DiabloFans.cz je fan web hry Diablo 4 pro českou a slovenskou komunitu (CZ/SK). Najdete zde buildy, návody a novinky ze světa Diabla.

Image
Lilith - SEO web bgr
ImageDiablo 4 Patch Notes

Diablo 4 Patch Notes 1.0.3. – Buffy NM dungeonů a postav

27 června, 2023
 / 
DiabloFans.cz
 / 

Přinášíme vám překlad poznámek pro obrovský patch Diablo 4 Patch Notes pro patch 1.0.3. V první části najdete úpravy pro obecné herní mechaniky v druhé pak najdete překlad změn schopností a rebalance postav.

(Reitova poznámka: Děkuji Smelinovi, Dechainovi, Petrosovi a mně za překlad 🙂 Od vydání patch notes jsme měli za dvě hodiny hotovo. Díky chlapi!)

Změny v získávání zkušeností

  • Významně zvýšené množství zkušeností za dokončení Nightmare Dungeonů.
  • Významně zvýšené množství zkušeností za zabití monster v Nightmare Dungeonech.
  • Helltide truhly nyní přidávají významně větší množství bonusových zkušeností při otevření.
  • Významně zvýšené zkušenosti za dokončení jednotlivých Whispers.
  • Opravena chyba, kdy nebyly uděleny žádné zkušenosti za dokončení některých eventů, které jste splnili až po dokončení dungeonu.

Obecná vylepšení

  • Helltide bossové budou dropovat lepší loot.
  • Hráči se nyní mohou teleportovat do Nightmare Dungeonu přímo přes mapu poté, co aktivují klíč.
  • Týdenní truhly z world bossů už nemají level požadavky pro otevření.

Vývojářská poznámka: Momentálně pracujeme na zvýšení hustoty monster a elit v end-game obsahu a plánujeme tuto změnu brzy v sezóně 1

Dungeony, události a další aktivity

  • Opravena chyba, kdy hráči nemohou začít bojovat s Dead Man’s Dredge bosem.
  • Opravena chyba, kdy některé Whispers nemohly být dokončené.
  • Opravena chyba, kdy událost Those Who Call the Storm nebyla započítaná jako kompletní.
  • Opravena chyba, kdy událost Those Who Call the Storm hodila permanentní DoT efekt na hráče, který jim postupně ubíral životy.
  • Opravena chyba, kdy se někteří nepřátele spawnovali za zavřenými dveřmi v Cultist Refuge a tak zablokovali dokončení dungeonu.
  • Opravena chyba, kdy postavy mohly být zraněné a zabité během videa k dokončení Strongholdů.
  • Opravena chyba, kdy se level 100 Pinnacle Boss objevoval bez jakéhokoliv health baru, když jste jej v první fázi zabili v určitou chvíli.
  • Opravena chyba, kdy se dungeon Cathedral of Light v Kyovashadu občas nedal dokončit.
  • Opravena chyba, která způsobila, že hra zamrzla nebo spadla, když jste vstoupili do Untamed Thicket dungeonu během questu Fangs of Corruption.

Opravy v Gameplay

  • Opravena chyba, kdy předměty Insatiable Fury a Mad Wolf’s Glee způsobily, že nebylo možné proměnit se do Vlkodlačí nebo Medvědodlačí podoby.
  • Opravena chyba, kdy Pavoučí lidé zůstávali zamrzlí a ve stoje poté, co explodovali a zemřeli.
  • Opravena chyba, kdy vybavení s Gemy nemohlo být hromadně rozložené.
  • Opravena chyba, kdy se nebylo možné teleportovat se do Cerrigaru, když jste byli v Cerrigaru nebo v Cerrigar Outskrits.
  • Opravena chyba, kdy Corpse Tendrils způsobily, že těla vizuálně zmizela.
  • Opravena chyba, kdy se kamera nevzdálila během boje s World bossem.
  • Opravena chyba, kdy se Barbarian zaseknul mezi Bone Walls, potom co hodil charge.
  • Opravena chyba, kdy Roguny byly neviditelné pro ostatní hráči i potom, co hodili Concealment ve Fields of Hatred.
  • Opravena chyba, kdy Airidah způsoboval, že se  hráči zasekli knockbacknutím, když je zasáhlo více tornád najednou.
  • Opravena chyba, kdy se stávalo, že pokud jste Dazed a stisknete jakékoliv tlačítko na ovladači tak se odpojily vaše inputy.
  • Opravena chyba, kdy Truhlice s odměnami souvisejícími s některým z World tierů mohly být přenesené na vyšší World tier a hráči tak získali lepší odměny.
  • Opravena chyba, kdy se upgrade pro Kostlivé válečníky, díky kterému získávali více Thornů, nezapočítával tak jak měl.
  • Opravena chyba, kdy legendární síla Burning Instinct nezapočítávala hodnotu základního Kritického poškození do své kalkulace.
  • Opravena chyba, kdy se hráči mohli hýbat během odpočtu k Opuštění hry.

