DiabloFans.cz je fan web hry Diablo 4 pro českou a slovenskou komunitu (CZ/SK). Najdete zde buildy, návody a novinky ze světa Diabla.

Image
Lilith - SEO web bgr
ImageImage

Diablo 4 Patch Notes 1.1.1

14 srpna, 2023
 / 
FunSt0rM
 / 

AKTUALIZACE VYVÁŽENÍ-(BALANCE) POSTAV

Ahoj poutníku, vítej v patchi 1.1.1!

Provedli jsme několik úprav vyvážení tříd. Naše cíle v tomto patchi jsou následující:
Chceme zlepšit efektivitu čarodějů (Sorcerers) a barbarů a zároveň se u každé třídy zaměřit na následující:

Čaroděj (Sorcerers):
Zlepšit schopnost přežití v pozdní fázi hry, především díky vylepšení Paragon Board.
Upravit mechaniky tak, aby se odstranily efekty „polibku a prokletí“ – to je situace, kdy hráč získá sílu, ale ztratí ji jinde.

Barbar:
Zrychlit průběh boje v počáteční fázi hry zvýšením tvorby zuřivosti (Fury) u základních dovedností. V pozdní hře pak zvýšením síly Unikátních předmětů.

 

Barbarian

Dovednosti:

Bash

  • Zvýšenie získaného fury z 11 na 13.

Flay

  • Zvýšenie získaného fury z 10 na 13.

Enhanced Frenzy

  • Zvýšenie získaného fury z 2 na 3.

Lunging Strike

  • Zvýšenie získaného fury z 10 na 12.

Double Swing

  • Poškodenie zvýšené z 40% na 50%.

Enhanced Rupture

  • Poškodenie zvýšené z 45% na 70%.

Enhanced Charge

  • Poškodenie zvýšené z 30% na 60%.

Mighty Charge

  • Trvanie vulnerable zvýšené z 2 na 4 sekundy.

Violent Upheaval

  • Ak Upheaval poškodí aspoň 2 nepriateľov alebo bossa, získate počas 2 sekúnd berserk, ak poškodí aspoň 4 nepriateľov, trvanie sa zvýši na 3 sekundy.

 

Pasivky:

Aggressive Resistance

  • Redukcia poškodenia zvýšená z 3% na 4%.

Gushing Wounds

  • Poškodenie krvácania (bleed) závislé od bonusu kritického poškodenia zvýšené z 100% na 115%.
  • Poškodenie krvácania (bleed) pri Overpower zvýšené z 11% na 70%.

Unconstrained

  • Bonus k poškodeniu berserku zvýšený z 25% na 35%.

(Aktualizoval sa popis tooltipu v hre pre jasnejšie zobrazenie hodnoty tejto kľúčovej pasivky.)

Walking Arsenal

  • Trvanie bonusového poškodenia zvýšené z 6 na 8 sekúnd.

 

Legendárky:

Aspect of Ancestral Force

  • Poškodenie zvýšené z 32-50% na 40-58%.

Death Wish Aspect

  • Tŕne zvýšené z 0,5-0,75 na 0,65-0,85.

Aspect of Unrelenting Fury

  • Návrat Fury pri použití kľúčových dovednosti zvýšená z 10-20% na 20-30%.

Ďalšia funkcionalita:

  • Návrat Fury platí aj pri zasiahnutí bossov.

Aspect of Ancestral Charge

  • Poškodenie zvýšené z 50-100% na 75-125%.

Aspect of Burning Rage

  • Poškodenie zvýšené z 0,22-0,28 na 0,3-0,38.

Aspect of Bul-Kathos

  • Redukcia poškodenia počas zemetrasení (Earthquakes) zvýšené z 5-15% na 15-25%.

Earthquake Aspect

  • Bonusové poškodenie počas zemetrasení (Earthquakes) zvýšené z 5-15% na 15-25%.

