AKTUALIZACE VYVÁŽENÍ-(BALANCE) POSTAV
Ahoj poutníku, vítej v patchi 1.1.1!
Provedli jsme několik úprav vyvážení tříd. Naše cíle v tomto patchi jsou následující:
Chceme zlepšit efektivitu čarodějů (Sorcerers) a barbarů a zároveň se u každé třídy zaměřit na následující:
Čaroděj (Sorcerers):
Zlepšit schopnost přežití v pozdní fázi hry, především díky vylepšení Paragon Board.
Upravit mechaniky tak, aby se odstranily efekty „polibku a prokletí“ – to je situace, kdy hráč získá sílu, ale ztratí ji jinde.
Barbar:
Zrychlit průběh boje v počáteční fázi hry zvýšením tvorby zuřivosti (Fury) u základních dovedností. V pozdní hře pak zvýšením síly Unikátních předmětů.
Barbarian
Dovednosti:
Bash
- Zvýšenie získaného fury z 11 na 13.
Flay
- Zvýšenie získaného fury z 10 na 13.
Enhanced Frenzy
- Zvýšenie získaného fury z 2 na 3.
Lunging Strike
- Zvýšenie získaného fury z 10 na 12.
Double Swing
- Poškodenie zvýšené z 40% na 50%.
Enhanced Rupture
- Poškodenie zvýšené z 45% na 70%.
Enhanced Charge
- Poškodenie zvýšené z 30% na 60%.
Mighty Charge
- Trvanie vulnerable zvýšené z 2 na 4 sekundy.
Violent Upheaval
- Ak Upheaval poškodí aspoň 2 nepriateľov alebo bossa, získate počas 2 sekúnd berserk, ak poškodí aspoň 4 nepriateľov, trvanie sa zvýši na 3 sekundy.
Pasivky:
Aggressive Resistance
- Redukcia poškodenia zvýšená z 3% na 4%.
Gushing Wounds
- Poškodenie krvácania (bleed) závislé od bonusu kritického poškodenia zvýšené z 100% na 115%.
- Poškodenie krvácania (bleed) pri Overpower zvýšené z 11% na 70%.
Unconstrained
- Bonus k poškodeniu berserku zvýšený z 25% na 35%.
(Aktualizoval sa popis tooltipu v hre pre jasnejšie zobrazenie hodnoty tejto kľúčovej pasivky.)
Walking Arsenal
- Trvanie bonusového poškodenia zvýšené z 6 na 8 sekúnd.
Legendárky:
Aspect of Ancestral Force
- Poškodenie zvýšené z 32-50% na 40-58%.
Death Wish Aspect
- Tŕne zvýšené z 0,5-0,75 na 0,65-0,85.
Aspect of Unrelenting Fury
- Návrat Fury pri použití kľúčových dovednosti zvýšená z 10-20% na 20-30%.
Ďalšia funkcionalita:
- Návrat Fury platí aj pri zasiahnutí bossov.
Aspect of Ancestral Charge
- Poškodenie zvýšené z 50-100% na 75-125%.
Aspect of Burning Rage
- Poškodenie zvýšené z 0,22-0,28 na 0,3-0,38.
Aspect of Bul-Kathos
- Redukcia poškodenia počas zemetrasení (Earthquakes) zvýšené z 5-15% na 15-25%.
Earthquake Aspect
- Bonusové poškodenie počas zemetrasení (Earthquakes) zvýšené z 5-15% na 15-25%.
Unikátky:
Fields of Crimson
- Poškodenie zvýšené z 0,18-0,34 na 0,22-0,38.
- Poškodenie, ktoré nepriatelia utrpia pri státí v kalužiach, zvýšené z 15% na 20%.
- Rupture zníženie cooldown intervalu nahradený bonusom na kritické poškodenie útoku.
Hellhammer
- Poškodenie zvýšené z 0,6-0,8 na 0,85-1,1.
- Trvanie pálenia (burning) zvýšené z 3 na 4 sekundy.
- Poškodenie proti ovládaným nepriateľom (crowd controlled) nahradené bonusom na kritické poškodenie útoku.
Ramaladni’s Magnum Opus
- Fyzické poškodenie nahradené poškodením zraniteľnosti (vulnerable).
100,000 Steps
- Skracovanie intervalu úniku (evade) pomocou útokov nahradený bonusom na plus počet únikov. (Evade charges)
- Poškodenie proti omráčeným (stunned) nepriateľom nahradené bonusom na rýchlosť pohybu.
