

Přinášíme vám překlad poznámek pro obrovský patch Diablo 4 Patch Notes pro patch 1.0.3. V první části najdete úpravy pro obecné herní mechaniky v druhé pak najdete překlad změn schopností a rebalance postav.
(Reitova poznámka: Děkuji Smelinovi, Dechainovi, Petrosovi a mně za překlad 🙂 Od vydání patch notes jsme měli za dvě hodiny hotovo. Díky chlapi!)
Změny v získávání zkušeností
- Významně zvýšené množství zkušeností za dokončení Nightmare Dungeonů.
- Významně zvýšené množství zkušeností za zabití monster v Nightmare Dungeonech.
- Helltide truhly nyní přidávají významně větší množství bonusových zkušeností při otevření.
- Významně zvýšené zkušenosti za dokončení jednotlivých Whispers.
- Opravena chyba, kdy nebyly uděleny žádné zkušenosti za dokončení některých eventů, které jste splnili až po dokončení dungeonu.
Obecná vylepšení
- Helltide bossové budou dropovat lepší loot.
- Hráči se nyní mohou teleportovat do Nightmare Dungeonu přímo přes mapu poté, co aktivují klíč.
- Týdenní truhly z world bossů už nemají level požadavky pro otevření.
Vývojářská poznámka: Momentálně pracujeme na zvýšení hustoty monster a elit v end-game obsahu a plánujeme tuto změnu brzy v sezóně 1
Dungeony, události a další aktivity
- Opravena chyba, kdy hráči nemohou začít bojovat s Dead Man’s Dredge bosem.
- Opravena chyba, kdy některé Whispers nemohly být dokončené.
- Opravena chyba, kdy událost Those Who Call the Storm nebyla započítaná jako kompletní.
- Opravena chyba, kdy událost Those Who Call the Storm hodila permanentní DoT efekt na hráče, který jim postupně ubíral životy.
- Opravena chyba, kdy se někteří nepřátele spawnovali za zavřenými dveřmi v Cultist Refuge a tak zablokovali dokončení dungeonu.
- Opravena chyba, kdy postavy mohly být zraněné a zabité během videa k dokončení Strongholdů.
- Opravena chyba, kdy se level 100 Pinnacle Boss objevoval bez jakéhokoliv health baru, když jste jej v první fázi zabili v určitou chvíli.
- Opravena chyba, kdy se dungeon Cathedral of Light v Kyovashadu občas nedal dokončit.
- Opravena chyba, která způsobila, že hra zamrzla nebo spadla, když jste vstoupili do Untamed Thicket dungeonu během questu Fangs of Corruption.
Opravy v Gameplay
- Opravena chyba, kdy předměty Insatiable Fury a Mad Wolf’s Glee způsobily, že nebylo možné proměnit se do Vlkodlačí nebo Medvědodlačí podoby.
- Opravena chyba, kdy Pavoučí lidé zůstávali zamrzlí a ve stoje poté, co explodovali a zemřeli.
- Opravena chyba, kdy vybavení s Gemy nemohlo být hromadně rozložené.
- Opravena chyba, kdy se nebylo možné teleportovat se do Cerrigaru, když jste byli v Cerrigaru nebo v Cerrigar Outskrits.
- Opravena chyba, kdy Corpse Tendrils způsobily, že těla vizuálně zmizela.
- Opravena chyba, kdy se kamera nevzdálila během boje s World bossem.
- Opravena chyba, kdy se Barbarian zaseknul mezi Bone Walls, potom co hodil charge.
- Opravena chyba, kdy Roguny byly neviditelné pro ostatní hráči i potom, co hodili Concealment ve Fields of Hatred.
- Opravena chyba, kdy Airidah způsoboval, že se hráči zasekli knockbacknutím, když je zasáhlo více tornád najednou.
- Opravena chyba, kdy se stávalo, že pokud jste Dazed a stisknete jakékoliv tlačítko na ovladači tak se odpojily vaše inputy.
- Opravena chyba, kdy Truhlice s odměnami souvisejícími s některým z World tierů mohly být přenesené na vyšší World tier a hráči tak získali lepší odměny.
- Opravena chyba, kdy se upgrade pro Kostlivé válečníky, díky kterému získávali více Thornů, nezapočítával tak jak měl.
- Opravena chyba, kdy legendární síla Burning Instinct nezapočítávala hodnotu základního Kritického poškození do své kalkulace.
