
Obracím se na vás, hráče D3, s prosbou o zhodnocení situace aktuální hry. Přestal jsem hrát asi před dvěma roky, protože se mi nelíbilo, co vývojáři s hrou udělali. Rozhodně jsem uvítal odstranění AH (i když jsem ji stejně nepoužíval), ale prý s tím bylo odstraněno i obchodování mezi hráči, tak bych chtěl vědět, co je na tom pravdy. Toto je seznam důvodů, proč jsem D3 přestal hrát:
1) Absence imunit nebo vyšších odolností monster - bylo jedno, jaký element používáte, vše šlo zabít vším
2) Vysoká hustota monster (nevyplatilo se zabíjet elity a bosse, stejně jako používat single-target skilly, vyplatilo se zabíjet hlavně běžná monstra, která nebyla tak nebezpečná)
3) Obtížnosti (zvyšování obtížnosti zvyšovalo jen HP monster, chyběl nějaký propracovanější systém, jako třeba zvyšování agresivity monster, nové dovednosti s rostoucí obtížností atd...)
4) Chybělo volné rozdělování bodů do vlastností (které by mělo vůbec nějaký vliv na vývoj postavy)
5) Nulový význam MF
6) Crafting o ničem (žádná propracovanost ani pravděpodobnost vytvořit OP předmět)
7) Bossové o ničem (nevyplatilo se je zabíjet)
8) Skilly o ničem (hlavní bylo dmg, ostatní šlo stranou - např. schopnosti blind, fear a jiné mechanismy obohacující hru)
9) Paragon levely (nulový význam, žádné provázání např. s předměty)
10) Vše padalo všude (žádné cílené farmení neexistovalo)
11) Vysoký rozptyl rollů vlastností na legendárních a setových věcech (takže se hráč mohl případně radovat až po identifikaci)
12) Rare itemy o ničem (drtivou část výbavy tvořily legendární a setové věci)
13) Nízký počet hratelných buildů
14) Příliš velký důraz na dmg (v podstatě na ničem jiném nezáleželo)
Tak, to jsou asi základní body. Byl bych vděčný, kdyby mi někdo hru zhodnotil. Můj čas je drahý a nechci ho ztrácet u hry, se kterou mám špatnou zkušenost. Předem děkuju

Mějte se moc hezky a přeju příjemné hraní