Battle Trance
- Pasívne poškodenie základných zručností nahradené znížením doby obnovy (cooldown reduction).
- Bonusová rýchlosť útoku pre ostatné schopnosti sa zvýšila z 10-20% na 35-45%.
Rogue
Dovednosti:
Fundamental Invigorating Strike
- Prah energie zvýšený z 50% na 75%.
Primary Forceful Arrow
- Každý tretí vrh prebodáva nepriateľov.
Enhanced Caltrops
- Bonus poškodenia zvýšený z 3% na 5%.
Poison Trap
- Poškodenie zvýšené z 344% na 396%.
Supreme Rain of Arrows
- Prvá vlna Rain of Arrows zrazí nepriateľov na 3 sekundy.
Pasivky:
Victimize
- Pravdepodobnosť šťastného zásahu zvýšená z 35% na 45%.
Rugged
- Redukcia poškodenia proti účinkom poškodenia v čase (DoT) zvýšené z 6/12/18% na 9/18/27%.
Siphoning Strikes
- Pravdepodobnosť šťastného zásahu zvýšená z 75% na 85%.
Legendárky:
Aspect of Elusive Menace
- Už nevyžaduje zásahy od blízkych nepriateľov.
Aspect of Quickening Fog
- Automaticky po skončení Dashu vyhodíte na zem dymový granát. Dymové granáty znižujú čas obnovy Dashu o 0,4-0,6 sekundy za každý zasiahnutý cieľ, až do 2-3 sekúnd.
Unikátky:
Windforce
- Bonus k všetkým statom nahradená poškodením zraniteľnosti (vulnerable).
Word of Hakan
- Bonus k ultimátnemu poškodeniu nahradená znížením doby obnovy (cooldown reduction).
Druid
Dovednosti:
Earth Spike
- Zvýšený zisk spiritu z 11 na 13.
Claw
- Zvýšený zisk spirituz 11 na 12.
Storm Strike
- Zvýšený zisk spiritu z 14 na 15.
Wind Shear
- Zvýšený zisk spiritu z 13 na 14.
Maul
- Zvýšený zisk spiritu z 15 na 17.
Wolves
- Pasívne poškodenie zvýšené z 7,8% na 11%.
- Aktívne poškodenie zvýšené z 110% na 135%.
Enhanced Wolf Pack
- Bonus poškodenia zvýšený z 20% na 25%.
Brutal Wolf Pack
- Bonus rýchlosti útoku zvýšený z 20% na 25%.
Ferocious Wolf Pack
- Zvýšená hodnota posilnenia z 5% na 8%.
Ravens
- Pasívne poškodenie zvýšené z 13% na 20%.
Brutal Ravens
Ďalšia funkcionalita:
- Zvýši pasívne poškodenie vrán o 40%.
Rabies
- Poškodenie časom (DoT) zvýšené z 76% na 110%.
Paragon:
Lightning Resilience Rare Node
- Bonus na maximálny život zvýšený z 4% na 6%.
Legendárky:
Aspect of Metamorphic Stone
- Cena Spiritu znížená z 60 na 50.
- Poškodenie zvýšené z 80-100% na 100-120%.
Aspect of the Alpha
- Poškodenie zvýšené z 75-100% na 90-115%.
Mangled Aspect
- Zisk zdrojov zvýšený z 1 na 3.
Class Mechanika:
Overload
- Šanca na šťastný zásah zvýšená z 20% na 40%.
Sorcerer
Dovednosti:
Flickering Fire Bolt
- Fire Bolt generuje 2 many pri zásahu nepriateľa.
Enhanced Fireball
- Kúzlu Fireball zväčšený rádius o 50 %.
Destructive Fireball
- Kritické poškodenie Fireball sa zvýši o 20 %. Tento bonus sa zvýši na 30 %, ak Fireball zasiahne aspoň 3 nepriateľov.
Greater Chain Lightning
- Pri každom odraze Reťazového blesku sa zvýši počas jeho trvania poškodenie o 5 %.
Destructive Chain Lightning
- Pravdepodobnosť vzniku praskajúcej energie sa zvýšila z 25 % na 30 %.
Pasivky:
Vyr’s Mastery
- Bonus poškodenia sa zvýšil z 10 % na 15 %.
