Předměty – Horadric Cube

 

Normální – Magické – Rare – Sety – Unikáty – Crafty – Runová slova – Speciální – Vložitelné

Ostatní – Zlato a truhla – Horadric Cube – Vlastnosti předmětu


horadric-cube

Horadrická kostka (Horadric Cube) je nezbytnou součástí 2. questu ve druhém aktu. Nachází se ve hrobce Halls of Dead na území lokace Dry Hills. Horadrická kostka má v inventáři rozměry 2×2 pole a sama o sobě poskytuje prostor o rozměrech 3×4 pole.

Způsobů, jak a k čemu Horadric Cube používat, je opravdu mnoho. Tím základním využitím je prostor. Umístěním Horadrické kostky do inventáře sice zaberete čtyři pole, ale dalších dvanáct získáte (viz. výše). Kostku však není nutné nosit v inventáři, ale je také možné ji nechat ve vaši osobní truhle.

Recepty

inventar

Inventář horadrické kostky otevřete pravým kliknutím.

Využití Horadric Cube je opravdu široké. Tlačítko Transmute v sobě totiž může skrývat více, než se na první pohled zdá. Následující text tedy rozebírá jednotlivé možnosti využití Horadrické kostky. A jelikož jde vlastně o návody či instrukce, označujeme tuto část povídání o Horadric Cube jako recepty.

Zvláštním odvětvím receptů je tzv. craft, který se týká craftování předmětů. Jelikož bychom mohli craftové předměty považovat za jeden z druhů předmětů, najdete jejich popis v sekci Speciální předměty.

recept-diamondy

Příklad využití Horadric Cube.

Další bizarní využití Horadric Cube spočívá v tajné lokaci Cow Level, která je třešničkou na dortu ďábelského světa a do níž se dá dostat pouze s využitím Horadric Cube. Více informací o tomto typu využití Horadrické kostky se dočtete v článku Speciální questy – The Secret Cow Level, kde se i dozvíte, jaké konkrétní ingredience je potřeba pro vstup do tajné lokace nashromáždit.

Gemy

Vložte do kostky 3 gemy stejného druhu a kvality a vznikne gem stejného druhu o úroveň kvality vyšší. Vše nejlépe vysvětluje následující seznam:

  • 3 Chipped gemy = 1 Flawed gem
  • 3 Flawed gemy = 1 Normal gem
  • 3 Normal gemy = 1 Flawless gem
  • 3 Flawless gemy = 1 Perfect gem

Elixíry

Recepty týkající se elixírů (Potions), které snad není potřeba více komentovat. Viz. následující tabulka:

Ingredience Výsledek
3 Health Potions 1 Rejuvenation Potion
3 Mana Potions
1 Chipped gem
3 Health Potions 1 Full Rejuvenation Potion
3 Mana Potions
1 Normal gem jakéhokoli typu
3 Rejuvenation Potions 1 Full Rejuvenation Potion
Strangling Gas Potion 1 Antidote Potion
Healing Potion

Runy

Vložte do kostky 3 runy stejného typu a vznikne 1 runa o úroveň výše. Tento recept je však funkční jen pro runy v rozmezí El – Thul. Viz. následující seznam:

  • 3 El runy = 1 Eld runa
  • 3 Eld runy = 1 Tir runa
  • 3 Tir runy = 1 Nef runa
  • 3 Nef runy = 1 Eth runa
  • 3 Eth runy = 1 Ith runa
  • 3 Ith runy = 1 Tal runa
  • 3 Tal runy = 1 Ral runa
  • 3 Ral runy = 1 Ort runa
  • 3 Ort runy = 1 Thul Runa
  • 3 Thul runy + 1 Chipped Topaz = Amn Runa
  • 3 Amn runy + 1 Chipped Amethyst = Sol Runa
  • 3 Sol runy + 1 Chipped Sapphire = Shael Runa
  • 3 Shael runy + 1 Chipped Ruby = Dol Runa

Následující recepty fungují pouze pro Single Player a Ladder (žebříčkové) postavy. U běžných realmových postav by tyto recepty neměly fungovat. Viz. následující seznam:

