DiabloFans.cz je fan web hry Diablo 4 pro českou a slovenskou komunitu (CZ/SK). Najdete zde buildy, návody a novinky ze světa Diabla.

Image
Lilith - SEO web bgr
ImageImage

Patch notes 1.1.0 a, b, c

2 srpna, 2023
 / 
Bunney
 / 

DIABLO IV PATCH NOTES

1.1.0a (všechny platformy) Build #43333 (PC) and #43223 (konzole) – 18.července 2023

Nové unikátní předměty a Legendární aspekty

V Sanctuary byly objeveny nové unikátní předměty a Legendární aspekty. Můžete je použít k vylepšení svých postav v Eternal nebo Season Realm (Věčné nebo sezónní říši). Unikátní předměty bude možné získat pouze z úrovně World Tier IV, zatímco Legendární aspekty budeme moci nalézt na jakékoliv úrovni. 

6 jedinečných předmětů

Obecné 

  • Ahavarion Spear of Lycander (Uber Unique Staff – World Tier 4) (Ahavarionovo kopí Lycandera (Velice unikátní hůl – padá na World Tier 4)): Po zabití elitního nepřítele získáte na 10-20 sekund náhodný Shrine efekt (efekt svatyně). Může se objevit pouze jednou za 30 sekund. Developer’s 

Poznámka vývojářů: Ahavarion Spear of Lycander je extrémně vzácný předmět. Přejeme vám hodně štěstí při jeho získávání od armád Hořících pekel.

Barbar

  • Azurewrath (Unikátní meč): Lucky Hit – vaše Core Skills (základní dovednosti) mají až 20% šanci zmrazit nepřátelé na 3 sekundy a způsobit jim 0,75-1,5 poškození chladem.

Druid

  • Fleshrender (Unikátní jednoruční palcát): Debilitating Roar a Blood Howl udílejí 0.5-1.0 zranění otráveným nepřátelům, kteří jsou poblíž.

Nekromancer

  • Lidless Wall (Unikátní štít): Lucky Hit – Pokud máte aktivní Bone storm (kostní bouři), tak zásah nepřítele mimo tuto bouři má 5-25% šanci, že se na jeho místě zrodí další Bone storm. Každý z vašich Sacrifice bonusů (bonusů obětování) zvyšuje tuto šanci o 25% a celkový počet dalších Bone storms se zvýší o +1..

Rogue

  • Eaglehorn (Unikátny Luk): Prierazná strela (Penetrating shot)  má šancu 30-80% vystreliť šíp, ktorý sa odrazí od stien a okolia. Zasiahnutie nepriateľov zozadu pomocou Prieraznej strely ich spraví zraniteľných na 3 sekundy.

Sorcerer

  • The Oculus (Unikátní hůlka): Získejte zdarma efekt pro teleport. Když uniknete pomocí kouzla teleport, budete přeneseni na náhodné místo. 

Poznámka vývojářů: Azurewrath and Fleshrender unikáty mají flat damage efekt (efekt plošného poškození), který se stupňuje se silou. Např. pokud máte 820 Item Power, tak Azurewrath způsobuje poškození mezi 3359-6718.

7 nových legendárních aspektů 

Obecné

  • Audacity (Utility aspekt): Pokud je v tvé blízkosti alespoň 5 nepřátel, budou omráčeni na 2-4 sekundy. Toto může nastat pouze jednou za 20 sekund. Craven (Mobility Aspect) (Zbabělost – aspekt pohyblivosti): Při pohybu od Slowed (zpomalených) nebo Chilled (ochlazených) nepřátel získáte o 20-40% vyšší rychlost pohybu.

Barbar

  • Ancestral Charge (Útočný aspekt) (Útok předků): Charge (Náboj) vyvolá 4 předky, kteří také použijí Charge a způsobí 50-100% normálního poškození.

Druid

  • Subterranean (Podzemní) (útočný aspekt): Vyvolání Poison Creeper’s (Jedovatého plíživce) zároveň vyvolá kolem vás Landslide (sesuv půdy). Vaše Earth (zemní) dovednosti způsobí otráveným nepřátelům o 10-20% vyšší poškození. 

Nekromancer

  • Gore Quills (útočný aspekt): Blood Lance (Krvavé Kopí) spotřebuje Blood Orbs (Krvavé koule) a vykouzlí z nich další lances (kopí). Každé další Blood Lance způsobí 20-50% normálního poškození a přednostně se zaměřuje na neokouzlené nepřátelé. 

Rogue

  • Otrávené Body (Útočný Aspekt): Každé tretie použitie Puncture je otrávené Poison Imbued so silou 100-150% normálneho poškodenia.

Sorcerer

  • Searing Wards (Útočný aspekt): Po spotřebování 200-100 many je váš další Firewall (ohnivá zeď) zdarma a zničí přilétající malé střely.

Opravy chyb

Přístupnost

  • Byla provedena různá vylepšení z hlediska přístupnosti – především mnoho oprav aplikace Screen Reader, která nedokázala číst určité prvky. 

Výzvy

  • Opraveno několik problémů, kdy konkrétní výzvy neposkytovaly správné odměny nebo je nebylo možné dokončit
  • Opraveno několik problémů, kdy bylo možné v určitých výzvách postupovat nechtěným způsobem. 
  • Opraveno několik problémů, kdy hráči mohli získat postup v určitých výzvách prostřednictvím hráčů v okolí.
  • Opraveno několik případů, kdy nebyly započítány činnosti, které se měli započítávat do kritérií některých výzev. 
  • Opraven problém, kdy hráči nedostávali oznámení o tom, že některý z jejich přátel dokončil výzvu. 
  • Opraven problém, kdy Feats of Strenght nebyly zohledněny při výpočtu procenta dokončení výzvy.
  • Úkol Feat of Strength, Final Slayer of the First Mother, nyní vyžaduje, abyste zabili Pinnacle bosse 100.úrovně solo. Úkol Silence is Hellish (Ticho je peklo) zůstává beze změny.
  • Opraven problém, kdy se u úkolů The Feats of Strength, One of the First a Earliest Experience nezobrazovaly všechny tituly, které za ně hráči získali. 

Skupinové hraní

  • Opraven problém, kdy kamera správně nefungovala, když byli hráči ve skupině daleko od sebe.
  • Opraven problém, kdy se pole pro konverzaci s NPC překrývala, pokud více hráčů ze skupiny mluvilo současně se stejným NPC.
  • Opraven problém, kdy se Rogue’s Inner Sight splnil pouze jednomu z hráčů ze skupiny.
  • Opraven problém, kdy se úkol Dark Potential challenge splnil oboum hráčům bez ohledu na postup druhého hráče. 
  • Opraveno několik případů, kdy se postup v plnění úkolů správně nesynchronizoval nebo mohl být postup v plnění úkolů blokován pro hráče ze skupiny..
  • Opraveno několik problémů, které se vyskytovaly během cutscén pro hráče ve skupině. 