Esu’s Ferocity
Ďalšia funkcionalita:
- Oba bonusy nastanú na 3 sekundy po zásahu bossov kritickým zásahom.
Combustion
- Vaše spalujúce (burning) efekty spôsobujú zvýšené poškodenia vo výške x20 %, plus dodatočné zvýšené poškodenie vo výške x2 % za každý jedinečný zdroj popálenia, ktorý ste nepriateľovi aplikovali.
Paragon:
Searing Heat Legendary Uzol
- Kúzlo Fireball alebo Meteoru zvýši šancu na kritický zásah o 5 % počas 5 sekúnd, až do 15 %.
Ceaseless Conduit Legendary Uzol
- Poškodenie praskajúcej energie sa zvýšilo z 2 % na 3 % za každých 20 inteligencie, ktorú má hráč posilneným zriedeným glyfom.
Territorial Rare Glyph
- Redukcia poškodenia sa zvýšilo z 10 % na 15 %.
Warding Rare Glyph
- Redukcia poškodenia sa zvýšilo z 13 % na 25 %.
Keeper of Flames Rare uzol
- Zníženie poškodenia sa zvýšilo z 4 % na 5 %.
- Bonus redukcie poškodenia sa zvýšil z 4 % na 5 %.
Smoldering Embers Rare uzol
- Zníženie poškodenia od horiacich nepriateľov sa zvýšilo z 4 % na 5 %.
- Bonus znižovania poškodenia od horiacich nepriateľov sa zvýšil z 4 % na 5 %.
Guarded Rare Uzol
- Zníženie poškodenia od zraniteľných nepriateľov sa zvýšilo z 4 % na 5 %.
- Bonus redukcie poškodenia od zraniteľných (vulnerable) nepriateľov sa zvýšil z 4 % na 5 %.
Oppressive Rare Node
- Redukcia poškodenia od zraniteľných (vulnerable) nepriateľov sa zvýšilo z 4 % na 5 %.
Lightning Resilience Rare Node
- Bonus na maximálny život sa zvýšil z 4 % na 6 %.
Legendárky:
Serpentine Aspect
- Môžete mať aktívnych o 1 Hydra navyše a trvanie Hydry sa zvýšilo o 14-24 %.
- Tento efekt ovplyvňuje aj očarenie Hydry.
Aspect of Conflagration
- Bonus poškodenia od horenia sa zvýšil z 20-30 % na 20-40 %.
Aspect of Engulfing Flames
- Bonus poškodenia od horenia sa zvýšil z 30 % na 60-80 %.
Aspect of Three Curses
- Zvýšte kritické poškodenie Meteoru a Fireballu o 20-40 %. Dvojnásobne sa tento bonus zvyšuje proti zdravým nepriateľom.
Flamewalker’s Aspect
- Trvanie bonusu na rýchlosť pohybu sa zvýšilo z 4 na 6 sekúnd.
Gravitational Aspect
- Ball lightning sa točí okolo vás a spôsobuje zvýšené poškodenie vo výške 15-25 %.
Aspect of Unbroken Tether
- Počet ďalších odrazov reťazového blesku sa zvýšil z 2 na 4.
Recharging Aspect
- Pri každom odraze reťazového blesku získavate 1,5-3 manu.
Charged Aspect
- Trvanie bonusu na rýchlosť pohybu sa zvýšilo z 4 na 8 sekúnd.
Aspect of the Bounding Conduit
- Bonus na rýchlosť pohybu sa zvýšil z 20-25 % na 25-30 %.
Nový legendárny – Mage-Lord’s Aspect
- Zvýšenie znižovania poškodenia pasívkou Vyr’s Mastery o 6-9 % pre každého blízkeho nepriateľa, až do 18-27 %.
Aspect of Frozen Orbit
- Poškodenie sa zvýšilo z 20-30 % na 30-40 %.
Storm Swell Aspect
- Bonus poškodenia sa zvýšil z 11-20 % na 21-30 %.
Snowveiled Aspect
- Trvanie nezastaviteľnosti sa zvýšilo z 2-3 sekúnd na 3-5 sekúnd.
Ďalšia funkcionalita:
- Taktiež poskytuje 10 % bonus armor počas 3-5 sekúnd.
Incendiary Aspect
- Šťastný zásah: Poškodenie vašich pyromantických schopností má šancu až 12-17 % obnoviť 10 man.
Snowguard’s Aspect
- Počas pobytu vo svojom vlastnom Meteore a po dobu 3 sekúnd po jeho opustení získavate o 20-25 % menej poškodenia.