  • 3 Dol runy + 1 Chipped Emerald = Hel Runa
  • 3 Hel runy + 1 Chipped Diamond = Io Runa
  • 3 Io runy + 1 Flawed Topaz = Lum Runa
  • 3 Lum runy + 1 Flawed Amethyst = Ko Runa
  • 3 Ko runy + 1 Flawed Sapphire = Fal Runa
  • 3 Fal runy + 1 Flawed Ruby = Lem Runa
  • 3 Lem runy + 1 Flawed Emerald = Pul Runa
  • 2 Pul runy + 1 Flawed Diamond = Um Runa
  • 2 Um runy + 1 Topaz = Mal Runa
  • 2 Mal runy + 1 Amethyst = Ist Runa
  • 2 Ist runy + 1 Sapphire = Gul Runa
  • 2 Gul runy + 1 Ruby = Vex Runa
  • 2 Vex runy + 1 Emerald = Ohm Runa
  • 2 Ohm runy + 1 Diamond = Lo Runa
  • 2 Lo runy + 1 Flawless Topaz = Sur Runa
  • 2 Sur runy + 1 Flawless Amethyst = Ber Runa
  • 2 Ber runy + 1 Flawless Sapphire = Jah Runa
  • 2 Jah runy + 1 Flawless Ruby = Cham Runa
  • 2 Cham runy + 1 Flawless Emerald = Zod Runa

Další recepty

Portál do tajného Cow Levelu

  • Přísady: Wirt’s Leg + Tome of Townportal

Maximálně opravené brnění

  • Přísady: 1 Ral runa + brnění
  • Neplatí pro Ethereal brnění.

Maximálně opravená zbraň

  • Přísady: 1 Ort runa + zbraň
  • Neplatí pro Ethereal zbraně.

Maximálně opravené a „dobité“ (recharged) brnění

  • Přísady: 1 Ral runa + 1 Flawed gem (jakýkoli druh) + brnění
  • Neplatí pro Ethereal brnění a pro Body Armor.

Maximálně opravená a „dobitá“ (recharged) zbraň

  • Přísady: 1 Ort runa + 1 Chipped gem (jakýkoli druh) + zbraň
  • Neplatí pro Ethereal zbraně.

Normální zbraň stejného typu

  • Přísady: 1 Eld runa + 1 Chipped gem + Low Quality zbraň
  • Ilvl = 1.

Normální brnění stejného typu

  • Přísady: 1 El runa + 1 Chipped gem + Low Quality brnění

Elite Rare brnění

  • Přísady: 1 Ko runa + 1 Pul runa + 1 Perfect Amethyst + Exceptional Rare brnění

Elite Rare zbraň

  • Přísady: 1 Fal runa + 1 Um runa + 1 Perfect Sapphire + Exceptional Rare zbraň

Exceptional Rare brnění

  • Přísady: 1 Ral runa + 1 Thul runa + 1 Perfect Amethyst + Normal Rare brnění

Exceptional Rare zbraň

  • Přísady: 1 Ort runa + 1 Amn runa + 1 Perfect Sapphire + Normal Rare zbraň

„Odsocketovaný“ předmět

  • Přísady: 1 Hel runa + Scroll of Town Portal + socketovaný předmět
  • Runy, gemy či jewely, které se z předmětu „odsocketují“, se již navždy odstraní.

Elite verze zbraně

  • Přísady: 1 Lum runa + 1 Pul runa + 1 Perfect Emerald + Exceptional Unique zbraň
  • Pouze pro Single Player a Ladder (žebříčkové) postavy.

Elite verze brnění

  • Přísady: 1 Ko runa + 1 Lem runa + 1 Perfect Diamond + Exceptional Unique brnění
  • Pouze pro Single Player a Ladder (žebříčkové) postavy.

1 socketovaná magická zbraň (stejného typu)

  • Přísady: 3 Normal gemy + 1 socketovaná zbraň jakéhokoli typu
  • Ze socketované zbraně vznikne magická zbraň s náhodným počtem socketů. Původní vlastnosti zbraně budou přepsány. Ilvl = 30. Vytvoří se 1 – 2 sockety.

Socketovaná magická zbraň

  • Přísady: 3 Chipped gemy + 1 magická zbraň
  • Přidá sockety magické zbrani. Původní vlastnosti magické zbraně budou přepsány. Pokud tento recept použijete u zbraně, která obvykle není socketovaná (např. Javelin), vytvoří se nová magická zbraň s žádnými sockety. Ilvl=25 magické zbraně s 1 – 2 sockety.

Socketovaná magická zbraň

  • Přísady: 3 Flawless gemy + 1 magická zbraň
  • Přidá sockety magické zbrani. Původní vlastnosti magické zbraně budou přepsány. Pokud tento recept použijete u zbraně, která obvykle není socketovaná (např. Javelin), vytvoří se nová magická zbraň s žádnými sockety. Ilvl=30 magické zbraně s 1 – 2 sockety.