Dungeony

  • Opraven problém, kdy hráč nemohl projít skrz dungeon Hallowed Ossuary, protože nemohl získat dostatek animus. 
  • Opraven problém, kdy docházelo k duplikování kamenné rytiny ve Fallen Temple capstone dungeon.
  • Opraven problém, kdy affix nepřátel Regen v Nigthmare Dungeonech také ovlivňoval strukturu v tomto dungeonu
  • Opraven problém, kdy se v dungenu Forsaken Quarry neustále respawnovali nepřátelé Goatman a Shambling Corpse. 
  • Opraven problém, kdy Sentinel nepřátelé v dungeonu Bastion of Faith neměli zbraně.
  • Opraven problém, kvůli kterému nebylo někdy možné dokončit dungeon Bastion of Faith. 
  • Opraven problém, kdy se hráč mohl respawnovat za bariérou v dungeon Fallen Temple capstone. 
  • Opraven problém, kdy mapa pro dungeon Crusader’s Cathedral nebyla kompletní. 
  • Opraven problém, kdy se v dungeonu Fallen Temple capstone Curse of Indolence a Curse of the Weak stackovali i když už byl hráč mrtvý.
  • Opraveno několik případů, kdy v některých dungeonech nebylo možné projít Mlžnými dveřmi. 
  • Opraven problém, kdy affix nepřátel Thorns v Nightmare dungeonech způsoboval fyzické poškození, nyní bude správně způsobovat nefyzické poškození.
  • Opraven problém, kdy se v dungeonu Kor Dragana nespouštěly Blood Boils.
  • Opraven problém, kdy Traps způsobovaly větší poškození než bylo zamýšleno. 
  • Opraven problém, kdy škálování úrovní v 100 Pinnacle dungeonu nebylo konzistentní.
  • Opraven problém, kdy se neobjevil glyfový kámen, pokud vedoucí skupiny opustil dungeon před jeho dokončením. 

Gameplay

Barbar

  • Opraven problém, kdy bylo možné seslat Iron Maelstrom více než 3x za sebou, pokud jste rychle použili War Cry.
  • Opraven problém, kdy se stackováním Aspektů Berserk Ripping, Skullbreaker a Anemia bylo možné způsobit nepřiměřeně vysoké množství poškození.
  • Opraven problém, kdy vnější hrana exploze u Aspect of Ancestral Echoes u Hammer of the Ancient dával nepřiměřeně vysoké poškození.

Poznámka Vývojářů: Dobře, víme, že tyto změny jsou zásadním oslabením HotA buildu, ale nechceme, aby síla jakékoliv schopnosti spočívala na aktivním využívání bugů.

Druid

  • Opraven problém, kdy dovednosti Země a Pulverize spotřebovaly dva stacky Overpower buffů zároveň.
  • Opraven problém, kdy se bonusový efekt z Blood Howl Nighthowler’s Aspektu aplikoval dvakrát do všech vlků, ale ne do všech Havranů.
  • Opraven problém, kdy se pasivka Provocation neaktualizovala, když jste do ní dávali více bodů.
  • Opraven problém, kdy se stávalo, že proměna z Insatiable Fury způsobila, že se pasivka Ursine Strenghts ne vždy spustila.
  • Opraven problém, kdy Pulverize Enhanced nezmizel, když jste ve městě.
  • Opraven problém, kdy tornáda, která vytvořil Stromchaser nezpůsobovala poškození.
  • Opraven problém, kdy se poškození z Raven pasivního poškození nevylepšilo, když byla dovednost vylepšená.
  • Opraven problém, kdy Rabies nezpůsobovalo poškození, pokud jste stáli velmi blízko nepřátel.
  • Opraven problém, kdy Stormclaw apsekt dovolil, že Shred způsoboval extrémní poškození.

Necromancer

  • Opraven problém, kdy Necromancer nemohl získávat dýky z gamblingu.
  • Opraven problém, kdy Pomocníci měly deaktivované bonusy ke zdraví ve městě.
  • Opraven problém, kdy Bone Spear, který proletěl skrz Chilling Wind efekt od Elitních nepřátel zvýšil množství ozvěn kopí tohoto castu.
  • Opraven problém, kdy Bone SpearEnhanced způsobovalo nepředvídatelné pohyby postavy.
  • Opraven problém, kdy vypnutí Blood Mist, když už neměla Cooldown způsobilo, že se ihned automaticky znovu spustila. 

Rogue

  • Opravený problém, kedy Shadow Step neaktivoval Aspect of Uncanny Treachery, ak bol cieľ zabitý.
  • Opravený problém, kedy Advanced Penetrating Shot nedokázal odhodiť iných hráčov k zemi v PvP
  • Opravený problém, kedy Twisting Blades sa nevrátili, keď schopnosť zabila nepriateľa Bloated Corpsefiend
  • Opravený problém, kedy Dash schopnosť neprešla maximalnu celú vzdialenosť, ak bol cieľom nepriateľ pri používaní ovládača.
  • Opravený problém, kedy Eldritch Bounty Paragon bod poskytoval nesprávne bonusové odolnosti.
  • Opravený problém, kedy Rapid Fire mal extra vizuálne efekty šípov, ktoré sa správali nepravidelne.
  • Opravený problém, kedy Awakened Glyphstone sa neobjavil pre hráčov Rogue, ktorí používali Improved Barrage.

Sorcerer

  • Opraven problém, kdy Firebolt Enchantment efekt nepřispíval k pasivce Combustion.
  • Opraven problém, kdy se stacky z Align the Elemtns částečně restartovaly bez zjevného důvodu.
  • Opraven problém, kdy seslání Deep Freeze způsobilo, že Ice Shard Enchantment nefungoval.
  • Opraven problém, kdy Aspekt of Control aplikoval svůj bonus 3x proti Staggered bosům.
  • Opraven problém, kdy aspekt Gravitational byl slabší na obouručních zbraních nebo amuletech.
  • Opraven problém, kdy Enchantment efekt z Chain Lightning neměl žádný vizuální ukazatel a také někdy nečekaně zmizel.
  • Opraven problém, kdy Incinerate okamžitě stálo příliš mnoho many když jste jej vyvolávali.

Obecné 

  • Opraveno několik případů, kdy se hráči mohli nepřirozeně teleportovat během boje s bossem.
  • Opraven problém, kdy bylo možné truhlu ve Western Way otevírat do nekonečna.
  • Opraven problém, kdy v určitých situacích nebylo možné mluvit s NPC Eriman.
  • Opraven problém, kdy se jinak rozbitné předměty ve světě nerozbili, pokud jste jimi proběhli.
  • Opraveno několik případů, kdy se hráč mohl vyhnout poškození od bossů, pokud se postavil na určité místo.
  • Opraven problém, kdy nebylo možné interagovat s Forged Relics.
  • Opraven problém, kdy nepřátelé s přívlastky Cold, Bleeding, Burning nebo Corruption v Night Dungeonech zmrazili hráče na jeden zásah. 
  • Opraven problém, kdy nepřátelé s přívlastkem Cold Enchanted zmrazovaly hráče ve vyšších úrovních světa častěji než bylo zamýšleno. 
  • Opraven problém, kdy se mohla objevit truhla, které poskytovala nekonečnou kořist. 