Opravy Questů

  • Opravena chyba, kdy se NPC Lacthan mohl duplikovat během více úkolů.
  • Opravena chyba, kdy se mohl zablokovat postup v úkolu Malign Devotion, pokud hráč opustil sklepení ve chvíli, kdy se Lakren začal zvedat.
  • Opravena chyba, při které se mohl zablokovat postup v úkolu Apex of Misery, pokud se hráč teleportoval pryč a zpět během plnění úkolu Destroy the Risen Remains.
  • Opravena chyba, při které se postava hráče zablokovala, pokud si sedla na židli, aby si promluvila s NPC během plnění úkolu Demon Ledger.
  • Opravena chyba, kdy se Brol a Mother’s Chosen během scény s odposloucháváním podivně pohybovali, pokud se hráč nacházel v blízkosti rozbité zdi.
  • Hráči nyní mohou znovu vstoupit do oblasti s bossem poté, co se k nim během úkolu Storming the Gates připojí následovník.
  • Opravena chyba, kdy se socha Illusion Woods mohla stát během úkolu Wayward neinteraktivní.
  • Opravena chyba, kdy nebylo možné správně dokončit úkol Rogue: True Potential.

Uživatelské rozhraní

  • Opravena chyba, kdy se chat mohl rozbalit i když nebyl viditelný.
  • Opravena chyba, při které se ukazatel zdraví člena party zobrazoval jako prázdný, pokud se nenacházel v dosahu party a neměl plné zdraví.
  • Opravena chyba, kdy se ve zprávě „GPU not Supported“ zobrazoval rozbitý text.
  • Opravena chyba, při které částice Druid’s Spirit Boons zůstávali i po zavření související nabídky.
  • Opravena chyba, kdy se na konzolích Xbox ve hře zobrazovalo oznámení o síťové hře napříč platformami, přestože byla tato volba vypnuta.
  • Opravena chyba, kdy se novým hráčům zobrazovalo prázdné oznámení při příchodu World Bossů.
  • Opravena chyba, kdy se při hraní s ovladačem nezobrazovala ikona vylepšení lektvaru.
  • Opravena chyba, při které se v menu zobrazoval ukazatel průběhu Town Portalu.
  • Opravena chyba na PC, kdy klávesa Tab neotevřela mapu, pokud byl otevřen panel s materiály.
  • Opravena chyba, kdy se schopnost Spur u mountů zobrazovala jako „Zatím nenaučená.“
  • Opravena chyba, kdy se LINKED ITEM MENU zobrazovalo stále při přepínání mezi klávesnicí s myší a ovladačem.
  • Opravená chyba, kdy hráči dostali špatnou potvrzovací zprávu, když smazali HC postavu.
  • Opravená chyba, kdy se vaše emoty přes kolečko objevily nad vázami poblíž Fates Retreat waypointu místo nad vaší postavou.
  • Opravená chyba, kdy tlačítko socketu zůstalo zobrazené i když jste změnily taby v bedně.
  • Opravená chyba, kdy piny na mapě nefungovaly tak jak by měly.

Diablo 4 Patch Notes – Lokální co-op multiplayer pro konzole

  • Opravena chyba, která nastala, když druhý hráč zavřel okno s Regionálním progresem a zůstal zamčený na World Mapě.
  • Opravena chyba, kdy se některé questy neplnily správně pro oba hráče v Lokálním multiplayeru.
  • Opravena chyba, kdy se preview slot pro upgrade itemů zobrazil pouze pro hráče 1.
  • Opravena chyba, kdy tlačítka ve storu neodpovídala na inputy od hráče 2.
  • Opravena chyba, kdy zaměření stejného nepřítele ukazovalo rozdílné množství životů pro oba dva hráče.
  • Opravena chyba, kdy nešlo jednomu hráči zavřít menu se Spirit Boons, pokud jej měl druhý hráč otevřené.
  • Opravena chyba, kdy se jeden hráč nemohl pohybovat na koni, pokud druhý hráč opustil hru.