 

Unikátky:

Fields of Crimson

  • Poškodenie zvýšené z 0,18-0,34 na 0,22-0,38.
  • Poškodenie, ktoré nepriatelia utrpia pri státí v kalužiach, zvýšené z 15% na 20%.
  • Rupture zníženie cooldown intervalu nahradený bonusom na kritické poškodenie útoku.

Hellhammer

  • Poškodenie zvýšené z 0,6-0,8 na 0,85-1,1.
  • Trvanie pálenia (burning) zvýšené z 3 na 4 sekundy.
  • Poškodenie proti ovládaným nepriateľom (crowd controlled) nahradené bonusom na kritické poškodenie útoku.

Ramaladni’s Magnum Opus

  • Fyzické poškodenie nahradené poškodením zraniteľnosti (vulnerable).

100,000 Steps

  • Skracovanie intervalu úniku (evade) pomocou útokov nahradený bonusom na plus počet únikov. (Evade charges)
  • Poškodenie proti omráčeným (stunned) nepriateľom nahradené bonusom na rýchlosť pohybu.

Battle Trance

  • Pasívne poškodenie základných zručností nahradené znížením doby obnovy (cooldown reduction).
  • Bonusová rýchlosť útoku pre ostatné schopnosti sa zvýšila z 10-20% na 35-45%.

 

Rogue

Dovednosti:

Fundamental Invigorating Strike

  • Prah energie zvýšený z 50% na 75%.

Primary Forceful Arrow

  • Každý tretí vrh prebodáva nepriateľov.

Enhanced Caltrops

  • Bonus poškodenia zvýšený z 3% na 5%.

Poison Trap

  • Poškodenie zvýšené z 344% na 396%.

Supreme Rain of Arrows

  • Prvá vlna Rain of Arrows zrazí nepriateľov na 3 sekundy.

 

Pasivky:

Victimize

  • Pravdepodobnosť šťastného zásahu zvýšená z 35% na 45%.

Rugged

  • Redukcia poškodenia proti účinkom poškodenia v čase (DoT) zvýšené z 6/12/18% na 9/18/27%.

Siphoning Strikes

  • Pravdepodobnosť šťastného zásahu zvýšená z 75% na 85%.

 

Legendárky:

Aspect of Elusive Menace

  • Už nevyžaduje zásahy od blízkych nepriateľov.

Aspect of Quickening Fog

  • Automaticky po skončení Dashu vyhodíte na zem dymový granát. Dymové granáty znižujú čas obnovy Dashu o 0,4-0,6 sekundy za každý zasiahnutý cieľ, až do 2-3 sekúnd.

 

Unikátky:

Windforce

  • Bonus k všetkým statom nahradená poškodením zraniteľnosti (vulnerable).

Word of Hakan

  • Bonus k ultimátnemu poškodeniu nahradená znížením doby obnovy (cooldown reduction).

 

Druid

Dovednosti:

Earth Spike

  • Zvýšený zisk spiritu z 11 na 13.

Claw

  • Zvýšený zisk spirituz 11 na 12.

Storm Strike

  • Zvýšený zisk spiritu z 14 na 15.

Wind Shear

  • Zvýšený zisk spiritu z 13 na 14.

Maul

  • Zvýšený zisk spiritu z 15 na 17.

Wolves

  • Pasívne poškodenie zvýšené z 7,8% na 11%.
  • Aktívne poškodenie zvýšené z 110% na 135%.

Enhanced Wolf Pack

  • Bonus poškodenia zvýšený z 20% na 25%.

Brutal Wolf Pack

  • Bonus rýchlosti útoku zvýšený z 20% na 25%.

Ferocious Wolf Pack

  • Zvýšená hodnota posilnenia z 5% na 8%.

Ravens

  • Pasívne poškodenie zvýšené z 13% na 20%.

Brutal Ravens

Ďalšia funkcionalita:

  • Zvýši pasívne poškodenie vrán o 40%.

Rabies

  • Poškodenie časom (DoT) zvýšené z 76% na 110%.

 

Paragon:

Lightning Resilience Rare Node

  • Bonus na maximálny život zvýšený z 4% na 6%.