Helltidy a the Fields of Hatred

  • Opraven problém, kdy mohl být hráč poškozen ohnivou bouří Hellite, i když stál v Jirandai. 
  • Opraven problém, kdy z nepřátel oživených šamany v Helltidech neustále vypadávaly Aberrant Cincers.
  • Opraven problém, kdy se řetězový blesk mohl nekonečně dlouho odrážet mezi zaklínačem a ostatními hráčskými postavami stojícími ve městě Fields of Hatred.
  • Opraven problém, kdy Clackling Energy mohla zasáhnout ostatní hráče ve městě Fields of Hatred (Víme, šokující!)
  • Opraven problém, kdy hráči při opětovném vstupu do Alzuuda Fields v Hatred zóně nemohli vidět ostatní hráče. 
  • Opraven problém, kdy byly některé oblasti ve Fields of Hatred nesprávně označeny jako město, což způsobovalo, že hráči nemohli používat dovednosti a zároveň nemohli být poškození.

Předměty a aspekty

  • Aspect power už není možné zvyšovat upgradováním legendárek u Blacksmitha
  • Max lvl requirements Sacred předmětů je teď 60
  • Max lvl requirements Ancestal předmětů je teď 80
  • Opraveny další problémy a bugy předmětů:
    • Ring of Starless skies špatně redukoval cenu many.
    • Špatné staty na Ring of Misfortune
    • Ember staff neaplikovala bonus proti CC nepřátelům
    • Mark of the Conclave špatně scaloval Maximum Life
    • Mothers Embrace unique se nespustil u některých dovedností.

 Monstra

  • Opraven problém, kdy ze vzácných monster padala předměty s vyšší silou než bylo zamýšleno.
  • Opraven problém, kdy Warg’s jumping útok nezpůsoboval žádné poškození při průchodu hráčem. 
  • Opraven problém, kdy monstrum Pitiless Gur nekonečně pobíhalo v kruzích. 
  • Opraven problém, kdy bleskový šampion Goatman nezpůsoboval poškození.
  • Opraven problém, kdy monstra s affixem Suppresor byla imunní vůči poškození ze schopností, které původně začaly mimo okruh imunity. (Příklad: když Barbar začal sesílat Whirlwind dříve než se dostal do správného dosahu Suppressor monstra).
  • Opraven problém, kdy klony monstra s přívlastkem Suppressor také mohly mít přívlastek Suppressor. 
  • Opraven problém, kdy se Treasure Goblini chovali nevypytatelně pokud se s nimi ze začátku bojovalo z velké vzdálenosti. 
  • Opraveno několik další problémů, kdy se monstra nechovala správně a to mohlo být v některých případech zneužito. 

Úkoly a Eventy

  • Opraven problém, kdy se ukazatel průběhu během eventu Caravan Under Siege nemohl správně naplnit. 
  • Opraven problém, kdy během eventu Defiled Ground mohli zůstat nepřátelé nečinní. 
  • Opraven problém, kdy během eventu Ancient Obelisk nemohli objevit Champion nepřátelé.  
  • Opraveno několik problémů, kdy během více událostí mohlo použití Traversals způsobit, že zmizely Elitní monstra a bossové. 
  • Opraven problém, kdy se po dokončení  eventu Fearful Bones nevytvořili Radiant a Greater Radiant truhly. 
  • Opraven problém, kdy event Cursed Chest nebylo možné dokončit.
  • Opraven problém, kdy měla Defiled Ground i v Hawezaru bod respawnu mnohem dále než bylo zamýšleno. 
  • Opraven problém, kdy během eventu Forgotten Coastline mohli být unikátní utopení nepřátelé imunní vůči poškození. 
  • Opraven problém, kdy byly účinky affixu Suppressor monster aktivní na kontejnerech a nábytku uvnitř dungeonu během úkolu Remnants.
  • Opraven problém, kdy se hráč mohl teleportovat skrz Ancient Gate a blokovat postup během úkolu Storming the Gates
  • Opraven problém, kdy mohl být blokován postup během úkolu Flesh and Blood. 
  • Opraven problém, kdy se úkolové dungeony neresetovaly, pokud byl související úkol zrušen.
  • Opraven problém, kdy chybělo sledování úkolů, pokud hráč znovu vstoupil do hry během plnění úkolu Picking Through the Bones.
  • Opraven problém, kdy se neobjevil dostatečný počet monster, aby byly splněny požadavky pro dokončení úkolu Hungering Necrolyte’s Cache.
  • Opraven problém, kdy při postupu dungeonem Lost Archives dungeon během úkolu Legacy of the Magi chyběl nepřítel.
  • Opraven problém, kdy nebylo možné během úkolu Augury of Bones přečíst Immemorial Inscription. 
  • Opraven problém, kdy si hráč nemohl tváří v tvář promluvit s NPC při zahájení dialogu pro více úkolů. 
  • Opraven problém, kdy mohlo zůstat tělo ducha Bakiry viditelné poté, co bylo poraženo během úkolu True Potential Rogue class.
  • Opraven problém, kdy vnější členové skupiny mohli ovlivnit průběh úkolu Bad Blood.
  • Opraven problém, kdy mohl být pro hráče zablokován opětovný vstup do oblasti bosse během boje s Eliasem při úkolu Piercing the Veil.
  • Opraveny různé další problémy, při kterých mohlo dojít k zablokování postupou úkolu. 

Uživatelské rozhraní a zkušenost

  • Opraven problém, kdy se minimapa nezobrazovala správně během úkolu The Blind Eye.
  • Opraven problém, kdy byla mapa v oblasti Loch Raeth region ve Scosglenu neúplná.
  • Opraven problém, kdy byla část mapy v dungeonu Exalter Terrace nevidiltelná.
  • Opraven problém, kdy se titul Mad Bomber nezobrazoval u nepřátel, na které narazíte během stejnojmenného Whisperu.
  • Opraven problém, kdy nebylo možno otevřít články v kanálu novinek pomocí myši a klávesnice.
  • Opraven problém, kdy se při každém splnění úkolu kampaně odesílala do chatu zpráva Máte povoleno hraní po síti.
  • The Cult Leader Paragon passive se již nezobrazuje v PVP nad nepřátelskými Miniony.  
  • Opraven problém, kdy se na panelu bonusů zobrazoval bonus z Ballistic aspektu +0 k dovednostem místo +2.
  • Opraven problém, kdy třídění sigilů nebylo konzistentní mezi inventářem a truhlou. 
  • Opraven problém, kdy při navigaci na ovladači byla v okně úprav Action Wheel přeskočena karta Sociální sítě.
  • Opraven problém, kdy se během obchodování se zlatem ve velkém správně nezobrazovalo jeho množství.
  • Opraven problém, kdy čísla pro porovnávání předmětů byla nepřesná, pokud měl daný předmět ve slotu drahokam, který uděloval statistiku, která byla přítomná i v základu předmětu. 
  • Opraven problém, kdy se v hlavní nabídce v kanálu novinek správně nenačítaly obrázky. 
  • Opraveno několik problémů ve funkci připínáčků na mapě. 
  • Opraveno několik problémů kdy se úkoly a značky Whispers nezobrazovaly správně. 
  • Různá vylepšení konzistence a přehlednosti zpráv, popisu dovedností a nástrojů.
  • Různá další vylepšení uživatelského rozhraní a komfortu. 

