DiabloFans.cz je fan web hry Diablo 4 pro českou a slovenskou komunitu (CZ/SK). Najdete zde buildy, návody a novinky ze světa Diabla.

Image
Lilith - SEO web bgr
ImageDiablo beta feedback

Diablo Beta Feedback – Vývojáři odpovídají!

15 dubna, 2023
 / 
DiabloFans.cz
 / 

Dva víkendy v březnu od 17. a 24. se rozlehlo napříč Sanctuary volání a pomoc. Volání, na které mocně odpověděly miliony dobrodruhů, kteří vjeli na scénu (na poněkdu zmrzlých koních) a kterým se se alespoň na pár dní podařilo uvolnit děsivé sevření, do kterého Lilith svět Diabla uvrhla. Pobili nespočetné démony, získali mocné vybavení a uzřeli, jaký ďábelský plán královna sukubů osnuje. A mnoho z těchto dobrodruhů se pak vypravilo i na oficiální fóra, Reddit a Discord, aby nám sdělili svůj Diablo beta feedback.

A hned po konci Open Beta víkendu se vývojáři pustili do čtení všeho co se líbilo i nelíbilo a pečlivě prošli všechna herní data. Na základě těchto informací připravili celou řadu updatů a fixů, které mění různé systémy Diabla 4 a které to stihnou do launche hry 6.6. Nic z toho by samozřejmě nebylo možné bez vaší oddanosti Diablu a bez feedbacku, který jste poslali, takže díky!

(Tento text je překlad oficiálního postu Developer update)

Dungeony – Diablo beta feedback

Layout Dungeonů:

Snad nejsilnější feedback jsme dostali, co se týká vracení se v některých dungeonech. Optimalizovali jsme proto celou řadu z nich, aby se tento nešvar omezil. Tady je seznam dungeonů, které jste si mohli vyzkoušet ve Fractured Peaks, které se (spolu s mnoha dalšími) dočkali redesignu:

  • Caldera Gate
  • Defiled Catacombs
  • Derelict Lodge
  • Forbidden City
  • Hoarfrost Demise
  • Immortal Emanation
  • Kor Dragan Barracks
  • Maulwood
  • Rimescar Caverns

Poznámka vývojářů: Náš hlavní záměr bylo snížit, jak často se musíte vracet pokud vás to rozptyluje od samotného hraní. Například – hráči museli často vcházet do bočních místností a chodeb, aby mohli splnit úkoly, které odemykali průchod dungem a pak se museli vracet směrem k hlavní kobce. Teď uvidíte, že jsme tyto vedlejší místnosti položili na mapu tak, aby byly podél hlavní cesty, čímž se k nim snáze dostanete a lépe budete moct prozkoumat i zbytek mapy.

Události v dungeonech

  • Šance, že se Událost objeví v dungeonu je zvýšená z 10% na 60%.

Gameplay v dungeonech – Diablo beta feedback

  • Abychom snížili nutnost backtrackování, tak pokud vám zbývá zabít pár monster do splnění úkolu, tak vás tato monstra sama aktivně vyhledají.
  • Když posbíráte Animus nutný pro splněný úkolu, tak vy a spojenci v okolí:
    • Dostanete 10 Zdroje
    • Sníží se vám aktivní Cooldowny o 1 vteřinu.
  • Ukládání Animus se snižuje ze 3 vteřin na 0 vteřin.
  • Čas nutný k Záchraně NPC v dungeonu se snižuje z 3 na 1,5 vteřiny.
  • Všechny úkoly “Záchrany” teď dropnou Health Potion, když je dokončíte.
  • Když nesete Prastarou Sochu, Bloodstone, Mechanickou Krabičku nebo Kamennou sošku, tak získáte Momentum bonus a 25% vyšší Rychlost pohybu pro vás i vaše spojence.
  • Umisťování předmětů na pedestaly má snížený čas ze 2 vteřin na 0 vteřin.
  • Vrácení předmětů na piedestal teď zcela doplní Životy, Zdroje, Potiony a restartuje cooldowny vás a vašich spoluhráčů.
  • Všechny dveře nyní pignou na minimapě, když se otvírají.
  • Všechny úkoly související s progresem dungeonu teď zahrnují bojové střetnutí, které hráči musejí vyřešit.

Poznámka: Dungeony v Diablu 4 jsou rozmanité a nabízejí různé úkoly. Hráči si ale stěžovali, že dokončit každý Dungeon je otrava a že je tato činnost často repetitivní. Proto jsme přidali bonusy, jako je Rychlost pohybu nebo rychlejší aktivace předmětů, které usnadní průchod dungeonem. Tyto změny jsou jen začátek v této oblasti a chceme tento přístup rozšířit například i na klíče a otevírání bran v dungách.

Postavy 

Obecně – Diablo beta feedback

  • Efekty jako Stun a Freeze mohou být Elitním nepřátelům aplikované dvakrát tak dlouho než se stanou Nezastavitelnými.
  • Prošli jsme si opět dovednosti všech postav, abychom zajistili, že každý má přístup k mechanikám, které odstraňují CC efekty.
  • Updatnuli jsme celou řadu Legendárních sil a vyvážili jejich efektivitu.

