Z počátku mi hraní přišlo strašně jednoduché, drop jen bíle smetí, po pár dnech hraní (cca lvl 12) jsem "zázračně objevil" kolonku MP... ihned zvýšeno na MP5 a dále zvyšuji, v současnosti jdu MP8 na NM někde u konce act II. Kromě zvýšené HP u monster, které vydrží znatelně více mi nepřijde, že so to vzhledem k dropu nějak vyplatí - tzn. morduju se s monstrem déle, ale drop mi příjde naprosto totožný jako u MP0 (prostě jen pár modrých krámů, rare opravdu výjimečně jako u MP0).
Zvýšení MP je tak čistě jen o ztížení a prodloužení hry, smysl z počátku hraní tak na drop vnímám jen jako blaf ... hra vyznívá tak, že hráče nutí dosáhnou co nejrychleji lvl 60 a pak teprve zapnout MP vzhledem k pravděpodobnosti a kvalitě dropu. Chápu, že inf na MP10 to bude záhul, nicméně z počátku hry je prostě MP jen na okrasu (tzn. více klikej na myšku, stejně ustojíš vše). Škoda, motivace ke zvýšení MP od počátku hry je tak vzhledem k dropu nulová. Jen prodhlužuje dobu hraní bohužel velmi krátkých actů