 

Legendárky:

Aspect of Metamorphic Stone

  • Cena Spiritu znížená z 60 na 50.
  • Poškodenie zvýšené z 80-100% na 100-120%.

Aspect of the Alpha

  • Poškodenie zvýšené z 75-100% na 90-115%.

Mangled Aspect

  • Zisk zdrojov zvýšený z 1 na 3.

 

Class Mechanika:

Overload

  • Šanca na šťastný zásah zvýšená z 20% na 40%.

 

Sorcerer

Dovednosti:

Flickering Fire Bolt

  • Fire Bolt generuje 2 many pri zásahu nepriateľa.

Enhanced Fireball

  • Kúzlu Fireball zväčšený rádius o 50 %.

Destructive Fireball

  • Kritické poškodenie Fireball sa zvýši o 20 %. Tento bonus sa zvýši na 30 %, ak Fireball zasiahne aspoň 3 nepriateľov.

Greater Chain Lightning

  • Pri každom odraze Reťazového blesku sa zvýši počas jeho trvania poškodenie o 5 %.

Destructive Chain Lightning

  • Pravdepodobnosť vzniku praskajúcej energie sa zvýšila z 25 % na 30 %.

 

Pasivky:

Vyr’s Mastery

  • Bonus poškodenia sa zvýšil z 10 % na 15 %.

Esu’s Ferocity

Ďalšia funkcionalita:

  • Oba bonusy nastanú na 3 sekundy po zásahu bossov kritickým zásahom.

Combustion

  • Vaše spalujúce (burning) efekty spôsobujú zvýšené poškodenia vo výške x20 %, plus dodatočné zvýšené poškodenie vo výške x2 % za každý jedinečný zdroj popálenia, ktorý ste nepriateľovi aplikovali.

 

Paragon:

Searing Heat Legendary Uzol

  •  Kúzlo Fireball alebo Meteoru zvýši šancu na kritický zásah o 5 % počas 5 sekúnd, až do 15 %.

Ceaseless Conduit Legendary Uzol

  • Poškodenie praskajúcej energie sa zvýšilo z 2 % na 3 % za každých 20 inteligencie, ktorú má hráč posilneným zriedeným glyfom.

Territorial Rare Glyph

  • Redukcia poškodenia sa zvýšilo z 10 % na 15 %.

Warding Rare Glyph

  • Redukcia poškodenia sa zvýšilo z 13 % na 25 %.

Keeper of Flames Rare uzol

  • Zníženie poškodenia sa zvýšilo z 4 % na 5 %.
  • Bonus redukcie poškodenia sa zvýšil z 4 % na 5 %.

Smoldering Embers Rare uzol

  • Zníženie poškodenia od horiacich nepriateľov sa zvýšilo z 4 % na 5 %.
  • Bonus znižovania poškodenia od horiacich nepriateľov sa zvýšil z 4 % na 5 %.

Guarded Rare Uzol

  • Zníženie poškodenia od zraniteľných nepriateľov sa zvýšilo z 4 % na 5 %.
  • Bonus redukcie poškodenia od zraniteľných (vulnerable) nepriateľov sa zvýšil z 4 % na 5 %.

Oppressive Rare Node

  • Redukcia  poškodenia od zraniteľných (vulnerable) nepriateľov sa zvýšilo z 4 % na 5 %.

Lightning Resilience Rare Node

  • Bonus na maximálny život sa zvýšil z 4 % na 6 %.

 

Legendárky:

Serpentine Aspect

  • Môžete mať aktívnych o 1 Hydra navyše a trvanie Hydry sa zvýšilo o 14-24 %.
  • Tento efekt ovplyvňuje aj očarenie Hydry.

Aspect of Conflagration

  • Bonus poškodenia od horenia sa zvýšil z 20-30 % na 20-40 %.

Aspect of Engulfing Flames

  • Bonus poškodenia od horenia sa zvýšil z 30 % na 60-80 %.