- Opravena chyba, kdy se hráči mohli hýbat během odpočtu k Opuštění hry.
Opravy Questů
- Opravena chyba, kdy se NPC Lacthan mohl duplikovat během více úkolů.
- Opravena chyba, kdy se mohl zablokovat postup v úkolu Malign Devotion, pokud hráč opustil sklepení ve chvíli, kdy se Lakren začal zvedat.
- Opravena chyba, při které se mohl zablokovat postup v úkolu Apex of Misery, pokud se hráč teleportoval pryč a zpět během plnění úkolu Destroy the Risen Remains.
- Opravena chyba, při které se postava hráče zablokovala, pokud si sedla na židli, aby si promluvila s NPC během plnění úkolu Demon Ledger.
- Opravena chyba, kdy se Brol a Mother’s Chosen během scény s odposloucháváním podivně pohybovali, pokud se hráč nacházel v blízkosti rozbité zdi.
- Hráči nyní mohou znovu vstoupit do oblasti s bossem poté, co se k nim během úkolu Storming the Gates připojí následovník.
- Opravena chyba, kdy se socha Illusion Woods mohla stát během úkolu Wayward neinteraktivní.
- Opravena chyba, kdy nebylo možné správně dokončit úkol Rogue: True Potential.
Uživatelské rozhraní
- Opravena chyba, kdy se chat mohl rozbalit i když nebyl viditelný.
- Opravena chyba, při které se ukazatel zdraví člena party zobrazoval jako prázdný, pokud se nenacházel v dosahu party a neměl plné zdraví.
- Opravena chyba, kdy se ve zprávě „GPU not Supported“ zobrazoval rozbitý text.
- Opravena chyba, při které částice Druid’s Spirit Boons zůstávali i po zavření související nabídky.
- Opravena chyba, kdy se na konzolích Xbox ve hře zobrazovalo oznámení o síťové hře napříč platformami, přestože byla tato volba vypnuta.
- Opravena chyba, kdy se novým hráčům zobrazovalo prázdné oznámení při příchodu World Bossů.
- Opravena chyba, kdy se při hraní s ovladačem nezobrazovala ikona vylepšení lektvaru.
- Opravena chyba, při které se v menu zobrazoval ukazatel průběhu Town Portalu.
- Opravena chyba na PC, kdy klávesa Tab neotevřela mapu, pokud byl otevřen panel s materiály.
- Opravena chyba, kdy se schopnost Spur u mountů zobrazovala jako „Zatím nenaučená.“
- Opravena chyba, kdy se LINKED ITEM MENU zobrazovalo stále při přepínání mezi klávesnicí s myší a ovladačem.
- Opravená chyba, kdy hráči dostali špatnou potvrzovací zprávu, když smazali HC postavu.
- Opravená chyba, kdy se vaše emoty přes kolečko objevily nad vázami poblíž Fates Retreat waypointu místo nad vaší postavou.
- Opravená chyba, kdy tlačítko socketu zůstalo zobrazené i když jste změnily taby v bedně.
- Opravená chyba, kdy piny na mapě nefungovaly tak jak by měly.
Diablo 4 Patch Notes – Lokální co-op multiplayer pro konzole
- Opravena chyba, která nastala, když druhý hráč zavřel okno s Regionálním progresem a zůstal zamčený na World Mapě.
- Opravena chyba, kdy se některé questy neplnily správně pro oba hráče v Lokálním multiplayeru.
- Opravena chyba, kdy se preview slot pro upgrade itemů zobrazil pouze pro hráče 1.
- Opravena chyba, kdy tlačítka ve storu neodpovídala na inputy od hráče 2.
- Opravena chyba, kdy zaměření stejného nepřítele ukazovalo rozdílné množství životů pro oba dva hráče.
- Opravena chyba, kdy nešlo jednomu hráči zavřít menu se Spirit Boons, pokud jej měl druhý hráč otevřené.
- Opravena chyba, kdy se jeden hráč nemohl pohybovat na koni, pokud druhý hráč opustil hru.
Různé další opravy
- Opravena chyba, kdy uživatelé nemohli vytvořit Klan, pokud byl jejich jazyk nastaven na Ruštinu nebo Španělštinu.
- Opravena chyba, kdy se Obchod správně nenačetl, pokud hráč zemřel při platbě.