Různé další opravy

  • Opravena chyba, kdy uživatelé nemohli vytvořit Klan, pokud byl jejich  jazyk nastaven na Ruštinu nebo Španělštinu.
  • Opravena chyba, kdy se Obchod správně nenačetl, pokud hráč zemřel při platbě.
  • Opravena chyba, kdy se několik scén nepřehrálo, pokud je hráč spustil v partě 3 a víc hráčů na Xbox series S, Xbox one a PS4
  • Opravena chyba, kdy Náhodný vzhled a Změna tělesného archetypu v Obchodě nefungovaly při prohlížení Kosmetické zbroje.
  • Opravena chyba, kdy PS5 tlumočení obrazovky nefungovalo správně.
  • Opravena chyba, kdy emoty z obchodu ne vždy fungovaly s ovladačem.
  • Opravena chyba, kdy se Hráčovy oči špatně zobrazovaly během scény z Lorathovy chaty.
  • Různá zlepšení z oblasti stability, výkonu a zobrazení na všech platformách.
  • Opravena chyba, kdy hráči používající notebook s určitými dedikovanými grafickými kartami nebyli schopni hrát hru.

Diablo 4 Patch Notes

Diablo 4 Patch Notes – Změny v balancování postav

Vývojářská poznámka: I nadále se snažíme, aby Classy a jejich buildy byly zábavné a vyvážené, a proto je tady další vlna balancování. Viděli jsme například stížnosti naší komunity, že Základní skilly nejsou dost silné, buffli jsme je a doufáme, že se tak zlepší leveling, zatímco se budeme soustředit na to jak posílit další věci. Také  zvyšujeme sílu některých Skillů, u kterých hráči měly pocit, že zaostávají za ostatními. Zatímco se těšíme na další updaty, sledujeme další značně diskutovaná témata, jako přežití Minionů a užitelnost různých buildů.  Prosíme dále zasílejte svůj feedback a uvidíme se v Sanctuary!

Rogue

Dovednosti

Invigorating Strike

  • Základní poškození zvýšeno z 23% na 25%.

Blade Shift

  • Základní poškození zvýšeno z 15% na 16%.

Heartseeker

  • Základní poškození zvýšeno z 22% na 24%.
  • Primary Heartseeker poškození zvýšeno z 30% na 75%.

Forceful Arrow

  • Základní poškození zvýšeno z 20% na 22%.

Barrage

  • Základní poškození zvýšeno z 20% na 22%.

Caltrops

  • Methodical Caltrop’s Podchlazení (Chill) zvýšeno z 20% na 25%.

Smoke Grenade

  • Cooldown snížen z 15 na 13 vteřin.

Rain of Arrows

  • Cooldown snížen z 60 na 55 vteřin.
  • Prime Rain of Arrows síla imbuementů zvýšena z 20% to 30%.

Volley

  • Základní poškození zvýšeno z 70% na 105%.

Pasivky

Close Quarters Combat

  • Bonusové poškození zvýšeno z 20% na 30%.

Legendární aspekty

Escape Artist

  • Cooldown snížen z 100 na 45 vteřin.

Umbrous

  • Lucky Hit Šance získat Dark Shroud zvýšena z 30-50% na 40-60%.

Předměty

Eyes in the Dark

  • Death Trap Cooldown snížen z 30-15% na 20-15%.

Diablo 4 Patch Notes

Sorcerer – Diablo 4 Patch Notes

Dovednosti

Spark

  • Základní poškození zvýšeno z 8% na 10%.
  • SparkEnhanced poškození zvýšeno z 5.6% na 7%.
  • SparkUpgraded Flickering poškození zvýšeno z 3% na 4%.

Frostbolt

  • Základní poškození zvýšeno z  35% na 38%.

Firebolt

  • Hořící (Burning) poškození zvýšeno z 40% na 44%.

Charged Bolt

  • Základní poškození zvýšeno z 28% na 30%.

Incinerate

  • Základní poškození zvýšeno z 49% na  54%.
  • IncinerateEnhanced poškození zvýšeno z 15% na 25%.
  • IncinerateUpgraded Greater požadavky na Imobilizovaní nepřátel sníženy ze 4 na 3 vteřiny.

Fireball

  • Cena many snížena 40 na 35.

Frozen Orb

  • Úvodní poškození zvýšeno z 32% na 36%.
  • Základní poškození exploze zvýšeno z 29% na 34%.
  • Frozen OrbUpgraded Greater šance na aplikování Zranitelnosti (Vulnerable) zvýšena z 25% na 30%.

Blizzard

  • Základní poškození zvýšeno z 120% na130%.

Ice Blades

  • Šance na na aplikování Zranitelnosti (Vulnerable) zvýšena z 30% na 40%.

Lightning Spear

  • Summoned Lightning Spear’s maximální Bonus poškození zvýšen z 100% na 160%.