Různé 

  • Opraven problém, kdy mohla hudba pro dokončení porážky Avarice začít hrát dříve než byl boss poražen. (než začnete oslavovat, potvrďte si, že je mrtev, poutníci)
  • Opraven problém, kdy hráči nemohli posílat žádosti o přátelství přes Battle.net přátelům hrajícím na konzoli.
  • Opraven problém, kdy hráči mohli po přihlášení s novou postavou potvrdit, zda je povolen režim Hardcore.
  • Opraven problém, kdy hráči, kteří neodemkli vyšší světovou úroveň, mohli být pozváni do party s vyšší světovou úrovní.
  • Opraven problém, kdy hráči nemohli přenést vedení klanu.
  • Opraven problém, kdy odesílatel pozvánky na párty nebyl informován o tom, že pozvánka selhala kvůli nekompatibilitě s postupem v prologu kampaně.
  • Opraven problém, při kterém se Nafainovo kopí duplikovalo v cutscéně, kdy jej hráč zvedne.
  • Opraven problém, kdy Mešifův velbloud nevydával žádné zvuky.
  • Opraven problém, kdy nebyl slyšet žádný zvuk, když Lorath probudil Meshifa.
  • Různá další vylepšení.

Aktualizace načítací obrazovky 

S vydáním Season of the Malignant jsme přidali dynamičtější načítací obrazovky.To zahrnuje přidání dalších věcí do načítací obrazovky, jako je například postava hráče.

Aktualizace hry 

Obecné 

  • Oltáře Lilith jsou odemčené pro celý účet.
  • Objevené mapy jsou nyní dostupné pro celý účet. 
  • V odměnách za dokončení Whispers už nebude Sigil dust. 
  • Celková kvalita kořisti ze Silent chest byla výrazně zlepšena. 
  • Doba pro opuštění dungeonů byla zvýšena z 3 na 5 sekund.
  • Obecně jsme snížili tendenci mnoha monster se při boji pohybovat, takže postavy bojující na blízko už nemusí tolik pronásledovat své nepřátelé.
  • Byla přidána podpora bezdrátového ovladače DualSense Edge pro PC.
  • Úpravy hodnot renownu: 
    • Hodnoty odměn za vedlejší úkoly zvýšeny z 20 na 30.
    • Hodnoty odměn za dungeony: Zvýšeny z 30 na 40.

Poznámka vývojářů: Tato změna je retroaktivní a dodatečný zisk renownu se bude 

Světová úroveň

  • Do úrovně World Tier II byly přidány následující bonusy:
    • Bonusové zlato: Zvýšeno z 15 % na 20 %.
    • Z příšer nyní padá o 15 % více předmětů.

Poznámka vývojářů: Líbí se nám, kam se World Tier II celkově dostal, ale zvyšujeme tempo odměňování, aby lépe odpovídalo jeho obtížnosti.

  • Ve World Tiers III a IV bylo upraveno škálování úrovní uvnitř dungeonů a většiny světových území. Level moster začne v určitém okamžiku zaostávat ze levelem hráče (maximálně o 5 úrovní pozadu). Tato změna se netýká World Bossů, Legion Eventů, Fields of Hatred, Helltidů nebo Nightmare Dungeonů.

Poznámka vývojářů: Chceme hráčům poskytnou lepší pocit z jejich postupu  a ovládání světa, ale zároveň zachovat výzvu ve vylepšování jejich postav během End Game aktivit.

World Tier III – příklad:

  • Pokud je hráčova úroveň nižší než 55, je úroveň monstra 55.
  • Pokud je hráčova Úroveň 56-60, Úroveň monstra je 55.
  • Pokud je Úroveň hráče 61, Úroveň monstra je 56.
  • Pokud je Úroveň hráče 62, Úroveň monstra je 57 atd. (od tohoto okamžiku budou mít monstr vždy -5 až do maximální Úrovně příšery na World Tier III 70).

World Tier IV – příklad: 

  • Pokud je hráčova úroveň nižší než 75, je úroveň monstra  75.
  • Pokud je Úroveň hráče 76-80, Úroveň monstra je 75.
  • Pokud je Úroveň hráče 81, Úroveň monstra je 76.
  • Pokud je Úroveň hráče 82, Úroveň monstra  je 77 atd. (od tohoto bodu budou monstra vždy -5).

Zkušenosti

  • Odměna za dokončení Whispers ze stromu byla na WT III a WT IV výrazně zvýšená.
  • Zvyšujeme bonusové zkušenosti za zabíjení monster, které jsou na vyšším levelu než hráči:
    • 1.5% bonus za Level do maxima 10 Levelů.
      • Příklad:
        • +1 level: +1.5%.
        • +2 levels: +3%.
        • +10 levels: +15%.
  • Změnili jsme také maximální rozdíl ve scalování mezi levely hráče a levely monster podle World Tierů:
    • World Tier II: Až +3
    • World Tier III: Až  +6.
    • World Tier IV: Až  +100 (bylo např. +100)

Příklad: Jste level 1 a kamarád vás boostne na WT IV a vezme do dungu. Vy stojíte u vchodu a on to jde vybít a zabíjí monstra na lvlu 100.

  • V pre-season byste dostali: (Level 100 Monster XP) * (1 + 25%)
  • Teď dostanete: (Level 11 Monster XP) * (1 + 15%)

Helltidy

Poznámka vývojářů: Snažíme se zvýšit nebezpečí hry v Helltidech, změníme poměr rizika a odměn tím, že uděláme monstra o něco náročnější a Tortured Gift of Mysteries bude obtížnější otevřít.

Monstra v Helltidech jsou nyní o  3 úrovně výš než hráč namísto 2. 

  • Počet Aberrant Cinders potřebných pro otevření truhly Tortured Gift of Mysteries byl zvýšen ze 175 na 250.
  • Všechny objekty v Helltide zónach, na které je možné cvaknout, mají nyní malou šanci, že z nich vypadnou Aberrant Cinders. 

Balanční aktualizace

Poznámka vývojářů: S tím jak naše komunita pokračuje v boji s Hořícími pekly, buildy nových hráčů nás potěšily, ale zároveň šokovali. Rozhodli jsme se zaměřit aktualizace pro Season of Malignant na vyvážení jasných rozdílů v itemizaci namísto předělávaní vlastností tříd. Změny ve třídách se z velké části zaměřují na číselné vylepšení dovedností a legendárních aspektů, které hráči zatím nepovažovali za přesvědčivé. Kromě toho měníme Critical Strike Damage glyfy paragonu, abychom posílili veškeré poškození – namísto samotných Core Skills – a tím umožnili více strategií pro budování buildů. 

Dochází také ke snížení několika třídních statistik pro zdroje, které udělují extrémní množství poškození, léčení nebo Ustoppable. Obecně dáváme přednost tomu, abychom zlepšovali namísto snižovali, ale máme pocit, že tyto změny jsou nezbytné pro celkové zdraví hry. Diablo IV je hra, která se během svých sezón neustále vyvíjí, takže úpravy, které provedeme se budou vyvíjet také. 

Následující aktualizace vyvážení se týkají jak Seasonal tak Eternal Realm.

