Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ecthe
Fallen Shaman
Příspěvky:63
Currenly, I'm playing:Diablo 3
BattleTag:Fndk#2544
Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Ecthe » 02.05.2012, 10:11 hod.

Leon píše: Chlape, ty si v živote nehral žiadne RPG/MMO ? Si nemôžeš meniť povolanie charov len tak jak sa ti zapáči :D:D
D3 vybočuje z klasickej koncepcie tank/support/dps. Preto myslím že variabilita je vačšia, nemusí to byť len v tom klasickom rozložení. To isté je aj u GW2. Viacero postáv dokáže aj tankovať, aj robiť dps aj liečiť/buffovať partu.
Takže neprirovnávaj to ku klasickým MMO style hrám like WoW. ;)

Aj tak predstavy sú pekné ako bude vyzerať parta ale realita bude úplne iná.

Ja osobne budem hrať HC ale o builde sa rozhodnem podľa situácie. Prispôsobím to priestoru/monstrám/obtiažnosti.
"What we do in life echoes in eternity"
http://img230.imageshack.us/img230/4260/casas2.jpg

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Ksinbad » 02.05.2012, 11:10 hod.

Vozi
2x Frost Nova, 1 ground stomp - řekl bych klíčové skilly, které vyřeší největší problémy. Frost nova má u mě snížený coldown na 9 s, ground stomp má 12. Pokud by to parta castila s citem a postupně, dalo by se to používat pořád. To zpomalování si nevypsal všechno - barbar má ještě weapon throw s runou odrazu (60% zpomalení). Troufám si říci, že se k partě dostane jen velmi málo nepřátel, kteří by nepocítily některý efekt zpomalení. Mě se to opravdu nezdá málo. Chápu trochu tvoje obavy s glass cannonu, ale jak jsem psal již dříve -10% armoru a resistů není podstatný, když budeš mít Energy armor (+65% armoru) a ještě dostaneš podporu od barbara 20% k armoru a 50% k rezistům. Zatímco 15 % k veškerému útoku wiz je velmi podstatný, protože wiz má velmi mocné plošné útoky a každý procento bude klíčové, proto jsem také zvolil jako podporu barbaru s jeho bojovými pokřiky nebo ofenzivní runu do slow time. Svalně si zkuste u mých postav sečíst bonusy k útoku s pasivek, skupinové bonusy a bonusy z aktivních skillů a jejich run a dostanete ohromný útok, díky kterému, pokud budete mít dobré zbraně (myslím tím především zbraně na léčení z útoku), nemusí být dohrání inferna nesmysl.

WD - tady jsem se vyjádříl nepřesně. Myslel jsem tím, že nemá nic dostatečně silného na jednoho nepřítele, plošný skilly má zhruba stejně efektivní jako wiz, ovšem mým názorem je, že wiz je má lepší (cometa, desintegrate). Jenže ve skupině je nutné mít někoho, kdo by dokázal rychle a efektivně zlikvidovat největší hrozby pro partu a to je pro mě DH. WD rozhodně není špatná postava, ale jeho zaměření je trochu někde jinde.

kulisekcz
Postavit wiz jako tanky. To tank moc rád nemám, protože pod tím si každý představí bojovníka na blízko, což wiz není. Spíš bych je označil jako první hráz před nepřáteli. Vzhledem k tomu, že budou mít větší armor a resisty než většina barbarů (tedy mnou vytvoření wiz) a budou moci zmražovat nepřátele na blízko a pomocí slow time (časové bubliny) zpomalovat nepřátelský ztřelecký útok (o 90%!!!), tak mi to přijde jako velmi rozumná volba.

Leon
Nejdříve jsem si myslel, že jsi tu prvně, ale máš třikrát tolik příspěvků co já. Takže ti dám radu - nejdříve si vše přečti a potom přispívej do diskuze. Barbar nepoužívá ani luky a ani kuše, přesto má střelecký útok - weapon throw, myslím že to není třeba rozvíjet.