- Opravena chyba, kdy se několik scén nepřehrálo, pokud je hráč spustil v partě 3 a víc hráčů na Xbox series S, Xbox one a PS4
- Opravena chyba, kdy Náhodný vzhled a Změna tělesného archetypu v Obchodě nefungovaly při prohlížení Kosmetické zbroje.
- Opravena chyba, kdy PS5 tlumočení obrazovky nefungovalo správně.
- Opravena chyba, kdy emoty z obchodu ne vždy fungovaly s ovladačem.
- Opravena chyba, kdy se Hráčovy oči špatně zobrazovaly během scény z Lorathovy chaty.
- Různá zlepšení z oblasti stability, výkonu a zobrazení na všech platformách.
- Opravena chyba, kdy hráči používající notebook s určitými dedikovanými grafickými kartami nebyli schopni hrát hru.
Diablo 4 Patch Notes – Změny v balancování postav
Vývojářská poznámka: I nadále se snažíme, aby Classy a jejich buildy byly zábavné a vyvážené, a proto je tady další vlna balancování. Viděli jsme například stížnosti naší komunity, že Základní skilly nejsou dost silné, buffli jsme je a doufáme, že se tak zlepší leveling, zatímco se budeme soustředit na to jak posílit další věci. Také zvyšujeme sílu některých Skillů, u kterých hráči měly pocit, že zaostávají za ostatními. Zatímco se těšíme na další updaty, sledujeme další značně diskutovaná témata, jako přežití Minionů a užitelnost různých buildů. Prosíme dále zasílejte svůj feedback a uvidíme se v Sanctuary!
Rogue
Dovednosti
Invigorating Strike
- Základní poškození zvýšeno z 23% na 25%.
Blade Shift
- Základní poškození zvýšeno z 15% na 16%.
Heartseeker
- Základní poškození zvýšeno z 22% na 24%.
- Primary Heartseeker poškození zvýšeno z 30% na 75%.
Forceful Arrow
- Základní poškození zvýšeno z 20% na 22%.
Barrage
- Základní poškození zvýšeno z 20% na 22%.
Caltrops
- Methodical Caltrop’s Podchlazení (Chill) zvýšeno z 20% na 25%.
Smoke Grenade
- Cooldown snížen z 15 na 13 vteřin.
Rain of Arrows
- Cooldown snížen z 60 na 55 vteřin.
- Prime Rain of Arrows síla imbuementů zvýšena z 20% to 30%.
Volley
- Základní poškození zvýšeno z 70% na 105%.
Pasivky
Close Quarters Combat
- Bonusové poškození zvýšeno z 20% na 30%.
Legendární aspekty
Escape Artist
- Cooldown snížen z 100 na 45 vteřin.
Umbrous
- Lucky Hit Šance získat Dark Shroud zvýšena z 30-50% na 40-60%.
Předměty
Eyes in the Dark
- Death Trap Cooldown snížen z 30-15% na 20-15%.
Sorcerer – Diablo 4 Patch Notes
Dovednosti
Spark
- Základní poškození zvýšeno z 8% na 10%.
- SparkEnhanced poškození zvýšeno z 5.6% na 7%.
- SparkUpgraded Flickering poškození zvýšeno z 3% na 4%.
Frostbolt
- Základní poškození zvýšeno z 35% na 38%.
Firebolt
- Hořící (Burning) poškození zvýšeno z 40% na 44%.
Charged Bolt
- Základní poškození zvýšeno z 28% na 30%.
Incinerate
- Základní poškození zvýšeno z 49% na 54%.
- IncinerateEnhanced poškození zvýšeno z 15% na 25%.
- IncinerateUpgraded Greater požadavky na Imobilizovaní nepřátel sníženy ze 4 na 3 vteřiny.
Fireball
- Cena many snížena 40 na 35.
Frozen Orb
- Úvodní poškození zvýšeno z 32% na 36%.
- Základní poškození exploze zvýšeno z 29% na 34%.
- Frozen OrbUpgraded Greater šance na aplikování Zranitelnosti (Vulnerable) zvýšena z 25% na 30%.
Blizzard
- Základní poškození zvýšeno z 120% na130%.
Ice Blades
- Šance na na aplikování Zranitelnosti (Vulnerable) zvýšena z 30% na 40%.
Lightning Spear
- Summoned Lightning Spear’s maximální Bonus poškození zvýšen z 100% na 160%.
Crackling Energy
- Základní poškození zvýšeno z 15% na 20%.
Freezing Wake
- Základní poškození zvýšeno z 60% na 110%.
