Herní Mechaniky



Vážení přátelé světa Sanctuary,
tenhle víkend byl doslova našlapaný novinkama o Diablu 4. A domácí tvůrci neváhali a všechno pro vás zpracovali do super videí v mateřštině. Mrkněte na:
Oba pány jsme měli jako hosty podcastu Carpinus v minulých týdnech a stálo to za to! Máte další tipy na šikovné content creatory, kteří se u nás věnují Diablu?
Diskuze k článkuZrušit odpověď
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
-
Anarki Díky za skvělou práci, kterou na těchto stránkách odvádíte.
-
Vendetta Bohuzial neni si cielovka. Ja som to hovoril uz pri bete ze je to strasne jednoduchu na mechaniku hrania. Itemizacia je jednoducha. O strome prd strome krivke dovednosti tam sa moze stratit iba najvecsie vemeno. Respeck za miliony a naco ? Ked ma bude po dvoch tyzdnoch uz nebavit ten build a budu mi stale padat tie lepsie rare hnede na iny skill tak si budum musiet zaplatit miliony ….. Nie D4 je jednoducha ziadna velka hitovka od blizzardu sa nekona mapa je na jednej A4 namalovana rozne bez logiky regiony su okolo centra keby to aspon davalo vyzdnam ze na pust odcestujes tavu napr. do bazin lodou. Dungeony sak to su rifty mohli do centra mesta dat pylon na spustenie rifu nemusis behat po poloprazdnej mape.
-
Nasty2Guurl Diablo bylo vždy jednoduchý na mechaniky a v tom je právě ta krása. Takže nevím čemu se divíš. Pokud chceš něco složitějšího, můžeš na PoE nebo podobný hry. Strom je příjemný zpestření, nebo doplnění, předchozích dílů. Rozhodně lepší než v D2 a D3. Respect tě nikdo nenutí používat. Za mě super, že to jde postupně a můžeš si s buildem víc hrát. Jestli to bude hitovka, to se teprve uvidí. Podle bety asi těžkou soudit. Jak přesně budou fungovat dungy se dozvíme zítra .. nikdo nechceme walking simulátor 🙂
-
Vendetta V prvom rade pardon ale neviem preco komentar mam tunak ked som reagoval na prispevok o clanok niksie.
A strom ? spestrenie ? sak to je vycuc par kuziel s diablo hier bez namahy a kreativity. Tuna toho moc nenamyslis. Respec tam ani poriadne nemusi byt ked das do vsetkych skilloch 50 + odmena za mapu tak uz ani nebudes mat poriadne do coho pridat.
-
-
-
-
Anarki V Alfe jste se na lvl 100 bez dungeonu neobešlo. Dungeony zvyšujete sílu postavy ve stromu dovedností po skillech…vyladění dungeonu je zásadní věc. Ale je tím vyladěním jejich zjednodušení? To pochybuji…

Díky za skvělou práci, kterou na těchto stránkách odvádíte.
Bohuzial neni si cielovka. Ja som to hovoril uz pri bete ze je to strasne jednoduchu na mechaniku hrania. Itemizacia je jednoducha. O strome prd strome krivke dovednosti tam sa moze stratit iba najvecsie vemeno. Respeck za miliony a naco ? Ked ma bude po dvoch tyzdnoch uz nebavit ten build a budu mi stale padat tie lepsie rare hnede na iny skill tak si budum musiet zaplatit miliony ….. Nie D4 je jednoducha ziadna velka hitovka od blizzardu sa nekona mapa je na jednej A4 namalovana rozne bez logiky regiony su okolo centra keby to aspon davalo vyzdnam ze na pust odcestujes tavu napr. do bazin lodou. Dungeony sak to su rifty mohli do centra mesta dat pylon na spustenie rifu nemusis behat po poloprazdnej mape.
Diablo bylo vždy jednoduchý na mechaniky a v tom je právě ta krása. Takže nevím čemu se divíš. Pokud chceš něco složitějšího, můžeš na PoE nebo podobný hry. Strom je příjemný zpestření, nebo doplnění, předchozích dílů. Rozhodně lepší než v D2 a D3. Respect tě nikdo nenutí používat. Za mě super, že to jde postupně a můžeš si s buildem víc hrát. Jestli to bude hitovka, to se teprve uvidí. Podle bety asi těžkou soudit. Jak přesně budou fungovat dungy se dozvíme zítra .. nikdo nechceme walking simulátor 🙂
V prvom rade pardon ale neviem preco komentar mam tunak ked som reagoval na prispevok o clanok niksie.
A strom ? spestrenie ? sak to je vycuc par kuziel s diablo hier bez namahy a kreativity. Tuna toho moc nenamyslis. Respec tam ani poriadne nemusi byt ked das do vsetkych skilloch 50 + odmena za mapu tak uz ani nebudes mat poriadne do coho pridat.
V Alfe jste se na lvl 100 bez dungeonu neobešlo. Dungeony zvyšujete sílu postavy ve stromu dovedností po skillech…vyladění dungeonu je zásadní věc. Ale je tím vyladěním jejich zjednodušení? To pochybuji…