Nakonec dám ještě znovu odkaz na partu, aby bylo vidět, o čem je řeč.
barbar
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... fXh!ZZacZZ
wiz (2 v partě)
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/w ... ZYX!bbYZZb
DH
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/d ... bYe!bZaYZb

Kromě kritiky, se kterou jsem počítal, protože co člověk, to jiný názor, bych byl rád, kdyby také někdo jiný údělal návrh party pro inferno, jen bych prosil, aby to nebyl úplný začátečník. Návrhem myslím kompletní buildy jednotlivých postav pro partu na inferno se stručným popisem jednotlivých rolí těchto postav v partě. Opravdu hodně by mě zajímal především názor carpinus týmu na to, jak by taková parta měla vypadat a co by měla umět. Také návrh častého kritika Voziho (neber to ve zlém) by mě velmi zajímal.

Uživatelský avatar
LizardWizard
Wraith
Příspěvky:113
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papin#2195

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od LizardWizard » 02.05.2012, 11:17 hod.

nechapu proc chces od nekoho nazor na neco, co si nikdo nemel moznost ani vyzkouset :D

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Ksinbad » 02.05.2012, 11:30 hod.

LizardWizard
V betě jsi si sice mohl vyzkoušet jen některé skilly, ale většinu skillů můžeš zkouknout na youtube nebo z popisu skillů si snad dokážeš odvodit, co skill s určitou runou dělá. Pokud se na to necítíš, tak můžeš zkouknout pár návrhů buildů od Carpinus týmu. Toto je to samé, jen trochu složitější.

Uživatelský avatar
Ali209
Quill Rat
Příspěvky:49
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ali#2525
Bydliště:Praha 5
Kontaktovat uživatele:

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Ali209 » 02.05.2012, 12:02 hod.

Jest-li bude Inferno náročné jak se všude básní, tak se stejně nebude dávat klasickou partou a skilly.Typuji to na něco jako 4 barbarové s Ignore Pain a runou Mob Rule s natrénovaným postupem. Nebo jíný trik/podvod/feature.

Vozi

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Vozi » 02.05.2012, 12:10 hod.

@Ksinbad .. "2x Frost Nova, 1 ground stomp - řekl bych klíčové skilly, které vyřeší největší problémy. Frost nova má u mě snížený coldown na 9 s, ground stomp má 12. Pokud by to parta castila s citem a postupně, dalo by se to používat pořád."

Tohle je naprosto chybne tvrzeni. Tak jeste 1x a naposledy elite / rare monstra maji redukci na CC oproti normalnim monstrum. Navic redukce na CC u vsech monster se bude zvysovat s obtiznosti. Redukce uz sla poznat v bete a Blizzard rovnez potvrdil rostouci redukci na CC. Jeste budem radi, kdyz ty CC budou efektivni alespon z 50% na infernu.

Klicove momenty, ktere proveri buildy a teamplay, budou prave souboje s rare / elite monstry s nekolika affixy. Teleport + waller +x +x a RIP barbare a wizardi bez mobility. Kazda classa s jakymkoliv buildem bude muset mit neco na preziti a unik na infernu bez ohledu na to, zda jde solo nebo v parte.

@Ali209.. Ignore pain s runou mob rule pusobi na nearby allies. Opet do hry vstupuji affixy monster jako knockback a vortex, ktere dostanou postavy mimo AoE redukce. Je tam zaroven plno CC affixu, ktere ti narusi to harmonicke pouzivani ignore pain.

Uživatelský avatar
LizardWizard
Wraith
Příspěvky:113
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papin#2195

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od LizardWizard » 02.05.2012, 12:26 hod.

Ksinbad- ja te chapu, me ani tak nejde o ty skilly, jak zminujes ty, ale nikdo nevi jak silna budou monstra na infernu, jake budou mit odolnosti.. proste nic... jak muzete postavit build proti necemu, o cem nic nevite? :D

Uživatelský avatar
JamieChris
Gorebelly
Příspěvky:351
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JamieChris#2321

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od JamieChris » 02.05.2012, 12:30 hod.