Aspect of Three Curses

  • Zvýšte kritické poškodenie Meteoru a Fireballu o 20-40 %. Dvojnásobne sa tento bonus zvyšuje proti zdravým nepriateľom.

Flamewalker’s Aspect

  • Trvanie bonusu na rýchlosť pohybu sa zvýšilo z 4 na 6 sekúnd.

Gravitational Aspect

  • Ball lightning sa točí okolo vás a spôsobuje zvýšené poškodenie vo výške 15-25 %.

Aspect of Unbroken Tether

  • Počet ďalších odrazov reťazového blesku sa zvýšil z 2 na 4.

Recharging Aspect

  • Pri každom odraze reťazového blesku získavate 1,5-3 manu.

Charged Aspect

  • Trvanie bonusu na rýchlosť pohybu sa zvýšilo z 4 na 8 sekúnd.

Aspect of the Bounding Conduit

  • Bonus na rýchlosť pohybu sa zvýšil z 20-25 % na 25-30 %.

Nový legendárny – Mage-Lord’s Aspect

  • Zvýšenie znižovania poškodenia pasívkou Vyr’s Mastery o 6-9 % pre každého blízkeho nepriateľa, až do 18-27 %.

Aspect of Frozen Orbit

  • Poškodenie sa zvýšilo z 20-30 % na 30-40 %.

Storm Swell Aspect

  • Bonus poškodenia sa zvýšil z 11-20 % na 21-30 %.

Snowveiled Aspect

  • Trvanie nezastaviteľnosti sa zvýšilo z 2-3 sekúnd na 3-5 sekúnd.

Ďalšia funkcionalita:

  • Taktiež poskytuje 10 % bonus armor počas 3-5 sekúnd.

Incendiary Aspect

  • Šťastný zásah: Poškodenie vašich pyromantických schopností má šancu až 12-17 % obnoviť 10 man.

Snowguard’s Aspect

  • Počas pobytu vo svojom vlastnom Meteore a po dobu 3 sekúnd po jeho opustení získavate o 20-25 % menej poškodenia.

Aspect of Concentration

  • Regenerácia many sa zvýšila z 20-30 % na 40-50 %.
  • Požiadavka na trvanie na získanie jeho výhody sa znížila z 3 na 2 sekundy.

 

Unikátky:

Gloves of the Illuminator

  • Penalizacia poškodenia sa zmenšila z 65-55 % na 45-35 %.
  • Poškodenie omráčených nepriateľov zmenená na Šťastný zásah: Možnosť obnovenia zdrojov.
  • Prvý odraz je oveľa bližšie k hráčovi.

 

Necromancer

Dovednosti:

Enhanced Bone Spirit

  • Zníženie času obnovy (cooldown reduction) sa zvýšilo z 6 na 7 sekúnd.

 

Paragon:

Wither Legendary Board

  • Požiadavka na Vôľu (Willpower) pre bonusy sa zmenšila z 50 na 40.
  • Bonusové poškodenie za každých 40 bodov Vôle sa zvýšilo z 2,5 % na 4 %.

 

Legendárky:

Aspect of Empowering Reaper

  • Poškodenie nepriateľov so Sever má 10-20% šancu vytvoriť pod cieľom kaluž Nákazy (Blight), ktorá spôsobuje 20-60% bonusového poškodenia. Tento efekt môže nastať len raz za 3 sekundy.

Aspect of Exposed Flesh

  • Šťastný zásah: Možnosť až 10% šance na generovanie 30-50 Esencie pri zásahu zraniteľného nepriateľa.

Aspect of Decay

  • Poškodenie sa zvýšilo z 20-40% na 25-45%.

Aspect of Torment

  • Regenerácia Esencie sa zvýšila z 20-30% na 90-170%.

Hulking Aspect

  • Zmenená kategória aspektu z Ressource na Pomocné (Utility).
  • Šanca na to, že Golem zredukuje svoj čas obnovy sa zvýšila z 1-4% na 2-5%.
  • Šanca na to, že Golem vytvorí mŕtvolu sa zvýšila z 0,5-2% na 1-2,5%.