Aspect of Concentration
- Regenerácia many sa zvýšila z 20-30 % na 40-50 %.
- Požiadavka na trvanie na získanie jeho výhody sa znížila z 3 na 2 sekundy.
Unikátky:
Gloves of the Illuminator
- Penalizacia poškodenia sa zmenšila z 65-55 % na 45-35 %.
- Poškodenie omráčených nepriateľov zmenená na Šťastný zásah: Možnosť obnovenia zdrojov.
- Prvý odraz je oveľa bližšie k hráčovi.
Necromancer
Dovednosti:
Enhanced Bone Spirit
- Zníženie času obnovy (cooldown reduction) sa zvýšilo z 6 na 7 sekúnd.
Paragon:
Wither Legendary Board
- Požiadavka na Vôľu (Willpower) pre bonusy sa zmenšila z 50 na 40.
- Bonusové poškodenie za každých 40 bodov Vôle sa zvýšilo z 2,5 % na 4 %.
Legendárky:
Aspect of Empowering Reaper
- Poškodenie nepriateľov so Sever má 10-20% šancu vytvoriť pod cieľom kaluž Nákazy (Blight), ktorá spôsobuje 20-60% bonusového poškodenia. Tento efekt môže nastať len raz za 3 sekundy.
Aspect of Exposed Flesh
- Šťastný zásah: Možnosť až 10% šance na generovanie 30-50 Esencie pri zásahu zraniteľného nepriateľa.
Aspect of Decay
- Poškodenie sa zvýšilo z 20-40% na 25-45%.
Aspect of Torment
- Regenerácia Esencie sa zvýšila z 20-30% na 90-170%.
Hulking Aspect
- Zmenená kategória aspektu z Ressource na Pomocné (Utility).
- Šanca na to, že Golem zredukuje svoj čas obnovy sa zvýšila z 1-4% na 2-5%.
- Šanca na to, že Golem vytvorí mŕtvolu sa zvýšila z 0,5-2% na 1-2,5%.
Unikátky:
Greaves of the Empty Tomb
- Inteligencia nahradená bonusovou rýchlosťou pohybu.
Minioni:
Nasledujúce útoky teraz spôsobujú znížené poškodenie spoločníkom Druida a Pomocníkom Nekromanta:
- Balrog
- Ohnivý dych
- Elitné prídavné účinky
- Ohnivá očarenosť (Fire Enchanted)
- Elektrifikované obelisky(Electrified Obelisks)
- Elektrický oštep (Shock Lance)
AKTUALIZACE HRATELNOSTI
Množství nepřátel:
Zvýšili jsme množství nepřátel v Nightmare Dungeonech a Helltide.
Změna životů Boss monster:
- Bosové okolo Levelu 60 mají nyní více životů. Příklad:
- Bosové na Levelu 60 a níže jsou beze změn..
- Bosové na Levelu 80 mají o 50% zvýšené životy.
- Bosové na Levelu 100 mají o 100% zvýšené životy.
- Bosové na Levelu 120 mají o 120% zvýšené životy.
- Bosové na Levelu 150 a vyšší mají 150% zvýšené životy.
Bosové a Události(Events)
- Level 35 a vyšší Bosové nyní mají 100% šanci že vypadne Legendární předmět.
- Treasure Goblini nyní mají vyšší šanci na drop Legendárního předmětu od levelu 6-14 a garantovaný drop od levelu 15.
- Legion Eventy jsou nyní více odměňující a garantovaný drop Legendárních předmětů začíná na levelu 35.
Obecné změny:
- Provedli jsme několik vylepšení interakce poškození a dalších efektů proti bariéram.
- Bonusové poškození nebo bonusové efekty, které se uplatňují při zásahu nebo při udělování poškození, se nyní uplatní i přes bariéry.
- The Exploit Paragon Glyph nyní dává Zranitelnost (Vulnerable) i do neprátel, kteří mají aktivní bariéru.
- Cheat death effect nyná funguje správně když má hráč aktivní bariéru.
- Ovlivňuje i PvP hru.
- Varšan nyní prorazí všechny segmenty Bone Wall,, kterými se prožene.
- Byly sníženy náklady na vrácení dovednostních a paragonských bodů. Snížení začíná na nižších úrovních a dosahuje maximálně 40 % na 100. úrovni.