Úpravy postav:

Barbar

Dovednosti

  • Violent Double Swing: Trvanie účinku „Zraniteľný“ sa zvýšilo z 1 sekundy na 2 sekundy. 
  • Furious Upheaval: Bonusové poškodenie na stack sa zvýšilo z 3% na 5%. 
  • Power Charge: Zníženie cooldownu je teraz maximálne obmedzené na 3 ciele, s maximálnym znížením cooldownu o 9 sekúnd. 
  • Tactical Ground Stomp: Získanie Furie sa zvýšilo z 25 na 40. 
  • Enhanced Death Blow: Bonusové poškodenie na Bosse sa zvýšilo z 100% na 150%. 
  • Enhanced Steel Grasp: Trvanie účinku „Zraniteľný“ sa zvýšilo z 2,5 na 3 sekundy. 
  • Enhanced Rupture: Poškodenie sa zvýšilo z 30% na 45%. 
  • Warrior’s Rupture: Bonus na rýchlosť útoku sa zvýšil z 20% na 30% a trvanie sa zvýšilo z 4 na 5 sekúnd. 
  • Fighter’s Rupture: Hojenie sa zvýšilo z 15% na 18% Maximálneho života.

Pasívne schopnosti

  • Hamstring: Teraz spomaľuje len zdravých nepriateľov a miera spomalenia sa zvýšila z 10/20/30% na 20/40/60%. 
  • Cut to the Bone: Bonusové krvácanie na Zraniteľných nepriateľoch sa znížilo z 6/12/18% na 5/10/15%.

Paragon

  • Bonus značky Hnevu teraz ovplyvňuje všetko poškodenie namiesto iba Základných Schopností.

Aspekty

  • Relentless Berserker’s Aspect: Trvanie besnenia sa zvýšilo z 1 na 2 sekundy. 
  • Battle-Mad Aspect: Trvanie besnenia sa zvýšilo z 1-2.5 na 2-3.5 sekundy. 
  • Brawler’s Aspect: Poškodenie sa zvýšilo z 1-1.3 na 1.5-1.8. 
  • Aspect of Burning Rage: Poškodenie sa zvýšilo z 0.08-0.14 na 0.22-0.28. 
  • Aspect of the Iron Warrior: Ochrana pred poškodením sa zvýšila z 15-25% na 18-28%. 
  • Slaking Aspect: Šanca na úspešný úder sa zvýšila z 30-50% na 40-60%. 
  • Aspect of Ancestral Echoes: Šanca na úspešný úder sa zvýšila z 40-50% na 50-60%. 
  • Weapon Master’s Aspect: Šanca na úspešný úder sa zvýšila z 32-50% na 37%-55%.

Předměty

  • Gohr’s Devastating Grips: Teraz exploduje každé 2 sekundy alebo po skončení, a bolo odstránené obmedzenie počtu zásahov. 
  • Fields of Crimson: Bonus krvácania sa zvýšil z 10% na 15%.

Druid

Dovednosti

  • Enhanced Claw: Bonus k rýchlosti útoku sa zvýšil z 10% na 15%. 
  • Stormstrike: Ochrana pred poškodením sa znížila z 25% na 15%. 
  • Boulder: Bonus poškodenia sa zvýšil z 33% na 46%. 
  • Savage Trample: Získavanie Ducha sa zvýšilo z 20 na 40. 
  • Prime Lacerate: Hojenie sa zvýšilo z 3% na 5%. 
  • Cataclysm: Poškodenie od Blesku sa zvýšilo z 64% na 77%, a poškodenie od Tornáda sa zvýšilo z 19% na 23%. 
  • Supreme Cataclysm: Trvanie účinku „Zraniteľný“ sa zvýšilo z 2 na 3 sekundy. 
  • Prime Cataclysm: Trvanie účinku sa zvýšilo z 2 na 4 sekundy. 
  • Prime Grizzly Rage: Teraz poskytuje Nezastaviteľnosť počas 6 sekúnd namiesto trvania účinku.

Pasívne schopnosti

  • Práh potrebný pre zaručený prepad pri Provokácii bol znížený z 35/30/25 na 24/20/16 sekúnd.

Duchovné požehnanie

  • Masochistic: Teraz vyžaduje šancu na úspešný úder 75%. 
  • Prickleskin: Hrúbka trniek sa zvýšila z 0.1 na 0.15. 
  • Iron Feather: Zvýšilo sa Maximum života z 10% na 14%. 
  • Bolster: Ochrana sa zvýšila z 10% na 15% z Maximálneho života. 
  • Overload: Poškodenie sa zvýšilo z 0.2 na 0.25.

Paragon

  • Spirit Glyph’s bonus now affects all damage instead of just Core Skills.

Aspekty

  • Aspect of the Calm Breeze: Šanca na úspešný úder sa zvýšila z 5-10% na 7-12%. 
  • Balanced Aspect: Maximálny Duh sa zvýšil z 30-50 na 60-80. 
  • Aspect of the Tempest: Bonusové poškodenie sa zvýšilo z 7-15% na 10-18%. 
  • Skinwalker’s Aspect: Hojenie sa zvýšilo z 0.05-0.1 na 0.07-0.12. 
  • Symbiotic Aspect: Zníženie cooldownu sa znížilo z 4-8 na 3-5. 
  • Aspect of the Stampede: Bonusové poškodenie sa zvýšilo z 10-20 na 16-26%. 
  • Shepherd’s Aspect: Bonusové poškodenie sa zvýšilo z 6-8% na 6-10%.

Predmety

  • Insatiable Fury: Ranky zručnosti pre Medvedieho Útok sa zvýšili z 2 na 3. 
  • Mad Wolf’s Glee: Ranky zručnosti pre Vlkodlačí Útok sa zvýšili z 2 na 3.

Necromancer

Skilly

  • Initiate’s Decompose: Spomalenie sa zvýšilo z 30% na 50%. 
  • Paranormal Sever: Počet potrebných vrhnutí na vytvorenie Zraniteľného sa znížil z 4 na 3. 
  • Enhanced Blood Surge: Hojenie sa zvýšilo z 2.5% na 3% Maximálneho života. 
  • Enhanced Blood Lance: Ochrana pred poškodením od prenikajúcich útokov sa znížila z 15% na 10%. 
  • Bone Prison: Počiatočné získanie esencie sa zvýšilo z 15 na 25. 
  • Abhorrent Iron Maiden: Hojenie sa zvýšilo z 5% na 7% Maximálneho života. 
  • Golems: Pohybujú sa rýchlejšie a neobmedzene cez nepriateľov, keď je ich cooldown aktivovaný. 
  • Supreme Blood Wave: Skôr zanecháva Krvavé Orbity na svojej trase. 
  • Raise Skeleton, Corpse Explosion a Corpse Tendrils: Dosah pre automatické zacielenie na mŕtvoly pri použití myši a klávesnice sa zvýšil o 50%. 
  • Raise Skeleton Skeletal Priest: Bonusové poškodenie sa zvýšilo z 20% na 30%. 
  • Raise Skeleton Skeletal Priest: Hojenie sa zvýšilo z 10% na 15%.

Schopnosti

  • Evulsion: Bonusové poškodenie voči Zraniteľným sa znížilo z 6/12/18% na 5/10/15%. 
  • Transfusion: Hojenie Miniónov sa zvýšilo z 15/30/45% na 20/40/60%. 
  • Drain Vitality: Šanca na úspešný úder sa zvýšila z 25% na 30%. 
  • Amplify Damage: Zvýšenie poškodenia sa zvýšilo z 3/6/9% na 4/8/12%.