Mluvíte jak z jiný planety ... Zajímalo by mě, kde jsem co zameškal, že to tu vůbec nepobíram :D Asi jsem měl o rok míň hrát d2 a začít se zajímat o bůh-ví-kdy-ho-vydaj D3 *confused* :)

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Ksinbad » 02.05.2012, 12:37 hod.

Ali209
Takové podobné nápady tu už byly, například 4 mnichové s aurou na vyhýbání. Nakonec to bylo vyřešeno tak, že se aury nebudou sčítat. I kdyby 4 barbaři používali ignore pain s runou mob rule, nevěřím v úspěch. Chrání je to totiž jen s části, je to přiliš náročné na spolupráci a skill se nabíjí 30 vteřin, takže i přes 100 % spolupráci (což opravdu není reálné) by chybělo 10 vteřin. Neřekl bych, že by úspěchem mohl být nějaký jednoduchý trik, ale kdoví.

Vozi
I kdyby byly efektivní jen z 50%, tak je beru všema deseti. Snížení bude, ale nevěřím, že by to mohlo jít pod těch 50 %, protože pak by byl efekt tohoto skillu 0, tedy nicnedělající a úplně zbytečný skill.

Hodně štěstí s partou na infernu, jejíž členové se budou teleportovat a skákat ať už dopředu na nepřátele nebo aby unikly z ohrožení. Jsem si jistý, že taková taktika nebude slavit na infernu v partě úspěch. Na infernu v partě bude podle mě nejdůležitější soudržnost a podpora ostatních.

LizardWizard
Počítej, že velmi hodně, ale to není důležité. Mou snahou je vytvořit co nejsilnější partu, zda bude či nebude schopná dát inferno je jiná otázka.

Opravdu nikdo nedá nějaký jiný návrh party na inferno?

Uživatelský avatar
LizardWizard
Wraith
Příspěvky:113
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papin#2195

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od LizardWizard » 02.05.2012, 12:44 hod.

plus co se naprosto opomiji v techto "buildech" je lidsky faktor a equip... i kdyz diky zapocitani techto dvou veci by to cele bylo jeste mnohem vice abstraktnejsi a nesmyslnejsi nez je to ted :D

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Ksinbad » 02.05.2012, 12:59 hod.

Ano lidský faktor je klíčový - dobrá rada - nehrajte to s trolama.
Naposledy upravil(a) Ksinbad dne 02.05.2012, 13:09 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
LizardWizard
Wraith
Příspěvky:113
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Papin#2195

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od LizardWizard » 02.05.2012, 13:04 hod.

Obrázek

Uživatelský avatar
JamieChris
Gorebelly
Příspěvky:351
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:JamieChris#2321

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od JamieChris » 02.05.2012, 13:08 hod.

Ksinbad píše:Ano lidský faktor je klíčový - dobrá rada - nehrajte to s troloma.
:( tak já zase jdu :wave: :lol:

Obrázek

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od AlterEgo » 02.05.2012, 13:23 hod.

Ksinbad:
Ono to cc muze byt taky poreseno skrz diminishing returny jako tomu je ve WoW v PvP akorat, ze tu to zavedou na inferno i do PvM.
V praxi to znamena, ze ruzne CC efekty jsou spolecne dane do nejakych skupin a maji spolecny diminishing return interni cooldown a pak to funguje tak, ze kdyz nejaky pouzijes, tak pokud pouzijes v nejakem casovem useku nejaky dalsi, ktery spada do stejne skupiny, tak uz ma zkraceny ucinek trvani a kdyz pouzijes jeste nejaky dalsi, tak uz to ani nefunguje.

Pak to muze vypadat napriklad tak, ze bude stanovene:
- elitni/rare/boss mobove na inferno maji od prirody cc efekty redukovane na 1/3
- pokud treba do 8s od pouziti prvniho pouzijes dalsi sdilejici stejny diminishing return, tak ten bude uz zkraceny o 50%
- pokud pouzijes jeste nejaky dalsi, tak uz mob na nej bude uplne imuni

Pak by to znamenalo, ze treba ta Tva frost nova co ma psane 3s je redukovana na 1s v zakladu a kdyz pouzijes do 8s dalsi, tak tak bude zredukovana jeste o dalsich 50%, tak uz toho moba zmrazi jen na 0,5 vteriny.