- Příklad:: Level 50 – 12%, Level 60 – 18%, Level 70 – 24%, Level 80 – 30%.
- Zvýšili jsme limit pro elixíry v inventáři z 20 na 99.
- Za zlato jde nyní koupit další záložka v bedně.
- Obnovili jsme dobu pro opuštění dungeonu zpět na 3 sekundy.
- Bonusové poškození nebo bonusové efekty, které se uplatňují při zásahu nebo při udělování poškození, se nyní uplatní i přes bariéry.
(Poznámka vývojářů: Možnost opuštění dungeonu se používala jako další způsob snadného úniku z nebezpečí v dungeonech, zejména pro hráče Hardcore.
- Caged Heart of Spellbreaking
- Změněno na: Po obdržení elementárního poškození získáte na 5 sekund snížení poškození o 10-20 %.
Generické Unikátní Předměty:
- Temerity
-
- + All Stats affix změněn na maximálním počet životů.
- Bariéra je nyní založena na maximálním počtu životů.
- Nyní správně zohledňuje podmínky pro hráče s bariérou.
OPRAVY BUGŮ
Přístupnost:
- Screen Reader: podpora pro čtení ikon tříd.
- Byl opraven problém, kdy Screen Reade nepřečetl velká písmena, písmena s diakritikou nebo speciální znaky.
Kooperativní Hra:
- Byl opraven problém, při kterém mohl být během kooperativní hry zablokován postup v úkolu Final Straw.
- Opraven problém, kdy mohl “klikací předměty” během kooperativní hry aktivovat pouze první hráč.
- Opraven problém, kdy použití portálu při pokusu o vstup do dungeonu mohlo způsobit, že se oba hráči během místní kooperativní hry zasekli.
- Opraven problém, kdy následovníci NPC nemohli správně fungovat ve scénářích, kde byli hráči během hry Local Co-Op na koni.
- Opraven problém, při kterém se v určitých situacích během hry Local Co-Op správně nezobrazoval ukazatel postupu plnění úkolů ostatních hráčů.
- Opraven problém, kdy se informace o sezóně nezobrazovaly správně, když hráč 2 vytvořil novou postavu během hry Local Co-Op.
- Opraven problém, kdy se hráči zapojenému do rozhovoru s NPC zobrazila černá obrazovka, pokud se jiný hráč v jeho partě teleportoval pryč.
Dungeony:
- Opraven problém, kdy mohl být zablokován postup v dungeonu, když se za bariérou zrodil Butcher nebo Treasure Goblin..
- Opraven problém, kdy hráči mohli po smrti v Nightmare dungeonu opustit svou partu, znovu vstoupit a poté znovu vstoupit do dungeonu a jejich oživení se nezapočítávala do limitu.
- Opraven problém, kdy nosiči animů zabití před spuštěním cíle Animus nehodili Animus, což blokovalo postup dungeonem.
- Opraven problém, při kterém často nefungovalo tlačítko Resetovat dungeon.
- Opraven problém, kdy strážce Xor’lim někdy nevyhodil Garanův klíč v dungeonu Garan Hold Nightmare.
Hratelnost:
- Barbar
- Byl opraven problém, při kterém Charge nepřenášelo všechny zasažené nepřátele spolu s barbarem.
- Opraven problém, při kterém mohla postava hráče při úderu Lunging Strike uvíznout pod zemí.
- Opraven problém, při kterém mohla být bonusová šance na kritický úder, kterou poskytuje zhoubná síla Focused Rage, spotřebována nebojovými dovednostmi.
- Opraven problém, kdy aspekt Rozpoutání berserku nezpůsoboval krvácení cílů při berserku.
- Druid
-
- V nápovědě k síle Moonrage malignant je nyní uvedena také dodatečná šance na Lucky Hit, že se při poškození bosse zrodí vlk.
- Tato nápověda nyní správně informuje o tom, že uděluje vlkům +3 stupně.
- Opraven problém, kdy Volání divočiny a Aspekt ražení správně neovlivňovaly pasivní části dovedností Společník a aktivní část Vlků.
- Necromancer
-
- Opraven problém, který způsoboval, že bylo současně aktivních více Blood Orbů, než bylo zamýšleno. Blood Orby nyní fungují stejně jako Crackling energie a jejich maximální hodnota je 30.
- Opraven problém, při kterém aspekt Untimely Death zvyšoval poškození z Overpower pouze u Krvavého kopí, nikoliv u ostatních cílů s kopím.