Book of the Dead

  • Nekromantovi sluhovia sa teraz automaticky znova oživia po respawne počas súboja s World Bossom. 
  • Skeleton Warrior Defenders Upgrade: Hrúbka zdedených trní sa zvýšila z 40% na 50%. 
  • Shadow Skeleton Mage Upgrade: Počet útokov potrebných na dodatočný Shadow Bolt sa znížil z 5 na 4. 
  • Bone Skeleton Mage Upgrade: Množstvo získaného posilnenia sa zvýšilo z 11% na 20%. 
  • Iron Golems Upgrade: Počet útokov potrebných pre Slam útok sa znížil z 5 na 4.

Paragon

  • Bonus Glyfového kamene Essence (Esence) teraz ovplyvňuje všetko poškodenie, nie len základné zručnosti.

Aspekty

  • Splintering Aspect: Bonusové poškodenie zo Skalpových Stieňov sa znížilo z 50-100% na 30-60%. 
  • Aspect of Plunging Darkness: Bonusové poškodenie sa zvýšilo z 50-100% na 75-125%. 
  • Coldbringer’s Aspect: Obnova kódy Blizardu sa znížila z 10 na 8 sekúnd. 
  • Aspect of Hungry Blood: Šanca na výstrel krvavého kopí sa zvýšila z 10-20% na 13-23%. 
  • Blood-soaked Aspect: Poškodenie sa zvýšilo z 0.15-0.2 na 0.24-0.31. 
  • Aspect of Ultimate Shadow: Poškodenie sa zvýšilo z 0.16-0.22 na 0.43-0.48. 
  • Aspect of Grasping Veins: Bonus poškodenia z kritického úderu sa znížil z 30-60% na 20-40%. 
  • Osseous Gale Aspect: Dĺžka trvania Búrky Kostí sa zvýšila z 4-8 na 5-10 sekúnd. 
  • Aspect of the Damned: Bonusové poškodenie sa zvýšilo z 30-40% na 40-50%. 
  • Blood-bathed Aspect: Ochrana pred poškodením sa znížila z 70-60% na 60-50%. 
  • Aspect of Reanimation Skeletons: Bonusové poškodenie kostlivcov sa zvýšilo z 20-30% na 30-40%.

Předměty

  • Bloodless Scream: Získaná esencia sa zvýšila z 2-5 na 7-10. 
  • Deathless Visage: Poškodenie sa zvýšilo z 0.25-0.35 na 0.28-0.38.

Rogue

Dovednosti

  • Doba trvania Advanced Rapid Fire sa zvýšila z 3 na 5 sekúnd
  • Rýchlosť hádzania Caltrops sa zvýšila o 15%
  • Pravdepodobnosť šťastného zásahu pri Enhanced Cold Imbuement (Mrazivé zbraně) sa zvýšila z 30% na 40%
  • Bonusové poškodenie Enhanced Smoke Grenade sa zvýšilo z 15% na 20%
  • Methodical Dash maximálne zníženie cooldownu sa zvýšilo z 3 na 4 sekundy
  • Doba trvania Concealment Stealth sa zvýšila z 4 na 5 sekúnd
  • Pravdepodobnosť, že Enhanced Dark Shroud nebude spotrebovaný, sa zvýšila z 10% na 14%.

Pasívne schopnosti

  • Victimize (Pronásledování) Pravdepodobnosť šťastného zásahu sa zvýšila z 30% na 35%
  • Siphoning Strikes (Sající zásahy) teraz vyžaduje pravdepodobnosť šťastného zásahu 75%
  • Rugged (Drsný) zníženie poškodenia na poškodenie v priebehu času (DoT) z efektov sa zvýšilo z 5/10/15 na 6/12/18
  • Mending Obscurity liečenie za sekundu počas Skrytia sa zvýšilo z 3/6/9% na 4/8/12%
  • Aftermath (Dozvuk) energie po skončení akcie sa zvýšilo z 25/50/75 na 30/60/90

Paragon

  • Bonus z Combat Glyphu teraz ovplyvňuje všetky poškodenia namiesto iba kľúčových schopností
  • Doba trvania Legendárneho uzla Eldritch Bounty sa zvýšila z 6 na 9 sekúnd.

Špecializácia

  • Preparation (Příprava) zvýšenie cooldownu z 4 na 5 sekúnd.

Legendárne Aspekty

  • Aspekt of Volatile Shadows sa zvýšilo z 1075-.193 na .2-.27.
  • Icy Alchemist Aspekt podchladenie sa zvýšil z 15% na 25%.
  • Shadowslicer Aspekt poškodenie sa zvýšilo z 25-35% na 80-100%
  • Poškodenie Aspektu Toxickej Alchymie sa zvýšilo z 0.080-0.13 na .11-.16.
  • Pravdepodobnosť šťastného zásahu u Pomstivého Aspektu sa zvýšila z 30-50% na 40-60%.
  • Doba trvania Aspektu Imitovaných Náplní sa zvýšila z 5 na 9 sekúnd.
  • Hojenie Aspektu Ukradnutého Vigoru sa zvýšilo z .02-.06 na .04-.08.
  • Doba trvania života po zabití Aspektu Lethal Dusk sa zvýšila z 4 na 6 sekúnd.
  • Bonusové poškodenie v Aspektu Noxious Ice sa zvýšilo z 10-25% na 14-29%.
  • Pravdepodobnosť u Aspect of Elusive Menace sa zvýšila z 1-5% na 3-7%.

Předměty

  • Skyhunter’s Energia zvýšená z 15-25 na 20-30. 
  • Šťastná šanca v Grasp of Shadow zvýšená z 20-30% na 24-34%.

Sorcerer

Dovednosti

  • Zvýšené poškodenie Zosilnených nabíjaných streľieb z 24% na 30% a teraz profituje z úrovní zručnosti. 
  • Zvýšené zníženie poškodenia Zosilnených nabíjaných streľieb z 20% na 25%. 
  • Zvýšené zníženie poškodenia Ničivého spálenia z 20% na 25%. 
  • Zlepšený čas čistenia Ice Blades, ktorý umožňuje hráčom konať skôr po jeho použití. 
  • Počiatočné poškodenie Firebolt zvýšené z 10% na 18%. 
  • Zvýšená maximálna regenerácia many pre zručnosť Záclony kúzelníka z 25% na 35%. 
  • Zvýšené zníženie nákladov many pre základnú zručnosť Kliatba kúzelníka z 10% na 20%. 
  • Zvýšené znižovanie obnovovacieho času pre zručnosť Vznešený hlboký mráz z 50% na 100%.

Passivky

  • Elementálna dominancia teraz ovplyvňuje aj zručnosti ovládania namiesto iba základných zručností. 
  • Trvanie účinkovania silnej ochrany sa zvýšilo z 3 na 9 sekúnd. 
  • Trvanie ochrannej bariéry sa zvýšilo z 2 na 3 sekundy. Zníženie poškodenia za sekundu pri zlučovaní živlov sa zvýšilo z 1/2/3 na 3/6/9. 
  • Zníženie poškodenia z mana štítu sa zvýšilo z 5/10/15% na 7/14/21%. 
  • Bonusové poškodenie kritického zásahu z prehltnutej plamene sa znížilo z 10/20/30% na 7/14/21%. 
  • Bonusové poškodenie kritického zásahu z prehltnutej plamene na znehybnených cieľoch sa znížilo z 25/50/75% na 10/20/30%. 
  • Mana regenerácia z ohnivého prúdu sa zvýšila z 10/20/30% na 15/30/45%.

