Vlastnosti – Ignore Targets Defense (ITD)

Znamená to, že předmět obsahující tuto vlastnost ignoruje obranu cíle. Je to výborná věc zejména na obtížnosti Hell, kde mají monstra vysokou obranu (Defense). U postav bojujících zblízka záleží kromě útočeného hodnocení (Attack Rating) také právě na ITD.

To má ale jednu nevýhodu – neplatí to při hře Player versus Player (PvP) – obrana se neignoruje, což je škoda, ale zároveň i výhoda, protože jinak byste byli mezi hráči s vyšším levelem mrtví na jednu ránu. Takže je nakonec dobré, že to při PvP nefunguje. Kromě PvP vlastnost ITD nefunguje také na bossy či unikátní monstra.

i-t-d

Výskyt

Vlastnost Ignore Target’s Defense najdete u mnoha zbraní. Mezi ně patří například tyto:

  • Lightsabre (meč)
  • Hexfire (meč)
  • Windforce (luk)
  • Skewer of Krintiz (meč)

Tuto vlastnost obsahují i runová slova, mezi něž patří například Fury či Grief. ITD obsahuje i jedna runa (viz Runy) – jde o runu Jah.

Výpočet

Při úspěšném zásahu se obranné hodnocení cíle sníží na 0, takže se o jeho obranu „nezastavíte“ a uštědříte mu pořádnou ránu. Šance, kdy se trefíte, lze vypočítat takto:

AR = 100 * 2 * alvl / (alvl + dlvl)

Vysvětlivky k rovnici:

  • AR = Attack Rating (útočné hodnocení)
  • alvl = Level of Attacker (úroveň útočníka)
  • dlvl = Level of Defender (úroveň obránce, tedy cíle)

Minimální šance na zásah je 5% a maximální 95%.

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Vlastnosti předmětů.

Napsat komentář