Barbar

  • +10% redukce poškození pro všechny Barbary. Některé dovednosti ve stromě ale dostali nerf, co se týká redukce poškození, abychom tento buff vyvážili.
  • Whirlwind má vyšší poškození, ale spotřebuje více Zuřivosti
  • DoubleSwingEnhanced nyní refunduje všechnu Zuživost, když zasáhne Omráčené nebo Sražené nepřátele.

Druid

  • Dovednosti Společníků mají VÝRAZNĚ zvýšené poškození
  • Ultimátní dovednosti mají snížené Cooldowny
  • Maul a Pulverize byly posílené a je nyní snazší a pohodlnější je používat,
  • Pokud použijete ne-shapeshiftovací dovednost, tak vás vrátí zpět do lidské podoby.

Necromancer

  • Vyvolaní minioni mnohem častěji umírají, takže musíte používat Ostatky mnohem častěji.
  • Bonusy v Knize Mrtvých byly zvýšené.
  • Poškození Corpse Explosion bylo snížené
  • Svítivost koster byla snížená

Rogue

  • Subterfuge (Lstivé) dovednosti mají zvýšené bonusy.
  • Několik pasivních dovedností má zvýšené bonusy
  • Všechny Imbuement dovednosti mají zvýšené cooldowny.

Sorcerer

  • Poškození Charged Bolt bylo zvýšené a Mana snížená.
  • Chain Lightning má snížené poškození a je snížená jeho efektivita proti bosům.
  • Snížení cooldown na Incinerate ve slotu Očarování.
  • Firewall se teď objevuje pod nepřáteli výrazně častěji, když jej používáte jako Očarování.
  • Zvýšená šance na Lucky Hit u Meteor když jej máte ve slotu Očarování.

Poznámka: Chceme, aby dovednosti byly efektní a efektivní a váš feedback nám v tom pomáhá. Zejména oceňujeme, když si povšimnete, že některé schopnosti jsou až příliš mocné a pak se je snažíme správně balancnout. To je příklad Necromancera a jeho Minionů. Udělali jsme změnu, že nyní mnohem častěji umírají a dávají nižší poškození, takže si musíte dávat pozor, že je dostatečně oživujete.

Launch hry se blíží a bude to jen první krok v nikdy nekončícím balancování naší hry a všech postav. Budeme nadále upravovat a měnit čísla v každém dalším updatu.

Diablo IV Beta

UI – Diablo beta feedback

  • Odstraněné chyby, kdy čtečka obrazovky nečetla správně některé herní informace.
  • Odstraněná chyba, kdy některé aktce nemohly být nabindované na kolečko myši.
  • Odstraněná chyba, kdy Uskočení nemohlo být nabindované na analago stick na ovladači.
  • Chat se nyní bude zobrazovat v levé části obrazovky, když máte vycentrované UI.
  • Staty vaší postavy se zobrazí jako první v záložce Materiály a Staty v inventáři.
  • „Pohyb a Použití“ teď může být nabindované na primární tlačítko myši zatímco Left Click attack můžete dát na druhé tlačítko.
  • Bezpatkové písmo ve hře bude nahrazené patkovým fontem.

Setkání

  • Opravené chyby, kdy se bosové jako Butcher zasekli a přestali reagovat.
  • Obtížnost Butchera byla upravená a bude to větší nebezpečí na obtížnost III a IV.
  • Bosové jako T’chort, Malnok, Vhenard a další byli pozměnění v důsledku feedbacku od melee postav. Mění se některé útoky a mechaniky.
  • Opravili jsme problém, kde Vampire Brutes používali Shadow Enchant affix a kouzlili tak Impale stále dokola.

Sklepení (Cellars)

  • Zvýšená šance pro Dungeon eventy ve Sklepeních.
  • Sklepení nyní konzistentně odměňují dokončení truhlou.
  • Opravená chyba, kdy se sklepení chybně označovala jako dokončená.
  • Opravená chyba, kde elitní monstrum chybělo ve sklepení.

Obecná zlepšení herního zážitku – Diablo beta feedback

  • Odstraněná chyba, kdy hráči mohli zvýšit svou Rychlost útoku tím, že se pohnuli a pak stopli a hned znovu zaútočili.
  • Odstraněná chyba, že hráči nejsou immuní poté co vstoupí do lokace.
  • Tlačítko pro RESET dungeonů je vypnuté.
  • Odstraněná chyba, kdy se v dungeonech Gale Valley a Serac Rapture objevovalo méně monster do chvíle než jste dokončili kampaň v těchto lokacích.

Hail Lilith

-The Diablo IV tým

 

Diskuze k článku

  1. Pingback: Diablo 4 Server Slam: Vše co chcete vědět o nové betě! - Diablo 4

  1. Pingback: Diablo 4 Server Slam: Vše co chcete vědět o nové betě! - Diablo 4

Image
Sprava uctu Diablofans.cz