To stejne muze byt treba nejaky slow efekt, ze mas treba:
Skill A snizujici rychlost pohybu o 60% na 6s
Skill B snizujici rychlost pohybu o 80% na 3s

A pokud bychom to zas brali podle toho co jsem modelove napsal vyse, tak skill A moba zpomali o 60% na 2sekundy a pokud bys do 8s pouzil skill B, tak by ho zpomalil o tech 80% jen na 1,5s a pokud pouzijes nejaky dalsi do 8s od toho druheho, tak by ten mob byl uz uplne imuni.

Nerikam, ze takto to bude fungovat, ale muze to byt docela dobre moznost jak by to fungovat mohlo a pokud to tak bude, tak Ti nezbyde nez se dat cestou, ze budes na mobech drzet debuffy co jim budou redukovat dmg co delaji, nebo na parte buffy, ktere budou ruzne healovat, redukovat dmg co dostavaji apod. a CC ability pouzivat jen v pripade nouze a to je prave to co Ty v tech Tvych buildech vubec nemas.
Ze tam proste takova zadna poradna podpora neni.

Ono se ale tezko ted neco resi i teoreticky, kdyz nejsou zname vubec zadne informace o tom jak to na inferno bude fungovat.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od kojot » 02.05.2012, 13:30 hod.

Já si spíš myslím, že tam ty redukce budou natvrdo. Třeba na NM 10%, na Hell 25%, na Inferno 50%. Podobně jak byly v D2 redukce life/manastealu.
Obrázek

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od AlterEgo » 02.05.2012, 13:34 hod.

To budou urcite, ale doufam, ze tam prave budou k tomu jeste i ty diminishing returny at klidne mobove na nektere efekty muzou docasne dostat imunitu, aby nebylo mozne to zahrat na cc i pres ty stanovene zakladni redukce.

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Ksinbad » 02.05.2012, 13:47 hod.

Kojot
Já v to také doufám, opravdu bych byl nerad, kdyby tak báječný skill jako frost nova byl v infernu k ničemu.

SkalLDa
Fallen Shaman
Příspěvky:56
BattleTag:SkalLDa#2864

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od SkalLDa » 02.05.2012, 13:53 hod.

Ksinbad píše:Ano lidský faktor je klíčový - dobrá rada - nehrajte to s trolama.
tak to zrovna od tebe sedi

Ksinbad
Gorebelly
Příspěvky:277
BattleTag:Ksinbad#1240

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od Ksinbad » 02.05.2012, 14:08 hod.

SkalLDa
Raději to nebudu komentovat. Ti kdo četli tvé příspěvky si jistě o tobě názor udělají.

kulisekcz
Fallen Shaman
Příspěvky:79
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:DreadLady#2751
Bydliště:Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Inferno .. predstavy, postrehy, nazory atd.

Příspěvek od kulisekcz » 02.05.2012, 14:58 hod.

Ksinbad: Opravdu jsi mě nepřesvědčil, že ta parta bude fungovat, ale co vím, třeba se mýlím.
Jen ohledně toho WD, vzdyť je to nejlepší postava na CC, dodá Ti několik tanků, či slepých cílů. Má dle mýho jedno z nejlepších kouzel do davu - grasp of dead, lotust swarm popřípadě i tu poison novu nebo jak se tomu říká. K tomu přidá typ DMG, který těžko budeš produkovat - myslím tím samozřejmě poison dmg.
Ohledně toho, jak tu vyzýváš, aby lidé dělali party na inferno ... je to nemožné, nevíme přesně a ba ani i přibližně jaká tam bude obtížnost, jaké affixy budou mít monstra - nevíme zkrátko skoro nic- no až na to, že budeme umírat :)).
To je můj názor. Pokud jsi tak zapálený, jak vypadáš, brzy sem hodíš video z touto partou a pak možná uvěřím ;)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“