 

Unikátky:

Greaves of the Empty Tomb

  • Inteligencia nahradená bonusovou rýchlosťou pohybu.

 

Minioni:

Nasledujúce útoky teraz spôsobujú znížené poškodenie spoločníkom Druida a Pomocníkom Nekromanta:

  • Balrog
    • Ohnivý dych
  • Elitné prídavné účinky
    • Ohnivá očarenosť (Fire Enchanted)
    • Elektrifikované obelisky(Electrified Obelisks)
    • Elektrický oštep (Shock Lance)

 

AKTUALIZACE HRATELNOSTI

Množství nepřátel:

Zvýšili jsme množství nepřátel v  Nightmare Dungeonech a Helltide.

Změna životů Boss monster:

  • Bosové okolo Levelu 60 mají nyní více životů. Příklad:
    • Bosové na Levelu 60 a níže jsou beze změn..
    • Bosové na Levelu 80 mají o 50% zvýšené životy.
    • Bosové na Levelu 100 mají o 100% zvýšené životy.
    • Bosové na Levelu 120 mají o 120% zvýšené životy.
    • Bosové na Levelu 150 a vyšší mají 150% zvýšené životy.

 

Bosové a Události(Events)

  • Level 35 a vyšší Bosové nyní mají 100% šanci že vypadne Legendární předmět.
  • Treasure Goblini nyní mají vyšší šanci na drop Legendárního předmětu od levelu 6-14 a garantovaný drop od levelu 15.
  • Legion Eventy jsou nyní více odměňující a garantovaný drop Legendárních předmětů začíná na levelu 35.

 

Obecné změny:

  • Provedli jsme několik vylepšení interakce poškození a dalších efektů proti bariéram.
    • Bonusové poškození nebo bonusové efekty, které se uplatňují při zásahu nebo při udělování poškození, se nyní uplatní i přes bariéry.
      • The Exploit Paragon Glyph nyní dává Zranitelnost (Vulnerable) i do neprátel, kteří mají aktivní bariéru.
    • Cheat death effect nyná funguje správně když má hráč aktivní bariéru.
    • Ovlivňuje i PvP hru.
    • Varšan nyní prorazí všechny segmenty Bone Wall,, kterými se prožene.
    • Byly sníženy náklady na vrácení dovednostních a paragonských bodů. Snížení začíná na nižších úrovních a dosahuje maximálně 40 % na 100. úrovni.
      • Příklad:: Level 50 – 12%, Level 60 – 18%, Level 70 – 24%, Level 80 – 30%.
    • Zvýšili jsme limit pro elixíry v inventáři z 20 na 99.
    • Za zlato jde nyní koupit další záložka v bedně.
    • Obnovili jsme dobu pro opuštění dungeonu zpět na 3 sekundy.

(Poznámka vývojářů: Možnost opuštění dungeonu se používala jako další způsob snadného úniku z nebezpečí v dungeonech, zejména pro hráče Hardcore.

  • Caged Heart of Spellbreaking
    • Změněno na: Po obdržení elementárního poškození získáte na 5 sekund snížení poškození o 10-20 %.

 

Generické Unikátní Předměty:

  • Temerity
    • + All Stats affix změněn na maximálním počet životů.
    • Bariéra je nyní založena na maximálním počtu životů.
    • Nyní správně zohledňuje podmínky pro hráče s bariérou.

OPRAVY BUGŮ

Přístupnost:

  • Screen Reader:  podpora pro čtení ikon tříd.
  • Byl opraven problém, kdy Screen Reade nepřečetl velká písmena, písmena s diakritikou nebo speciální znaky.