Paragon

  • Destruction Glyph teraz ovplyvňuje všetko poškodenie namiesto iba základných zručností.

Zaklínadlá

  • Šanca na vytvorenie Jiskriacej energie zaklínadla Iskra sa zvýšila z 10% na 14%. 
  • Šanca na výskyt zaklínadla Zamrznutý orášok sa zvýšila z 20% na 30%. 
  • Obnovovací čas zaklínadla Spálenie sa skrátil z 18 na 14 sekúnd. 
  • Mana potrebná pre zaklínadlo Hydra sa znížila z 300 na 200.

Legendárne Aspekty

  • Aspect of Efficiency – Zníženie nákladov many sa zvýšilo z 10-20% na 15-25% a teraz ovplyvňuje aj zručnosti ovládania. 
  • Aspect of Armageddon – Poškodenie sa zvýšilo z .205-.25 na .35-.4. 
  • Aspect of Shattered Stars – Poškodenie sa zvýšilo z .15-.2 na .2-.25. 
  • Serpentine Aspect – Skrátenie trvania Hydry sa znížilo z 30-20% na 20-10%. 
  • Glacial Aspect – Bonusové poškodenie Ice Spikes na zamrznutých cieľoch sa znížilo z 25% na 15%. 
  • Poškodenie Ice Spikes sa zvýšilo z .2-.3 na .25-.35. 
  • Aspect of the Frozen Tundra – Poškodenie Ice Spikes sa zvýšilo z .25-.35 na .3-.4. 
  • Aspect of the Frozen Wake – Poškodenie Ice Spikes sa zvýšilo z .2-.3 na .25-.35 a oslabenie sa zvýšilo z 10% na 15%. 
  • Aspect of Biting Cold – Šanca aplikovať Zraniteľné na zamrznutých nepriateľoch sa zvýšila z 25-35% na 30-40%. 
  • Encased Aspect – Obnovenie života a many za sekundu sa zvýšilo z 10-20% na 20-30%. 
  • Stable Aspect – Šanca na bezplatné kúzlo sa zvýšila z 5-10% na 7-12%. 
  • Aspect of Splintering Energy – Šanca na vytvorenie ďalšieho bleskového kopíka sa zvýšila z 11-20% na 41-50%. 
  • Aspect of the Unbroken Tether – Šanca na ďalšie reťazenie Chain Lightning sa zvýšila z 25-35% na 30-40%.

Predmety

  • Rukavice Gloves of the Illuminator – Zníženie poškodenia Fireballu sa znížilo z 65-75% na 55-65%. 
  • Esu’s Heirloom – Šanca na kritický zásah z rýchlosti pohybu sa zvýšila z 15-25% na 20-30%. 
  • sadora’s Overflowing Cameo – Šanca na uvoľnenie bleskovej novy sa zvýšila z 10% na 15%.

Obecné

Aspekty

  • Aspect of Disobedience – Maximálne počty záznamov sa znížili z 100 na 60, čím sa znižuje maximálny bonus na obranu z 25%-50% na 15%-30%. 
  • Aspect of Retribution – Bonusové poškodenie na ohromených cieľoch sa znížilo z 20-40% na 10-20%. 
  • Exploiter’s Aspect – Bonusové poškodenie na nezastaviteľných cieľoch sa znížilo z 20-50% na 20-40%. 
  • Starlight Aspect – Obnovenie zdrojov sa zvýšilo z 10-20 na 20-40.

Predmety

  • Zbraň The Butcher’s Cleaver – Spomalenie sa zvýšilo z 40-75% na 61-75%. 
  • Úpravy Drop Rate: 
    • Zvýšený bonus na drop Ancestral a Sacred predmetov v Nightmáre dungeonoch z +5% na +10%. 
    • Odstránená 20% šanca na drop ďalšieho vybavenia z elitných monštier mimo Nightmáre dungeonov a Helltide. 
    • Zvýšená šanca na drop ďalšieho vybavenia z elitných monštier v Nightmáre dungeonoch a Helltide o +10%. 
    • Nightmáre dungeonov teraz má 50% šancu na drop 2. Legendárneho predmetu po ukončení. 
    • Nightmáre dungeonov teraz dáva 3 vzácne predmety po ukončení, z miesto 1.

Monštrá

  • Zvýšené škálovanie zdravia monštier z 85% na 100% bonus za každého ďalšieho hráča v skupine.

Rôzne

  • Upravili sme škálovanie Oltára Chamtivosti, aby sme zlepšili jeho účinnosť počas celej hry. 
  • Svetoví bossovia teraz častejšie dropujú lektvary. 
  • Už neexistuje obmedzenie počtu materiálov, ktoré môžete naraz upravovať na vyššie úrovne.

Predmetové prefixy

Developer’s Note: Mnohé predmetové prefixy/sufixy sú príliš účinné a zastierajú iné možnosti. Snažíme sa vyvážiť výnimky, zlepšiť výber významných možností na konkurenčných slotoch a zvýšiť celkovú flexibilitu predmetov. Vieme, že tieto zmeny znížia celkovú silu postavy, takže budeme sledovať, ako tieto zmeny ovplyvnia schopnosť hráčov dosahovať očakávané ciele počas sezóny.

Zvyšujeme dostupnosť nasledujúcich predmetových prefixov/sufixov, aby sme ich ľahšie zahrnuli do rôznych stávok.

  • Zníženie trvania obmedzenia ovládania: Teraz sa môže objaviť na nohaviciach. 
  • Generovanie bariéry: Teraz sa môže objaviť pre všetky triedy. Bude tiež začať padať neskôr v hre. 
  • Šanca na šťastný zásah pri používaní bariéry: Teraz sa môže objaviť pre všetky triedy. Znížené o ~12%, ak je na helme a ~20%, ak je na amulete alebo vedľajšej ruke. 
  • Poškodenie ovládania zručnosti: Novopridané; môže sa objaviť na zbraniach kúzelníka. 
  • Sťahuje sa identicky ako poškodenie základnej zručnosti. 
  • Odolnosť voči všetkým elementom: Teraz sa môže objaviť na štítoch. 

Poznámka od vývojárov: Bonus základnej štatistiky na zbraniach bol nadmerne silný, preto tento bonus zmiernime. 

  • Sila: 50% silnejšia, keď je na zbraniach -> 25% silnejšia, keď je na zbraniach. 
  • Obratnosť: 50% silnejšia, keď je na zbraniach -> 25% silnejšia, keď je na zbraniach. 
  • Inteligencia: 50% silnejšia, keď je na zbraniach -> 25% silnejšia, keď je na zbraniach. 
  • Vôľa: 50% silnejšia, keď je na zbraniach -> 25% silnejšia, keď je na zbraniach.

Poznámka od vývojárov: Efekty na zníženie obnovovacieho času často pôsobili povinným dojmom vzhľadom na ich vysokú účinnosť. Predpokladáme, že zníženie obnovovacieho času bude aj naďalej veľmi žiadanou vlastnosťou, ale trest za to, ak ju nebudete prioritizovať, nebude taký prísny.

  • Zníženie obnovovacieho času: Znížené o ~30%. 
  • Zníženie obnovovacieho času dovednosti Imbued: Znížené o ~30%. 
  • Zníženie obnovovacieho času dovednosti Pasca: Znížené o ~30%.

