

Dva víkendy v březnu od 17. a 24. se rozlehlo napříč Sanctuary volání a pomoc. Volání, na které mocně odpověděly miliony dobrodruhů, kteří vjeli na scénu (na poněkdu zmrzlých koních) a kterým se se alespoň na pár dní podařilo uvolnit děsivé sevření, do kterého Lilith svět Diabla uvrhla. Pobili nespočetné démony, získali mocné vybavení a uzřeli, jaký ďábelský plán královna sukubů osnuje. A mnoho z těchto dobrodruhů se pak vypravilo i na oficiální fóra, Reddit a Discord, aby nám sdělili svůj Diablo beta feedback.
A hned po konci Open Beta víkendu se vývojáři pustili do čtení všeho co se líbilo i nelíbilo a pečlivě prošli všechna herní data. Na základě těchto informací připravili celou řadu updatů a fixů, které mění různé systémy Diabla 4 a které to stihnou do launche hry 6.6. Nic z toho by samozřejmě nebylo možné bez vaší oddanosti Diablu a bez feedbacku, který jste poslali, takže díky!
(Tento text je překlad oficiálního postu Developer update)
Dungeony – Diablo beta feedback
Layout Dungeonů:
Snad nejsilnější feedback jsme dostali, co se týká vracení se v některých dungeonech. Optimalizovali jsme proto celou řadu z nich, aby se tento nešvar omezil. Tady je seznam dungeonů, které jste si mohli vyzkoušet ve Fractured Peaks, které se (spolu s mnoha dalšími) dočkali redesignu:
- Caldera Gate
- Defiled Catacombs
- Derelict Lodge
- Forbidden City
- Hoarfrost Demise
- Immortal Emanation
- Kor Dragan Barracks
- Maulwood
- Rimescar Caverns
Poznámka vývojářů: Náš hlavní záměr bylo snížit, jak často se musíte vracet pokud vás to rozptyluje od samotného hraní. Například – hráči museli často vcházet do bočních místností a chodeb, aby mohli splnit úkoly, které odemykali průchod dungem a pak se museli vracet směrem k hlavní kobce. Teď uvidíte, že jsme tyto vedlejší místnosti položili na mapu tak, aby byly podél hlavní cesty, čímž se k nim snáze dostanete a lépe budete moct prozkoumat i zbytek mapy.
Události v dungeonech
- Šance, že se Událost objeví v dungeonu je zvýšená z 10% na 60%.
Gameplay v dungeonech – Diablo beta feedback
- Abychom snížili nutnost backtrackování, tak pokud vám zbývá zabít pár monster do splnění úkolu, tak vás tato monstra sama aktivně vyhledají.
- Když posbíráte Animus nutný pro splněný úkolu, tak vy a spojenci v okolí:
- Dostanete 10 Zdroje
- Sníží se vám aktivní Cooldowny o 1 vteřinu.
- Ukládání Animus se snižuje ze 3 vteřin na 0 vteřin.
- Čas nutný k Záchraně NPC v dungeonu se snižuje z 3 na 1,5 vteřiny.
- Všechny úkoly “Záchrany” teď dropnou Health Potion, když je dokončíte.
- Když nesete Prastarou Sochu, Bloodstone, Mechanickou Krabičku nebo Kamennou sošku, tak získáte Momentum bonus a 25% vyšší Rychlost pohybu pro vás i vaše spojence.
- Umisťování předmětů na pedestaly má snížený čas ze 2 vteřin na 0 vteřin.
- Vrácení předmětů na piedestal teď zcela doplní Životy, Zdroje, Potiony a restartuje cooldowny vás a vašich spoluhráčů.
- Všechny dveře nyní pignou na minimapě, když se otvírají.
- Všechny úkoly související s progresem dungeonu teď zahrnují bojové střetnutí, které hráči musejí vyřešit.
Poznámka: Dungeony v Diablu 4 jsou rozmanité a nabízejí různé úkoly. Hráči si ale stěžovali, že dokončit každý Dungeon je otrava a že je tato činnost často repetitivní. Proto jsme přidali bonusy, jako je Rychlost pohybu nebo rychlejší aktivace předmětů, které usnadní průchod dungeonem. Tyto změny jsou jen začátek v této oblasti a chceme tento přístup rozšířit například i na klíče a otevírání bran v dungách.
Postavy
Obecně – Diablo beta feedback
- Efekty jako Stun a Freeze mohou být Elitním nepřátelům aplikované dvakrát tak dlouho než se stanou Nezastavitelnými.
- Prošli jsme si opět dovednosti všech postav, abychom zajistili, že každý má přístup k mechanikám, které odstraňují CC efekty.
- Updatnuli jsme celou řadu Legendárních sil a vyvážili jejich efektivitu.