Crackling Energy

  • Základní poškození zvýšeno z 15% na 20%.

Freezing Wake

  • Základní poškození zvýšeno z 60% na 110%.

 

Legendární Aspekty

Abundant Energy

  • Šance na Spoutání (Chain) dalšího nepřítele je zvýšena z 20-30% to 30-40%.

Singed Extremities

  • Zpomalení zvýšeno z 25-35% na 40-60%.

Incendiary

  • Šance na obnovení Many zvýšena z 5 -10% na 12 -17%.

Snowguard’s

  • Snížení poškození se mění z 10-15% na 20-25%.

Concentration

  • Regenerace many zvýšena z 10-20% na 20-30%.

Předměty 

Flamescar

  • Flat poškození zvýšeno z .1-.2 na .2-.3.

Staff of Lam Esen

  • Snížení poškození se mění z 40-30% na 35-25%.

Druid legendární síly

Druid – Diablo 4 Patch Notes

Skills

Earthspike

  • Základní poškození zvýšeno z 16% na 17%.
  • Generování spiritu zvýšeno z 10 na 11.
  • EarthspikeUpgraded Fierce Fortify zvýšeno z 4% na 8%.

Wind Shear

  • Základní poškození zvýšeno z 17% na 18%.
  • Generování spiritu zvýšeno z 12 na 13.

Claw

  • Základní poškození zvýšeno z 20% na 22%.
  • Generování spiritu zvýšeno z 10 na 11.
  • ClawUpgraded Wild Double Attack šance zvýšena z 10% na 15%.
  • ClawUpgraded Fierce základní poškození zvýšeno z 10% na 15%.

Maul

  • Základní poškození zvýšeno z 20% na 22%.
  • Generování spiritu zvýšeno z 14 na 15.
  • MaulEnhanced Fortify zvýšeno z  2% na 3%.

Lightning Storm

  • Lightning StormEnhanced trvání zvýšeno z  4 na 6 sekund.
  • Lightning StormUpgraded Primal šance na Immobilize zvýšena z 8% na 12%.

Shred

  • Third Attack základní poškození zvýšeno z 60% na 70%.
  • ShredEnhanced Healing zvýšeno z 1% na 2% Maximálních životů.
  • ShredUpgraded Raging základní poškození zvýšeno z 51% na 70%.
  • ShredUpgraded Primal Bonusové kritické poškození zvýšeno z  20% na 30%.

Wolves

  • Cooldown snížen z 14 na 11 sekund
  • WolfpackUpgraded Ferocious Lucky Hit šance zvýšena z 10% na 40%.

Hurricane

  • Základní poškození zvýšeno z 97.5% na 134%.

Rabies

  • Base Poisoning poškození zvýšeno z  53% na 76%.

Cataclysm

  • Základní poškození zvýšeno z 52% na 64%.

Lacerate

  • Základní poškození zvýšeno z 400% na 460%.

Petrify

  • Critical Strike Damage Bonus zvýšen z 25% na 30%.

Pummel

  • Základní poškození zvýšeno z 140% na 180%.

Pasivky

Bestial Rampage

  • Attack Speed Bonus zvýšen z 20% na 25%.
  • Damage Bonus zvýšen z 20% na 30%.

Nature’s Fury

  • Šance na free spell zvýšena z 20% na 30%.

Lupine Ferocity

  • Damage Bonus zvýšen z 60% na 70%.

Legendární síly

Runeworker’s Conduit

  • Flat poškození zvýšeno z 1 na 1.4.

Mangled

  • Šance zvýšena z 20-30% na 30-40%.

Seismic-Shift

  • Cooldown snížen z 2.5-1.5 na 2-1 sekund.

Blurred Beast

  • Poškození zvýšeno z 60-90% na 70-100%.

Barbar – Diablo 4 Patch Notes

Dovednosti

Lunging Strike

  • Základní poškození zvýšeno z 30% na 33%.
  • Generování Zuřivosti zvýšeno z 9 na 10.

Bash

  • Generování Zuřivosti zvýšeno z 10 na 11.
  • BashEnhanced – generování Opevnění zvýšeno z 10% na 20%.

Frenzy

  • Základní poškození zvýšeno z 20% na 22%.

Flay

  • Poškození z Krvácení zvýšeno z 36% na 40%.
  • Generování Zuřivosti zvýšeno z 9 na 10.
  • FlayEnhanced – šance na Zranitelnost zvýšena z 10% na 15%.

Double Swing

  • Základní poškození zvýšeno z 36% na 40%.

Kick

  • Snížení Cooldownu sníženo z 17 na 13 vteřin.
  • Základní poškození udělené nepřátelům Odkopnutým do terénu zvýšeno z 54% na 70%.

