Patch 2.1.2
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Hůř (co se týče expení v D3).
- Dolfi77
- Wraith
- Příspěvky:176
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:dolfi77#2259
- Bydliště:Beroun
Re: Patch 2.1.2
sm koukal na videa z YT a tam mely celkem dosti slusny XP z trialu,sm to vzdycky nejak prehlizel..no ono na klice kolem 35 to moc xp nedava,ale kolem 50 uz jo 

Nejnebezpečnější příšera ve hře je nováček, který jde vedle tebe
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723
Re: Patch 2.1.2
To bolo asi s DH čo ? Neviem si predstaviť dať trial 50 kľuče s inou postavou.. a DHčko nehrajem :p
S4 Monk 1100+
- Dolfi77
- Wraith
- Příspěvky:176
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:dolfi77#2259
- Bydliště:Beroun
Re: Patch 2.1.2
Jo, bylo to s DH, ale ja sm na nej po novym pathi nejak zanevrel... Ale asi udela zmrtvychvstani 

Nejnebezpečnější příšera ve hře je nováček, který jde vedle tebe
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723
profil : https://eu.battle.net/d3/en/profile/dol ... o/72718723
Re: Patch 2.1.2
Great idea!In short, the devs think new players should be forced to spend shards early to get that reward for sense of progression, and want veteran players to be able to get a variety of legs while gambling, rather than just getting item X. They also acknowledge that at higher greater rifts, and with blood thieves, the 500 shard cap is hit easily.
I think this solution is a fair compromise that fits into the devs philosophy, and that would be to increase your blood shard cap based on how far you have already progressed (via greater rifts). It would look a little something like this.
Base cap: 500
GR 25: 750
GR 30: 1000
GR 35: 1250
GR 40: 1500
etc. etc.
Thoughts?
As mentioned during the Tavern Talk, we would like to increase the cap via some mechanism that allows players to unlock it via accomplishment. As we mentioned, players clearing high rifts are hitting the cap more frequently than intended.
A 1500 cap is probably too high, because as you heard on the Tavern Talk, we don't want veteran players to defer their reward for too long, but allowing players to raise to 750 or 1000 via some accomplishments? That might be workable.
Another thing I like about this idea is that it's a personal reward for improving your personal best Rift. As we also discussed, I would love if the game could celebrate personal bests better

Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Patch 2.1.2
Super, v patchu 3.8.1 to možná uvidíme :-)
-
- Zhar the Mad
- Příspěvky:1641
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:goldeagle#2259
Re: Patch 2.1.2
Maj nás za debily s těma shard capama (nebo tak soudí dle sebe). Už jen to vysvětlení, že kdyby dali vysokej cap na shardy, tak hráči by pořádně neopřišli na to na co vlastně jsou, bo by si toho všimli až po delší době.
Ježíšimarjá dejte mi do ruky kyj!
Ježíšimarjá dejte mi do ruky kyj!

Re: Patch 2.1.2
Sezónu 2 jsem začal a mám v plánu facepalm monka, ale ohledně tohoto bych nebyl tak veselejhulkxxxl píše:monk s novejma bracerama na sezoně co aplikují palmu (ta palma je fakt OP skil i po nerfu fisty) určitě půjde ještě vejš, navíc jde udělat perma serenita, což je totálně OP a můžete vyrazit s full dmg setupem a chodit si v gr50+ jak na normalu


Edit:
Přesněji:
Must have pro perma Ser:
1. CDR na úkor RCR tzn. méně LTK/WoL tzn. méně celkového dmg v průběhu GR.
2. Nutnost 2x 1H (10%CDR+10%CDR) tzn. odpadá Furnace s ní spousta dmg. Jedna 1H navíc musí být Born tzn. lege bez affixu

3. Nutnost Born setu a Leoric crown pro CDR vylučuje použití kombinace SWK+Inna nebo SWK/Aughid nebo SWK/BT.
4. Nutnost použití Gogok gemu pro CDR. Ten bys normálně vůbec neřešil a místo něj by mohl být jakýkoliv dmg(boost) gem.
5. CDR nejlíp i na prstenech. Tzn další obrovská ztráta dmg.
Obecně ztratíš tolik dmg, že když nad tím teď přemýšlím, tak solo GR s perma Ser je nereálné.
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !


- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Patch 2.1.2
no viděl jsem video kde s tím frčel gr 50 tuším, jasně že za použití palmy
a ta ser vycházela fakt o pič.. chlup byl tak i s full stack gemem přesah jen asi 0,2sec
moc lidí to asi hrát nebude ale dá se to, to je spš takový info že to vyjde. jinak jak píšeš cdr všude, každý procento se počítá
a ta ser vycházela fakt o pič.. chlup byl tak i s full stack gemem přesah jen asi 0,2sec
moc lidí to asi hrát nebude ale dá se to, to je spš takový info že to vyjde. jinak jak píšeš cdr všude, každý procento se počítá
Re: Patch 2.1.2
Hmmm, tak to bych rád viděl, nenajdeš někde ještě odkaz? protože co já vím, tak poskládat gear s CDR aby vyšlel PermaSer společně se slušným DMG je nereálný
. Nebo musel mít nějak ultra-end-top-madafaka-gear
. Nebo jsem něco přehlídl já skrz CDR, ale to samozřejmě beru až jako poslední možnost






David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !


Re: Patch 2.1.2
Setone, mám CDR barbara a CDR úplně všude, kde to jde. Přesto mi zbylo cca 600k DPS unbuffed. Nevím, jestli by to Monkovi na vysoký GR stačilo (hraju ho minimálně), ale když vezmu v úvahu, jaký je teď Monk schopnej dávat šlehy zvonem. Ani bych se nedivil. Hlavně pokud pak může stát nesmrtelnej v čemkoliv a celej čas jen rubat a rubat..
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: Patch 2.1.2
Opět něco s čím nesouhlasím, co je to za hru když jen chodí a je nesmrtelný(to stejně před tím DH) ? A to nepočítám že u toho videa používá jednu ruku jen na ježdění myši a druhou podpira, ať žije makro :-)
Monka neznám, ale tohle je ještě před patchem a ty nové bracery má dát nějaký další boost ne?
Monka neznám, ale tohle je ještě před patchem a ty nové bracery má dát nějaký další boost ne?
Re: Patch 2.1.2
No to jo, vím, jeden čas jsem na něj koukal, ale u toho barbara daleko jednodušeji zvedneš těch 600k unbuffed do úplně jiné sféry. Monka takhle brutálně skrz skills nebuffneš. Monk dává takový šlehy zvonem právě proto, že se maxuje dmg. Na gearu všude +%skills kde to jde a taky RCR (místo CDR) - je to právě RCR kterej tak pěkně zvedá celkovou dmg v GR (víc RCR=celkově víc zvonů za stejný čas=daleko větší celková DMG).DrSma píše:Setone, mám CDR barbara a CDR úplně všude, kde to jde. Přesto mi zbylo cca 600k DPS unbuffed. Nevím, jestli by to Monkovi na vysoký GR stačilo (hraju ho minimálně), ale když vezmu v úvahu, jaký je teď Monk schopnej dávat šlehy zvonem. Ani bych se nedivil. Hlavně pokud pak může stát nesmrtelnej v čemkoliv a celej čas jen rubat a rubat..
Kouknu pak na to video co postuje Hulk. Možná že s nástupem áčkovejch zbraní to bude mít nějakou dmg, možná se pletu,ale jak říkám, PermaSer jsem poskládal a CDR je nutný všude kromě amuletu a všude na max hodnotách -- už jen z tohoto důvodu prostě musí trpět dmg. A nebo jak píšu, je potřeba mít gear na kterej dosáhne 5% hráčů - ano, viděl jsem SoJ typu 20% Element, 30% Elitky, 490 DEX a 8% CDR, ale upřímě, kdo má tohle hledat?


NOPE!


David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !


- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Patch 2.1.2
podle mě je to hlavně o palmě pak ti stačí s ní označit nějakého slabého moba a toho už nějak umlátit pilarama, pak procne palma a vidíš že celej houf lehne
mám na monkovi gear nanic, stále čekám na torch atd, a tak jedu palmu z nutnosti a je to prostě OP 6300% myslím žádnej jinej skil nemá
mám na monkovi gear nanic, stále čekám na torch atd, a tak jedu palmu z nutnosti a je to prostě OP 6300% myslím žádnej jinej skil nemá
Re: Patch 2.1.2
Když jsem se v patnácti rozhodoval, co dál dělat, Wizard nebo Monk byla jasná volba, udělal jsem asi chybu. Pro mě v RPG existuje jen mág, ale kdyby nebyl, tak Monk je volba č. 2 už od Vanilly, ze zbytku charů je mi nejsympatičtější. Dycky se mi líbily ty skilly a když jsem viděl Firiuse s 2x LS jednoručkama, který už nehraje a pak to dotáhl k dokonalosti INVIS s jeho bell monkem, když bez LS zabíjel MP10 elity za 3 - 5s i s reflectem. Jenže tehdy tu byl CMWW/Shocknado wizard a dnes už ne
.

Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Patch 2.1.2
Přesně tak, většinu práce udělá palma, ale na guardovi nechá mládí. Myslím, že i v tom videu říkal 10 minut+.
Re: Patch 2.1.2
Padesátku má tipťop každej. Je jedno jestli je poměr času na RG 25% nebo 75% času, všichni to maj trochu pod 15 min.
(třeba u Raekora to s tím časem není jiný, jen je u toho sakramentsky smrtelnej
)
(třeba u Raekora to s tím časem není jiný, jen je u toho sakramentsky smrtelnej

diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: Patch 2.1.2
V tom videu má CDR všude a přitom nemá žádný super rare gear:
- SoJ má bez díry (to pak není problém s CDR)
- RoRG musí najít akorát buď s native socketem nebo 8% CDR, což není žádný problém (RoRG nikdy nemůže být s CDR + crit + díra, tedy má ho bez critu)
S použitím makra (které očividně používá) to pak bude i dost lehké na hraní. Takže už zůstává jen ten fishing dobrého rollu jako u každého charu.
I když se mi tohle nelíbí, že zase nechali někde možnost nesmrtelnosti, tak to aspoň narozdíl od DH dříve není tak přepálené, protože to prostě limituje už dmg, která je o něco nižší jak je potřeba mít všude CDR. I tak to ale stačí s tou trochu nižší dmg, aby byl Monk průměrný a lepší než některé jiné chary v solo GR.
Osobně se mi ten styl hry moc nelíbí. Nemusím sice přehnané klikačky (což by ten Monk byl bez makra), ale zase ať je nutné to trochu i umu hráče. Tohle je ještě méně náročné než DH v předchozím patchi. Tam buď u frost fire musel hráč co nejlépe vyhýbat dmg a nebo u perma SS to bylo poměrně komplikované zahrát, aby se perma SS udržel.
A současný DH je proti tomu všemu o hodně náročnější jak je potřeba současně se vyhýbat dmg a precizně pořešit hatred management (pokud se má zahrát opravdu vyšší GR).
U Wiz. také musí hráč už velmi dobře zahrát na opravdu vyšší GR.
Stanley:
Podle progress baru v cca 2/3 co tam je ještě vidět, tak mu nemohlo na RG zůstat více než 7 minut (pokud v poslední třetině toho GR výrazně nezrychlil). Celých 10 minut už tam nemá ani v tu chvíli co je ještě vidět.
- SoJ má bez díry (to pak není problém s CDR)
- RoRG musí najít akorát buď s native socketem nebo 8% CDR, což není žádný problém (RoRG nikdy nemůže být s CDR + crit + díra, tedy má ho bez critu)
S použitím makra (které očividně používá) to pak bude i dost lehké na hraní. Takže už zůstává jen ten fishing dobrého rollu jako u každého charu.
I když se mi tohle nelíbí, že zase nechali někde možnost nesmrtelnosti, tak to aspoň narozdíl od DH dříve není tak přepálené, protože to prostě limituje už dmg, která je o něco nižší jak je potřeba mít všude CDR. I tak to ale stačí s tou trochu nižší dmg, aby byl Monk průměrný a lepší než některé jiné chary v solo GR.
Osobně se mi ten styl hry moc nelíbí. Nemusím sice přehnané klikačky (což by ten Monk byl bez makra), ale zase ať je nutné to trochu i umu hráče. Tohle je ještě méně náročné než DH v předchozím patchi. Tam buď u frost fire musel hráč co nejlépe vyhýbat dmg a nebo u perma SS to bylo poměrně komplikované zahrát, aby se perma SS udržel.
A současný DH je proti tomu všemu o hodně náročnější jak je potřeba současně se vyhýbat dmg a precizně pořešit hatred management (pokud se má zahrát opravdu vyšší GR).
U Wiz. také musí hráč už velmi dobře zahrát na opravdu vyšší GR.
Stanley:
Podle progress baru v cca 2/3 co tam je ještě vidět, tak mu nemohlo na RG zůstat více než 7 minut (pokud v poslední třetině toho GR výrazně nezrychlil). Celých 10 minut už tam nemá ani v tu chvíli co je ještě vidět.
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: Patch 2.1.2
To je prave ono i tak mu zabere rift půlku casu a RG nestiha. Ale do party, kde RG poresi DHcka to muze byt moznost. 2xDH, CDR Monk a FearWD.