Znamená to, že předmět obsahující tuto vlastnost ignoruje obranu cíle. Je to výborná věc zejména na obtížnosti Hell, kde mají monstra vysokou obranu (Defense). U postav bojujících zblízka záleží kromě útočeného hodnocení (Attack Rating) také právě na ITD.
To má ale jednu nevýhodu – neplatí to při hře Player versus Player (PvP) – obrana se neignoruje, což je škoda, ale zároveň i výhoda, protože jinak byste byli mezi hráči s vyšším levelem mrtví na jednu ránu. Takže je nakonec dobré, že to při PvP nefunguje. Kromě PvP vlastnost ITD nefunguje také na bossy či unikátní monstra.

Výskyt
Vlastnost Ignore Target’s Defense najdete u mnoha zbraní. Mezi ně patří například tyto:
- Lightsabre (meč)
- Hexfire (meč)
- Windforce (luk)
- Skewer of Krintiz (meč)
Tuto vlastnost obsahují i runová slova, mezi něž patří například Fury či Grief. ITD obsahuje i jedna runa (viz Runy) – jde o runu Jah.
Výpočet
Při úspěšném zásahu se obranné hodnocení cíle sníží na 0, takže se o jeho obranu „nezastavíte“ a uštědříte mu pořádnou ránu. Šance, kdy se trefíte, lze vypočítat takto:
AR = 100 * 2 * alvl / (alvl + dlvl)
Vysvětlivky k rovnici:
- AR = Attack Rating (útočné hodnocení)
- alvl = Level of Attacker (úroveň útočníka)
- dlvl = Level of Defender (úroveň obránce, tedy cíle)
Minimální šance na zásah je 5% a maximální 95%.
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
« Zpět do sekce Vlastnosti předmětů.