Legendární Aspekty
Abundant Energy
- Šance na Spoutání (Chain) dalšího nepřítele je zvýšena z 20-30% to 30-40%.
Singed Extremities
- Zpomalení zvýšeno z 25-35% na 40-60%.
Incendiary
- Šance na obnovení Many zvýšena z 5 -10% na 12 -17%.
Snowguard’s
- Snížení poškození se mění z 10-15% na 20-25%.
Concentration
- Regenerace many zvýšena z 10-20% na 20-30%.
Předměty
Flamescar
- Flat poškození zvýšeno z .1-.2 na .2-.3.
Staff of Lam Esen
- Snížení poškození se mění z 40-30% na 35-25%.
Druid – Diablo 4 Patch Notes
Skills
Earthspike
- Základní poškození zvýšeno z 16% na 17%.
- Generování spiritu zvýšeno z 10 na 11.
- EarthspikeUpgraded Fierce Fortify zvýšeno z 4% na 8%.
Wind Shear
- Základní poškození zvýšeno z 17% na 18%.
- Generování spiritu zvýšeno z 12 na 13.
Claw
- Základní poškození zvýšeno z 20% na 22%.
- Generování spiritu zvýšeno z 10 na 11.
- ClawUpgraded Wild Double Attack šance zvýšena z 10% na 15%.
- ClawUpgraded Fierce základní poškození zvýšeno z 10% na 15%.
Maul
- Základní poškození zvýšeno z 20% na 22%.
- Generování spiritu zvýšeno z 14 na 15.
- MaulEnhanced Fortify zvýšeno z 2% na 3%.
Lightning Storm
- Lightning StormEnhanced trvání zvýšeno z 4 na 6 sekund.
- Lightning StormUpgraded Primal šance na Immobilize zvýšena z 8% na 12%.
Shred
- Third Attack základní poškození zvýšeno z 60% na 70%.
- ShredEnhanced Healing zvýšeno z 1% na 2% Maximálních životů.
- ShredUpgraded Raging základní poškození zvýšeno z 51% na 70%.
- ShredUpgraded Primal Bonusové kritické poškození zvýšeno z 20% na 30%.
Wolves
- Cooldown snížen z 14 na 11 sekund
- WolfpackUpgraded Ferocious Lucky Hit šance zvýšena z 10% na 40%.
Hurricane
- Základní poškození zvýšeno z 97.5% na 134%.
Rabies
- Base Poisoning poškození zvýšeno z 53% na 76%.
Cataclysm
- Základní poškození zvýšeno z 52% na 64%.
Lacerate
- Základní poškození zvýšeno z 400% na 460%.
Petrify
- Critical Strike Damage Bonus zvýšen z 25% na 30%.
Pummel
- Základní poškození zvýšeno z 140% na 180%.
Pasivky
Bestial Rampage
- Attack Speed Bonus zvýšen z 20% na 25%.
- Damage Bonus zvýšen z 20% na 30%.
Nature’s Fury
- Šance na free spell zvýšena z 20% na 30%.
Lupine Ferocity
- Damage Bonus zvýšen z 60% na 70%.
Legendární síly
Runeworker’s Conduit
- Flat poškození zvýšeno z 1 na 1.4.
Mangled
- Šance zvýšena z 20-30% na 30-40%.
Seismic-Shift
- Cooldown snížen z 2.5-1.5 na 2-1 sekund.
Blurred Beast
- Poškození zvýšeno z 60-90% na 70-100%.
Barbar – Diablo 4 Patch Notes
Dovednosti
Lunging Strike
- Základní poškození zvýšeno z 30% na 33%.
- Generování Zuřivosti zvýšeno z 9 na 10.
Bash
- Generování Zuřivosti zvýšeno z 10 na 11.
- BashEnhanced – generování Opevnění zvýšeno z 10% na 20%.
Frenzy
- Základní poškození zvýšeno z 20% na 22%.
Flay
- Poškození z Krvácení zvýšeno z 36% na 40%.
- Generování Zuřivosti zvýšeno z 9 na 10.
- FlayEnhanced – šance na Zranitelnost zvýšena z 10% na 15%.
Double Swing
- Základní poškození zvýšeno z 36% na 40%.
Kick
- Snížení Cooldownu sníženo z 17 na 13 vteřin.
- Základní poškození udělené nepřátelům Odkopnutým do terénu zvýšeno z 54% na 70%.