Barbar
- +10% redukce poškození pro všechny Barbary. Některé dovednosti ve stromě ale dostali nerf, co se týká redukce poškození, abychom tento buff vyvážili.
- Whirlwind má vyšší poškození, ale spotřebuje více Zuřivosti
- DoubleSwingEnhanced nyní refunduje všechnu Zuživost, když zasáhne Omráčené nebo Sražené nepřátele.
Druid
- Dovednosti Společníků mají VÝRAZNĚ zvýšené poškození
- Ultimátní dovednosti mají snížené Cooldowny
- Maul a Pulverize byly posílené a je nyní snazší a pohodlnější je používat,
- Pokud použijete ne-shapeshiftovací dovednost, tak vás vrátí zpět do lidské podoby.
Necromancer
- Vyvolaní minioni mnohem častěji umírají, takže musíte používat Ostatky mnohem častěji.
- Bonusy v Knize Mrtvých byly zvýšené.
- Poškození Corpse Explosion bylo snížené
- Svítivost koster byla snížená
Rogue
- Subterfuge (Lstivé) dovednosti mají zvýšené bonusy.
- Několik pasivních dovedností má zvýšené bonusy
- Všechny Imbuement dovednosti mají zvýšené cooldowny.
Sorcerer
- Poškození Charged Bolt bylo zvýšené a Mana snížená.
- Chain Lightning má snížené poškození a je snížená jeho efektivita proti bosům.
- Snížení cooldown na Incinerate ve slotu Očarování.
- Firewall se teď objevuje pod nepřáteli výrazně častěji, když jej používáte jako Očarování.
- Zvýšená šance na Lucky Hit u Meteor když jej máte ve slotu Očarování.
Poznámka: Chceme, aby dovednosti byly efektní a efektivní a váš feedback nám v tom pomáhá. Zejména oceňujeme, když si povšimnete, že některé schopnosti jsou až příliš mocné a pak se je snažíme správně balancnout. To je příklad Necromancera a jeho Minionů. Udělali jsme změnu, že nyní mnohem častěji umírají a dávají nižší poškození, takže si musíte dávat pozor, že je dostatečně oživujete.
Launch hry se blíží a bude to jen první krok v nikdy nekončícím balancování naší hry a všech postav. Budeme nadále upravovat a měnit čísla v každém dalším updatu.
UI – Diablo beta feedback
- Odstraněné chyby, kdy čtečka obrazovky nečetla správně některé herní informace.
- Odstraněná chyba, kdy některé aktce nemohly být nabindované na kolečko myši.
- Odstraněná chyba, kdy Uskočení nemohlo být nabindované na analago stick na ovladači.
- Chat se nyní bude zobrazovat v levé části obrazovky, když máte vycentrované UI.
- Staty vaší postavy se zobrazí jako první v záložce Materiály a Staty v inventáři.
- „Pohyb a Použití“ teď může být nabindované na primární tlačítko myši zatímco Left Click attack můžete dát na druhé tlačítko.
- Bezpatkové písmo ve hře bude nahrazené patkovým fontem.
Setkání
- Opravené chyby, kdy se bosové jako Butcher zasekli a přestali reagovat.
- Obtížnost Butchera byla upravená a bude to větší nebezpečí na obtížnost III a IV.
- Bosové jako T’chort, Malnok, Vhenard a další byli pozměnění v důsledku feedbacku od melee postav. Mění se některé útoky a mechaniky.
- Opravili jsme problém, kde Vampire Brutes používali Shadow Enchant affix a kouzlili tak Impale stále dokola.
Sklepení (Cellars)
- Zvýšená šance pro Dungeon eventy ve Sklepeních.
- Sklepení nyní konzistentně odměňují dokončení truhlou.
- Opravená chyba, kdy se sklepení chybně označovala jako dokončená.
- Opravená chyba, kde elitní monstrum chybělo ve sklepení.
Obecná zlepšení herního zážitku – Diablo beta feedback
- Odstraněná chyba, kdy hráči mohli zvýšit svou Rychlost útoku tím, že se pohnuli a pak stopli a hned znovu zaútočili.
- Odstraněná chyba, že hráči nejsou immuní poté co vstoupí do lokace.
- Tlačítko pro RESET dungeonů je vypnuté.
- Odstraněná chyba, kdy se v dungeonech Gale Valley a Serac Rapture objevovalo méně monster do chvíle než jste dokončili kampaň v těchto lokacích.
Hail Lilith
-The Diablo IV tým
Diskuze k článku
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

Tím, že tu hru ještě víc zjednoduší není pro mě zlepšení ale zhoršení.
Pingback: Diablo 4 Server Slam: Vše co chcete vědět o nové betě! - Diablo 4