Vlastnosti – Aura When Equipped

Vlastnost Aura When Equipped znamená, že hráčova postava, její žoldák a železný golem budou díky předmětu s takovouto vlastností disponovat aurou. Jedná se o velmi užitečnou vlastnost, neboť přítomnost aury umožní postavě snazší postup hrou. Aury z takovýchto předmětů získávají pasivní bonusy, včetně bonusů synergických. Avšak aury z předmětů samotné ostatním dovednostem takové bonusy neposkytují.

insight_aurawhenequipped

Úroveň aury je na předmětu stanovena pevně a nelze ji zvýšit žádnými vlastnostmi, jež zvyšují úroveň dovedností, ani aktivací svatyně zvyšující úrovně dovedností o 2. Jedinou výjimkou z tohoto pravidla je případ, kdy má postava na sobě oblečeno více předmětů poskytujících tutéž auru. V takovém případě se úrovně aury sečtou. Například pokud si barbar vezme dva meče s runovým slovem Lawbringer, z nichž každý poskytne auru Sanctuary na úrovních v rozmezí 16 až 18, bude celková úroveň aury nakonec 32 až 36.

Každá postava a žoldnéř mohou teoreticky prostřednictvím této vlastnosti ovlivňovat sebe a své okolí tolika aurami, kolik předmětů jsou schopni unést. Avšak všechny takové předměty jsou herními mechanismy považovány za navzájem nezávislé zdroje a nemusí vždy působit tak, že by se doplňovaly. Pokud například disponuje postava díky předmětu aurou Might, nebude pracovat správně s toutéž aurou ofenzivního žoldnéře z 2. aktu Nightmare. Pokud se tyto dva konkrétní zdroje setkají, bude aktivní pouze ten, který je vyšší úrovně. Všechny zdroje nižší úrovně budou v dosahu aury nejvyšší úrovně vypnuty.

Pokud ale nastane situace, že bude například na stejném místě přítomno vícero postav s žoldnéři vyzbrojených předmětem s runovým slovem Insight a u všech by byla aura Meditation na stejné úrovni, bude jejich pasivní léčivá synergie Prayer aktivní u všech v dosahu. Léčivý účinek tudíž bude několikanásobný pro všechny v dosahu. Pokud ale bude mít někdo z nich jinou úroveň Meditace na předmětu Insight, bude působit pouze ten zdroj či zdroje aury, jež mají nejvyšší úroveň, a ostatní budou neaktivní.

Trochu jiné to je v případě aur, jež zraňují nepřátele plošnými útoky. Záblesky útočící plošně na nepřátele z Holy Fire, Holy Freeze, Holy Shock a Sanctuary budou uplatněny z postavy i z žoldnéře všechny bez ohledu na jejich úrovně. Pokud je na postavu či žoldnéře navlečeno vícero předmětů stejné plošně útočné aury, bude ze součtu jejich úrovní určena nejen plošná škoda, ale i dosah.

Výskyt

Ofenzivní aury:

  • MightLast Wish sekera/meč/kladivo (úroveň aury = 17, Rlvl = 65)
  • FanaticismBeast sekera/kladivo/žezlo (úroveň aury = 9, Rlvl = 63)

    Faith střelná zbraň (úroveň aury = 12−15, Rlvl = 65)

  • SanctuaryAzurewrath Phase Blade (úroveň aury = 10−13, Rlvl = 85)

    Lawbringer meč/kladivo/žezlo (úroveň aury = 16−18, Rlvl = 43)

  • Holy FireDragon brnění/štít (úroveň aury = 14, Rlvl = 61)

    Hand of Justice zbraň (úroveň aury = 16, Rlvl = 67)

  • Holy FreezeDoom sekera/dřevcová zbraň/kladivo (úroveň aury = 12, Rlvl = 67)

    Ice střelná zbraň (úroveň aury = 18, Rlvl = 65)

  • Holy ShockDream helma/štít (úroveň aury = 15, Rlvl = 65)
  • ThornsEdge střelná zbraň (úroveň aury = 15, Rlvl = 25)

    Bramble brnění (úroveň aury = 15−21, Rlvl = 61)

  • ConvictionInfinity dřevcová zbraň (úroveň aury = 12, Rlvl = 63)

Defenzivní aury:

  • DefianceExile paladinský štít (úroveň aury = 13−16, Rlvl = 57)
  • VigorHarmony střelná zbraň (úroveň aury = 10, Rlvl = 39)

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Vlastnosti předmětů.

Napsat komentář