Charge
- ChargeEnhanced – základní poškození udělené nepřátelům Odkopnutým do terénu zvýšeno z 15% na 30%.
Leap
- LeapUpgraded Mighty – zpomalení nepřátel zvýšeno z 50% na 70%.
Iron Skin
- Iron SkinEnhanced – velikost Bariéry zvýšena z 10% na 20% z hodnoty maximálních životů.
Call of the Ancients
- Call of the AncientsUpgraded Prime – Rychlost útoku zvýšena z 10% na 20%.
Iron Maelstrom
- Snížení Cooldownu z 60 na 45 vteřin.
- Iron MaelstromUpgraded Prime – šance na Kritický zásah zvýšena z 10% na 30%.
- Iron MaelstromUpgraded Prime – bonus Kritického poškození zvýšen z 20% na 40%.
Bounding Slam
- Základní poškození zvýšeno z 75% na 112%.
Legendární Aspekty
Poznámka od vývojářů: Níže jsou popsány změny flat poškození legendárních sil. Tyto efekty se škálují s hodnotou Item Power (Síly předmětu). Např. se sílou předmětu 820 se poškození Bul-Kathos‘ Earthquake zvýší z 1747-3404 na 2687-3717.
Bul-Kathos
- Earthquake flat poškození zvýšeno z .39-.76 na .60-.83.
Earthquake
- Earthquake flat poškození zvýšeno z .39-.76 na .60-.83.
Dust Devil’s
- Dust Devil flat poškození zvýšeno z .16-.25 na .22-.32.
Windlasher
- Dust Devil flat poškození zvýšeno z .16-.25 to .22-.32.
Devilish
- Dust Devil flat poškození zvýšeno z .20-.36 na .24-.38.
Iron Warrior
- Redukce poškození zvýšena z 10-20% na 15-25%.
Předměty
Overkill
- Poškození zvýšeno z 16%-30% na 24-38%.
Hellhammer
- Flat poškození zvýšeno z .3-.5 na .6-.8.
Necromancer – Diablo 4 Patch Notes
Dovednosti
Reap
- Základní poškození zvýšeno z 12% na 13%.
- ReapUpgraded Acolyte Cooldown mezi generováním Ostatků je snížený z 5 na 4 vteřiny.
Decompose
- Základní poškození zvýšeno z 30% na 33%.
- Základní Esence, kterou generujete je zvýšená ze 7 na 8.
- Frekvence generování Ostatků zvýšena z 2.5 na 2 seconds.
Hemorrhage
- Základní poškození zvýšeno z 25% na 27%.
- Generování Esence zvýšeno z 8 na 9.
Bone Splinters
- Základní poškození zvýšeno z 8% na 9%.
- Generování Esence zvýšeno z 6 na 7.
Sever
- Počáteční základní poškození zvýšeno z 63% na 66%.
- SeverEnhanced – základní poškození při návratu zvýšeno z 25% na 40%.
Blood Lance
- Blood LanceUpgraded Supernatural – Overpower je aktivován již po 6. Seslání (původně 8).
Bone Prison
- Cooldown snížen z 20 na 18 vteřin.
- Bone PrisonUpgraded Dreadful – Opevnění zvýšeno z 5% na 8%.
Iron Maiden
- Základní poškození zvýšeno z 10% na 20%.
- Iron MaidenUpgraded Horrid – bonusové poškození zvýšeno z 15% na 20%.
Corpse Tendrils
- Corpse TendrilsUpgraded Blighted – šance na Krvavý orb zvýšena z 30% na 35%.
Bone Spikes
- Základní poškození zvýšeno z 80% to 120%.
Raise Skeleton and Golem
- Minioni nyní vždy zaútočí na cíle, na které jste seslali Kletbu.
Pasivky
Kalan’s Edict
- Požadavek na čas bez poškození snížen ze 3 na 2 vteřiny.
Rathma’s Vigor
- Požadavek na čas, po který musíte být Zdravý snížen z 15 na 12 vteřin.
Spiked Armor
- Thorny zvýšeny z .08/.16/.24 to .10/.20/.30.
Legendární aspekty
Bursting Bone
- Flat poškození zvýšeno z .022-.03 to .045-.06.
Flesh-Rending
- Zisk Esence zvýšen z 10-20 na 20-40.
Fastblood
- Redukce cooldownu Ultimátní ability zvýšena z .5-1 to 1-1.5 vteřin.
Diskuze k článku
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.

👍