Příspěvek
od Grammator » 27.09.2009, 17:13 hod.
takže další díl seriálu dovysvětlování:
smrt
za smrt ztratíš v lepším případě pouze level, pokud se staneš obětí zvlášť zlého hráče, můžeš přijít o atributy a dočasně i o skilly (sání života, mučení, bloky)...
ocitneš se v modu dohánění levelu, takže expy ti rostou samy, +máš bonus na expy které dostaneš, expy se ti doplňují i když seš off, ovšem 10x pomaleji...
taky máš možnost pomocí speciálních oltářů, kouzel, itemů a utilitek získat svou sílu zpět okamžitě (inspirace harry potter - viteály)...
pokud ti klesne level třeba z 500 na 450 a máš str víc než je limit, ta se nepočítá, ale zůstává ti, takže až lupneš budeš mít část nad limit zpět, nemůžeš ji ale zvyšovat dokud se nedostaneš pod limit...
req. level skillu = level skillu, pokud si měl teda skill na lvl 480, dokud se na něj opět nedostaneš, nemůžeš skill používat...
cestování
systém chůze bude kombinací několika, líbí se mi styl v mech warrior, kdy jen udáš směr a rychlost, a mech sám jde...
nejjednoduší cestování bude požádat high char aby tě někam portnul (ale pozor na vtipálky, abys neskončil na dně oceánu ^^)
itemy
systém itemů bude obdobný jako v HoMaM... tam to funguje tak, že máš hrdinu se schopnostmi a jeho hlavní sílou je armáda, artefakty potom slouží jen k doplnění schopností, zvýšení síly nebo přidání nějakého bonusu který jinak nemáš, podobný to bude i tady, kromě zbraní budou itemy hlavně na zlepšení a podpoření atributů a skillů, popř. přidají schopnost nebo skill... nebudou tvá hlavní síla (bojovat budeš moct i nahej, stačí ti zbraň na kuchání)
nastavení skillu
u skillu si nastavíš zaprvé čím ho vyvoláš, potom jak bude silný a přesný, od čehož se odvíjí rychlost castu, mana cost a casting delay, potom co všechno zasáhne (můžeš si udělat skill jen na nemrtvé atd), jeho trvání (aby se fireball po 100m letu zničil) a další speciální specifikace závislé na skillu, nakonec si můžeš upravit podobu, můžeš ho drobně obarvit, co bude dělat char při jeho castu, můžeš ho zkombinovat s jiným skillem (fireball jako boost pokud je vystřelen na kamaráda, přidat k útočnému kouzlu účinek kletby atd.), tyhle věci se odemykají u každého skillu zvlášť závisle na clvl, slvl a magic agility...
zatím vše...
edit:
skilly
skilly nebudeš muset nastavovat, bude hodně defaultních skillů, vidim to asi na 100-150 skill tabů a v každém 10-200 skillů, + budou skilly mimo, které se nepočítají do limtu, jako mastery a další passive skilly, permanentní štíty a další schopnosti za special pointy, některé skilly můžeš i smazat, pokud se bojíš limitu na skilly, v tom případě se nesmažou úplně, ale přesunou se do "koše" odkud se na lvl 1 dají znovu vyvolat.
expy
každý skill bude mít vlastní "expy", kde se mu bude používáním zvyšovat damage, účinek, duration atd (funguje to vlastně stejně jako exping charů, zvyšuje se akorát limit, a rovnou se naplňuje)
expy pro chary budou za ubrané hp (pokud si na lvl 900 a zabijíš 880, dostaneš třeba 750 exp za ubraný hp, pokud drtíš někoho na lvl 100 dostaneš 1 exp za ubraný hp, stejně jako u monster, i když u hráčů to bude ovlivněno ratingem hráče (podle toho hra pozná že někdo na lvl o 50 níž než ty je 6x silnější a podle toho ti taky počítá expy za jeho zraňování), expy dostáváš i za celkem obyčené věci, za provedená obtížná kouzla (portál), za questy, za tvorbu (itemů, staveb, kouzel), boostění atributů, prakticky za všechno...
Dříve sem byl namyšlený, dnes už nemám chybu...
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
Ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím...
Inteligence je omezená, deb*lita ne...
Diablo profil
Facebook