. A také bude záležet na konkrétní partě. MfD pro partu je užitečné ale jen do jisté míry. Dmg dealer jsi ty s DH, takže především ty sám musíš mít maximální dmg a jakou dmg mají suport chary je fuk. A k tomu je tam daleko více aditivních buffů, které snižují význam MfD.
Ve 4-členné partě odhaduju, že vyjde lépe maximálně jeden DH s Calamitou a druhý už s lukem (pokud nikdo nemá perfekt gear na BP7). Ale možná že ani ten jeden s Calamitou nevyjde lépe. To by bylo na přesný výpočet do kterého by bylo potřeba znát všechny buffy party.
Calamita umí udělat perfektní dmg build, ale jak jsem psal předtím, platí to pouze v případě, že máš perfekt gear na BP7. Na US fóru byl teď nedávno pěkný podrobný rozbor ohledně 1-hand crossbow a BP7. Překvapivě v dost variantách (řešil se jak čistě fire, tak cold/fire, tak další varianty buildů a sólo i v partě a s perfektním SoJem i bez něj) byl lepší luk na BP6 než obecně 1-hand crossbow na BP7 i přes perfektní gear k tomu potřebný. Jedině až s Calamity na BP7 + perfektní gear luk o trochu překonalo vždy (v některých variantách ale i tak o hodně málo).
Pro partu pak pomůže nejvíce hrát čistě fire build, pokud je v partě zajištěno někým jiným procování trapped gemu a Cull the weak.