- Opraven problém, kdy štíty držené nekromantem zakrývaly jeho obličej v načítacích obrazovkách.
- Opraven problém, kdy pasivní schopnost Imperfectly Balanced mohla mít přidělen pouze 1 bod.
- Rogue
-
- Opraven problém, kdy bylo možné pomocí dovednosti Concealment v blízkosti přechodových zón nekonečně dlouho vyvolávat jedovaté pasti bez vynaložení energie.
- Opraven problém, kdy efekt Taunt Stínového klonu ze zhoubné schopnosti Trickery mohl v PvP Tauntovat ostatní hráče a taunt nebyl přerušitelný efekty Unstoppable.
- Sorcerer
-
- Byl opraven problém, kdy pasivní schopnost Dominance živlů nefungovala správně při používání základních dovedností a dovedností Mistrovství, které způsobovaly poškození v čase.
- Například: Meteor použitý při hodnotě nad 50 many, který by vás připravil o 50 many, nezískal plný bonus k poškození.
- Opraven problém, kdy Zhoubná síla Omnipower nespotřebovávala správně dodatečnou manu, což pak nespustilo další interakce s dodatečnou spotřebou zdrojů.
- Například: snížení poškození z pasivního štítu many.
- Opraven problém, kdy zhoubná síla Omnipower nekonzistentně vypouštěla příslušný počet střel. Kromě toho byl aktualizován tooltip, aby lépe popisoval tuto sílu.
- Opraven problém, kdy účinky zhoubné síly Temný tanec resetovaly pasivní schopnost Vyrovnání živlů.
- Opraven problém, kdy efekt teleportace do náhodné lokace ze hry The Oculus mohl způsobit, že se hráči zasekli v prostředí.
Obecné:
- Byl opraven problém, kdy zvýšení rychlosti při použití dovednosti Ostruha bylo na ovladači pomalejší než na klávesnici a myši.
- Opraven problém, kdy portály Invasion spawnované během některých událostí Helltide mohly být vytlačeny mimo obrazovku s efekty Fear.
- Opraven problém, kdy vzácné uzly Paragon někdy neposkytovaly bonusy s vybavením zvyšujícím statistiky.
- Opraven problém, při kterém mohlo neustálé očarovávání předmětu vést k tomu, že se při následném přetáčení opakovaně zobrazovala stejná statistika.
- Opraven problém, kdy poškozující efekty po smrti ignorovaly snížení poškození ze statistik blízkých nebo vzdálených nepřátel.
- Opraven problém, kdy se nasednutí na koně za pohybu chovalo při hraní na konzoli nevyzpytatelně.
Monstera:
- Byl opraven problém, kdy se elitní nepřátelé s přídavkem Teleportér mohli teleportovat mimo obrazovku a způsobit nadměrné poškození.
- Opraven problém, kdy nepřátelé s příznakem Tusked Charger mohli hráče poškodit i po smrti.
- Opraven problém, kdy nepřítel Corpse Spawn neútočil na hráče.
- Opraven problém, kdy bylo obtížnější porazit příšeru Mahjoob, než bylo zamýšleno.
Úkoly:
- Byl opraven problém, při kterém byl zablokován postup během úkolu Reject the Mother, pokud hráč opustil hru a vrátil se zpět.
- Opraven problém, při kterém mohlo dojít k promeškání cílů úkolu při jízdě na koni během úkolu Desperate Remedies.
- Opraven problém, kdy mohlo dojít k zablokování postupu při plnění úkolu Fury Against Fate.
- Opraven problém, při kterém nebyl špendlík sledovače úkolů viditelný mimo zónu, kde se nacházel úkol Ruins of Faith.
- Opraven problém, kdy se barikáda nasáklá gorem mohla stát nezničitelnou po opuštění a návratu do sklepení během plnění úkolu Fury Against Fate.
- Opraven problém, kdy hráči mohli opakovaně bojovat s Varšanem během závěrečného sezónního úkolu resetováním dungeonu, kde se spawnuje.
Sezónní:
- Byl opraven problém, při kterém se zhoubná síla Prudent Heart nespustila, když jste byli na koni.
- Opraven problém, kdy se zhoubná síla Temný tanec mohla chovat, jako by se hráč sám poškozoval, což mohlo uplatnit další efekty, které se objevují, když hráč způsobuje poškození.