 

Kooperativní Hra:

  • Byl opraven problém, při kterém mohl být během kooperativní hry zablokován postup v úkolu Final Straw.
  • Opraven problém, kdy mohl “klikací předměty” během kooperativní hry aktivovat pouze první hráč.
  • Opraven problém, kdy použití portálu při pokusu o vstup do dungeonu mohlo způsobit, že se oba hráči během místní kooperativní hry zasekli.
  • Opraven problém, kdy následovníci NPC nemohli správně fungovat ve scénářích, kde byli hráči během hry Local Co-Op na koni.
  • Opraven problém, při kterém se v určitých situacích během hry Local Co-Op správně nezobrazoval ukazatel postupu plnění úkolů ostatních hráčů.
  • Opraven problém, kdy se informace o sezóně nezobrazovaly správně, když hráč 2 vytvořil novou postavu během hry Local Co-Op.
  • Opraven problém, kdy se hráči zapojenému do rozhovoru s NPC zobrazila černá obrazovka, pokud se jiný hráč v jeho partě teleportoval pryč.

 

Dungeony:

  • Opraven problém, kdy mohl být zablokován postup v dungeonu, když se za bariérou zrodil Butcher nebo Treasure Goblin..
  • Opraven problém, kdy hráči mohli po smrti v Nightmare dungeonu opustit svou partu, znovu vstoupit a poté znovu vstoupit do dungeonu a jejich oživení se nezapočítávala do limitu.
  • Opraven problém, kdy nosiči animů zabití před spuštěním cíle Animus nehodili Animus, což blokovalo postup dungeonem.
  • Opraven problém, při kterém často nefungovalo tlačítko Resetovat dungeon.
  • Opraven problém, kdy strážce Xor’lim někdy nevyhodil Garanův klíč v dungeonu Garan Hold Nightmare.

 

Hratelnost:

  • Barbar
    • Byl opraven problém, při kterém Charge nepřenášelo všechny zasažené nepřátele spolu s barbarem.
    • Opraven problém, při kterém mohla postava hráče při úderu Lunging Strike uvíznout pod zemí.
    • Opraven problém, při kterém mohla být bonusová šance na kritický úder, kterou poskytuje zhoubná síla Focused Rage, spotřebována nebojovými dovednostmi.
    • Opraven problém, kdy aspekt Rozpoutání berserku nezpůsoboval krvácení cílů při berserku.
  • Druid
    • V nápovědě k síle Moonrage malignant je nyní uvedena také dodatečná šance na Lucky Hit, že se při poškození bosse zrodí vlk.
    • Tato nápověda nyní správně informuje o tom, že uděluje vlkům +3 stupně.
    • Opraven problém, kdy Volání divočiny a Aspekt ražení správně neovlivňovaly pasivní části dovedností Společník a aktivní část Vlků.
  • Necromancer
    • Opraven problém, který způsoboval, že bylo současně aktivních více Blood Orbů, než bylo zamýšleno. Blood Orby nyní fungují stejně jako Crackling energie a jejich maximální hodnota je 30.
    • Opraven problém, při kterém aspekt Untimely Death zvyšoval poškození z Overpower pouze u Krvavého kopí, nikoliv u ostatních cílů s kopím.
    • Opraven problém, kdy štíty držené nekromantem zakrývaly jeho obličej v načítacích obrazovkách.
    • Opraven problém, kdy pasivní schopnost Imperfectly Balanced mohla mít přidělen pouze 1 bod.
  • Rogue
    • Opraven problém, kdy bylo možné pomocí dovednosti Concealment v blízkosti přechodových zón nekonečně dlouho vyvolávat jedovaté pasti bez vynaložení energie.
    • Opraven problém, kdy efekt Taunt Stínového klonu ze zhoubné schopnosti Trickery mohl v PvP Tauntovat ostatní hráče a taunt nebyl přerušitelný efekty Unstoppable.
  • Sorcerer
    • Byl opraven problém, kdy pasivní schopnost Dominance živlů nefungovala správně při používání základních dovedností a dovedností Mistrovství, které způsobovaly poškození v čase.
    • Například: Meteor použitý při hodnotě nad 50 many, který by vás připravil o 50 many, nezískal plný bonus k poškození.
    • Opraven problém, kdy Zhoubná síla Omnipower nespotřebovávala správně dodatečnou manu, což pak nespustilo další interakce s dodatečnou spotřebou zdrojů.
    • Například: snížení poškození z pasivního štítu many.
    • Opraven problém, kdy zhoubná síla Omnipower nekonzistentně vypouštěla příslušný počet střel. Kromě toho byl aktualizován tooltip, aby lépe popisoval tuto sílu.
    • Opraven problém, kdy účinky zhoubné síly Temný tanec resetovaly pasivní schopnost Vyrovnání živlů.
    • Opraven problém, kdy efekt teleportace do náhodné lokace ze hry The Oculus mohl způsobit, že se hráči zasekli v prostředí.