Poznámka od vývojárov: Vidíme, že poškodenie kritického zásahu a poškodenie na zraniteľných nepriateľoch sú často vnímané ako nevyhnutné pre úspech herných postavení v Diablo IV. Veríme, že toto je krok smerom k podpore viacerých typov postavení a budeme ďalej robiť zmeny, aby sme dosiahli tento cieľ.

  • Poškodenie kritického zásahu: Znížené o ~17%. 
  • Poškodenie kritického zásahu z blesku: Znížené o ~17%. 
  • Poškodenie kritického zásahu s dovednosťami Kosti, Zem, Okované a Vlkodlak: Znížené o ~17%. 
  • Poškodenie na zraniteľných nepriateľoch: Znížené o ~40%.

Poznámka od vývojárov: Nerovnosti v prirodzených efektoch môžu vylúčiť niektoré zbrane ešte predtým, než sa zvyšok ich štatistík určí. Tieto efekty budú podrobené prísnejším zníženiam než ich bežné protipóly, aby sa zvýšila flexibilita zbraní.

  • Zníženie obnovovacieho času (vlastné pre vedľajšie ruky): Znížené o ~35%. 
  • Poškodenie kritického zásahu (vlastné pre meče): Znížené o ~50%. 
  • Poškodenie na zraniteľných nepriateľoch (vlastné pre kuše): Znížené o ~65%.

Poznámka od vývojárov: Bonusové poškodenie na ovládaných nepriateľoch bolo nadmerne účinné v porovnaní s jednoduchosťou jeho aktivácie v porovnaní s prísnejšími, typovo špecifickými efektmi na ovládanie nepriateľov.

  • Poškodenie na ovládaných nepriateľoch: Znížené o ~30%. 
  • Poškodenie na zamrznutých nepriateľoch: Zvýšené o ~20%.

Poznámka od vývojárov: Videli sme, že zruční hráči často ničia monštrá mnoho levelov nad svojimi vlastnými. Chceme to podporiť, ale súčasná situácia je nad rámec toho, čo považujeme za správne pre dlhodobú stabilitu hry. Preto presúvame silu z mnohých obranných atribútov na ofenzívne atribúty. Vieme, že to zvýši náročnosť nášho endgame obsahu, najmä pre tých, ktorí sa snažia poraziť náš vrcholný bos, stretnutie, ktoré nie je pre slabých sŕdc. Prekonanie vrcholového bosu si vyžiada každý kúsok odvahy, aký dokážete a všetky dostupné nástroje. Budeme ďalej sledovať spätnú väzbu od komunity a meniť naše bojové mechaniky podľa potreby.

  • Fyzické poškodenie: Zvýšené o ~25%. 
  • Ohňové poškodenie: Zvýšené o ~25%. 
  • Chladové poškodenie: Zvýšené o ~25%. 
  • Bleskové poškodenie: Zvýšené o ~25%.
  • Jedové poškodenie: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie stínom: Zvýšené o ~25%. 
  • Nefyzické poškodenie: Zvýšené o ~25%. 
  • Fyzické poškodenie v priebehu času: Zvýšené o ~40%. 
  • Poškodenie ohňa v priebehu času: Zvýšené o ~40%. 
  • Poškodenie stínu v priebehu času: Zvýšené o ~40%. 
  • Poškodenie dvouručnými tĺkotovými zbraňami: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dvouručnými sekáčmi: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie pri dual-wield (nosení dvoch zbraní): Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie strelnými zbraňami: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie s dovednosťami, ktoré menia zbrane: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie v ľudskej forme: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie v podobe promeňovanej bytosti: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Krv: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Kosti: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Bojovník: Zvýšené o ~33%. 
  • Poškodenie dovednosti Spoločník: Zvýšené o ~33%. 
  • Poškodenie dovednosti Konjurácia: Zvýšené o ~33%. 
  • Poškodenie dovednosti Zákeřný útok: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Temnota: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Zem: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Mráz: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Okované: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Oživenie: Zvýšené o ~33%. 
  • Poškodenie dovednosti Vyslídič: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Pyromancia: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Úder elektrinou: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Búrka: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Zvolanie: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Pasca: Zvýšené o ~33%.
  • Poškodenie zručnosti s útočnými zbraňami: Zvýšené o ~33%. 
  • Poškodenie dovednosti Medveď: Zvýšené o ~25%. 
  • Poškodenie dovednosti Vlkodlak: Zvýšené o ~25%. 
  • Celková obrana: Znížená o ~30%. 
  • Rýchlosť útoku po dobu 4 sekúnd po vyhnutí sa útoku: Zvýšená o ~20%. 
  • Poškodenie po dobu 4 sekúnd po vyhnutí sa útoku: Zvýšené o ~20%. 
  • Celková obrana v podobe medveďa: Znížená o ~25%. 
  • Celková obrana v podobe vlkodlaka: Znížená o ~25%. 
  • Zníženie poškodenia od blízkych nepriateľov: Znížené o ~20%. 
  • Zníženie poškodenia od vzdialených nepriateľov: Znížené o ~20%. 
  • Zníženie poškodenia od nepriateľov, ktorí krvácajú: Znížené o ~25%. 
  • Zníženie poškodenia od nepriateľov, ktorí horia: Znížené o ~25%. 
  • Zníženie poškodenia od otrávených nepriateľov: Znížené o ~25%. 
  • Zníženie poškodenia od nepriateľov ovplyvnených stínom v priebehu času: Znížené o ~25%. 
  • Zníženie poškodenia počas zosilnenia: Znížené o ~25%.

1.1.0b Build #43391 (všechny platformy) – 20.července 2023

Aktualizace hry

Season of the Malignant

Předměty 

  • Zhoubná srdce vždy přidávají Armor odpovídající jejich Item power. 

World Tiers (světové úrovně)

  • Odstraněn požadavek na level pro úrovně World Tier III a IV. 

1.1.0c Build #43487 (všechny platformy) – 26. července 2023

  • Opraven problém, kdy bylo možné u  některých off-hand předmětů otisknout legendární aspekt pouze jednou.
  • Opraven problém, kdy kombinace Dark Dance a Punishing Speed Malignant Powers mohla způsobit, že hráč omráčil sám sebe. 
  • Opraven problém, kdy mohl hráč opakovaně dostat odměnu Grim Reward Season Journey pokud sebral a zahodil stejnou schránku. 
  • Opraven problém, kdy byla srst Werebeara a Werewolfa byla příliš světlá. 
  • Opraven problém, kdy často pohyb na určitých ovladačích nefungoval správně. 
  • Aktualizace aktivace Premium Battel Pass pomocí vyskakovacího okna s potvrzením. 
  • Výchozí fokus (tlačítko, které ovladač zvýrazní jako první) na obrazovce Battle Pass je nyní tlačítko Season Journey. 
  • Opraveno několik případů pádu hry. 
  • Další vylepšení stability. 
  • Opraveno působení Agitated Winds Malignant heart, které vedlo k tomu, že automatické seslání Cyclone Armor ignorovalo vlastní cooldown. 
  • Získání nebo přerozdělení Seaslonal Blessings (sezónních požehnání) nyní vymaže inventář zpětného odkupu prodejce. 

 

Diskuze k článku

Image
Sprava uctu Diablofans.cz