Socketované brnění (Armor) stejného typu

  • Přísady: 1 Tal runa + 1 Thul runa + 1 Perfect Topaz + normální brnění
  • Počet socketů je různý. Předmět musí být kvality Normal a bez socketů. Nefunguje s Low Quality a Superior předměty. Předmět dostává náhodně 1 – 4 sockety, ačkoliv samotný počet socketů je omezen maximálním počtem socketů, který předmět v základní podobě s určitým ilvl může mít. Například Mage Plate může mít maximálně 3 sockety, takže má šanci 2:3 (4:6), že dostane 3 sockety.

Socketovaná zbraň stejného typu

  • Přísady: 1 Ral runa + 1 Amn runa + 1 Perfect Amethyst + normální zbraň
  • Počet socketů je různý. Předmět musí být kvality Normal a bez socketů. Nefunguje s Low Quality a Superior předměty. Předmět dostává náhodně 1 – 6 socketů, ačkoliv samotný počet socketů je omezen maximálním počtem socketů, který předmět v základní podobě s určitým ilvl může mít. Například jestliže máte předmět, který může mít pouze 2 sockety, tak má šanci 5:6, že dostane 2 sockety, a šanci 1:6, že dostane jen 1 socket.

Socketovaná helma stejného typu

  • Přísady: 1 Ral runa + 1 Thul runa + 1 Perfect Sapphire + normální helma
  • Počet socketů je různý. Předmět musí být kvality Normal a bez socketů. Nefunguje s Low Quality a Superior předměty. Předmět dostává náhodně 1 – 3 sockety, ačkoliv samotný počet socketů je omezen maximálním počtem socketů, který předmět v základní podobě s určitým ilvl může mít. Například jestliže máte předmět, který může mít pouze 2 sockety, je zde šance 5:6 na 2 sockety a šance 1:6 na 1 socket.

Socketovaný štít stejného typu

  • Přísady: 1 Tal runa + 1 Amn runa + 1 Perfect Ruby + normální štít
  • Počet socketů je různý. Předmět musí být kvality Normal a bez socketů. Nefunguje s Low Quality a Superior předměty. Předmět dostává náhodně 1 – 4 sockety, ačkoliv samotný počet socketů je omezen maximálním počtem socketů, který předmět v základní podobě s určitým ilvl může mít. Například jestliže máte předmět, který může můe mít pouze 2 sockety, je zde šance 5:6 na 2 sockety a šance 1:6 na 1 socket.

Stejná zbraň verze Exceptional

  • Přísady: 1 Ral runa + 1 Sol runa + 1 Perfect Emerald + unikátní zbraň verze Normal
  • Tento recept změní základní Normal verzi předmětu na verzi Exceptional. Například Axe (sekyra) se přemění v sekyru Cleaver. Neplatí pro unikátní předměty – vlastnosti unikátního předmětu zůstanou stejné, jen se změní „základ“ zbraně na Exceptional. Lze využít i u Ethereal předmětů. Pokud je předmět socketovaný, všechny jewely či runy zůstávají v předmětu.

Stejné brnění verze Exceptional

  • Přísady: 1 Tal runa + 1 Shael runa + 1 Perfect Diamond + unikátní brnění verze Normal
  • Tento recept změní základní Normal verzi předmětu na verzi Exceptional. Například Quilted Armor se změní v Ghost Armor. Neplatí pro unikátní předměty – nelze například změnit unikátní předmět Greyform v Exceptional unikátní předmět The Spirit Shroud. Vlastnosti unikátní předmětu zůstávají stejné, jen se změní „základ“ předmětu. Lze využít i u Ethereal předmětů. Pokud je předmět socketovaný, všechny jewely či runy zůstávají v předmětu.

Přidání 1 socketu do rare předmětu

  • Přísady: 3 Perfect Skulls + 1 Rare předmět + Stone of Jordan
  • Rare předmět může mít pouze jeden socket. Nelze přidat sockety předmětům, které normálně nemají sockety. Tento recept nelze využít na rare předmětech, které už nějaký socket mají.

1 nový kvalitní rare předmět stejného typu

  • Přísady: 1 Perfect Skull + 1 Rare předmět + Stone of Jordan
  • U tohoto receptu je šance, že nově vytvořený předmět bude kvalitnější, než ten původní.

1 náhodný rare předmět nižší kvality a stejného typu

  • Přísady: 6 Perfect Skulls + 1 Rare předmět
  • Recept funguje pouze u předmětů menších než 3×2 políčka.

Magický meč sající životy

  • Přísady: 4 Health Potions (jakéhokoli typu) + Ruby (jakékoli kvality) + magický meč
  • Tímto receptem můžete získat vlastnost „Life Steal“, kterou lze využít při získávání životů z nepřátel. Vlastnost nabývá hodnot 4–5%, tedy např. „4% Life Stolen Per Hit. Vlastnost Life Steal může doprovázet ještě jedna další náhodná vlastnost, která ale ne vždy bude předmětu přidána. Typ meče zůstane ve výsledku stejný.