 

Obecné:

  • Byl opraven problém, kdy zvýšení rychlosti při použití dovednosti Ostruha bylo na ovladači pomalejší než na klávesnici a myši.
  • Opraven problém, kdy portály Invasion spawnované během některých událostí Helltide mohly být vytlačeny mimo obrazovku s efekty Fear.
  • Opraven problém, kdy vzácné uzly Paragon někdy neposkytovaly bonusy s vybavením zvyšujícím statistiky.
  • Opraven problém, při kterém mohlo neustálé očarovávání předmětu vést k tomu, že se při následném přetáčení opakovaně zobrazovala stejná statistika.
  • Opraven problém, kdy poškozující efekty po smrti ignorovaly snížení poškození ze statistik blízkých nebo vzdálených nepřátel.
  • Opraven problém, kdy se nasednutí na koně za pohybu chovalo při hraní na konzoli nevyzpytatelně.

Monstera:

  • Byl opraven problém, kdy se elitní nepřátelé s přídavkem Teleportér mohli teleportovat mimo obrazovku a způsobit nadměrné poškození.
  • Opraven problém, kdy nepřátelé s příznakem Tusked Charger mohli hráče poškodit i po smrti.
  • Opraven problém, kdy nepřítel Corpse Spawn neútočil na hráče.
  • Opraven problém, kdy bylo obtížnější porazit příšeru Mahjoob, než bylo zamýšleno.

Úkoly:

  • Byl opraven problém, při kterém byl zablokován postup během úkolu Reject the Mother, pokud hráč opustil hru a vrátil se zpět.
  • Opraven problém, při kterém mohlo dojít k promeškání cílů úkolu při jízdě na koni během úkolu Desperate Remedies.
  • Opraven problém, kdy mohlo dojít k zablokování postupu při plnění úkolu Fury Against Fate.
  • Opraven problém, při kterém nebyl špendlík sledovače úkolů viditelný mimo zónu, kde se nacházel úkol Ruins of Faith.
  • Opraven problém, kdy se barikáda nasáklá gorem mohla stát nezničitelnou po opuštění a návratu do sklepení během plnění úkolu Fury Against Fate.
  • Opraven problém, kdy hráči mohli opakovaně bojovat s Varšanem během závěrečného sezónního úkolu resetováním dungeonu, kde se spawnuje.

Sezónní:

  • Byl opraven problém, při kterém se zhoubná síla Prudent Heart nespustila, když jste byli na koni.
  • Opraven problém, kdy se zhoubná síla Temný tanec mohla chovat, jako by se hráč sám poškozoval, což mohlo uplatnit další efekty, které se objevují, když hráč způsobuje poškození.
  • Opraven problém, při kterém mohlo dojít ke ztrátě receptu Invoker of Varshan.
  • Hráči, kteří recept ztratili, jej mohou získat z jakéhokoli zabití zhoubce po dokončení sezónní linie úkolů.
  • Opraven problém, kdy zhoubná síla Barber absorbovala poškození od všech ostatních hráčů, a ne pouze od hráče, který jí byl vybaven.
  • Opraven problém, kdy sezónní požehnání Urna vyjednávání zvyšovalo náklady na očarování předmětů.
  • Opraven problém, kdy zhoubné srdce Temný tanec mohlo hráče zabít. Již nebude spotřebovávat životy, pokud hráč nemá dostatek životů na zaplacení.