Charge

  • ChargeEnhanced – základní poškození udělené nepřátelům Odkopnutým do terénu zvýšeno z 15% na 30%.

Leap

  • LeapUpgraded Mighty – zpomalení nepřátel zvýšeno z 50% na 70%.

Iron Skin

  • Iron SkinEnhanced – velikost Bariéry zvýšena z 10% na 20% z hodnoty maximálních životů.

Call of the Ancients

  • Call of the AncientsUpgraded Prime – Rychlost útoku zvýšena z 10% na 20%.

Iron Maelstrom

  • Snížení Cooldownu z 60 na 45 vteřin.
  • Iron MaelstromUpgraded Prime – šance na Kritický zásah zvýšena z 10% na 30%.
  • Iron MaelstromUpgraded Prime – bonus Kritického poškození zvýšen z 20% na 40%.

Bounding Slam

  • Základní poškození zvýšeno z 75% na 112%.

Legendární Aspekty

Poznámka od vývojářů: Níže jsou popsány změny flat poškození legendárních sil. Tyto efekty se škálují s hodnotou Item Power (Síly předmětu). Např. se sílou předmětu 820 se poškození Bul-KathosEarthquake zvýší z 1747-3404 na 2687-3717.

Bul-Kathos

  • Earthquake flat poškození zvýšeno z .39-.76 na .60-.83.

Earthquake

  • Earthquake flat poškození zvýšeno z .39-.76 na .60-.83.

Dust Devil’s

  • Dust Devil flat poškození zvýšeno z .16-.25 na .22-.32.

Windlasher

  • Dust Devil flat poškození zvýšeno z .16-.25 to .22-.32.

Devilish

  • Dust Devil flat poškození zvýšeno z .20-.36 na .24-.38.

Iron Warrior

  • Redukce poškození zvýšena z 10-20% na 15-25%.

Předměty

Overkill

  • Poškození zvýšeno z 16%-30% na 24-38%.

Hellhammer

  • Flat poškození zvýšeno z .3-.5 na .6-.8.

Necromancer – Diablo 4 Patch Notes

Dovednosti

Reap

  • Základní poškození zvýšeno z 12% na 13%.
  • ReapUpgraded Acolyte Cooldown mezi generováním Ostatků je snížený z 5 na 4 vteřiny. 

Decompose

  • Základní poškození zvýšeno z 30% na 33%.
  • Základní Esence, kterou generujete je zvýšená ze 7 na 8.
  • Frekvence generování Ostatků zvýšena z 2.5 na 2 seconds.

Hemorrhage

  • Základní poškození zvýšeno z 25% na 27%.
  • Generování Esence zvýšeno z 8 na 9.

Bone Splinters

  • Základní poškození zvýšeno z 8% na 9%.
  • Generování Esence zvýšeno z 6 na 7.

Sever

  • Počáteční základní poškození zvýšeno z 63% na 66%.
  • SeverEnhanced – základní poškození při návratu zvýšeno z 25% na 40%.

Blood Lance

  • Blood LanceUpgraded Supernatural – Overpower je aktivován již po 6. Seslání (původně 8).

Bone Prison

  • Cooldown snížen z 20 na 18 vteřin.
  • Bone PrisonUpgraded Dreadful – Opevnění zvýšeno z 5% na 8%.

Iron Maiden

  • Základní poškození zvýšeno z 10% na 20%.
  • Iron MaidenUpgraded Horrid – bonusové poškození zvýšeno z 15% na 20%.

Corpse Tendrils

  • Corpse TendrilsUpgraded Blighted  – šance na Krvavý orb zvýšena z 30% na 35%.

Bone Spikes

  • Základní poškození zvýšeno z 80% to 120%.

Raise Skeleton and Golem

  • Minioni nyní vždy zaútočí na cíle, na které jste seslali Kletbu.

Pasivky

Kalan’s Edict

  • Požadavek na čas bez poškození snížen ze 3 na 2 vteřiny.

Rathma’s Vigor

  • Požadavek na čas, po který musíte být Zdravý snížen z 15 na 12 vteřin.

Spiked Armor

  • Thorny zvýšeny z .08/.16/.24 to .10/.20/.30.

Legendární aspekty

Bursting Bone

  • Flat poškození zvýšeno z .022-.03 to .045-.06.

Flesh-Rending

  • Zisk Esence zvýšen z 10-20 na 20-40.

Fastblood

  • Redukce cooldownu Ultimátní ability zvýšena z .5-1 to 1-1.5 vteřin.

Diskuze k článku

Image
Sprava uctu Diablofans.cz