1 náhodný magický amulet

  • Přísady: 3 magické prsteny
  • Šetřete si jakékoli nežádoucí prsteny a využijte je právě při tomto receptu. Pomocí tohoto receptu ale nelze vytvářet amulety s vlastností „+2 to Skills“.

1 náhodný magický prsten

  • Přísady: 3 magické amulety
  • Šetřete si jakékoli nežádoucí amulety a využijte je právě při tomto receptu.

1 Arrows (pro luky)

  • Přísady: 2 Bolts
  • Konečný počet šípů je náhodný.

1 Bolts (pro kuše)

  • Přísady: 2 Arrows
  • Konečný počet šipek je náhodný.

1 Javelin

  • Přísady: 1 Spear + 1 Arrows
  • Lze využít jakýkoli typ či druh Spearu.

Throwing Axe

  • Přísady: 1 Axe + 1 Dagger
  • Lze využít jakýkoli typ či druh Axe (normální, magic, socketed). Konečný počet házecích sekyr je náhodný.

1 nový náhodný předmět stejného typu

  • Přísady: 3 Perfect Gems (jakéhokoli druhu) + 1 magický předmět
  • Tento recept můžete využít díky šanci na získání magických vlastnosti u předmětu stejného typu. Pokud použijete např. charmy s vlastností +Skills, měli byste tohoto receptu využít až ke konci obtížnosti Nightmare, jinak se vám tento recept nevyplatí. Také můžete vytvářet amulety s vlastností +2 Skills (ty můžete získat pomocí Gamble až od 84. levelu). Berte ale na vědomí, že šance na získání takového amuletu jsou poměrně nízké. Tento recept lze využít u charmů a jewelů, u rare předmětů však nikoli.

Prismatic Amulet

  • Přísady: 6 Perfect Gems (od každého druhu 1) + 1 Amulet (magický)
  • Použitím tohoto receptu vytvoříte amulet s vlastností „All Resists“, která může být navíc doprovázena ještě jednou náhodně vygenerovanou vlastností.

1 Jade Ring

  • Přísady: 1 Magic Ring + 1 Perfect Emerald + 1 Antidote Potion
  • Výsledný prsten bude mít vlastnost „Poison Resistance +x%, přičemž x nabývá hodnoty od 21 do 30. Je zde také šance na ještě jednu náhodně generovanou vlastnost.

1 Garnet Ring

  • Přísady: 1 Magic Ring + 1 Perfect Ruby + 1 Exploding Potion
  • Výsledný prsten bude mít vlastnost „Fire Resistance +x%, přičemž x nabývá hodnoty od 21 do 30. Je zde také šance na ještě jednu náhodně generovanou vlastnost.

1 Coral Ring

  • Přísady: 1 Magic Ring + 1 Perfect Topaz + 1 Rejuvenation Potion
  • Výsledný prsten bude mít vlastnost „Lightning Resistance +x%, přičemž x nabývá hodnoty od 21 do 30. Je zde také šance na ještě jednu náhodně generovanou vlastnost.

1 Cobalt Ring

  • Přísady: 1 Magic Ring + 1 Perfect Sapphire + 1 Thawing Potion
  • Výsledný prsten bude mít vlastnost „Cold Resistance +x%, přičemž x nabývá hodnoty od 21 do 30. Je zde také šance na ještě jednu náhodně generovanou vlastnost.

Magic Shield of Spikes

  • Přísady: 1 Magic Shield (jakéhokoli typu) + 1 Spiked Club (jakékoli kvality) + 2 Skulls (jakékoli kvality)
  • Výsledný štít bude mít vlastnost „Attacker Takes Damage of x“, přičemž hodnota x se mění v rozmezí 4 – 6. Je zde také šance na ještě jednu náhodně generovanou vlastnost. Typ výsledného štítu zůstane stejný. U tohoto receptu lze využít také specifické štíty pro Paladiny a Necromancery (např. Preserved Head).

Savage Polearm Class Weapon

  • Přísady: Diamond (jakékoli kvality) + 1 Staff (jakékoli kvality) + 1 Kris (jakékoli kvality) + 1 Belt (jakéhokoli druhu a kvality)
  • Výsledná zbraň bude náhodně vybrána (z těchto možností: Bardiche, Battle Scythe, Bill, Halberd, Lochaber Axe, Partizan, Poleaxe, Scythe, Voulge, War Scythe) a bude mít vlastnost „+x% Enhanced Damage“, kde x se mění od 66 do 80. Je zde také šance na ještě jednu náhodně generovanou vlastnost.

Napsat komentář