Obchod a Battle Pass:

  • Opraven problém, kdy se při hraní na nízkém grafickém nastavení nezobrazovaly vizuální efekty emotikonu Arise.
  • Opraven problém, kdy emotikon Poklepání dýkou pro Tuláka z Battle Passu blokoval pohyb hráče po dobu jeho trvání.
  • Opraven problém, kdy animace Nekromantky pro emotikon Loutka v kleci měla v náhledu vizuální chyby.
  • Opraven problém, kdy kosmetická sada Phantasm Walker obsahovala několik vizuálních chyb, například oříznutí.

Rozhraní UI:

  • Byl opraven problém, kdy při rozhovoru s Kresem během úkolu chyběl text.
  • Opraven problém, kdy titulky během úkolu nebyly synchronizovány s hlasovým dialogem.
  • Opraven problém, kdy se při vybavení dvěma prsteny s vloženým srdcem v nápovědě zobrazoval špatný název pro Hněvivé zhoubné srdce.
  • Opraveno několik problémů s nekonzistencí textového popisu v balíčcích obchodu.
  • Opraven problém, kdy se v tooltipu svitku Amnézie odkazovalo na body statistik místo na body Paragonů.
  • Opraven problém, při kterém se neshodovaly tooltipy pro karty Společenské a Různé v kolečku akcí.
  • Opraven problém, kdy tooltip pro emotikony Battlepass chybně popisoval emotikony jako emotikony obchodu místo sezónních emotikonů.
  • Opraven problém, kdy se Coldiron Aegis zobrazoval jako podporující všechny třídy, přestože ne všechny třídy mohou používat štíty.
  • Opraven problém, při kterém se mohl nesprávně zobrazovat časovač pro Whispers..
  • Opraven problém, při kterém chyběla jména ve Skříni.
  • Opraveno několik problémů s lokalizací.
  • Opraven problém, kdy po zamítnutí výzvy Koupit další platinu při procházení nabídky Battle Pass mizelo zvýraznění tlačítek pro ovladač.
  • Opraven problém, při kterém nebylo možné změnit pořadí v seznamu Hrdina.
  • Opraven problém, kdy zobrazená značka smrti hráče na minimapě byla nepřesná ve srovnání s místem, kde se nachází jeho mrtvola.
  • Opraven problém, při kterém se nesprávně zobrazovaly značky úkolů, pokud hráč opustil oblast a vrátil se během plnění úkolu Odpovědi v popelu.
  • Opraven problém, kdy se při výběru jiných mountů v nabídce Prodejce stájového mistra neaktualizovala zbroj a trofeje.
  • Opraven problém, při kterém mohlo zmizet zvýraznění tlačítek ovladače v nabídce Stájmistra.
  • Opraven problém, kdy rozhraní Battle Pass po přeskočení úrovně správně nepřešlo na příslušnou úroveň.

Ostatní nezařazené::

  • Opraven problém, kdy se otěže Krvavého oře znovu objevovaly v nabídce Stájmistra poté, co již byly získány.
  • Opraven problém, kdy otevření více oken profilu klanu způsobovalo pád.
  • Opraven problém, při kterém určitý účes nekromanta v cutscénách protínal krk postavy.
  • Opraven problém, při kterém bylo možné slyšet zvuk z Cormonda, i když byl hráč během kroku úkolu Vstup do lesní mýtiny daleko od něj.
  • Opraven problém, kdy efekt počasí a změna barvy mapy označující Helltide přetrvávaly i po skončení Helltide.
  • Opraven problém, kdy přeskočení úvodní cutscény po vytvoření nové postavy mohlo způsobit pád.
  • Opraven problém, kdy Krvavý oř nebyl vždy odměněn po poražení Ozvěny Lilith.
  • Různá další vylepšení vizuální stránky, stability a výkonu pro všechny platformy.

 

Diskuze k článku

Image
Sprava uctu Diablofans.cz