Normální – Magické – Rare – Sety – Unikáty – Crafty – Runová slova – Speciální – Vložitelné
Ostatní – Zlato a truhla – Horadric Cube – Vlastnosti předmětu
Každý předmět má nějaké vlastnosti. Zejména ty magické, unikátní či setové předměty mají mnoho vlastností a bonusů, které obohacují Vaši herní postavu a které třeba jen tak nenajdete. Zde je seznam a popis jen některých vlastností, které u předmětů najdeme:
- Absorption
- Aura When Equipped
- Attack Rating (AR)
- Crushing Blow (CB)
- Deadly Strike (DS)
- Faster Block Rate (FCR)
- Faster Cast Rate (FCR)
- Faster Hit Recovery (FHR)
- Hit Blinds Target (HBT)
- Hit Causes Monster to Flee (HCMTF)
- Hit Freezes Target (HFT)
- Ignore Target’s Defense (ITD)
- Increased Attack Speed (IAS)
- Knockback (KB)
- Life Stolen Per Hit
- Mana Stolen per Hit
- Open Wounds (OW)
- Prevent Monster Heal (PMH)
- Rezistence
- Slows Target By x% (STB)
- X% Better Chance of Getting Magic Items (MF)
- X% Chance To Cast
- X% Damage Taken Goes To Mana
- Weapon Speed Modifier (WSM)
V závorce jsou uvedeny zkratky vlastností.
Další vlastnosti jen stručně:
Název vlastnosti | Význam |
---|---|
Defense vs. Missiles | Přidává bonus k obraně v případě, kdy je postava zasažena projektilem. Platí pro šípy, šipky, oštěpy a elementární projektily od Skeletal Mages a Abyss Knightů. Neplatí pro déle trvající kouzla či skilly, jako jsou Firewall nebo oblaky jedu (Poison). |
Demon Heal | Přidá postavě několik hit pointů (1–3) po zabití monstra typu Demon. Vyskytuje se pouze v datadisku a u craftovaných předmětů. |
Piercing Attack | Dává projektilu šanci na průstřel svého cíle, a to i opakovaně. |