- Opraven problém, při kterém mohlo dojít ke ztrátě receptu Invoker of Varshan.
- Hráči, kteří recept ztratili, jej mohou získat z jakéhokoli zabití zhoubce po dokončení sezónní linie úkolů.
- Opraven problém, kdy zhoubná síla Barber absorbovala poškození od všech ostatních hráčů, a ne pouze od hráče, který jí byl vybaven.
- Opraven problém, kdy sezónní požehnání Urna vyjednávání zvyšovalo náklady na očarování předmětů.
- Opraven problém, kdy zhoubné srdce Temný tanec mohlo hráče zabít. Již nebude spotřebovávat životy, pokud hráč nemá dostatek životů na zaplacení.
Obchod a Battle Pass:
- Opraven problém, kdy se při hraní na nízkém grafickém nastavení nezobrazovaly vizuální efekty emotikonu Arise.
- Opraven problém, kdy emotikon Poklepání dýkou pro Tuláka z Battle Passu blokoval pohyb hráče po dobu jeho trvání.
- Opraven problém, kdy animace Nekromantky pro emotikon Loutka v kleci měla v náhledu vizuální chyby.
- Opraven problém, kdy kosmetická sada Phantasm Walker obsahovala několik vizuálních chyb, například oříznutí.
Rozhraní UI:
- Byl opraven problém, kdy při rozhovoru s Kresem během úkolu chyběl text.
- Opraven problém, kdy titulky během úkolu nebyly synchronizovány s hlasovým dialogem.
- Opraven problém, kdy se při vybavení dvěma prsteny s vloženým srdcem v nápovědě zobrazoval špatný název pro Hněvivé zhoubné srdce.
- Opraveno několik problémů s nekonzistencí textového popisu v balíčcích obchodu.
- Opraven problém, kdy se v tooltipu svitku Amnézie odkazovalo na body statistik místo na body Paragonů.
- Opraven problém, při kterém se neshodovaly tooltipy pro karty Společenské a Různé v kolečku akcí.
- Opraven problém, kdy tooltip pro emotikony Battlepass chybně popisoval emotikony jako emotikony obchodu místo sezónních emotikonů.
- Opraven problém, kdy se Coldiron Aegis zobrazoval jako podporující všechny třídy, přestože ne všechny třídy mohou používat štíty.
- Opraven problém, při kterém se mohl nesprávně zobrazovat časovač pro Whispers..
- Opraven problém, při kterém chyběla jména ve Skříni.
- Opraveno několik problémů s lokalizací.
- Opraven problém, kdy po zamítnutí výzvy Koupit další platinu při procházení nabídky Battle Pass mizelo zvýraznění tlačítek pro ovladač.
- Opraven problém, při kterém nebylo možné změnit pořadí v seznamu Hrdina.
- Opraven problém, kdy zobrazená značka smrti hráče na minimapě byla nepřesná ve srovnání s místem, kde se nachází jeho mrtvola.
- Opraven problém, při kterém se nesprávně zobrazovaly značky úkolů, pokud hráč opustil oblast a vrátil se během plnění úkolu Odpovědi v popelu.
- Opraven problém, kdy se při výběru jiných mountů v nabídce Prodejce stájového mistra neaktualizovala zbroj a trofeje.
- Opraven problém, při kterém mohlo zmizet zvýraznění tlačítek ovladače v nabídce Stájmistra.
- Opraven problém, kdy rozhraní Battle Pass po přeskočení úrovně správně nepřešlo na příslušnou úroveň.
Ostatní nezařazené::
- Opraven problém, kdy se otěže Krvavého oře znovu objevovaly v nabídce Stájmistra poté, co již byly získány.
- Opraven problém, kdy otevření více oken profilu klanu způsobovalo pád.
- Opraven problém, při kterém určitý účes nekromanta v cutscénách protínal krk postavy.
- Opraven problém, při kterém bylo možné slyšet zvuk z Cormonda, i když byl hráč během kroku úkolu Vstup do lesní mýtiny daleko od něj.
- Opraven problém, kdy efekt počasí a změna barvy mapy označující Helltide přetrvávaly i po skončení Helltide.
- Opraven problém, kdy přeskočení úvodní cutscény po vytvoření nové postavy mohlo způsobit pád.
- Opraven problém, kdy Krvavý oř nebyl vždy odměněn po poražení Ozvěny Lilith.
- Různá další vylepšení vizuální stránky, stability a výkonu pro všechny platformy.